Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

Lara- Ihanaa että sait hyviä uutisia ultrasta!!! =) Toivottovasti sun raskaus etenee nyt hyvin loppuun asti! Eikö sulla siirtynyt nyt laskettu aika taaksepäin? Kuinka paljon se ois ollut sun plussasta tai viime kuukautisista? Toivon et meillä ois kans jotain tuollaista tiedossa ens torstain ultrassa, kun viimeksi alkio oli niin pieni ettei vastannut viikkoja lainkaan. Sitä alkaa elätellä toivoa kun muut saa hyviä uutisia...
 
icefairy Paljon jaksamisia! :hug:

Lara Ihanaa, että ultrassa olikin hyviä uutisia. Tosi mahtava juttu!

Shuri Toivottavasti vuoto loppuis, ja toivon todella, ettei ois mitään vakavaa. :hug:

Turhan monet ovat tippuneet pois täältä syyskuisista. On se kyllä niin epäreilua :( Toivotaan että kukaan ei enää joudu pois!

Aika monet ovat jo ostaneet tai meinaavat ottaa äitiysvaatteet käyttöön. Itselläni vaatteet odottavat vielä varastossa. Siellä on neljät housut ja kasa paitoja, joten ostan varmaan vasta kesäksi jotain uusia ihania vaatteita.
Viime raskaudessa otin äitiyshousut käyttöön rv 14, joten saavat vielä nuo vaatteet odottaa siellä varastossa. Housut eivät vielä kiristä mistään ja vatsa ei kyllä ole kasvanut yhtään, toisaalta eihän se vielä näillä viikoilla kasvakaan paitsi ehkä turvotuksen takia.

Mua on vähän alkanut jännittämään, että jos np-ultrassa vauva ei olekaan enää elossa tai sieltä löytyykin tuulimuna :( En ymmärrä minkä vuoksi olen yhtäkkiä alkanut miettiä tuollaisia juttuja.

Muutamat täällä ilmeisesti kärsii synnytyspeloista Itse ekassa raskaudessa ihan alussa mietiskelin synnytystä ja se vaikutti mielessäni tosi pelottavalta. Pelkäsin repeämiä, välilihan leikkaamista, ponnistusta, mahdollisten repeämien ompelua, pitkää ponnistusvaihetta, imukuppisynnytystä ym. Lähempänä synnytystä asiaa en enää juurikaan edes miettinyt, lähinnä odotin innolla.
Synnytys siis kesti vuorokauden, ponnistusvaihe tunnin, häntäluu murtui ponnistaessa, multa jouduttiin leikkaamaan väliliha ja käytettiin imukuppia, jotta vauva saatiin ulos. Eli siis kaikki pelkäämäni asiat toteutuivat. Silti synnytyksestä ei jäänyt minkäänlaista traumaa. Tekisin sen vaikka koska uudestaan! Siinä itse synnytystilanteessa noita ei edes kerennyt miettimään vaan menin vaan mukana. Kyllä te kaikki pystytte siihen =)

Ootte niin ahkeria höpöttäjiä, ettei pysty muistamaan kaikkea mitä piti kommentoida :LOL:

Aplo ja pikkutyyppi 7+5
 
Viivariina :hug: Toivottavasti kuitenkin olisikin jotain harmitonta vuotoa. Käy ihmeessä vielä ultrassa varmistamassa, että pikkusella on kaikki hyvin. Saanko kysyä, että monta keskenmenoa olet jo joutunut kestämään*?
 
