K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kunhan totesin, että yleisesti mediassa (kin) on keskusteltu onko ok miehen pukeutua naiseksi vitsaillakseen. Kontekstia videosta kun ei olla vielä nähty. Mua ei kiinnosta loukkaantua mistään, mutta muuten totesin että mahdollisuus suureenkin myrskyn silmään...
No onko sitten oikein heteron vihjailla olevansa homo. Pahempi kai se on kuin pukeutumisjutut.

vierailija
Teet mitä tahansa, joku loukkaantuu aina.
Tämä on nykyajassa todella rasittavaa. Kohta kukaan ei uskalla tehdä huumorimielessä mitään, eikä ylipäätään sanoa tai tehdä mitään, kun kaikesta väännetään joku loukkaantumisasia. Mikä ihmisiä nykyään oikein vaivaa, miksi kaikki on niin kauhean vakavaa ja miksi kaikesta loukkaannutaan? Selkeää rasismia tai ilkeilymielessä tehtyä halventamista ei tietenkään pidä hyväksyä, mutta jos ihan kaikesta väännetään ongelma, hyväntahtoisesta huumoristakin, niin sitten ollaan kyllä väärällä tiellä.

vierailija
Tulee silloin tai ei niin sanoihan Bojan siitä K:n (ehkä) tulosta Sloveniaankin… Meinaan että on siinäkin todistetta colder months pläneista.
Joskin se oli varmaankin Kypros, koska puhui siitä mielestäni varmempana asiana ja sehän toteutui?
Mutta se jaksaa ihmetyttää, miten niin moni otti sen silmäluomen alasveto -eleen kanssa tulleen kommentin niin tosissaan Eikös se sen merkitys eli watch out -varoitus ollut, että älä usko, vaan varo, sua puijataan
Mä intuitiivisesti luin sen niin, että mitään tuollaista hän ei tekisi vilpittömän kertomisen yhteydessä, niin sille mun tulkinnalle naurettiin.
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Yhteistyössä