Voi itku huonoista uutisista taas, mahdollisimman hyvää ja ihanaa jatkoa!
Tervetuloa uusille mukaan joukkoon!
Krizze :wave: minä, minä en oo käyny varhaisultrassa enkä siis tiedä yhtään, mitä tuolla mahassa on ja missä. Sitkeä sissi aion olla, np-ultra olis 5.3 eli kolmen viikon päästä, sinne on jaksettava odottaa. Tuntuu kyllä siltä, että kaikki muut on jo käyneet ja välillä tuntuu, että pitäisi itsekin mennä mutta enää ois se kolme viikkoa odotettavana. Mulla on kyllä vatsa selkeästi pyöristynyt, lähinnä turvotusta kyllä mutta etenkin alavatsa on jotenkin erilainen kuin ennen. Oireita on myös muutenkin, joten luotan siihen, että oon raskaana ja kaikki hyvin.
Tänään oli eka aamuvuoro tuon oksentelu-pahoinvoinnin alkamisen jälkeen ja jännitin, koska yleensä oksennan lähinnä aamuisin ja aamupäivisin, joskus myös oksu harhautuu kylään iltaisinkin mutta harvemmin näin. No, hyvin meni kuitenkin, vielä ois viis aamuvuoroa, että saa nähdä, miten käy, kun alkaa enemmän väsyttää, varmaan pahoinvointikin pahenee taasen.
Samapa tuo taitaa olla, oksentaa voin vapaasti työmaallakin, koska tänään sain myös ekan onnentoivotuksen niin yllävältä suunnalta, että pystyin vaan kähisemään järkyttyneenä, että kuka ihme sulle kertoi. Ne harvat ja valitut, jotka ovat työmaalla saaneet tietää, ovat pyhästi luvanneet pitää suunsa kiinni mutta näinpä vaan kävi. Meillä kyllä on sellaista sakkia töissä, että kaikkien salaisuudet tongitaan esille ja sitten ne leviää kulovalkean tavoin, ettei tää kyllä mikään ihme ollutkaan. Toivoin kuitenkin, että onnittelija pitäisi matalaa profiilia vielä, vaikka turhaa se taitaa olla, tuli sellaiselta suunnalta, että jos se tietää, tietää puolet työyhteisöstä muutenkin.
Oma olo on siis ollut ok, tosin eilen havaitsin, ettei kannata yskiä kesken leipien syönnin. Huono yhtälö ja ylös tuli
Hyvää vointia kaikille!
Sannimarja ja Nöpö 8+5