Voi ei, täällä on taas huonoja uutisia...(huokaus) Paljon jaksamista ja haleja kaikille niitä tarvitseville :hug:

Solete: Laitoin sulle sähköpostia! :D

Palaan lukemaan tein kuulumisia paremmalla ajalla uudestaan...
=)

Wanda81 & pieni 7+1
 
Täälläki huonoja uutisia ultrasta!! Tänään siis kävin varhaisultrassa, menkkojen mukaan viikkoja 7+0-7+2, mutta alkio vastasi viikkoja 6+. Syke löytyi kyllä mutta alkio 3,9 mm kokoinen. Lisäksi kohdussa näkyi "jotain" joka vuotaa. Minun silmiini näytti, että kohdussa olisi ollut 2 erillistä sikiöpussia, joista toisessa alkio+syke ja toinen tyhjä. Lääkäri ei tätä asiaa millään lailla kommentoinut, enkä kyllä tajunnut kysyäkään. Sanoi vain, että ei hyvältä näytä kun tuo vuotaa. Kerroin tiputteluvuodosta jota ollut parina päivänä ja siihen lääkäri sanoi että "ei ole normaalia että tulee vuotoa". (Oon kuitenki ymmärtäny et se on aika tavallista.) Käski vain varautua siihen, että menee kesken. Ens viikon to uusi ultra...siihen asti odotellaan miten vuodon kanssa käy..

fanttomi & taateli 6+??????
 
fanttomi: Sun lääkärillä on joku asennevamma! Se mua tutkinut toinen lääkäri oli kanssa ihan kaamee, anto "huonoja" uutisia vaikka toinen oli sitämieltä ettei ole mitään hätää!
:hug: :hug: :hug: VOIMIA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cappuccino:
Lara- Ihanaa että sait hyviä uutisia ultrasta!!! =) Toivottovasti sun raskaus etenee nyt hyvin loppuun asti! Eikö sulla siirtynyt nyt laskettu aika taaksepäin? Kuinka paljon se ois ollut sun plussasta tai viime kuukautisista? Toivon et meillä ois kans jotain tuollaista tiedossa ens torstain ultrassa, kun viimeksi alkio oli niin pieni ettei vastannut viikkoja lainkaan. Sitä alkaa elätellä toivoa kun muut saa hyviä uutisia...
La oli alunperin 6.9. sitten 27.9. ja nyt 1.10. !! :whistle:
Rv 3+6 oli ekassa ultrassa ja näkymät olivat 1,5cm kohdun limakalvo...
Että hyvinkin voi tilanteesi jatkua parhainpäin! :hug:
 
Täällä uusi palstailija joka taustaillut jo toista kuukautta :wave:
Tänään kävin au-ultrassa jossa näkyi yksi sikiö joka vastasi viikkoja ja sykettä oli sydämellä myös. Huh, olin meinaan ihan varma ettei sieltä elämää löydy. Siihen syynä kun oireet helpottaneet koko ajan enemmän ja taustalta löytyy 3 lapsen lisäksi yksi tuulimuna ja yksi keskeytynyt keskenmeno viikoilla 7-8...

Itsellä siis neljäs tulossa ja la 21.10 eli nyt 7+6

:hug: Kaikille ikäviä uutisia saaneille ja epävarmuuden kanssa painijoille.
 
Onnittelut täältäkin kaikille, jotka ovat jo saaneet hyviä uutisia ultrasta!

Mie odottelen tällä hetkellä kutsua sinne np-ultraan. Toivottavasti tulisi pian, sillä olemme miehen kanssa lähdössä maaliskuussa 10 päivän reissuun Pekingiin. :D Olisi kuitenkin mukava käydä katsomassa lasta ja toivonmukaan edelleenkin saada HYVIÄ uutisia ennen reissua..


Täällä olo on edelleen ollut erittäin vaihteleva - vatsaan sattuu nostellessa painavia asioita ja iltaisin on nyt parina päivänä ollut aikamoista jomotusta.. Kasvaakohan kohtu olevinaan vauhdilla tms, kun kipu on hetkittäin todella raastavaakin.. Vuotoja ei ole esiintynyt, mutta valkovuodon määrä on lisääntynyt huimasti - toivon mukaan ei nyt hiivaa pukkaisi. (ei kyllä siltä tunnu ainakaan vielä..)

Huono olo tulee enää hetkittäin ja lisäksi närästää melkein koko ajan.. Väsymys sen sijaan on helpottanut kovin..


