kaunis Huomen Lahdesta!
salainen : kappas, tätä se teettää, raskautuminen vie aivosolut ja muistin. Vanhat lapset syntyneet 2001, 2003 & kaksoset 2005. Sellainen komppania.
Ikävistä asioista ja sen pahimman ajattelimisesta ei tahtoisi kirjoitella...
Villaruusu, mulla oli kesällä 2010 raskaus joka sujui ihan hyvin oli oireita ihan hyvin, rv:lla 10 neuvolan lääkäri kurkkasi ultralla kun niin manguin ja siellä oli pelkkää solumassaa ja ruskuaispussi. Tavaraa oli mutta ei siitä mitään lähtenyt kehittymään. Sain lääkkeet joilla sen sai pois.. Toinen km 12/10, rv 12+3 oli kehittynyt ihan normisti mutta noin viikolla 11-12 "kuollut" oliko se sitten keskeytynyt keskenmeno, koska osastolla olin yön ja lääkkeellisesti pieni saatiin ulos. Elämän hirveimpiä asioita. Synnytys kaikkine kipuineen ja se senttien mittainen pieni ihminen. huoh... näitä on hirveä edes miettiä..
Pieni pelko se on nytkin, tai oikeastaan aika helvetillinen. Mies on aika varuillaan eikä lähde mukaan kun koetan puhua mikä auto, millaista varustetta tarvis hommata. Odotetaan molemmat vaan seuraavaa viikkoa ja puoliväliä, sitten ehkä voi jo vähän huokaista...
Toisaalta hullua, vaikka viikkoja on näin vähän ja se epävarmuus on taka-alalla kokoajan, kuitenkin olen ihan intopiukeena ja kattelen vaunuja, istuinta ja vaatteita. Neuvolaan en ole vielä soittanut, varhaisultrasta puhumattakaan, se kyllä houkuttelisi, mutta 100 tyhjästä mutta jaksanko odottaa viikolle 12 kun on neuvolan tarjoama ultra...
Toisaalta kahdessa "raskaudessa" jotka eivät loppuun asti menneet, olin pahoinvoiva ja kiukkuinen. Nyt olen todella väsynyt, itkuinen, TODELLA pahoinvoiva. Oireet on vahvempia ja pieni toive että tästä ihan oikeasti tuleekin jotain.
Vähän synkistelyä. Mutta hyvä tästä tulee eikös vaan! Tsemppiä kovasti niille kellä epävarmuutta ja pientä pelkoa pyllyn alla. Ei auta kun toivoa :heart:
Painosta mä todennäköisesti joudun sokerirasitukseen, BMI on 25 mutta, siinähän ei mitata kehon koostumusta pihdeillä tms, minulla se "ylipaino" on lihasta. neuvolan tätit on toisinaan aika hanurista, kolme hyvin onnistunutta odotusta takana ja olen kriittinen lähes kaikesta mitä siellä sanotaan. Todella toivon ettei siellä ole joku vanha (lapseton) luokkakaveri "neuvomassa", ikä tuo kunnioitusta vanha täti, joku neuvolamummo ois ihana
Omaa napaa, se napa pömpöttää. Mun tekee niin mieli syödä vaan omenoita ja vesimeloonia. mitään rasvaista ei pysty ajatellakaan. Vaa'alla en ole käynyt mutta luulen että vähän tippunut. Ei oikeen tee mitään mieli ja sitten kun syö ihan ruokaa, se tulee heti ylös.
Ehkä tämä tästä tsemppiä me! :heart: Harkistin lähtöä uimahalliin, näilläpakkasilla vesijuoksu on ihan pop, ja sitten pääsee saunaan lämmittelemään.
Myssypingviini ( ikää
29 ) rv 5+3