Syyskuun Sydäntenmurskaajat

heips!vaivaako muita väsymys?mulla tää on ihan kauheata,ei ole muissa raskauksissa ikinä ollut tälläistä väsymystä.aamut on niin ylivoimaisia ja paniikkkikohtauksia tulee päivittäin.lisäksi mulla on niiiin ISO maha,alkaa jo tissien alta nousemaan,ihan kuin olisin jo viikolla 20.vähän pelottaa että sieltä tulee useampi kuin yksi.mahaa on tosi vaikea piilotella kun se tosiaan näkyy,en kyllä vielä tässä vaiheessa haluaisi asiaa kaikille paljastaa.pyysin päästä oman tk:n ultraan,että pääsisi tän asian kanssa rauhaan.se tehdään n.vk9-10,kun täällä on niin huono ultra ettei nää aiemmin.
 
Ihanan paljon tekstiä tullut! :)

Olenko oikeasti ainoa jolla on ruokahalu kasvanut? Ja pakkomielteet ja himot kaikkeen mahdolliseen... Varsinkin lihaan! Ihan hullua, tuntuu että kokoajan pitää olla syömässä jotain... Eikä oikeastaan kamalasti ole tullut mistään ruuista sellaista että ällöttäis...
Samalla tää kumpu sit vaan kasvaa ja kasvaa... Eilen alko alavatsa tosiaan pullottaan, ja tänä aamuna varsinkin. Ei se mee sisään enää... Ja se jotenkin tuntuukin että se on siinä. Hassua. Osittain tietty varmaa lihonnutkin olen, mutta kyllä tuo kumpu on jo varmaan muutakin...

HAH... JA: Onko teillä seksihalut kasvaneet? Täällä alkaa oleen jo aika nymfo-olo... just mietin eilen et eikai seksistä oo pikkuiselle mitään haittaa, mutta joka lähteessä luki vaan, että antaa palaa :LOL: Tuntuu että kesken työpäivänkin tekis mieli ja ukolle lähtee kaksmielisiä tekstareita... Heh. Luin että varsinkin keskivaiheilla halut kasvaa... Jessus, jos tää nyt on jo tällaista niin mitä se sitten on? :p
 
Mulla puuttuu väsymys :S Vähän pelottaa, koska onhan se kuitenkin yks olennaisimmista oireista. Ruokahalun suhteen sitten taas :LOL: Voisin syödä koko ajan! Vaikka jokaisen ruokailun jälkeen tulee todella etova olo. Ja seksiä ei tee mieli oikeestaan ollenkaan :ashamed: Ehkä sitten johtuu siitä, kun viime kerran jälkeen sattui maha niin paljon että oikeen säikähdin, meinas siinä sitten ihan itku tulla.

Siiri S Mun nimi on tuolla listassa väärin :D Siellä on Tyge.
 
Oi teitä :flower: Onnea kamalasti kaikille matkaan, itse syyskuisen saanut -08. Ja muistakaa nukkua aina kuin mahdollista, se ei sitten ole enää niin itsestään selvää myöhemmin. Nauttikaa ja passuuttakaa puolisoa tai mikäli odotat yksin niin passuuta kavereita ja tulevia isovanhempia! :D
 
Loimeri: Ah, esikkoa odottaessa tuo nukkuminen olikin helppoa, nyt kun tuollainen 8kk ikäinen nassikka vaatii kaiken huomion, niin nukkumisesta saa vaan haaveilla... |O Mutta ihanaa kuitenkin taas odottaa :)

Tää etova olo on kyllä aika lamauttavaa. Ja esikolla oli tänään ihan mahdoton kitinäpäivä. Koitin siinä sit viihdyttää hullun lailla ja olla miettimättä koko asiaa. Vaikeaa oli. Nyt pikkuinen onneksi unilla. Taitaa kohta joutaa äitikin hyöhensaarille :D
 
Loimeri, kiitti tsemppauksesta!

Väsytttäää! Mä en tiedä miksi, mut herään nykyään aina aamuyöllä. Ja sit päivällä väsyttää.

Galluppia:
Onko teillä enemmän valkovuotoa kuin yleensä?
Maistuuko suussa oudolta?

Mulla ei ole mielestäni enempää vuotoa kuin yleensä ja se huolestutta... Aluksi oli, nyt ei enää.
Ja suussa maistuu sellaiselle oudon makealle, ei raudalle. Yök.

