Huhhuh, mikä viikko takana, ollaan oltu 3/4 perheestä kunnon flunssassa ja nyt eilen alkoi tuo nuorempikin yskimään siihen malliin, että saipa hänkin tän taudin... Paha vaan, kun useasti menee sitten niin tukkoon, että käydään sairaalassa saakka helpottamassa oloa... :/ No, toivotaan, ettei mene tällä kertaa niin pahaksi!
Maanantaina soittelin neuvolaan, niistä sokeriarvoista ja laittoivat lähetettä tuonne äippäpolille. Sieltä tulikin jo kirje torstaina ja aika olis 14.5!!! (pääsenpähän kurkkimaan tulijaa pari viikkoa odotettua aikaisemmin, kun rakenneultra on vasta 28.5. Mut eipä se mua haittaa
)Olipa todella nopeeta toimintaa!!!
Samalla avauduin (taas!) näistä kivuistani/olostani tädille (oli eri kuin omani) niin sanoi ihan samaa kuin omanikin, kuuluu asiaa... No, varmaan kuuluukin, mut ei tuo työ varmaan asiaa helpota! Aattelin avautua kyllä äippäpolillakin asiasta.
Mulla ei oo viel alkanu tulemaan nesteitä rinnoista, onneksi! Sitä tulee (tai ainakin ed kertoina tullu) ihan riittämiin! Molempia poikia imetin 10kk, esikko lopetti itse, kuopuksen imetyksen lopetin itte, kun alko tuleen liikaa allergioita, muuten olisin varmasti imettänyt pidempään. Saapi nähä miten tällä kertaa käy, en siitä ressiä aio ottaa, niin kauan imetän, kuin se on mahdollista.
karvoista mä en jaksa niistä(kään) ressata, kai niitä on tullu, mut ei se mun menoa haittaa, paidan alle ne kuitenkin jää
äippähakemus mä varmaankin haen 6kk:n tulojen mukaan, kun sain "huikean" palkankorotuksen viime syksynä, kun tuli 10vuotta täyteen kunnanpalveluksia...
maha kai se alkaa näkymään, tänään näin yhden asiakkaan (lapsen äiti) kaupassa, ja näin että olis mieli tehnyt kysyä, muttei kehdannut
yhdelle vanhemmista olen asian kertonut, kun on "muualtakin" tuttu... Mut on tää kyllä sellasta salapoliisityötä "piilotella/salailla" kun en välttis vielä haluis kertoa kaikille
kysyköön jos on kysyttävää
Mun tekis mieli kovasti ostaa pienelle jo jotain vaatetta, mut en oo löytäny oikein mitään neutraalia, joten on vielä kaikki vaatteet yms jutut kaupassa, no onhan tässä vielä aikaa
vaunut aateltiin ostaa vasta eolkuussa, vaikka kovasti nekin tekis mieli jo ostaa, mut ei meillä oo viel niille paikkaa, missä säilyttää!
Täällä vaivaa myös koirakuume... MUTTA meille ei tuu nyt vähään aikaan MITÄÄN karvaista olioo, tuo yksi saa riittää ja PISTE! Hän on kuitenkin meitin 9v vanhus (vaikkei aina uskois...) ja kun hänestä aika jättää, MÄ haluun elää hetken (no se on varmaan yks viikko!) ilman mitään eläintä! Vaikka olenkin erittäin eläinrakas, mutta silti... Ja toisekseen meillä tuo nuorempi poika on sen verran allerginen, etten viitti hankaloittaa elämää... Vaikka lääkäri sanoi, kun todettiin nuo allergiat, että "talo täyteen kissoja ja koiria" niin kiitos ei! Mutta silti joka viikko huomaan kattelevani jotain koira/pentusivuja... Toinen "kuume" mikä meihin iski on armoton autokuume! Pakko olis saada uus, vaikka toikaan auto (seat altea xl) ei oo ollu kuin 1½vuotta meillä... mut mun tekis niiin mieli uutta autoo... Kun vähän arvelluttaa mahtuuko
tuohon autoon vaunut yms tavarat konttiin, vai miten mennään... Ja mahtuuko turvallisesti istuimet takapenkille... No, sen vois tietty kokeilla, mut... No, miestä ei tarttenu kauaa houkutella, sillä on ikuinen autokuume
(automekaanikko kun on ammatiltaan...)
Nyt mentävä nukkuun, että jaksaa huomenna herätä noiden riiviöiden kanssa, huoh!
tiggeri ja mur 18+4