Heippa kaikille, ja tervetuloa uusille!
Icefairy, toivottavasti asiat menee parhain päin!
Kiva kuulla niin hyvistä kuin "huonoistakin" synnytyskokemuksista. Itsellä se tosiaan on sitä pelkoa että lapselle kävisi huonosti, itse uskon kyllä selviäväni melkein mistä tahansa.
Ja
estelle, ei haittaa yhtään ajatukset ja arvailut, ihan kiva, että joku tuo uutta näkökulmaa, silloin on helpompi itsekin miettiä eri vinkkelistä asioita! Sitä vaikka kuvittelee kuinka hyvin tuntevansa itsensä, niin varsinkin näissä uusissa tilanteissa tulee ihan kummallisia ajatuksia eteen
Minä olin tänään parin viikon loman jälkeen taas tallihommissa. Täytyy kyllä myöntää, että huomaan jo väsyväni herkemmin. Selkänikin sain tänään tosi kipeäksi, ja vielä kaikenkukkuraksi tuntuu, että iskiashermo otti itseensä. Ja vielä pitäis huominenkin jaksaa. Nyt täytyy pikkuhiljaa vissiin alkaa pikkasen keventämään tätä elämänmenoa, teen siis näitä tallihommia oman työni ohessa, ja noin 2-4 päivää viikossa. Ainakin tämän päivän tuntemusten perusteella en kovin kauaa jaksa..
Mulla on niin valtava turvotus, että tuntuu kuin ei mitkään vaatteet mahtuisi enää päälle. Voi tietty olla osasyy sekin, että koko ajan on nälkä, ja pakko aina syödä jotain, että saa etomisen pysymään loitolla. Tosin lääkäri tokaisi, että kohtu nojaa niin paljon eteenpäin, että ei yhtään ihmettele, vaikka alavatsa turpoaisikin. Onneksi on ennestään muutama kilo ylimääräistä, voi vielä laittaa lihomisen piikkiin. Ollaan kerrottu sisarille ja vanhemmille, ja ihan muutamalle lähimmälle kaverille, loput saavat tietää sitten aikanaan np-ultran jälkeen, tai kun hoksaavat kysyä
Mutta nyt täytyy mennä hetkeksi lepäilemään, että jaksaa vielä illan touhuta, hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!
Katrin ja mini 9+1