15+0 onneks toi masun kasvu on tasottunu =) eihän tätä nyt enää piilottele, mutta alussa tuntu, että kasvaa ihan hirveeks palloks :O
Väsymystä täälläkin, varsinkin kun kattoo ulos ikkunasta huhtikuu ja lunta tulee taivaan täydeltä.
Torstaina oli neuvola, kaikki ok paitsi hemppa laskenut 142 -> 126. Täytyy kohtapuoleen aloittaa rauta.
Neuvolan harjoittelija ja täti etsivät natiaisen sydänääniä 20 + 15 minuuttia eivätkä saaneet kuuluviin kuin istukan suhinan. Ite tunsin koko ajan kun pikkunen liikkui, joten en huolestunut. Pyysin itse saada kokeilla ja löysin tasaisen sykkeen samantein
molemmat vaan yritti siitä istukan päältä ja vierestä kuunnella kun natiainen taasen olikin vasemmalla puolella piilossa
Kyllä muuten oli tätien ilmeet jo "näkemisen arvoisia" kun ei sykkeitä alkanut kuulumaan, no lopputuloksena nauru oli herkessä kaikilla kolmella.
Vakuutus meillä on näillä kaikilla kolmella ja varmaas otetaan myös tulokkaalle. Esikoinen käytti ensimmäisen vuoden aikana parin tuhannen euron edestä vakuutuskorvauksia, joten ihan iloinen olen, että sellainen oli olemassa. Nyt varmaan muutetaan ainakin hänen vakuutus tapaturmavakuutukseksi.
Nimet mietitään sitten kun nähdään kuka sieltä tulee =) kuopuksen nimen päätin papin tullessa kylään päivää ennen ristiäisiä ja vielä ennen tilaisuutta kävin muuttamassa toisen nimen papin kanssa papereihin, joten en rupea etukäteen mitään miettimään kun kuitenkin mieli muuttuu
kaikkien nimet on päätetty vasta just ennen ristiäisiä.
Kummit hankalaa tulee olemaan, kaikki ehdokkaan jo käytetty mun sisko jopa kahdesti. Täytyy tosiaan fundeerata
Ei nyt muista mitä muuta oli kirjoteltu, viikon oon siivonnu ku "hullu" koko kämppää kun ukko oli lomalla ja kerrankin oli viikolla lasten kanssa niin mulle jäi omaa aikaa. Kauheeta miten paljon noita vauvan vaatteita löytykin tuolta kaapeista. Vois myydä pari pakettia ja silti jäis käyttövaatetta tulokkaalle tarpeeks... minäkö hamsteri
:ashamed: jos sitä olis nyt ostamatta mitään.
Energistä alkavaa viikkoa kaikille syysmammoille
Orchid ja Taotao 15+4 :heart: