Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

Alkuperäinen kirjoittaja krizze:
ja omasta navasta sen verran että oon pakottanut itseni luumu-vesi-kuurille aterioiden välissä jotta noi yöheräämiset loppuu.. ei oo hauskaa kukkua ylhäällä yöllä kun odottelee että suoli toimis.. pitäsköhän hankkia laksatiiveja.. muistaakseni joku niitä söi.. :/

:wave: Mulla loppu laksatiivien käyttö, kun rupesi oksettamaan, en voi vetää niitä ja luumukin tökkii. Onneks kohdun asento oli sen verran liikkunu, että ei oo enää "esteenä" siellä.

Painosta sen verran: Itse olen pitkä ja "hoikka". Alkupaino oli neuvolassa 58,3kg ja nyt seuraavassa neuvolassa 59,1kg. Väliä näillä neuvoloilla oli kolme viikkoa. (molemmat oli ns. eka neuvola, kun raskausviikon meni niin paljon taaksepäin mulla...) Olen siin lihonnut 600g ja neuvolan täti oli siihen vaan "että onhan sulla varaa lihoa, kun olet noin pieni!"

Ei nyt taida olla kyse siitä varasta tai ei varasta, kun ei ole tarkoitus raskauden aikana lihoa ylimääräiostä varmaan kellään varsinkaan raskausviikoilla 4-7...! Mäkin olen ihannepainossani ihan tarkoituksella ja töitä olen sen eteen tehny... (olin 74kg vielä kaks vuotta sitten..) Ja en todellakaan laske itseäni pieneksi muutenkaa. :kieh:

Anteeksi mussutus :D
Paha olo jatkuu ja jatkuu, koirankin tossa oksensi ja sama eilen, että tällasta täällä :D
(itse en siis oksenna, kaikki vaan ällöttää ja haisee pahalta.)

Lara- ja kikkare rv6+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
(itse en siis oksenna, kakki vaan ällöttää ja haisee pahalta.)
Älä haistele kakkia! :p :LOL:

Olempas taas vitsikkäällä tuulella :D

Jep, mullakin painoa on tullut pari kiloa jo, täytyy yrittää olla tarkkana sen kanssa. Edellisessä painoa tuli toistakymmentä kiloa ja se oli aika tuskaa se loppuaika.
Neuvolatäti oli kovin ihana ja sanoi, että jotkut saa 5 kiloa painoa ja jotkut 20 kiloa. Että turha siitä on murehtia, kunhan koittaa syödä fiksusti ja liikkuu.
 
Mulla oli painoa tullut 500g, mutta en kyllä ihan varma ole tuosta lähtöpainosta... yllättävän harvoin sitä tulee käytyä vaa´alla näköjään kotona :D

Pahoinvointi pahenee, mä luulin että alkais jo helpottamaan päin... eilen enkat 3 oksennusta illalla. :x ja ne on muuten tulleet melko pian syömisen jälkeen! 2 viikkoa vielä siihen maagiseen rajaan jolloin pahoinvointi yleensä loppuu.. huh mitenhän sen jaksaa sitten.
Onneksi väsymys on ehkä hieman hellittänyt jo.

Meripihka ja kirpukka 9+6
 
Suru-uutisiahan sieltä tuli eli sydän oli pysähtynyt. Alkio oli kasvanut 2mm->4mm eli oli jonkun päivän vielä elänyt. Olo on oikeastaan huojentunut tämän viikon odottelun jälkeen. Mielummin näin ja näillä viikoilla jos elinmahdollisuuksia ei ollut. Tänään ois 8+1. Jatkosta sen verran että pääsen ilmeisesti vasta ensi viikolla kätilöopistolle (ellen huomenna soita ja pommita), kun siellä on täyttä ja toivovat että menisi spontaanisti kesken. Itsellä ei tekis mieli kauheesti odotella vaan haluaisin ehkä jotkut lääkkeet kun vuoto ei ole alkanut :(

Kova suru tämä on meidän perheelle ja varsinkin näin häiden alla ikävä juttu mutta meillä on onneksi aivan älyttömän ihana parisuhde ja ihana 1-vuotias poika! Nyt kun ultran tulos oli noin selvä niin en jaksa itkeä enää. Olo on huojentunut ja tuntuu että ollaan päästy viime viikon aikana jo pahimman surun yli. Kyllä me vielä saadaan perheenlisäystä, kun on sen aika! Toivon kaikille ihanaa raskausaikaa ja tietysti tarrasukkia! Nauttikaa pienistä elämän ihmeistä ja kevätauringon säteistä!

