Pikainen tuulahdus täältä, (ennenkuin peli alkaa
) flunssa senkun jatkuu, mutta tänään olin jo töissäkin, ei välttis ihan hyvä idea, mut en vaan jaksanu jäädä kotiinkaan... No, täytyy kattoo oman voinnin/kunnon mukaan miten jaksaa olla töissä. Mutta tuosta painontunteesta tulin sanomaan, että täällä myöskin on tuo "vaivana", välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mutta mulla on myös niitä sukkapuikkovihlaisuja. Yksi asia mikä ärsyttää ja haittaa eloa, on ettei pysty käveleen kovin nopeeta tahtia/juoksemaan, kun alkaa sattumaan kunnolla mahaan. Enpä sitten tiedä onko supistuksiakin (ok, on toki kolmas lapseni, mutten muista miltä ne supparit tuntu...) Asiasta meinaan kyllä kertoa ensi viikon äippäpolikäynnillä...
Mulla ei ole anoppia, kuoli pari kuukautta ennen meidän häitä 12vuotta sitten, mutta hän oli kyllä aivan ihana ihminen! Ja hänet kyllä olisin ollut valmis ottamaan ultraan mukaan! Appiukko meni kyllä uusiin naimisiin, mutta tätä "naikkosta" en todellakaan ottais mukaan mihkään!!! (mun veljeni oli aika karheena, kun eivät päässeet katsomaan kakkostamme tarkkailuosastollemme, sinne kun ei saanu viedä kuin vanhemmat, vauvan sisarukset ja isovanhemmat, ja tää "anoppi" pääsi, sanoi että milläs oikeudella hän sinne pääsee, kun ei oo mitään sukua! mutta tais enempi olla "vitsi"
)
Täällä kun on moni koiraihminen, niin tuli tällainen asia mieleen, että jostain luin/kuulin aikoinaan esikon odotusaikana, että kannattaa viedä synnärille vauvan sänkyyn pyyhe/rätti tms ja ennen kotiinpaluuta vie sen sitten koiralle haisteltavaksi, niin mikseipä tätä samaa vois käyttää kissalle/kissoille?
tiggeri ja muru 18+6 (miks nää viikot ei kulu minnekkään!!!???)