E
Eemi
Vieras
Samoilla mielialoilla mäkin olen muuten noista vaatteista, kuin Kata. Jotenkin mulla ei kantti riitä uskoa tuollaiseen valistuneeseen arvaukseen tytöstä, vaikka vehkeitä siellä nyt ei näkynytkään! Ja muutenkin mä olen kuitenkin jonkun verran taikauskoinenkin, että jos se kumminkin on poika, niin harmittaisi se valmis asennoituminen tyttöön. Eli en ole kyllä heti vaalenapunaista ostamassa...
En muutenkaan ole hirveästi vaalenapunaisen ystävä. Pieniä mekkoja tietysti tekisi mieli, mutta ajattelin pidättäytyä silti. Tulee niitä sitten syntymän jälkeenkin hankittua varmasti ihan tarpeeksi.
Mutta se on kyllä ihan totta, että tytöille löytyy paljon enemmän kivoja vaatteita kuin pojille. Ja samoin se, mitä Lalla sanoi, että maailma vain on sellainen että valikoima on pelkkää vaalenapunaista ja -sinistä lasten kohdalla. Itse vain en ole siitä niin innostunut, luulen että etenkin tytön kohdalla siitä väristä saa ihan tarpeekseen sitten, kun tyttö itse haluaa päättää vatteiden ym. värit!
Joopa joo. Nyt sitä sitten jo luottaa tähän raskauteen, kun puhuu jo vaatteiden väreistä. Ihana olo kyllä.
Siellä se pieni aina välillä potkii menemään kun mä teen töitä - tai pyörin Elleissä.
Eemi 20+3
Mutta se on kyllä ihan totta, että tytöille löytyy paljon enemmän kivoja vaatteita kuin pojille. Ja samoin se, mitä Lalla sanoi, että maailma vain on sellainen että valikoima on pelkkää vaalenapunaista ja -sinistä lasten kohdalla. Itse vain en ole siitä niin innostunut, luulen että etenkin tytön kohdalla siitä väristä saa ihan tarpeekseen sitten, kun tyttö itse haluaa päättää vatteiden ym. värit!
Joopa joo. Nyt sitä sitten jo luottaa tähän raskauteen, kun puhuu jo vaatteiden väreistä. Ihana olo kyllä.
Eemi 20+3