Roona:Voi olla, et seksiä teksisikin mieli, mut en millään uskalla ennen sitä ultraa.. Ihan kun se jotain muuttaisi, mut en silti uskalla.. Vähän leikittiin miehen kanssa yksi ilta vaan.
 
Tohon kyselyyn nii minul on enemmän valkkaria kyl joo ja sit suussa metallinen maku....
ja niistä seksihaluista. =) Jep, täällä ainakin kasvanut halut vaiks muutenkin niitä kuulemma olis mieheni mielestä toisellekin jakaa :LOL: :LOL: mut jos pahoinvointi yltyy kuten aijemmis raskauksis, nii......taitaapa sit halut laantua hiukkasen, mut ny vaiks kui väsyttäs nii ei tuu uni ennen peuhuuta :LOL:
 
onneliina: mulla maistui vielä pari viikkoa sitten veri koko ajan suussa, muttei onneks enää!

heisku: mulla kans tajuton maha, just sellanen, ku kuuluis olla joskus puolivälin paikkeil... äitiki jo vähä mulle naureskeli, et taitaa kaksoset tulla!!!

Mulla on kans koko ajan nälkä... saman aikaisesti kuiteski aivan hillitön yrjöolo koko päivän! Mulla noita himoja tulee kans vähän välii, mut ne myös vaihtelee laidasta laitaan. Tonnikala etoo... apua, meinaa laatta lentää jo purkin näkemisestä. Sama asia sipsien kanssa... ja viel pari viikkoo sitten oli pakko saada koko ajan sipsei!! Hassua nää oireet kyl...
 
Gallupi vastauksia..

1. Ei ole vuotoja yhtään enempiä tai vähempiä
2. Ei maistu suussa miltään :D

MUlla vaan peiton heilutus puuhissa meni alapää kipeeks...Sitä vain kirveli ja kutitti... Ei kummallakaan ole mitn tauteja...testattu on...ja muutaman päivän oli alapää kutiava...Vähän hiivan tapaan kutis....mut miten se voi liittyä seksiin...???

esmeralda- + öttiäinen 7+1
 
Nii joo... toi seksiasia viel... mulla sit taas vähäisetkin halut menny sen siliän tiän... tosi kiva!! Yhen kerran on minuutin ajan tehny mieli orgasmii, mut sekin olo meni ennen ku ois kerenny sitä ees ääneen sanomaan. Ihan epäreiluu!!!
 
Kyselyihin:väsymystä ei oo ollenkaan
seksihalut on vähentyneet vähän
ruokaei tee mitään kummallista mieli mut lämminruoka ei tahdo maistua, herkut kylläkin.Nyt meinasin iltapalaks syödä täytetyn patongin :p
suu ei oo outoja makuja

esmeralda arvaa mitä?mul kutisee ja kirvelee myös :eek: ?Ei oo aikaisemmissa raskauksissa tälläistä ollut, mut oon kyllä lukenut et raskauden aikana saattaa tulla paljon helpommin hiivatulehduksia samoin kuin virtsatulehduksia.

Yks "oire" mulla tavallaan on =) mä voin nukkua vaan oikealla kyljellä, kaikki muut asennot tuntuu hankalilta ja varsinkin selällään on tosi tukala olo ja silloin tulee huono-olo jos selällään yrittää nukkua.

Masu tuntuu siltä kun se ois kasvanu, mut kun on noita makkaroita muutama niin eipä sitä heti huomaa :ashamed: :LOL:

Nyt palaan telkkarin ääreen.Lapset nukahti 10min sitten

Metsätähti ja pienenpieni 5+0?
 
Vivid
Sain varattua tänään ekan neuvolan. Se olisi ensi maanantaina, jolloin päivät olisi 7+6. Jännää!! Neuvolan täti lupasi lähettää mulle postissa jotain lappusia etukäteen. En malta ees niiden saapumista odottaa...toivottavasti ne tulis jo huomenna. Kaikki on niin uuttaa ja mielenkiintoista, hih!

Nyt nukkumaan, öitä!

Vivid ja Hippu 7+0
 
Gallup: valkkaria riittää!!! Vähempikin olis kiva, koska sen "valumisen" tuntee, eikä tieteskään voi tietää tuleeko sieltä vaan limaa vai verta :/ Eli ei mitenkään maailman ihanin oire.. koko ajan saa hypätä kurkkaamassa :p

Välillä suussa outo maku.. en tosin menis sitä ihan heti raudaksi väittämään..

