icefairy Paljon jaksamisia! :hug:
Lara Ihanaa, että ultrassa olikin hyviä uutisia. Tosi mahtava juttu!
Shuri Toivottavasti vuoto loppuis, ja toivon todella, ettei ois mitään vakavaa. :hug:
Turhan monet ovat tippuneet pois täältä syyskuisista. On se kyllä niin epäreilua
Toivotaan että kukaan ei enää joudu pois!
Aika monet ovat jo ostaneet tai meinaavat ottaa
äitiysvaatteet käyttöön. Itselläni vaatteet odottavat vielä varastossa. Siellä on neljät housut ja kasa paitoja, joten ostan varmaan vasta kesäksi jotain uusia ihania vaatteita.
Viime raskaudessa otin äitiyshousut käyttöön rv 14, joten saavat vielä nuo vaatteet odottaa siellä varastossa. Housut eivät vielä kiristä mistään ja vatsa ei kyllä ole kasvanut yhtään, toisaalta eihän se vielä näillä viikoilla kasvakaan paitsi ehkä turvotuksen takia.
Mua on vähän alkanut jännittämään, että jos np-ultrassa vauva ei olekaan enää elossa tai sieltä löytyykin tuulimuna
En ymmärrä minkä vuoksi olen yhtäkkiä alkanut miettiä tuollaisia juttuja.
Muutamat täällä ilmeisesti kärsii
synnytyspeloista Itse ekassa raskaudessa ihan alussa mietiskelin synnytystä ja se vaikutti mielessäni tosi pelottavalta. Pelkäsin repeämiä, välilihan leikkaamista, ponnistusta, mahdollisten repeämien ompelua, pitkää ponnistusvaihetta, imukuppisynnytystä ym. Lähempänä synnytystä asiaa en enää juurikaan edes miettinyt, lähinnä odotin innolla.
Synnytys siis kesti vuorokauden, ponnistusvaihe tunnin, häntäluu murtui ponnistaessa, multa jouduttiin leikkaamaan väliliha ja käytettiin imukuppia, jotta vauva saatiin ulos. Eli siis kaikki pelkäämäni asiat toteutuivat. Silti synnytyksestä ei jäänyt minkäänlaista traumaa. Tekisin sen vaikka koska uudestaan! Siinä itse synnytystilanteessa noita ei edes kerennyt miettimään vaan menin vaan mukana. Kyllä te kaikki pystytte siihen =)
Ootte niin ahkeria höpöttäjiä, ettei pysty muistamaan kaikkea mitä piti kommentoida
Aplo ja pikkutyyppi 7+5