Haleja sitten vielä ikävien uutisten kanssa painiville! <3

 
icefairy ja viivariina :hug:

fanttomi: täällä pidetään peukkuja pystyssä että vuoto oli sitä 'normaalia' raskaudenaikasta vuotoa vaan :hug: lääkäri saa munkin puolesta suksia suolle kommentteineen.. :LOL:

omaanapaa.. mukava viikonloppu takana sukuloidessa. 5+5h ajomatka oli rankka jaloille ja tien töyssyt otti ikävästä alavatsa/pehva-alueelle. vielä en oo sisäistänyt raskautta tarpeeksi hyvin, koska olin kovasti lähdössä mummoa viemään lääkäriin lauantaina miehen kanssa (päädyin jäämään koiravahdiksi). no myöhemmin kun juteltiin miehen kanssa miten lääkärillä oli mm. ollut henkilö jolla polio, tajuttiin ettei todellakaan ollut mulle sopiva paikka. perjantaina kävin hammaslääkärissä putsauttamassa hammaskivet ja meinasin pyörtyä sille reissulle. syykin selvisi seuraavana päivänä eli verenpaine laskenut raskauden myötä liian alhaseksi. tällä hetkelläkin ollaan sängyssä lähes vaaka-asennossa, kun pelkkä voileipien teko sai aikaan yökkimistä, huippausta ja palelua. yrittänyt soitella lääkäriaikaa että saisi veret/pissat tsekattua ja mitä ne sitten täällä tekeekään ekalla käynnillä, mutta typerä skype ei tajunnut noitten ihmepuheluvalikoiden päälle, niin pitää oottaa että mies tuo sen meidän ainoon kännykän kotiin että pääsee soittaan. täällä sitä pitäisi ootella vielä 4viikkoa ennenkuin ultraan meen (ois 12+ silloin). ahdistaa tää odottaminen varsinkin kun täällä lueskelee kaikennäköisiä tarinoita, mutta kun muuten on olo 'ok', niin eipä kai sitä ole syytä huolestua. vuotojakaan ei oo ollut nyt melkein pariin viikkoon. kauhee väsy päällä taas eli saattaa olla päikkäreiden paikka mutta sen jälkeen pakko ottaa kirjat käteen ja opiskella ettei mee taas päivä ihan hukkaan.

hyvät viikonalut kaikille :heart:

ja POKS uuden viikon kunniaksi :)

 
Kaikille tarvitseville tsemppiä ja toivotaan hyviä tuloksia seuraavissa ultrissa.

Laralle onnittelut aika oikutteleva ollut sinun alkuraskaus toivotaan, että loppu sujuu ilman ylimääräisiä sydämmentykytyksiä ja et kysta pienenee.

Täällä väsyttää jos mahollista entistäkin enemmän. Luulin, että mahollista ei ois mutta niin vaan viime yönä nukuttu melkein 12 tunnin yöunet ja tänään 1,5 tunnin päikkärit ja vieläki nukuttaa. Odotan kyllä olon paluuta 'normaaliksi' kun jää tämä megaväsymys ja pieni pahaolo pois. Siinä viikon 12 paikkeillahan sen pitäisi tapahtua, odotan sitä tietenkin myös innolla nt-ultran takiakin =) Nyt kun on nähnyt jo kerran pienen niin odottavan aika ei ole ihan niin pitkä muuten varmaan laskisin tunteja.

Kävin tänään antamassa verinäytteen ja selvisin mielestäni melko vähäisellä vinkumisella, vaikka pelkäänkin piikkejä tosi kovasti.

Hyviä vointeja kaikille!