Cappuccino
 
Voi Cappuccino, kaikkea hyvää sulle ja teidän perheelle! :hug:

Kaikkea hyvää myös Emilii85! ja jos oli muitakin huonoja uutisia saaneita, joka kerran nuo uutiset saa surulliselle mielelle ja samalla toivomaan, että jatkossa kaikki menisi hyvin itse kullakin.

On tärkeää silti, että huonoista uutisistakin kerrotaan täällä ja puretaan pahaa mieltä, ettei kenenkään tarvitse jäädä yksin surunsa ja ikävien asioiden kanssa!

Tervetuloa myös uusille, tekstiä tulee niin paljon aina, ettei millään muista nimimerkkejä :D Pitäisi olla joku muistiinpanovihko tässä vieressä, kun lueskelee ni voisi heti merkitä siihen, kelle oli mitäkin asiaan :)

Painon lisääntymisestä
oli puhetta, mä niin toivoisin, ettei painoa tulisi paljon lisää mutta vaikuttaa olevan turhaa toivoa, koska tällä hetkellä mulle maistuu lähinnä suklaavanukkaat ja jäätelö :ashamed: kamalaa, tiedän, mutta ne helpottaa pahoinvointia tosi hyvin ja teen kaikkeni, jotta en joutuisi oksentamaan. Oon yrittänyt liikkua mutta sekin on yhtä pakkopullaa, kun aina tuntuu olevan huono olo ja pystyn lähinnä tekemään sellaisia köpöttelylenkkejä. Yritän mä sitten syödä hedelmiäkin mutta karu totuus tällä hetkellä on, että on todella vaikeaa saada syödyksi mitään ja nuo kaksi sentäs maistuu. Jos mä joskus saavutan jonkinlaisen energisen keskiraskauden ni syön sitten tasapainoisesti ja terveellisesti. Nyt on kai pääasia, että selviydyn jotenkin.

Selviytymistä tää tuntuu olevan, päivästä toiseen. Toisaalta aika menee nopeastikin, kun mietin strategioita miten selviytyä päivästä oksentamatta ja vielä siten, että saan tehdyksi jotakin. Tänään melkein itkin ilosta, kun sain imuroitua ja vielä pitäisi vähän jaksaa järjestellä paikkoja. Huomenna alkaisi kuuden päivän työputki, saa nähdä, miten käy. Tällä hetkellä tää on aika vaikeaa mutta on tämä jo helpompaa kuin vaikka viikko sitten, joten olokin on aika toiveikas. Ehkä viikon päästä on jo toinen ääni kellossa? Siihen on pakko uskoa.

Tsemppiä kaikille meille pahoinvoiville ja tietysti ihan kaikille muillekin!

Sannimarja ja Nöpö 8+3 (tai neljä, siitä on nyt vähän epäselvyyttä, selvinnee aikanaan, mennään toistaiseksi tuolla pienemmällä luvulla)
 
Cappuccino iso lämmin:hug:..olen niin pahoillani siun puolestasi..

Kannattaa vain pommittaa sinne Kättärille, koska vuoto ei mitä ilmeisemmin ala spontaanisti-monesti käy näin ja kurja on odotella päiviä, viikkojakin sitä alkavaksi..itelläni ei alkanut(rv6+6) ja halusin asian viedä päätökseen sillä tapaa että voin alkaa sen sururyön mahdollisimman pian, enkä jäädä johonkin "välitilaan"..tosin, itkuahan oli jo tullut monta, monta päivää ennen sitä :'(..

Kovasti laitan jaksuja&voimia tulemaan :hug: ..miehestäsi&lapsestasi ammennat sitä voimaa nyt-viettäkää oikein ihanat häät :) ..pienen aika tulee vielä, kuten sanoitkin:heart:

Aurinkoisia kevätpäiviä!!!:flower:
 
Voimia ja halauksia taas huonoja uutisia saaneille :hug: Voi kun ne tuntuukin aina niin pahalle vaikkei henkilökohtaisesti tunnekkaan ihmisiä.Sekin tuntuu pahalle kun tästä "tutusta" porukasta tippuu ihmisiä pois :'(

Minä oon TOSI TYYTYVÄINEN ITSEENI nyt kun pitkästä aikaa oon jaksanu kunnolla pyörittää pyykkihuoltoa ja touhuta lastenkin kanssa ja laittaa muutenkin vähän kerrallaan kotia kunton.Aivan kamalaan kuntoon se oli kyllä päässytkin,mutta oikean valinnan tein kun annoin itseni olla silloin kun oli valittava että lepäänkö ja voin vähän paremmin vai suurinpiirtein konttaan kotihommiin ja voin tosi huonosti.Oon selvinny yhellä oksennuksellla tähän asti ja tää on aivan uskomatonta ku vertaa edellisiin raskauksiin joissa oksensin päivittäin vähän väliä.Nyt on yhä välillä lamauttavaa väsymystä ja pahaa oloa mut ei läheskään yhtä usein kuin aijemmin.Elämä on siis todella kirkastunut B)

Kunhan sais ihan kunnolla tän kodin nyt kuntoon niin kehtais taas pyytää kavereitakin kylään,ku nyt niitä ei oo todella voinut tänne päästää..oisin hävenny silmät päästäni :ashamed:

Yksi pahoinvoinnin aiheuttaja jota en ole muistanut kertoa on ulkoilma!!!!!!!!!! Varsinkin pakkasilma saa mut melkein oksentamaan.Se jotenkin maistuu suussa :LOL: Siis aivan outoa.Ei mulla ennen oo vaan raikas ulkoilma pahaa tehnyt vaan just päinvastoin ulkona on ollut paljon parempi olla.Ruuantähteiden pönttöön tyhjennys sai mut myös eka yökkimään,mut nyt se ei juuri enään tee pahaa...mut pönttö on vedettävä heti kun sinne jotain kaadan tai saan yökkimis kohtauksen jos katon sinne ja siellä lilluu jotain ruokaa :x yök mitkä jutut ;)

Syödä mun täytyy koko ajan ettei huono olo yllättäs ja se vähän tympäsee kun mulla ei oo koskaan jääny ylimääräistä raskauksista(paitsi tietysti joksikin aikaa) ja oon muutenki palautunu aika nopeesti,niin on masentavaa ajatella jos nyt syön itteni ihan uuteen kuosiin :/ No mutta luotan aika hyvin kuitenkin imetykseen tossa palautumisessa :heart:
Ja eipä tosta painonoususta mitään stressiä kannata ottaakkaan,tulee mitä tulee ja lähtee pois sitten jos lähtee :D

Nyt atidan lähtä lasten kans touhuamaan vielä hetkeksi ja lastenohjelmien ajan jos viikkailis pyykkejä

Rakkaudesta äiti ja Aarre 11+2
 
Mut pakko johki purkaa.
Mulla on väsymys nyt iskenyt tosi pahana.. :( Oon huonolla tuulella, ärtynyt ja kaikki asiat alkaa vit*ttaa NIIN nopeesti! Mua ahistaa ja stressaa koulun, työn ja oman vapaa-ajan kanssa tasapainottelu.. Mä en JAKSA enää kohta tätä!!! :(
Mieskin sanoi, että hermostun nykysin TOSI nopeesti ja alan heti huutaa.. :saint: Mua itkettää ja on niin voimaton olo, ettei mitään järkeä.

