Kirskis, voimia tähän hetkeen ja uskoa siihen, että päivä päivältä helpottaa :hug:
Täälläkin
rakenneultra takana. Kaikki oli hyvin, vaikka niin kovin etukäteen pelkäsin. Edessä oleva istukka selittää sitä, etten oikein tunne liikkeitä. Viimeksi ylimääräisessä ultrassa sen kerrottiin olevan takana ja mainittiin, että mitään estettä siihen ei ole, että ihan lähiaikoina tuntisin liikkeitä, joten siksi olen niitä aika malttamattomana odotellut. Sukupuolestahan saatiin arvaus jo viime ultrassa, mutta nyt näkyi selvemmin ja samana pysyi -
tyttöä odotan!
Minä olen niin neuroottinen tämän lapsettomuustaustani vuoksi, että haluan mennä vielä yksityiselle
4d-ultraan, mikä kuitenkin ymmärtääkseni on tarkempi. Jostain olin lukevinani, että Kela-korvauksen saisi ennen rv 24 tehtyä tutkimusta. Tarkoittaahan se siis, että korvauksen saa vielä viimeistään rv 23+6 tehdystä tutkimuksesta?
Ja sitten yksi tyhmä kysymys. Multa kysellään monennellako kuulla olen, enkä osaa siihen vastata
. Miten siis nuo kuukaudet määritellään? Tänään on rv20+5, eli monennellako kuulla nyt olen? Viidennelläkö?
Onnea ultraan niille, joilla se on vielä edessä. Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!