Fritang siitähän minäki viime syksynä aloin epäillä kun oli pissatulehtuksen oireet täysillä mut sit testit näytti puhdasta. Siks tein testinkin kun kysyivät että olenko raskaana että osaavat määrätä oikean lääkkeen tulehdukseen, ja sanoin että no en tiedä mutta voin mä testin tehdä varmuudeks. Ja plussahan sieltä pärähti! Eli oireet oli muttei tulehdusta. Oireet helpotti sitten siinä viikon parin sisällä!
IHANIA UUTISIA
Riekonmarjalla ja toivon että
napsi saa samanlaiset uutiset ja pieni sydän siellä sykkii!!!
Tosiaan tästä ryhmästä on ihan tarpeeksi jo tippunut kyydistä!
Avellan mulla ihan samoja vaivoja, tää herkistynyt hajuaisti on kyllä ärsyttävä
Siis ihan kaiken haistaa ja suurin osa hajuista on jotenkin vastenmielisiä ja kuvottavia.. :/ Nälkääkin on sitten illalla kun pahoinvointi helpottaa. Ja nukkumaanmennessä on aina sellanen olo että pitäis jotain vielä syödä. Viime yönä kävin kolmen aikaan tekemässä itelleni leivän et sain nukahdettua kun muka oli taas niin kova nälkä
Kylläpäs mulla nyt on monelle asiaa, mutta siis
Aniko, kuulostaa siltä että sul on liian löysät rannekkeet, mulla ne ei kyllä pääse tosta kauheasti liikkumaan kun se kuulakin on niin porautunut ranteeseen että jäljet jää. Ja mul on aika ohuet ranteet kuitenkin. Jos se heiluu miten sattuu niin kannattaa kokeilla vaikka lasten kokoa, jos ranne on siis ihan hengettömän ohut!
Mulla on eri kokemukset julkisen toiminnasta kun Meelialla, mut lähetettiin samantien ultraan kun oli alavatsakipuja viimeksi, jo siis sellaisilla viikoilla kun mitään ei ois pitänytkään vielä näkyä. No ei siellä sit mitään tosiaan näkynyt ja laitettiin toinen ultra-aika vähän myöhemmälle. Mut neuvoloita ja lääkäreitä on joka lähtöön.
Huomenna on se varhaisultra ja jännittää ihan hirveästi! Purskahtelen hermostuksissani itkuun milloin mistäkin tyhjänpäiväsestä.. No ehkä huomenna helpottaa!! ^_^ <3
Maikkki & minimöö 9+5 (ja jos varmistuis viikotkin huomenna)