MÄ JÄÄDYN!!! Siis uskomatonta, miten voi palella
Oon nytkin untuvapeiton alla, muttei vielä ole helpottanut. Aamu meni yllättävän hyvin ja bussimatkat myös, vaikka niitä jännitinkin. Olin ostanut kaupasta pasteijan, jonka söin ennen bussimatkaa, luulen, että se auttoi. Muuten koulussa meinasin nukahtaa luennoilla :ashamed: Lähdinkin sitten pari tuntia aikaisemmin kotiin... Kun ei ollut läsnäolopakkoa, eikä mitän kovin mielenkiintoistakaan
Tää on niin rasittavaa, kun en keksi MITÄÄN ruokaa, mitä tekisi mieli, tai voisin ajatella syöväni. Raivostuttavaa!
Ranskis, en osaa sanoa, mikä siinä tökkäs. En muista, mitä se sanoi, kun siitä syyskuisten kohdalta klikkasin, ei jotenkaan se liittyminen vaan onnistunut.
Ellamae, mulla on vähän samanlainen fiilis noissa vanhempainilloissa, kun olin just täyttänyt 20v., kun esikoinen syntyi. Oon aina ihan ehdottomasti nuorin noissa
Miltä sitten tuntuu teistä, jotka olette vielä nuorempina esikoisen saaneet, mm.
adora ja tais olla muitakin?
Olin 21v., kun kuopus syntyi ja synnytyssairaalassa hoitajat puhui musta aina sinä "nuorena äitinä"
Heh.
Rae89: mun kuopus painoi syntyessään lähes 5kg :ashamed: Raskausajandiabetestä ei vaan missään vaiheessa todettu, tai sen kummemmin edes tutkittu. Virtsatesti oli aina puhdas jne. Painoa tuli kyllä raskausaikana tosi paljon. Kuopuksen odotusaika oli vähän vaikea/raskas, tai kun tapahtui lähipiirissä yksi iso, ikävä, asia niin en sitten jaksanut kiinnittää huomiota syömisiini, vaan söin just sitä, mitä mieli teki (=suklaata). Pahaan mieleen jne. Nyt koitan tarkkailla syömisiäni, vaikka se onkin hankalaa nyt pahoinvoinnin aikana ainakin, mutten karkkia/herkkuja kyllä syö (karkkia/suklaata en ollenkaan). Todennäköisesti tässä raskaudessa tutkitaan ja testataan sitten tarkemmin. Oon ymmärtänyt, että jos edellinen lapsi on niinkin iso, mitä toi meidän kuopus olisi, tutkittaisiin seuraavat sitten automaattisesti. Mikä on hyvä!
Nyttynenä, voi että, harmi noita ikäviä uutisia, mitä kaverisi oli saanut
Vanilla Whip, mulla on täysin samanlaiset tuntemukset ja tunteet tätä opiskelua kohtaan nyt
mihu, en ole minäkään tuollaisesta kuullut. Toivottavasti kaikki olisi hyvin!
viuhutin, mun muistaakseni mulla ei ainakaan ensimmäisellä neuvolakäynnillä kuunneltu sydänääniä, mutta en tiedä, miten on "nykyään". Varhaisultrat on yksityisillä käyntejä, ensimmäinen neuvolankautta oleva ultra on n. viikoilla 12. Neuvolassa siitä sit kerrotaan ja neuvotaan, että varaavatko ne sen neuvolan kautta, vai varaatko sen itse. Etkä sä mitään tunkeudu, jatka vaan kirjoittamista niin kohta se tulee sulla jo ihan luonnostaan
Itse oon palstaillut jo 7 vuotta :O Niin tuntuu, että tulee ihan rutiinilla. Mun ongelma on vaan nää romaanit, eli tekstiä vaan tulee ja tulee :ashamed: Mulle tää palsta ja esikoisen aikanen odotus/vauva/taapero/leikki-ikä ketjut olivat kaikki kaikessa
Mun kenelläkään ystävällä ei ollut lapsia, joten piti tätä kautta hankkia niitä "lapsellisia" tuttuja ja ystäviä
Ja sai vaihtaa kuulumisia/fiiliksiä jne. samassa tilanteissa olevien kanssa. Ihana vertaistuki!
Rae, kiva ylläri toi maksu
Olisin mäkin varmaan penkiltä tippunut, huhhuh!
Salainen 6+2.
P.S. Taidan laittaa Pipsapippurille viestiä tosta fb:n ryhmästä :wave: