Heipparallaa, PITKÄSTÄ aikaa :wave: Siitä taitaa nyt tosiaan olla ainakin kolmisen kuukautta kun viimeksi tänne oon mitään kirjottanu. Facebook-ryhmässä on vaan vähän helpompaa se kommunikointi, kun se sujuu siinä missä tilapäivitykset ja kavereiden stalkkaaminenkin
Kuitenkin, ajattelin yrittää taas aktivoitua kun alkuraskauden tolkuton väsymys alkaa (toivottavasti) vaihtua energiseen keskiraskauteen. Mulle vois tonne listalle päivittää lasketuksiajaksi 5.9. ->
31.8. ja lisätä synnytyssairaalaksi
KHK-S ja vielä
poikaolo. :heart: Myöskin blogin voisi sinne päivittää, eli blogini "Ei niin yksinkertaista" kun oli vähän enemmän raskautumisen yrittämistä kuvaava nimi, niin halusin sen muuttaa paremmin tilanteeseen sopivaksi. Samalla blogi muutti uuteen osoitteeseen, joka muuten on nykyään
Pientä varten ja sinne olis mukava saada uusia lukijoita =)
En ole ihan kauhean perillä mitä kaikkea olette täällä jutustelleet, mutta nyt kirjottelen maratooninomaisesti kaikesta mistä muistan:
Nimistä ollaan puhuttu ja ne on jo ainakin alustavasti päätetty. Me täytettiin nimet jo hätäkastetta varten sairaalan lomakkeeseen. Mies sai päättää pojan nimen ja minä tytön nimen. Kumpikin nimi on niin ihania, että tuskin niitä mennään muuttamaan, ellei sitten vauva ole IHAN ERINÄKÖINEN kun ko nimet.
Kummit ollaan eilen pyydetty ja kaikki suostuivat. Pyydettiin kolmea henkilöä, yksi heistä on miehen veli, yksi miehen veljen tyttöystävä (pitkäaikainen) ja yksi on miehen kaveri. Mulla ei oikein ole ketään niin läheistä kaveria että olisin voinut tehtävään häntä pyytää, ja mielestäni tuo kolme on ihan tarpeeksi. Kiva että kaikki suostuivat, olivat vielä oikein otettuja!
Rakenneultra on jo varattu, se olis 17.4. Se oli aiemmin sovittu vasta 24.4., mutta sain aikaistettua sitä, koska olen lähdössä lomamatkalle ja haluan tietää ennen sitä, että kaikki on kunnossa.
Matkaan lähden siis 19.4. eli pari päivää ehdin kuulemaani sulatella sitten (vaikka en toki uskokkaan, että jotain olisi hassusti...)
Lomista sen verran, että mä oon päättänyt aloittaa mammalomani vasta sillon 30päivää ennen laskettua aikaa, eli heinäkuun lopussa. Jään sitten saikulle mikäli tarve vaatii.
Kerrottu ollaan jo kaikille sukulaisille, kaikki on ihan innoissaan! Alunpitäen oli tarkoitus, että esim. facebookiin en kirjota mitään, mutta halusin sitten kuitenkin julkaista kuvan, jossa masu näkyy, joten onnitteluja alkoi tulvia.
Onhan tää niin iso juttu, että en voi vaan sivuuttaa sitä.
Liikkeitäon tuntunut mielestäni jo jonkin aikaa, vielä ne eivät ole kovin vahvoja, mutta joskus saattavat jo tuntua ihan kädelläkin. Huomenna on jälleen neuvola, jossa päästään kuuntelemaan sydänääniä. Viimeksi ainakin vauva potki mojovasti koko ajan anturia, hauskaa
Onhan mulla toi doppler kotonakin, mutten jaksa sitä kovin usein käyttää...
Nyt on riennettävä koirien kanssa lenkille ja siitä sitten töihin! Toivottavasti huolitte minut vielä mukaan kirjoittelemaan
Niin ja käykäähän siellä blogissa ja alkakaa lukijoiksi