Felessa ja kääpiö 9+0
 
Puuh tätä yövuoroa! On kivaa olla hommissa mutta huomaa, ettei tässä mennä ihan täysillä voimilla. Maha on ku pallo, kun turvottaa ja ajoittain on huono olo. Onneks mulla on eväitä niin paljon, että pärjäisin niillä viikon :D ja sitkeästi vaan syön lähes koko ajan, ni aina hetkeks helpottaa. Tekis mieli mennä selälleen johonkin mutta ei oo oikein paikkaa, pitää varmaan köllähtää yhen asukkaan fättärille tohon olkkariin hetkeks. Onneks on canal+ ni on ehkä jotain kateltavaa. Mun yötyö siis koostuu lähinnä muiden unien valvomisesta, muutamasta kierrosta, vaipanvaihdoista ja joistakin askareista mm. pyykinpesusta, josta oon lahjakkaasti luistanut tänä yönä...joskus saa olla vähän laiskempikin. Täytyy kyllä varmaan jossain vaiheessa pyytää saikkulappu, ettei öitä enää tarttis tehdä. Varmaan käy raskaammaksi, mitä isommaksi maha kasvaa.

Ihanaa Maybesomeday, että kaikki olikin hyvin!

Shuri, toivottavasti vuoto loppuu ja kaikki on ok! Samaa toivon tietysti myös Viivariinalle

Fanttomi, mulle taas sekä lääkäri että neuvolan terkka on kommentoineet, että alkuraskaudessa voi olla vähäistä vuotoa, joka tuskin tarkoittaa mitään, jos sitä ei kestä kauaa, loppuu esim. parissa päivässä ja jos se on määrältään hyvin nirkoista. Tiedä nyt sitten, mitä uskoa...Jotenki tyly lääkäri sulla. Tietty sen tavallaan ymmärtää, että sanovat asian miten se voi pahimmillaan olla mutta voisi lääkäritkin muistaa, että asiat voi esittää kyllä realistisesti mutta silti ymmärtävästi. Toivottavasti kaikki on kuitenkin ok, vuoto loppuu ja selitys tuolle "jollekin" kohdussa saadaan.

Mukavaa tiistaita kaikille, mä aion nukkua pylly homeessa suurimman osan päivää :D

Sannimarja ja Nöpö 8+1
 
Kyllä tää elämä on aina välillä niin epäreilua... :kieh: Tuntuu että täällä on liian monella ongelmia vuotojen kanssa....tai sitten ultrasta on tullu huonoja uutisia. :ashamed:
Ei jotenkin uskalla iloita raskaudesta ollenkaan, sitä vaan odottaa, odottaa ja odottaa et aika menee eteenpäin..

Valkoinenhetero: Valkovuotoa täälläkin aika paljon....Ollut plussasta asti. Välillä tuntuu et se loppuu, mut sit se alkaa taas kahta kauheemmin. Oon huomannu et se on semmosta vaaleen keltasen väristä...Kysyin sitä gyneltä, ja se sano et se on normaalia raskauden aikaan.

Fanttomi: Mullakin otti LA takapakkia toisessa varhaisultrassa..ensin se oli 23.9 ja nyt se on 26.9. Voihan se olla että sulla on hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmin kun mitä arvelit (?) Varmasti sulla pitkä viikko edessä, mut yrität ajatella positiivisesti...Mullakin oli yhtä piinaa se viikko kun se hematooma vuosi, ja piti oottaa sitä toista kontrolli ultraa.

(.) Tänään ois kampaaja, en taida koko päätä värjätä...jos vaikka laittasin vaan raitoja. Ootteko te muut värjänneet hiuksia raskauden aikana? Alkuun ajattelin et kun kaikki sanoo ettei siitä oo mitään haittaa et värjää hiuksia, et taidanpa minäkin...mut sit ajattelin et "rauhotan" tän ekat 3 kk, etten laita ainankaan tyviväriä. Kattoo sitten myöhemmin uudelleen. Ihosta sen verran, et oon atoopikko...eli en ole kärsinyt finneistä oikeastaan koskaan...nyt rintakehässä on finnejä ja hiusrajaan niitä tulee myös. Onneksi olen välttynyt kasvojen osalta niistä...ainankin vielä. :D Mulla on ollu nyt pari päivää niskat ja hartiat TOSI jumissa, yölläkin sitä vaan pyörii sängyssä...Ja toi mun työ vaan pahentaa asiaa. Pitäs varmaan käydä hierojalla muutaman kerran, se on ainankii aiemmin auttanu. Eihän raskaudesta oo mitään haittaa hierojalla käymiseen?....(kyselen varmaan ihan tyhmiä.... :headwall: )

Ootteko te muut joutuneet käymään jo rintsikka ostoksilla? Mulla ei oo ainankaa vielä tarvetta. Rinnat ovat kyllä arat, mutta eivät ole mielestäni kasvaneet...

Nyt täytyy lähtee töihin...

Wanda81 + pieni 7+2
 
:hug: kaikille tarvitsijoille.. toivotaan että vuodot loppuu ja ultrista tulee mukavia uutisia.

Mulla on alkanut pahoinvointi uudelleen. Varsinkin illat on tosi ikäviä. Myös ummetus aiheuttaa mahakipuja. Väsyttää myös ihan kamalasti. Tytöltä en voi päivällä levätä ja illat olen töissä. Öisin tytöt herättävät vielä useaan kertaan. Lääh..kamalaa marmatusta, mutta nyt vaan tahtoisin nukkua. Onneksi mies jää perjantaina jo vapaalle niin sitten nukun monta päivää, koska tiistaina lähdemme kohti Egyptiä, enkä halua sinne näin tokkurassa lähteä.

Wanda81 Tukkaa saa raskauden aikana laittaa ja värjätä. Toki tästäkin on jos jonkinmoisia tutkimuksia olemassa. Hierojalla on alaselkää varottava erityisesti alkuraskaudessa.

Täälläkin joudutaan pian siirtymään mammahousuihin. Masu on tosi pyöreä.
Nyt pitää mennä...
-Poni 9+0 poks
 
Ikävää, että varmaan puolella meistä on kaikkia vuotoja ja epävarmuuksia. En ollut itse ehkä varautunut ihan näin suureen piinan määrään alkuraskaudessa. Odottaa tosiaan vain, että aika kuluisi eteenpäin ja pahempia uutisia ei tulisi.

Nyt on ekat mammahousut ostettu ja on hyvä istua töissä, kun ei purista! Mulla tää turvotus on ollu ihan hullua etenkin iltaa kohti.

Mulla on ollu pahoja niska-hartiavaivoja jo pitkään ja oon niiden takia käyny hierojalla ja fysioterapiassa. Niissä saa siis käydä normaalisti, kunhan muistaa mainita raskaudesta. Esimerkiksi OMT-fysioterapiaa ei saisi antaa eikä muutenkaan alaselkää käsitellä kovasti. Myöskään sähköä ei saisi antaa. Itselleni on tehty yläselän ja niska-hartia-alueen painelua ja hierontaa normaalisti ja lisäksi olen saanut akupunktioneuloja hartia-alueelle. Kannattaa toki käydä ammattilaisen luona, niin se tietää sitten, miten raskaana olevia saa käsitellä. :)

Mulla pahoinvointi siirtynyt iltapainotteiseksi. Ugh.

Nyt yritän jatkaa töitä vaikka motivaatio on ehkä -1000. Katse on kuitenkin jo niin tulevassa. :)

Tiedoksi muuten viesti ammattiliitostani: "EU:n raskaudensuojeludirektiivin mukaan neuvolaan on oikeus mennä työajalla ja vessin mukaan palkallisena, jos käyntiä ei
saa sovittua työajan ulkopuolelle." Jee!

solete 7+2
 
Heipat taas kaikille.
Olen ollut taas hieman nettipimennossa ja täällä on taas luvattoman paljon pulistu sinä aikana.

Suuret halit huonoja uutisia saaneille, teitäkin on tässä ollut valitettavan monta :hug:

ON: parin viikon oireettomus loppui eilen ja pahoinvointi yllätti oikein urakalla. Kuplii oikein kunnolla, ei ole tarvinnut onneksi yrjötä
:eek:
Vatsa oli viikonlopun mökkeilyn (lue:syömisen) jälkeen ottanut kasvupyrähdyksen, vaikka paino ei ollut noussut, niin farkut puristaa ikävästi. Olen ostanut sellaisen levennys osan housuihin, mutta se on sitten taas liian suuri, housut tippuu jos käytän sitä... Täytynee kaivaa legginsit kaapista ;)
Mies myös kysyi onko mun tissit kasvaneet, mitään muuta muutosta se ei ole huomannut. Tästä taas huomaa, mitä miehet vaan aattelee. Niihin koskeminen on kielletty, kun ovat niin kipeät:LOL:

Ultra on kahden viikon päästä, sitä ootellaan innolla!

Mousse 9+6
 
Isoja :hug: :hug: kaikille huonoja uutisia kuulleille/epätietoisuudessa oleville!

Mulla oli tänään eka neuvola, la neuvolan mukaan 23.9, kun melkein kaikkien nettilaskureiden mukaan olisi 27.9, mutta tolla neuvolan päivällä^ tietysti mennään, ainakin ultraan asti. Ultraan tulee kutsu varmaan n.kuukauden päähän, en aio käydä varhaisultrassa. Ilouutinen neuvolasta oli se, että Lahteenkin on vihdoin tullut toinen kunnallinen ultra! Viimeksi (mulla on 10kk lapsi) jouduin käymään yksityisellä rakenneultrassa, koska halusin toisen ultran. Nyt onneksi pääsee vähän halvemmalla...
Pahoinvointia on lievästi aina, kun ei ole syönyt, aamusta eniten, kun ruokailuväli on niin pitkä ilta- ja aamupalan välillä. Huomaan myös, että olen tosi ärtyisä, jos ateriaväli venyy päivällä... :whistle:

Onko muita, joille on nyt tulossa lapsi pienellä ikäerolla edelliseen nähden? Meillä ikäeroa tulee aika lailla tasan 1,5 vuotta. Tuplarattaisiin olen jo tutustunutkin netissä, niistä kun ei ole paljon mielikuvaa etukäteen... En toki osta niitä vielä moneen kuukauteen, mutta on hyvä vähän tutkia etukäteen, että tietää sitten, mitä alkaa etsiä.

Jaksamisia kaikille niin pahoinvointeihin kuin epätietoisuuteenkin! :)

-dask 7+5
 
dask, :wave: Meille olisi tulossa aavistuksen pienemmällä ikäerolla vielä ja edelliset on kaksoset. :) Eli tupa on syksyllä täynnä minikansaa, mikäli tämän odotuksen kanssa loppuun asti päästään. :whistle: Tuplakärryt meillä on jo olemassa, mutta todennäköisesti niillä yritetään tulla toimeen kolmenkin kanssa. Täytynee käyttää sitten kantoliinaa/-reppua lisäksi tai kehitellä jotain muuta patenttia.


Epeti 8+1
 
Fanttomi Toivottavasti seuraavassa ultrassa olisikin hyviä uutisia. Varmaan ihan kamalaa elää tuollaisessa epätietoisuudessa.

dask Meilläkin lapsien ikäeroksi tulee aika tasan 1,5 vuotta. Kyllä sitä jo miettii, että miten sitä selviää kahden pienen kanssa mutta uskon, että siitä selviää ihan kunnialla!
Vaunuihin olen jo hieman tutustunut. Mietin matkarattaiksi tuollaisia: http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=903&valikoimaid=1
Sitten pitäisi varmaan jotkut ihan lenkkivaunutkin hommata. Ajattelin etsiä käytettynä nuo vaunut, kun ei tarvitse olla ihan uudet kuitenkaan. Vaunut varmaan ostetaan ihan vasta joskus loppukesästä.

