Heipä hei pitkästä aikaa! Ei oo vaan tullu täällä enää oikein pyörittyä, mutta nyt uuttapinoa piti tulla katsastamaan
Meitähän on ihan hurjasti täällä!
Ite tunsin
liikkeet ekan kerran toissa lauantaina ja sillon viikkoja oli 15+5 tai ei voi sanoa liikkeiks, kun ihan kaks kunnon mojovaa
potkua, jotka ois varmaan mahan päältä näkyny! Hurja beibi
Nyt sit aina säikähän, kun niin kovasti monottaa mahassa. Mieskin muutama päivä sitten hyvällä tuurilla ne tunsi, esikoinen ei valitettavasi vielä.. Ois niin kiva nähdä 2-vuotiaan ilme, kun kunnon potku osus hänen käteensä
Olotilani vihdoinkin parantunut!! Nyt pystyn jopa syömään ja tyhjentämään sekä täyttämään asianpesukoneen. WOW! On tämä suht normiolo kyllä melko luksusta ja syöminenkin on mukavampaa kuin muistin
Mullahan tuli nyt aluks miinusta -5 kiloa, mutta nyt ollaan jo onneks nousu suunnassa vaikkakin silti -3,5kiloa.. Ei kyllä yhtään haittaa, kerkiää niitä kiloja tulla tänä aikana varmaan ihan tarpeeks. Jospa tämä painon nousu alkas hitaasti ja nätisti
Eilen sit iski siivousinto ja järjestely pakkomielle.. Sehän sit kostautu illalla, kun maha oli tooosi kipee :S Tänään oli tarkotus jatkaa, mutta pidän suosiolla välipäivän.
Supistuksiakin on alkanut tulemaan, jos nostain jotain painavaa tai kyykistelen. Välillä ihan kivun kanssa.
Niin ja minullahan todettiin viime viikolla taas
raskausajandiabetes, jo nyt tässä vaiheessa
Inhottaa pistelyt! Mun sormenpäät ovat, niin arat. Viime raskaudessa mulla oli sokerirasitus kolme kuukautta myöhemmin ja sillon kaks viimesintä arvoa koholla.. Nyt sitten oli paasto. Mietinkin, että jos menisin 3kk:den päästä uudestaan siihen, niin olisikohan kaikki arvot koholla?! Pelko iski
Onneks saan pari ylimäärästä ultraa nyt, niin edes jotain positiivista!
Tyttöoloni on taas vahvistunut, kun se tuossa jossain vaiheessa ei ollut enää niin vahva. Kiinalainenkalenteri, sormustesti ja oireet täsmäävät tyttöön sekä viime yönä näin taas raskausunen ja vihdoin ekaa kertaa sukupuolen; tyttö! Tänään pitäs vielä tehdä se soodatesti
Saattaa mies taas pyöritellä päätään näiden mun voohotuksien kanssa
Oon tämmönen hömppä.
Nimiasioita! Joko ootte niistä paljon täällä keskustellu? Mitä mieltä ootte, jos lapsen nimessä ei olis, kun yhden kirjaimen ero? Tiedän, liian tiku-taku meininkiä ehkä... MUTTA kun minä niin tykkään siitä nimestä ja mies kanssa. Hän sano, että mitä väliä mitä ne muut aattelee tms.. silti :/ En tiiä, varmaan liian aikastahan näitten miettiminen on. Mulla ja mun veljellä sekä siskolla on just tiku-taku nimet yhden kirjaimen erolla ja ei ne kyllä oo yhtään haitannut, mutta ite vierastan sitä ajatusta
Rakenneultra 2.5
Huiiii! Kohta puolväli ja enää toiset mokomat! Synnytys asiat alkavat jo pyörimään mielessä..
Tulipahan tekstiä, koittaa taas tulla tänne aina lukemaan ja kirjottelemaan
miranja ja maxmeeri 17+1 :heart: Meillä nuo nimet vaihtunut melko tiuhaan tälle vauvalle, kun lapsukainen keksii aina uusia