Syyskuun Sydäntenmurskaajat

Swiss kiitti sulle. =) Kyl tämä tästä, mut varaudun jo nyt et se tulee ulos, oli se sit vain tuulimuna raskaus tai sit normi, mutta....odottelen, väliin rusehtavaa vuotoo, väliin sit oikei ryöpsähtää ihan punaista...ei ollenkaan kivaa tämä odottelu mihin suuntaan menee.

Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:
Swiss kiitti sulle. =) Kyl tämä tästä, mut varaudun jo nyt et se tulee ulos, oli se sit vain tuulimuna raskaus tai sit normi, mutta....odottelen, väliin rusehtavaa vuotoo, väliin sit oikei ryöpsähtää ihan punaista...ei ollenkaan kivaa tämä odottelu mihin suuntaan menee.
:hug: mulla yks km takana, ja nuon meni, mutta uskon että asioilla on tapana järjestyä. ja tekin viellä saatte oman nyytin =)

Onkos teillä muila muutes mimmonen ruumiinlämpö? Kun eikös sen pitäis olla hiemna koholla raskaudessa? Miulla on ollut nyt normilämpö jonkun aikaa alle 36 mutta nyt se on noussut johonkin 36.6.
Tosin nyt se onkin 38 kun ollaan kaikki muut kipeinä paitsi tuo meiän pienin. :(
Täällä välillä mahaa vihloo ja nippailee ikävästi, mutta kaippa tuo kuulunee asiaan. Tosin tottakai sitä pelkää että onko kaikki kunnossa.
Nyt on pakko mennä pitkälleen, josko vaikka mentäis makkariin katsomaan dvd:tä ni sais tuon pienimmänkin rauhoittumaan.
:wave:

Juu, kaikkein eniten raivostuttaa se ja tuntuu kurjalta että ei voi tehdä muuta kuin odotella mitä tulevan pitää. Inhottavaa toivoa että jospas sittenkin kun on niitkin joil on veristä vuotoa tullut ja silti kaikki mennyt hyvin ja toisaalta taas...........ei usko ollenkaan että tämä hyvin päättyisi. Enää muutama tunti nii mies tulee kotia, saan käpertyä hänen kainaloon. =) Siä on hyvä olla, tapahtui mitä tapahtui.

Hyvää jatkoa kaikille syyskuun sydäntemurskaajille toivottaa syysmassukka mallia -08 :wave: ! Toivottavasti teillä on yhtä toimiva ryhmä kuin meillä oli viime vuonna :) .

väpä ja Vilho, 4 kk ja risat :heart:

Mahtuisko mukaan yksi tamperelainen odottaja lisää? La on näillä näkymin 16.9. ja kolmatta odotellaan =) Omaa ikää on kertynyt 27v.

Lueskelin juuri aiemmilta sivuilta muiden oireista ja oireettomuuksista, ja täytyy sanoa että mulla ei ole vielä ollut muita oireita kuin jatkuva väsymys ja vilu. Vettä on tullut juotua normaalia enemmän, ainakin pari isoa kannullista päivässä menee ihan hyvin.

Mulla on ensimmäinen neuvola vasta helmikuun alussa, samalla mennään kuopuksen kanssa lastenneuvolakäynnille niin päästään samalla reissulla hoitamaan monta asiaa.

Shaken & salamatkaaja 5+0

Black Panther
Paljon voimia ElämänIlo3:lle :hug: Pidän sormia ja varpaita teille pystyssä, toivottavasti olisi väärä hälytys.

Shaken tervetuloa joukkoon!

Hikkapossu mulla on ainakin lämmöt koholla. Normaalilämpö 36.4 nyt 36.8 -37.0. Ja iltaisin on myös sellainen olo kuin olisi vähän lämpöä/kuumetta.

Huomasin eilen että ihan häpyluun yläpuolelle on tullut jo pieni kumpu. Edellisestäkin raskaudesta muistan kummun ilmestyneen melkein heti plussan jälkeen. Silloin ei ollut mitään vatsamakkaroitakaan, joten näkyi vähän paremmin :kieh:

Vuoto taas lakannu....ei enää edes tuhrua, mä nii toivoisin tän vuotamisen loppuvan tähän ja et meil tulis viellä pienoikainen tästä..

Mietin et jos tulee kesken nii laskeeko ne lämmöt heti, tietääkö joku? Mul ainakin viellä lämmöt koholla....viellä ainakin...

Voimia sulle ElämänIlo3 :hug: Pahinta just tuollainen epätietoisuus niinkuin täälläkin edelleen.. :/ Mä etsin vaan jatkuvasti eri palstoilta juttua niistä onnellisista tapauksista joilla on raskausoireet loppuneet ja silti kaikki on ollut hyvin. Joo tiedän, että se on viimenen mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä kun suurin osa on kuitenkin niitä surullisesti päättyneitä. Onneksi nää päivät menee aika nopeeta ja maanantaina pääsee sit tarkastaan tilateen..