Silmäpussit roikkuu leuassa asti.. herään joka helvetin yö vessaan ja siihen, että on NIIN kuuma, et pakko REPIÄ vaatteet pois!

Mulla HAJOO PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :'( :kieh: |O

Mä en IKINÄ voi vaan olla himassa miettimättä mitään kouluasiaa. IKINÄ!! Ja kun rahaa ei tule, jos ei tee töitä.. se on fakta. Sit ens kuussa alkaa remppa ja muutto.. Mä en MISSÄÄÄN välissä ehdi tekee noita kaikkia asioita!

Mä en JAKSA, JAKSA, JAKSA!!!! Kaikki on vaan NIIN SYVÄLTÄ!!! :( :'( Mä vihaan mun elämää tällä hetkellä ihan vitus*i.

Siinä kaikki mitä halusin päästää ilmoille. Oon jo kahdelle kaverillle valittanut tästä.. mikään ei auta.. ei edes tänne kirjottaminen :| Mä haluisin vaan pitää lomaa kuukauden, joko koulusta tai töistä. Eikä helpota yhtään oloa, että toukokuussa loppuu koulu ja sit saa olla töissä kesän eikä kouluun tarvii palata yli vuoteen. Mä joudun sitä ennen hullujen huoneelle.
 
lätäkkö: Noi sun ajatukset vois tulla mun suusta, melkeinpä samanlainen olo välillä. Joku sanos, että on priorisointi kysymys ja, että täytyy ottaa itteensä niskasta kiinni.
Sekös vasta vit***taa. :D Mua väsyttää jo aamupalan syönnin jälkeen niin paljon, että haluaisin jo sänkyyn takas!

Mutta muistetaan, että tämä on ohimenevää... kuten tämä järkyttävä pahoinvointikin.

Iloisia ajatuksia ja semmosta :LOL:

Lara- ja kikkare rv6+6
 
Ekaksi pahoittelut Cappuccinolle :'( :hug: Mulle omat lapset tuntuivat erityisen tärkeiltä keskenmenojen jälkeen ja niiden kanssa oleminen helpotti surua. Onnea kuitenkin häiden järjestelyihin ja uskon, että palaat pian takaisin odottajiin.

Lätäkölle voimia kestää ärsytystä ja väsymystä. Tuttu tunne minullekin.

Sitten niihin iloisiin uutisiin. Kävin tänään ylimääräisessä ultrassa maanantaisen vuodon takia ja uskokaa tai älkää, mutta pikkuruisella olikin kaikki hyvin :) :) :) Olin aivan varautunut huonoihin uutisiin ja kun näin sydämen sykkivän tuli aivan kyynel silmäkulmaan helpotuksesta. Pikkuruinen oli nyt 17mm ja vastasi kuulemma rv8+2. En kuitenkaan vaihda viikkoja ennen nt-ultraa.

Pahoinvointi on ollut pari päivää ihan kamalaa ja varsinkin illalla saa halailla pönttöä. Ainoa mikä huonoon oloon auttaa ovat hampurilaiset :D Kuka puhuikaan terveellisestä ruokavaliosta...

Edelleen huolettaa miten pikkuruinen pysyy mukana varmemmille viikoille. Maanantaina on ensimmäinen neuvola.

Viivariina ja pikkuruinen rv8+5
 
Voimia Capuccinolle! :hug:

Mulle tuli ultra kutsu 12.3, ja neuvolalääkäri on 3.3, eli niitä odotellessa :) Väsymystä on edelleen, mutta ei onneksi juuri pahoinvointia enää. Vatsa on jo pyöristynyt, vaikka kiloja ei ole tullut (lyhyt aika edellisestä synnytyksestä ehkä vaikuttaa?). Kauan ei siis enää tätä salailla :D Mutta mä kyllä nautin vatsan pyöristymisestä, mun mielestä raskausmaha on ihana :heart: Kunhan en vaan lihois tällä kertaa niin paljon, kun viime kerralla... Kiloklubi apuna syömisten tarkkailussa.