Muuta: pötsi on täälläkin valtava! Alkaa kans tissien alapuolelta ja näyttää rv20????? Ihan ymmyrkäisenä.. mistähän johtuu?

Yhden la-laskurin mukaan (näyttää muitakin tapahtumia kun la:n) salamatkaajan sydän alkais lyödä tänään :heart:

muoks: seksihalut miltei kadonneet..? johtuukohan tästä jo tissien alta alkavasta pömpelistä?
 
uppis84 kuinka sul nytten? Joko helpottanu tihkuttaminen? Mä taidan ymmärtää sun pelon, vaikka aijemmis raskauksiskin olen vuotanu ainakin 8 viikolle asti niin.....eilen mieheni kans olimme 3 kertaa vällyjen alla niin yöl heräsin siihen et jotai valui, koitin sit kättä panna alle ja laahustaa tai juosta veskiin ja siel kauhistuin ku koura oli veres (ällöttävästi kerrottu, tieän) =) kyl se säikäytti ja en enää nukkunu sen jälkeen, mietin vain että onkohan se ny menoa ja tunnustelin vain et onko kohdus kipuja, mut mitää en tuntenu. Ny olo tosi tosi väsynyt, mutta vuoto lakannu, ainakaa ei enää ole tullut, mut jotenni olen nyt varautunut että ehkä kohtu on tyhjää täynnä tai sitten tämä pikkuinen elämänilo tulee kesken. Koitan kuitenkin pitää viellä toivoa yllä, koska varsinkin ekkaa oottaes, vuoto mul oli tosi runsasta alkuraskaudessa ja liskäs mä olin viel kipee ja kuiten poju tuol kahtoo pikku kakkosta. =)
 
Mut ny vaiks peittojen heiluttelu tuntuskin nyt raskaudes nähtävästi ylimukavalta.... :LOL: taidan koittaa hillitä haluni ja ottaa rauhallisemmin, vaik tiän ettei se keskenmenoo voi aiheuttaa mutta silti.....silti sitä epäilee....

Ny toivon kyl todel että ei enää tulis vuotoa, se säikäyttää kuiten, ainakin noi runsas ja punertava veri. :(
 
metsätähti kiva kulla että en ole aioa kärsivä... :D ja hassusti kävi myös tuo nukkuma juttu...
minäkään en voi nukkua kun kylellään koska tulee huono olo selällään, ja mahallaa ei voi olla koska maha ja tissit on kipeet :D
 
Elämänilo Mie olin laskevinani et viikkoja olis 6+5 ekan neuvolakäynnin kohdalla. Eikös se ole rv7? Esikoista ootellaan kuin kuuta nousevaa :heart: Käynti on ens to ja tulen melko suurella todennäköisyydellä kertomaan miten meni :D Pitäkää peukkusia!

Muuta: aamupahoinvointi alkanut :/ ööh.. ja ensviikolla alkaakin aamuvuorot töissä!? Mitenkähän selviän?
 
Juu, mul taitaa ekka neuvolakäyntikin peruuntua.......... :( ehkä koitin olla liian optimistinen......taas vuodan ja ihan puhdasta verta, samoin kamalat kivut. Kyl se taitaa kesken tulla.....nyt sattuu sydämeen mutta, jos tulee kesken, silloi, noh, tämä nyt ei sitten ollut oikea hetki ja toisekseen, ehkä sikiöllä olis ollut jotain vakavaa, ettei olis ehkä jäänyt muutenkaan henkiin tai ehkä.......ehkä siel on vain tyhjä raskauspussi......

mut taidan vain maata ja koitan olla itkemättä.........otan särkylääkettä kipuihin ja päätän että pääsen yli........jos tämä tulee pois.....
 
Juu, mies perui toisen työmaansa ja tulee kotia. Olo tosi maassa, vaikka tiän että ku pahimman yli pääsen niin...ja mies koitti lohduttaa että siihen asti on toivoa, kunnes....kaikki on kokonaan ohi.....et se on todettu jotenkin...
 
Voimia elämänilo3!!! Mä tiedän miltä susta tuntuu. Mulla on ollut kaksi tuulimunaa ja yksi kohdunulkoinen. Se vaan on niin maailmanloppu sillä hetkellä. Pidän täällä peukkuja, että vuoto olis harmitonta... :hug:
 

Yhteistyössä