Hikkapossu Mä en muuta lämpöjen nousua huomannut raskautumisen jälkeen, kuin että muutaman päivän oli melkein 38 (siis meidän digitaalisella korvakuumemittarilla, jonka esikoinen on vaihtanut fahrenheiteihin) ja samalla oli kova väsymys ja vilutus. Taisi sekin raskausoire olla pelkkää flunssaa vaan :ashamed: Sen jälkeen ollut ihan normaalit lämmöt.

Elämänilo: :hug: toivottavasti se ei olis mitään!!!!!

ite tulin just ultrasta ja ihanaa, kaikki oli hyvin! sydän sykki villisti, viikot 8+1 ja la:n voi muuttaa 26.8. pysyisin silti täällä syyskuisissa, jos sopii...? :wave: kun esikoinenkin meni reilusti yli, niin todennäköisesti tämäkin ulostautuu vasta syyskuussa.. olen niin iloinen, pelkäsin pahinta, mulla kun oli tuulimuna tästä edellinen..

Vivid
ElämänIlo3 Jaksamista! Ja toivotaan, että se vuoto oli vaan väärä hälytys.

Ja taas lisää tamperelaisia, kivaa!!

Mä kävin tosiaan viime perjantaina siellä ultrassa ja siellä nähtiin sydämen syke, mutta ei me sitä kuunneltu. Eiköhän siellä neuvolan ekassa ultrassa sitten nähdä ja kuulla lisää.

Tänään on taas ollut sellanen päivä, että nippailee mahasta...

Vivid ja Hippu 7+1

hikkapossumä en oo mitannut lämpjäni ollenkaan et en kyllä osaa sanoa, mut veikkaisin et muutosta ei oo tapahtunut kun ei palele.

shaken tervetuloa =)

Mies kovasti tänään mietti et saisko Wolskin farkkuun mahtumaan kolme turvaistuinta ja kaks aikuista...ei kellään satu olemaan mitään tietoa/kokemusta asiasta?

Metsätähti ja pienenpieni 5+0

Ihania uutisia joiltakin, ne neuvolakäynnit. =) Ne piristi vaik oma olo ei kovin muuten kiva olekaan, vattaa nippailee mut ei enää ole tullut (ja ku noi sanon nii taatusti kohta tulee ) mut joo, odotan edes jotain suuntaan tai toiseen. Toisaalta tohon vuotamattomuuteen on voinu sekin vaikuttaa että oon nukkunu viimeöistä valvomista pois. Mul lämmöt olleet koko tän raskauden ajan yli 37 asteen, et kohol joo.

Itkuisena meinasin jo tänää perua oman neuvolakäyntini, joka olis vasta 2.2. La neuvolan mukaan ois 11.9. et päiväl siirtyisi, mut ei kannata viel mitää vaihdoksia tehdä koska ei tiä selviikö tämä raskaus eteenpäin.

Vivid on varmasti ollut ihana nähdä pikkuinen sydän sykkivän. =)

Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:
Vivid on varmasti ollut ihana nähdä pikkuinen sydän sykkivän. =)
Joo, se oli kyllä sellanen hetki, jolloin tajus, että tää raskaus on nyt todellista. :heart: Ja kun ajelin autolla ultrasta kotiin ja mietin sitä sykkivää sydäntä, niin silmät vaan kostu niin paljon, että hyvä kun tiellä pysyin, hih.

Tänne tuleekin tekstiä vauhdilla!

Ihanan kuulosta Vivid! Mulla kostu silmät ajatuksesta. Ihanaa!
Ja härveli kans, onnea sydänäänistä!

Elämänilo, onhan noi vuodot kuitenkin tosi yleisiä, toivotaan et kaikki siis hyvin silti!

Mulla on ollut tänään aamulla sekä iltapäivällä ajoittain tosi etova olo. Mut ei vielä oksua onneksi.
Ja kauhea hedari ollut eilisillasta. Auts.

Voiko rinnat tulehtua raskausaikana, vai kuinka kova kipu on vielä tavallista? Mulla alkaa olemaan jo liian tuskallista tän etuvarustuksen kanssa. Rinnoissa isoja kipeitä patteja tulee ja menee. Kai tää vaan on ihan tavallista...

ElämänIlo3; voimia!!! Ja pidetään peukut pystyssä!!!!!

Vivid ja härveli: oi vitsiiiii, aivan ihanaaa!!! Te ootte jo päässy tollast kokeen!!! :heart:

Omaa napaa: Tänään sain taas töissä juosta oksentaan. Tissiliivi kaupoille pitäs lähtee, ei oikeen pysy missään liiveissä nää kipeet ja turvonneet daisarit!!!! Ylihuomenna ois sitten se eka neuvola mulla... jihuuu!!!! Ja nyt mennään rv 6+5 ja maha on valtava!!!

Kiitos onnitteluista! :heart:

Siiri S: mulle voip muuttaa sen lasketunajan sinne 26.8. tuntuu hassulle olla täällä syyskuisissa, kun tuo tuonne elokuulle nyt meni, mutta en mä oikein ossaa ajautua enää tuonne elokuisiinkaan, joten huolitteko te mut edelleen tänne..? :attn:

Yhteistyössä