Keskenmenosta apua, tietoja kaipailisin jos jollain olisi aiempaa kokemusta/tietoa näistä jutuista!
Eli mulla toissapäivänä tieto,että kesken mennyt raskaus, nyt vkoja olisi 7+3.
Hcg-arvo 84,joka otettu viikko sitten.
Vuotoa ilmeni mulla 19-23.1. todella vähäistä, ei kipuja..
Sitten käyty ultrassa 24.1. (6+2)huomattu sikiö,ei sykettä mutta ultrasta selvisi että siellä verta siksi jouduin HCG-arvon mittaukseen. Mikä nyt todella matala ja raskaus oli sitten tässä,ikävä kyllä.. vuotoa ei ole tullut tuon jälkeen ollenkaan ja ultrassa käyty.
Eli nyt sitten miten on?
Tuleeko se ns.keskenmenon takia oleva vuoto itsestään ja milloin sitä voisi odotella saapuvaksi? miten muilla ?
Vai onko tässä tilanteessa ainut mahdollisuus lääkkellinen keskeytys ?
Minulla siis lähete yksityisen kautta,että saisin lääkkeet keskeytykseen..Mutta voi mennä viikkokin kuulemma ajassa.
Mutta neuvola,kaupungin Terkkakeskus sanoo että voi alkaa vuoto ja yleensä poistuu itekseen,ettei välttämättä lääkkeitä tarttisi. Mutta milloin lähinnä se kiinnostaa..ja onko näin?
Siis heiltä en mitään lähetettä olisi edes saanut. aikakin olisi ollut eilen neuvolan kautta lääkärille, mutta eivät ota vastaan näillä viikoilla..Peruivat sen ajan siis..
Ketä uskoa? miten teillä muilla? apuja/kokemuksia kaipailisin.
Pompottelua paikasta toiseen ja yks sanoo toista ja toinen toista.
Tahtoisin niin tämän asian päätökseen..
Eli mulla toissapäivänä tieto,että kesken mennyt raskaus, nyt vkoja olisi 7+3.
Hcg-arvo 84,joka otettu viikko sitten.
Vuotoa ilmeni mulla 19-23.1. todella vähäistä, ei kipuja..
Sitten käyty ultrassa 24.1. (6+2)huomattu sikiö,ei sykettä mutta ultrasta selvisi että siellä verta siksi jouduin HCG-arvon mittaukseen. Mikä nyt todella matala ja raskaus oli sitten tässä,ikävä kyllä.. vuotoa ei ole tullut tuon jälkeen ollenkaan ja ultrassa käyty.
Eli nyt sitten miten on?
Tuleeko se ns.keskenmenon takia oleva vuoto itsestään ja milloin sitä voisi odotella saapuvaksi? miten muilla ?
Vai onko tässä tilanteessa ainut mahdollisuus lääkkellinen keskeytys ?
Minulla siis lähete yksityisen kautta,että saisin lääkkeet keskeytykseen..Mutta voi mennä viikkokin kuulemma ajassa.
Mutta neuvola,kaupungin Terkkakeskus sanoo että voi alkaa vuoto ja yleensä poistuu itekseen,ettei välttämättä lääkkeitä tarttisi. Mutta milloin lähinnä se kiinnostaa..ja onko näin?
Siis heiltä en mitään lähetettä olisi edes saanut. aikakin olisi ollut eilen neuvolan kautta lääkärille, mutta eivät ota vastaan näillä viikoilla..Peruivat sen ajan siis..
Ketä uskoa? miten teillä muilla? apuja/kokemuksia kaipailisin.
Pompottelua paikasta toiseen ja yks sanoo toista ja toinen toista.
Tahtoisin niin tämän asian päätökseen..