Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

Voi voi,tänä aamuna vessassa käydessä paperiin tuli ruskeaalimavuotoo ja hivenen vissiin veristäkin useammalla pyyhkäisyllä.Päivän mittaan ei ole enää tullut,mutta pelkohan tietty on kova. :'( Tilasin hätäpäissäni huomenna yksityisella ajan,kun tuskin täällä mihinkään kunnalliseen ultraan pääsee...Kumpa kaikki olis kunnossa!!
Heppuli ja kettu 10+0
 
Heppuli3Voi ei, tosi paljon voimia epätietoisuuteen! :hug: Toivottavasti kaikki on hyvin!

Mulla tuli eilen illalla vähän rajumpi pahoinvointikohtaus, joka meni kyllä ohi, kun mies teki mulle iltapalaa, ja mä sain vaan makoilla sohvalla :heart: Ja keskiviikkona sitten vihdoin se lääkäri!

-dask 10+3
 
Heppuli, piän peukkuja ettei olisi mitään vakavaa.

Perjantaina oli nt-ultra ja turvotusta 0,9mm ja nenäluu näkyi, joten ultraaja sanoi, että näitten ja iän perusteella luulisi kaiken olevan hyvin. Perjantaihin mennessä lääkäri soittaa, jos seulassa on jotain mitä tarvitsee tietää, muuten tulokset saan seuraavalla neuvola käynnillä. Saatiin katsella pikkuista jotain 40 minuuttia kun mittaaminen ei meinannut millään onnistua. Ultrattiin vain päältä ja se oli tosi tuskaista kauheassa pissahädässä. Pikkuisen rakenteet oli muutenkin normaalit. Käsistä näkyi molemmista viisi sormea ja selkäranka. Vänkäsi koko ajan istumaan ja oli unelias niin ei mittaaminen onnistunut ennenkuin kävin tyhjentämässä virtsarakon. Näkymä oli tyhjennyksen jälkeen huomattavasti parempi ja 'jätkä' hakeutui heti oikeaan asentoon. Puhumattakaan miten paljon mukavempi minulla oli. Varhaisultrassa arveli viikkoja olevan vähemmän kuin kuukautisista, mutta tuolla taas oli koon perusteella päivän pidemmällä, joten laskettuun aikaan ei kajota. Oli kyllä kiva käydä siel, mieskin oli iloissaan ja bongasi heti sydämmen sykkeen. Sikiö näytti meille peukkuja ja vilkutteli ja ultraaja oli kanssa tosi ihana.

Huomenna neuvolalääkäri ja ilmeisesti sisätutkimus? Kuuntelevatkohan sydänääniä siellä?

Iloista odotusta kaikille!

Felessa ja kääpiö rv12+2
 

Yhteistyössä