Alkuperäinen kirjoittaja krizze:ja omasta navasta sen verran että oon pakottanut itseni luumu-vesi-kuurille aterioiden välissä jotta noi yöheräämiset loppuu.. ei oo hauskaa kukkua ylhäällä yöllä kun odottelee että suoli toimis.. pitäsköhän hankkia laksatiiveja.. muistaakseni joku niitä söi.. :/
:wave: Mulla loppu laksatiivien käyttö, kun rupesi oksettamaan, en voi vetää niitä ja luumukin tökkii. Onneks kohdun asento oli sen verran liikkunu, että ei oo enää "esteenä" siellä.
Painosta sen verran: Itse olen pitkä ja "hoikka". Alkupaino oli neuvolassa 58,3kg ja nyt seuraavassa neuvolassa 59,1kg. Väliä näillä neuvoloilla oli kolme viikkoa. (molemmat oli ns. eka neuvola, kun raskausviikon meni niin paljon taaksepäin mulla...) Olen siin lihonnut 600g ja neuvolan täti oli siihen vaan "että onhan sulla varaa lihoa, kun olet noin pieni!"
Ei nyt taida olla kyse siitä varasta tai ei varasta, kun ei ole tarkoitus raskauden aikana lihoa ylimääräiostä varmaan kellään varsinkaan raskausviikoilla 4-7...! Mäkin olen ihannepainossani ihan tarkoituksella ja töitä olen sen eteen tehny... (olin 74kg vielä kaks vuotta sitten..) Ja en todellakaan laske itseäni pieneksi muutenkaa. :kieh:
Anteeksi mussutus
Paha olo jatkuu ja jatkuu, koirankin tossa oksensi ja sama eilen, että tällasta täällä
(itse en siis oksenna, kaikki vaan ällöttää ja haisee pahalta.)
Lara- ja kikkare rv6+6