Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

Maikkki Suurkiitos kaunis! :wave: Ja hui kun siellä ollaan jo pitkällä! 11. viikko meneillään. Hassua kun saman kuukauden sisällä on noin paljon eroa alku- ja loppupään odottajissa.

Ja ihana lahja mieheltä! Itse sain hiukan samanlaisen esikoisesta, se oli vähän niin kuin yhdistetty 30v ja vauvalahja. Oli käynyt teettämässä sen samalla kultasepällä missä vihkitkin teetettiin, oli siis tarkoitettu kolmanneksi rinkulaksi vasempaan nimettömään. Meni kyllä hetki ennen kuin sain sen sormeeni, kun olin sillä hetkellä viikolla 36 ja turvotus oli sen mukainen :p Ja nykyään se kulkee oikealla kun on yksistään niin kaunis. On meillä fiksut miehet! :D
 
Mulla on kans vihlaisuja.Hyvin hittaasti pitää nousta ja käännellä ja aivastella.muuten pistää.Hetken oli poissa mutta taas illasta muutamana päivänä ollu ja vatsa onkun jalkapallo niin tuntuu et vihlaisut vaan voimistuu
 
Onnea Napsi!

Täällä myös vihlaisuja. Eilen just makasin kyljelläni miehen vieressä ja rupesin vaihtamaan asentoa selälleen ojentamalla toista jalkaa,niin voi KÄÄK mikä kipu alavatsalla, kuin ois puukolla pistetty.

Vuuti 6+1 (aika kuluu kamalan hitaasti)
 
Hmm, nuo vihlaisut kuulostaa kyllä siinä mielessä tutulta, että olen saanut kärsiä niistä munasarjakystan takia. Ekan raskauden vu:ssa löytyi appelsiinin kokoinen (10cm) mollukka lillumasta munasarjassa enkä ollut tajunnut sellaista edes omaavani. Ihan hämärää. Siellä se on muuten edelleen, välillä on vähän ihmetyttänyt miksi sitä vain seuraillaan.

Eli sympatiat kaikille vihlojille tasapuolisesti, ei ole kivaa se! Ainakaan ei kannata kauheasti vatsallaan maatessa yskiä tai aivastella, menee mieluummin kippuraan...
 
Tänne on tullut viikon aikana niin paljon juttua, että en nyt aamutohinoissa ehdi edes kaikkea lukea. Viimeinen viikko-kaksi olleet aika raskaita. Kamala olo; pahoinvointi, hedari, väsymys ja alakulo. Nyt parina viime päivänä hieman helpottanut. Ensimmäinen neuvola takana ja pyysin myös lähetteen pelkopolille en nyt sinänsä pelkää synnytystä, mutta haluan käydä edellisen kulun läpi.

Ensimmäiseen synnytykseen lähdin todella reippain mielin ja uskoin itseeni. Synnytys ei kuitenkaan edennyt toivottua vauhtia ja lopputulos oli, että kun kalvot oli puhkaistu, epiduriaalit annettu ja oksitosiinia suoneen mennyt vaikka kuinka kauan päätettiin tehdä kiireellinen sektio. Täällä oli kova keskustelu sekto vs alatiesynnytys. Täytyy sanoa, että ainakin omalla kohdallani sektio vaikutti myös tunnesiteen muodostumiseen vauvaan. Olin kovissa lääkkeissä ja kipeä yli kuukauden. Vauva kolikkinen ja imetyskamppailut kovia. Avoimilla mielin yritän lähteä seuraavaan synnytykseen, koska koskaan ei voi tietää miten asiat menee. Alatiesynnyts tietenkin toiveissa vaikka kyllähän sekin jännittää nyt kun hieman tietää mitä on tulossa. Ehdin kuitenkin olla avautuisvaiheessa liki 30 tuntia ennen kuin sektiopäätös tuli.

Np-ultaan aika vasta helmikuun lopulla jolloin viikkoja 12+2. Pitkä kuukausi edessä. Tsemppiä kaikille tähän tunnemyrskyyn ja krapulaan :)
 
Ei ole täällä kaksplussassa kun on niin hankala käyttöinen ja fbssä pysyy paremmin mukana kun täällä ku tulee kaikki yhteen pötköön nämä keskustelut.. Noh täytyypi varmaan metsästää joku toinen ryhmä. Se kun on hankalaa kun kaikki aina yksityisinä niin ei löydä niitä.
 

Yhteistyössä