Voi miten paljon oli taas tullut tekstiä parissa päivässä. Meni taas suurin osa ihan ohi, mutta jos nyt jotain kommentoisin
Ensinnä omaa napaa, eilen oli
nt-ultra ja siellä kaikki näytti olevan hyvin
Pikkuinen liikkui juuri kätilön toivomiin "asentoihin" ja kaikki mitat saatiin nopeasti otettua. La siirtyi viidellä päivällä taaksepäin ja
uusi la 1.9. Nippa nappa syyskuussa siis pysyttiin
Itse kyllä elelen sen 6.9 mukaan, koska tuon uuden la:n mukaan ovulaatio/hedelmöittyminen olisi tapahtunut jo kp9
Nyt täsä odotellaan niitä seulatuloksia. En tiedä mikä minua vaivaa, mutta yhä edelleenkään en uskalla "nauttia" tästä raskaudesta :ashamed: Ehkä sitten rakenneultran jälkeen, jos sinne asti päästään.. Sitten vasta ajateltiin lapsillekin kertoa.
Onnitelut muillekin
ultrassa käyneille hyvistä uutisista :heart:
Nippailuja, kipua, pistelyä kaikkia on ollut. Pari päivää sitten tuntui kun kohdunsuuta olisi pistelty kutomapuikolla
Ruokahimoista, minulle uppoaa kaikki paitsi liha. Vaihtelevasti tekee kaikkea mieli, nyt erityisesti makeaa. Mietinkin tässä että pitäisiköhän taas lopettaa karkin syönti kun se tekee niin pirun väsyneeksi, eikä tava ruokakaan maistu kun karkki vie nälän..
Vanhankansan uskomuksiin sukupuoliasioissa en usko
Tullut todettua omista lapsista että eivät pidä paikkansa. Mutta ainahan sitä on mukavaa arvuutella
Seksi ei huvita tällä hetkellä ollenkaan, niinkun ei myöskään minkäänlainen läheisyys : / En nyt oikeen tiedä mikä minua vaivaa. Yleensä raskaana ollessa kaipaa huomiota enemmän, mutta juuri nyt nauttisin kaikista eniten yksinäisyydestä.
Scatty: Tsemppiä ultraan! Jos sinulla on istukka edessä, niin sekin voi käsittääkseni estää kuuluvuutta.
Puputytto: Olen hirmuisen pahoillani
Paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen heti kun olette siihen valmiita :hug:
Ihania
masukuvia täällä :heart:
Äitikavereita on muutama, joista yksi myös hoitovapaalla. Toivoisin että olisi enemmän. Päivät ovat niin kauhean yksinäisiä lasten kanssa kotona.
Painonnoususta, en osaa sanoa paljonko on nyt tullut lisää kun en omista vaakaa, mutta ekassa neuvolassa oli tullut vain 800g, kun edellisissä on sillon ollut jo n. 4kg enemmän kuin lähtöpaino. Tytöstä painoa tuli kokonaisuudessaan 21kg ja pojasta 13kg. Minulla painonnousu on aiemmin keskittynytkin tähän alkuvaiheeseen. Tiedä sitten miksei nyt.
Hiusten värjäämisestä yms, aion raidottaa hiuksiani, mutta raidathan ei kyllä osu edes päänahkaan joten ovat ainakin ihan turvallisia
Päänahkani ei kestä enää värjäystä, joten sitä en voisi edes harkita. Meikkaan ja käytän muutenkin ihan normaalisti kaikkia kemikaaleja, mutta
ruokarajoituksissa olen tarkka. Niissäkin siis lähinnä neuvolan suosituksissa. Luomua en enää osta, syystä että olen niin monesti saanut heittää ne suoraan roskiin kun ovatkin jo valmiiksi pilalla : /
Tervetuloa
Minnianna & Minuli :wave:
Tulihan taas tekstiä..
Moonchaser 12+5