Musta tuntuu ettei nää päivät lopu ikinä, ennen ultraa siis! No, ens viikolla päästään kattomaan kuitenkin pientä (mies ei oo viel varma tuleeko, riippuu saadaanko vaari meille poikien kanssa... kun mies pitää nyt "kesälomansa", niin pojatkaan ei oo olleet kahteen viikkoon hoidossa) mutta nyt on kyllä alkanu pelottamaan, että onkohan siellä ketään enää hengissä, kun en vieläkään tunnusta tunteneeni liikkeitä, jotain muljahduksia oon tuntenu, mutten päivittäin... Niin on pieni pelko persiissä...
ja sit sinne rakenneultraan on viel 2vkoa ja 5päivää, huoh, kuinka pitkä aika!
dempsey mulla kesti eka synnytys 9h45min ja toinen 6,5h, eli odotettavissa "pikainen" tälläkin kertaa...
suhveli täälläkin epäilys sukupuolesta että on poika, kun ennestään kaksi jo on (ja miehen sukuun viimeksi syntynyt 37vuotta sitten tyttö, niin epäilyttää...) mutta silti mulla on tyttöolo. Poikien odotusaikana mulla ei oo ollu mitään "oloja" kumpi tulee, niin jotenkin mietityttää...
Onkos muilla sellaista fiilistä, että haluis ostaa jotain vaatetta/tavaraa vauvalle, muttei löydä mitään? Mä oon kierrelly naapurikaupungissa, ja parissa muussa isommassa kaupungissa ja en vaan löydä mitään kivaa... Ja oonkin sit aatellu, et jos alitajunta yrittää kertoa mulle ettei vauvaa enää ookaan tulossa...
Kirskikselle vielä pahoittelut :heart: (olin kyllä varma et olin jo kirjoittanut, mut en sitten näköjään ollukkaan...)
loruliisa mulla on tuollaisia kipuja lonkissa ja nivusissa, ja itseasiassa tuolla "alhaallakin" on sellaisia sukkapuikkokipuja, et välillä sattuu ja paljon!
mammuska täällä kans yks joka lukee "kateellisena" toisten rakenneultrakuulumisia, kun omaan on vielä melki kolme viikkoa aikaa (rv 22+0 tasan)
Tervetuloa uusille!
Täällä vaivaa hajamielisyys/muistamattomuus, oon jo pari kertaa unohtanut sovitut menot ja sitten jälkeenpäin joutunu soitteleen ja pahoitteleen, kun ei vaan yksinkertaisesti muista! Muita kohtalotovereita?
Täällä olis kahdeksan viikkoo töitä jäljellä (38 tai 39 aamua) ja sitten kesäloman kautta aikaistetulle äippälomalle (aloitan siis 50 päivää ennen, sillä et saadaan vanhemmalle pojalle kunnon kesäloma ennen koulun alkamista, ja nyt sitten pelko siitäkin et jos ei vauvaa tuliskaan, niin miten elokuun saan järkättyä!!!??? AAARRGGHH!!!
Onnea Allulle uudesta talosta!!! Meillä myös haaveissa omakotitalo (alkaa jossain vaiheessa käymään pieneksi tää 90neliöinen neliö), mut toistaiseksi tyydyttävä asumaan tässä, koska miehellä ei oo vakkarityötä... :/
Mulle tuli huominen vapaaksi (kyselin montamonta viikkoa sitten saanko palkatonta ja sillon pomo sano EI, nyt alko sitten useempi sanoon, et saa pe vapaaksi ja mä sitten soitin pomolle ja kysyin uudestaan, et mites se mun vapaa! muutaman tunnin järkkäili sijaista ja sitten soitti et vapaapäivä ok! JEEEE!!!) Joten ihanaa kun on neljän päivän vapaa tässä! Jaksaa sitten muutaman viikon taas töitä
Se piti viel sanoo, et mä LUULIN et ostin esikolle aikoinanne kunnolla ja riittävästi vaatteita, mut seuraavana päivänä kun tultiin kotiin niin soitin äidilleni, et ootteko tulossa ja tuutteko kaupan kautta, ostakaa lisää vaatteita!!! Tuntu ettei kone kerkee pyöriin niin paljon kun joka vaipan vaihdolla sai vaihtaa kaikki, kun tuo esikko oli sellanen kakkamaakari ja pissailija, et aina tuli läpi
Joten parempi et on liikaa kuin liian vähän, tietty jos haluu pestä muitten vaatteitten kanssa vauvanvaatteetkin, niin ok, mut mä haluan vastasyntyneen vaatteet pestä ihan omina pyykkeinään
tiggeri ja muru 19+2