Anna333 Päivityksissä oli tauko viikonlopun ajan, mutta nyt olet sinäkin listalla mukana
Kuten moni muukin uusi odottaja, tervetuloa! :flower:
Nyt tuonne alkuun on myös lisätty lista
synnytyssairaaloista. Sieltä voi tarkastaa omansa lyhennyksen ja voin lisätä listalle, jos haluaa sen ilmoittaa
Onkos muilla odottajilla
tyttö- tai poikaoloja? Tuletteko kysymään rakenneultrassa tai myöhemmin sukupuolta?
miranja Itse en siellä fb:n puolella olekaan, joten huonoista uutisista ei käsitystä. Tännekään ei ole kukaan ilmoitellut mitään...
Miten paljon siellä fb:ssä meistä jo kirjoittelee?
miss_piggy Jotkuthan pystyvät tekemään yövuoroja odotuksen loppuun asti ja joillakin se stoppi tulee jo viikolla 10. Minä muistaakseni lopetin yövuorojen tekemisen tosi alussa, koska en yksinkertaisesti jaksanut valvoa. Onneksi siihen oli silloin mahdollisuus.
Helmitoivo Voi ei! Sinulla on kyllä todella rankkoja kokemuksia menneisyydessäsi!
Tsemppiä ja voimia raskauteen.
BeiBei Esikoista odottaessa kuppikoko kyllä muuttui heti alkuraskaudessa! Nyt vähän maltillisemmin, vaikka imetyksen jäljiltä oisin toivonut muutosta vähän enemmän
Pauki Monihan menee jo 6+, kun sydän alkaa lyödä. Joskus sitten joutuu kontrolliin, kun on liian aikaisessa. Jos varman päälle haluaa ottaa ja jaksaa odottaa, niin 8+ viikoilla menisin? Mulle neuvolasta antoivat ultran 9+, kun aikasempaan ajankohtaan eivät halunneet antaa aikaa.
Unettomuus vaivaa täälläkin, vaikka olo on muuten todella väsynyt! Iltaisin ei meinaa saada unta. Yleensä joutuu odottelemaan tunnista kahteen... Eilen illalla oli väsymys uusissa sfääreissään ja menin nukkumaan jo kello 21. Ja sain melkein heti unesta kiinni! Tänään on kyllä eri pirteä olo, vaikka yöllä muutama herätys olikin esikoisen takia.
Kirskis 8+5