Jaksamisia kaikille!

-dask 8+0 poks!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Joku sanos, että on priorisointi kysymys ja, että täytyy ottaa itteensä niskasta kiinni.
Sekös vasta vit***taa.
Joo, niin sanoin. Ja tarkoitin sillä sitä, että niin se on vaan kaikkien muidenkin jaksettava alkuraskauden väsymyksen kanssa. Vaikka kävisi töissä ja vaikka olisi jo ennestään lapsia ja vaikka olisikin eläimiä. :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Epeti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Joku sanos, että on priorisointi kysymys ja, että täytyy ottaa itteensä niskasta kiinni.
Sekös vasta vit***taa.
Joo, niin sanoin. Ja tarkoitin sillä sitä, että niin se on vaan kaikkien muidenkin jaksettava alkuraskauden väsymyksen kanssa. Vaikka kävisi töissä ja vaikka olisi jo ennestään lapsia ja vaikka olisikin eläimiä. :snotty:
Epeti: En nyt tainut ihan puhua loppuu lausettani... :ashamed:
Anteeksi turhan suora kommenttini! :hug:
Kyllä se vi***taa, mutta ihan tottahan se on!
Vauva oppaissakin sanotaan, että vaikka tuntuis mahottomalle, niin pitää lähtee liikkeelle. Huomasin sen itsekkin, kun lähti ulos niin kyllä siellä jakso vaan mennä vaikka toisin luuli. :)
 
Jeanna kiitos vastauksestasi. Joo, en sentään tulkkia tarvitse, puhun nykyään sujuvaa ruotsia. Joskus tulee eteen noita terminologia-juttuja, että ei vaan tiedä koko sanaa, mitä haluaisi kysyä, ja täytyy sitten kautta rantain kuvailla. Minä käyn vähän useammin neuvolassa diabeteksen takia, tällä viikolla ultrattiinkin, ja se on kiva, mutta sen tarkoituksena oli lähinnä "tarkastaa", että jotain siellä on. Varhaisultrassa jo käyneenä olisin itse halunnut tietää minkä kokoinen alkio on(eli onhan kehittynyt normaalisti) jne, mutta lääkäri ei kuulemma osannut mitata, eikä ollut tarkoituskaan. Eli vaikka saan ultran taas rv14+2, niin ainoa "kunnon" ultra tulee olemaan rakenneultra, muissa ei katsota kuin että on se vielä siellä ja onhan se toki parempi kuin ei mitään. :) Tää on hyvin holhoava ja sosialistinen yhteiskunta, niin hyvässä kuin pahassa. Luulen, että vammaisen lapsen abortoimista ei katsota kovinkaan tarpeelliseksi tai ainakin siihen on sosiaalisesti suuri kynnys. Oma mielipiteeni jääköön tällä kertaa pimentoon.

Krizze ok... Joo, käyt sit koko ajan tarkastuksissa, kun vakuutuksen saat voimaan! :) Ai säkin olet asunut täällä.

Fanttomi, juuri näin! Eli raskaana oot kunnes toisin todistetaan! Tilanteesi on ahdistava, mutta sulla on musta vielä suuri todennäköisyys saada se syysvauva. Rv:jen laskeminen kuukautisista ei ole kuin suuntaa antava tieto. Harvalla ovulaatio tapahtuu kp14, vaan aikaisemmin tai myöhemmin, helposti esim. viikkoa myöhemmin! Onnea tulevaan!

estelle rv9+5

Muokkaus: oho jäi sitten koko sivu lukematta.

Cappuccino :hug: Hyvä, että pääsette vihdoinkin eteenpäin tilanteessa, vaikka kurjahan se on. Jaksamisia!

Lara Mulla kanssa tosi pahaa väsymystä ja ajoittain huono olo. Ottaa välillä päähän, kun kukaan ei tiedä raskaudesta, niin en voi sen piikkiin lusmuilla, hehe! Eli aamulla kun kello soi, on noustava ja jos nousen myöhässä niin sittenpähän juoksen että ehdin! Mut näinhän se yleensä ihmisillä on... Jaksamisia! :)
 
Kamalasti juttua taas tullut...

Paljon haleja huonoja uutisia saaneille ja niille joilla jännäillyt on eessä niin haleja myös!!! :heart:

Ja oli myös kivoja uutisia ja niistä paljon onnea :hug:

ON: Täällä öglö oloa pukkaa jos ruokailujen väli on reilu pari tuntia...Väsymys on valtavaa!!! se on ainut häiritsevä asia... Oikeastaan se mikä on kiva on et mitään "herkkuja" ei tee mieli ja hyvä niin :D

Toivottavasti huominen menee reippaasti,niin sit on jo viikonloppu :D

tyyty85 & Möykky 10+1/9+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mousse:
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
(itse en siis oksenna, kakki vaan ällöttää ja haisee pahalta.)
Älä haistele kakkia! :p :LOL:

Olempas taas vitsikkäällä tuulella :D
Unohdin tätä kommentoida, nauroin varmaan vartin ja aina naurattaa kun ajattelen :LOL:
Omapa oli kirjotusvirheeni, mutta aika tarkka olit kun huomasit!
Kiitos Mousse hyvistä nauruista ;)
 
Varmaan viikkoon en oo kerenny käydä täällä ja menikin monta tuntia kun näitä lueskeli. Paljon on kerennyt tapahtumaan, monta on joutunut pettymään, monilla on taas hyviä uutisia. Kaikille paljon voimia ja niin niihin pahoinvointeihin ja väsymykseen kun myös keskenmenoihin ja muihin odottamattomiin tilanteisiin.

Itselle kävi niin hassu juttu, että olisi kuulemma tänään ollut np-ultra enkä muistanut sitä :headwall: Että näin hyvin menee, onneksi sain sen siirrettyä maanantaiksi :) Toisekseen tuohon maanantain ultraan ei pääse oma mies, mutta sisko lupasi tulla tueksi, ja oon iloinen että on joku tärkeä henkilö on tukemassa, jos jotain yllättävää paljastuu. Muuten on mennyt ihan hyvin. Eli ei edelleenkään oo kummoisia oireita ja nyt on jopa turvotuskin jonkin verran hävinnyt, joten minusta ei oikein nää mistään, että olisin raskaana, helppo pitää salassa :)

Tuun sitten maanantaina kertomaan miten siinä ultrassa kävi.

Tähdenlento 11 + 1
 
Sain hetki sitten tyttöset unille ja pitää vielä hetki rauhoittua itsekin, jotta saa unesta kiinni. Mies on työreissussa ja yön pois, joten tyttöjen nukutus on aina vähän aikaa vievää yksin.

Cappuccino :hug: ja jaksuja. Hienosti olette jo käätäneet katseet tulevaan. Toivotaan, että pian palaat tänne puolelle taas.

Olin kyllä niin unohtanut kuinta totaalista tämä alkuraskauden väsymys voi olla. Tuntuu, että puolivaloilla menee kaikki päivät. Tietenkin tytöt pitää huolen ettei levätä voi. Myös kotihommat ja työt hoidan ihan samoin kuin ennen, mutta kaikki vaatii niin paljon ennemmän voimia. Mä en ole aikaisemmissakaan raskauksissa kokenut mitään keskiraskauden energia kautta, joten pyrin vain tottumaan tähän tilaan.

Jospa nyt olisi aivot jo nolaantuneet unen tuloa varten. Öitä mammat masuineen.
-Poni 9+2
 
Cappucino: Jaksamista :hug: Toivottavasti pääset pian kätilöopistolle, jonka jälkeen voitte keskittyä tuleviin häihinne ja teillä jo nyt olevaan perheeseen.