Huomenna ois eka neuvola! Ja pahoinvointi on nyt loppunut, ihanaa. Nyt sitä vaan huolettaa, että onkohan kaikki kunnossa kun ei noita oireita enää oikein ole :(

Aplo ja Pikkutyyppi 7+6
 
Epeti ja Aplo Kiva, kun on muitakin, joille tulee pienellä ikäerolla lapsia :) Mitkä tuplat teillä on Epeti? Saa suositella/haukkua :) Itse katselin Carena double swingejä, haluan sellaiset, jossa lapset istuu vierekkäin, koska en löytänyt sellaisia peräkkäin istuttavia, joissa molemmat voisivat nukkua samaan aikaan. Meillä on nyt yhden lapsen Emmaljunga Ceroxit, joihin ollaan erittäin tyytyväisiä, mutta Emmaljungan tuplat ovat todella leveännäköisiä (en ole vielä verrannut mittoja Carenojen kanssa), Carenat näyttivät vastaantullessaan aika näppärän kokoisilta ja muutenkin kivoilta! Niihin saisi vauvalle kovan kopankin, jos niin haluaa. Ostetaan ne varmaan käytettynä, joten saa nähdä minkälaisin varustein löydetään :)
Aplo Kyllä mäkin vähän mietin, miten sitä sitten pärjää (ja mies pohtii sitä vielä enemmän!), mutta uskon voimien riittävän ihan hyvin :)

-dask 7+5
 
Mistä johtuu ihan kauhee nälkä??? Se vaivaa ihan joka hetki ja koko aikaa ei kuitenkaan voi olla syömässä. Uskomatonta. Toivottavasti tätä ei jatku hirveen kauaa. Aamupäivisin on ollu aika heikko happi, muuten kaikki on ihan mallillaan. Toivottavasti teillä muillakin =)

fanttomille jaksamista, oon ollu samassa tilanteessa, ja tiedän, et se ei todellakaan oo mukavaa.

Hupu ja pieni 8+2
 
Voisin liittyä joukkoonne jos vielä mukaan otatte :) Olen lukenut kirjoituksia jo tammikuun alusta lähtien mutta nyt uskaltaudun mukaan!

Eilen kävin ylimääräisessä ultrassa(kunta antoi) ja masussa oli yksi sykkivä sydän =) Takana on sponttaani keskenmeno 10/07 ja tuulimuna 02/08 joka todettu vasta np-ultrassa 12+3 sekä tietysti ihana esikoinen joka on 08/06 :)

Eli vastoin käymisien jälkeen pidimme tauon,lähdin töihin ja laiduttin ylimääräiset kilot pois ja nyt taas siis niitä keäämässä :)

ON: Eli sain ylimääräisen ultran tuon tuulimunan takia,kun neuvolantäti oli niin mukava :) Eli masussa oli yksi elävä sikiö,jonka sydän sykki vahvasti. Kuukautisista mentäisiin nyt 9+6 tai sitten ultra näytti inasen pienemmän 9+0/lääkäri sanoi että sikiö olli kippurassa joten voi olla oikeat noi viikot. Kaverilla näkyi kuvassa (jonka antoi mukaan kun miehelle pyysin)niin käden ja jalan alut ja sikiö liikkui :D en tiedä onko se aikaisin kun sano että harvoin kai liikkuu jos viikkoja olisi eilen ollut tuo 8+6. Siitä viis...nyt elämää ainakin oli ja odotetaan 25.2 olevaa np-ultraa!!

Paljon voimia ja haleja niitä tarvitseville :hug:

Ja paljon onnea kaikille jotka ovat mukavia uutisia saaneet !!

Ja Lara- Paljon onnea ihanista ultra kuulumisista ja toivottavasti sujuisi hyvin loppuun asti. Olen Seurannut sun tilannetta ja jännittänyt mukana =)

Eli voisin tulla mukaan Tyyty....24...toinen....Tays Ja lasketuksi päiväksi voisi laittaa vaikka nyt sen 7.9 mikä kuukautisista on. Muutetaan sit jos tarttee!! :)

Tyyty85 ja möykky :heart:
 

Yhteistyössä