Moikka!
Mä sain tänään ajan neuvolalääkärille kun mua alkoi pelottamaan nuo välillämkipeät supistukset ja sukkapuikkoilut. Noita jälkimmäisiä tuli viikonloppuna aika paljon ja tosi kovia. Soitin synnärille (puhelinneuvonta sanoi että näillä viikoilla pitää soittaa suoraan sinne) ja siellä kätilö käski ottamaan panadolia 1g ja jos ei mene ohi niin tulla päivystykseen. Ne vaimeni, mutta eivät menneet kokonaan pois. En silti mennyt päivystykseen.
Joo eli neuvola antoi täks päiväks lääkäriajan, ja siellä kohdunsuu oli juuri kuten pitää, ja mitään tulehdukseen viittaavaa ei näkynyt, eikä pissassakaan.
Antoi kuitenkin lähetteen labroihin. Katsovat siellä vielä uudelleen pissatulehduksen ja klamydian sekä verestä erinäisiä asioita.
Eli ei voi ainakaan sanoa etteikö täällä hoidettaisi
nyt on tosi levollinen mieli.
Anoa miinuspuoli siinä meidän muutossa on että me vaihdetaan kaupunkia ( vaikka muutetaankin vajaan 10km päähän mistä nyt asutaan) ja siis ei siinä kaupungin vaihtamisessa ole ongelmaa, vaan siinä että neuvola ja neuvolan täti vaihtuu!
Mulla on tosi kiva neuvolan täti nyt.
Sanuli
Toivon todella että kaikki on hyvin, ja koita pitää itsesi kiireisenä niin aika kuluu nopeampaa. Ei siinä ultrassa aina kaikkea näy vaikka kuinka pitäis. Jaksamista siis!
T. Allu ja jvg 22+0