Täällä on ollut paljon puhetta väsymyksestä ja jaksamisesta sen kanssa, itselläni
myös työpäivän jälkeen todella väsynyt olo...(itseasiassa väsy alkaa painaa jo töissä iltapäivällä ) en vaan osaa nukkua päivällä ollenkaan. Joten ilta menee sohvalla telkkaria katsellen. Uni tulee silmään sitten jo 8 - 9 välillä. Toivottavasti vauvan myötä opin nukkumaan myös päivisin, muuten voi olla aika väsyttävää, jos yöt menevät paljonkin valvoessa. Onneksi en ole kokenut ns. todella voimakasta väsymystä, ainankaan vielä, vaikka huomaakin että unentarve on lisääntynyt hurjasti. |O

(.) Täällä odotetaan edelleen ensimmäistä neuvolaa...(joka on ens tiistaina) Aika todellakin MATELEE!!!

Mukavaa laskiaista kaikille!

Wanda & pieni 7+5 (...jee, viikonloppuna poksuu taas! )
 
Cappuccino: jaksamisia!

Täällä kanssa olen reippaana aamuun heräilemässä..
Tai miehen heitinkin jo töihin, mutta tulin vielä kotiin kun työt itsellä alkaa vasta 10.30.
Sitä ennen kylläkin pitäisi käydä juoksemassa asioilla. Stressaa jo valmiiksi, että ehdinkö tehdä kaiken! :eek:

Itseäni pelottaa tuo painonnouseminen.. Vielä viime kesän alussa painoin 62kg, mutta sittemmin en ole seurannut painoa laisinkaan! Neuvolakäynnillä sitten fiksuna sanoin, että paino on varmaan edelleen siinä 64kg tienoilla. Lähtiessäni sitten mittasin 70kg!! Ei herranen aika kun minusta on tullut lyllerö! Kauhulla nyt olen seurannut painoa ja yritys olisi kova, ettei tuo paino alkaisi kovasti enää nousta.. Itkuhan tässä muuten tulee. (Itsekuri minulla ei ole hirmuisen hyvä, joten tulee syötyä makeata aivan liikaa..)

Mutta se siitä painosta itkemisestä.. Täytyy vaan ajatella vähän enemmän mitä syö ja miten paljon...

Väsymys alkaa pikkuhiljaa minulla helpottaa, iltaisin olen kyllä kuin kuollut lahna, mutta aamuisin olen ollut pitkästä aikaa ihan pirteä! Mukavaa, että edes välillä jaksaa tehdä jotain..

Hyvää viikonloppua nyt kaikille! Myö lähdetään tänään sukulaisiin. ;)

Valkoinenhetero & myyrä 10+4
 
Cappucino :hug:

Eilisen olin taas tipassa, ja nyt menen sitten jos tuntuu et pitää mennä.. tänään tai viikonloppuna.. Tänään pääsin neuvolalääkärille ja se ultras.. siellä se pieni köllötteli :heart: ja viikkoja ois vissiin kuitenki 8+0 about.

Täällä oli puhetta lihomisesta ja laihtumisesta.. Mulla on tän pahan olon ja oksentelun takia tippunu paino jo 5 kiloa... Mutta eiköhän se siitä nousuun lähe jossain vaiheessa. Muuten toi painonlasku ei haittais yhtään, mut eihän se tietty kiva oo et se tällä tavalla laskee...

Hyväsetti ja Pöpö 8+0?
 
:hug: cappucinolle ja lätäkölle

mulla on mammavaatteet päällä :D ihanaa kun ei purista!

Oloissa ei vieläkään muutoksia, iltaa kohti alkaa huono olo pahenemaan... aamuisin ok olo.
Väsymys ei ole niin kovaa enää, tai riippuu miten yö on esikoisen kanssa mennyt.

Muksaa viikonloppua kaikille! :wave:
Meripihka ja kirppu 10+0 POKS!!! :heart:
 
nyt on vuodettu ja tutkittu ja ultrattu..kohtu tyhjentyny täysin eli keskenmeno...poistun vähin äänin jonnekki pimeeseen nurkkaan ja toivon et valo joskus osuu sinneki.... :'(

pitäkäähän mahat pystyssä..ei tullu meille nyt syysvauvaa =(
 

Yhteistyössä