¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Kaikki ok, iäksi voit laittaa 36 =)
Nyt olis kp:t 28 vielä olis perjantaille tai lauantaille jännättävää,Jos vaan maltan. PAri testiä tuolla kaapissa on, tosin tämän hetkiset tunteet onkin että menkat alkaa..... No sitten sen näkee, tosin toivon kyllä että pääsisi tuonne toukokuisiin vielä :)
 
Onko kenelläkään antaa tavaroiden säilytys vinkkiä esim nyt kun tulee talvi ja on monta kenkä-, hansikas paria eteisessä niin miten se pysyy siistinä. Meillä on kokeiltu että kaikilla on omat korit mutta liki aina ne korit on tyhjät. Eteisen lattia on kun miina kenttä kun monta kenkää on lattialla. Kenkäteline löytyy mutta kun ne ei mahdu kaikki sinne...

Plussa tuulia niille jotka jännäävät!!!
 
Millukka täyttääpi ylihuomenna sit 31vee :whistle: ja kuudes siis toiveissa. voipi päivittää....pahoittelen että on tullu aikast harvakseltaan käytyä kun tässä työelämässä jo viipottaa mennä täysiä....yötyötä yötyötä..kuin tuosta kellon ajasta näkkeepi ;)
 
Morienttes!!!
Tää aatteli nyt kävästä huomenna apoteeksisa ostamassa valmiiks testin...
Viikonloppuna pitäis alkaa mensut ja yhteen testiin sain haamujen haamun..Tosin en tuohon testiin ihan luota, joten pitäs kai malttaa oottaa pari pv lähemmäks menkkoja ja testailla sitten.. Nyt ymmärrän sen malttamattomuuden mitä jotkut potee ton testailun suhteen =D Tekis mieli koko ajan pissata tikkuun =D
Oikeesti jos nyt ois jo tärpänny niin se ois suoraa keskenmenosta! Toivon todella et osi tärpänny ja pääsisin askeleen lähemmäs sitä suurperhe haavetta =D
 
Täällä haamu testattu kanssa =)
Isäntä tuo työmatkalta digitaalisen testin niin kokeilen sen vielä tänään...ja juu testejä olen muutamat tehnyt ja kaksi aikaisempaa haamujen haamuja olleet. Nyt jännäilen iltapäivään asti !
 
Täällä oli testi aikalailla negatiivinen eilen ja kai se oli nega se maanantainaki testattu.. Taidankohta tilata netistä isoimman satsin testejä kun tuntuu että tekis mieli olla koko ajan testaamassa =D
No joo jos nyt koittais vaan malttaa ja ootella onko etes oireita, kun ei ole joutanu niitä edes seuraileen...
Voi voi kun tämä on jännää!!!
Mites aikanaan te muut olette testanneet??
Mä en tiiä sitten että miten tuo kierto mulla nyt menee sen tyhjennyksen jäljiltä, että tokihan se voi olla että on pidempi kuin normaalisti.. Pitää tässä nyt varmistella ukkelin kaa siihen asti että selviää.. Mutta mitenhän sitä oikeesti malttas olla koko ajan testailematta...? Kas siinä vasta pulma!!!:LOL:
 
Moikka!

Pitkästä aikaa! Mä oon jotenkin niin masiksessa tän kuumeilun kanssa. Mehän todenteolla yritetään sitä kymmenettä...mutta laihoin tuloksin. Ja dramaattisin. Keskenmenon sain siis toukokuussa. Yllättäen raskaustesti näytti edelleen positiivista heinäkuun alussa ja hcg oli jotain 350 hujakoilla. Lääkäri laittoi sitten tarkempiin tutkimuksiin ja gynenpolilla oltiin sitä mieltä, että kohdussa kasvoi jotain resuduoa (en tiedä kirjoitinko sanan oikein)...mutta siis ei oikeeta vauvanalkua. Sitten otettiin taas hcg ja lääkäri määräsi kaavinnan samalle päivälle (hirveellä helteellä heinäkuussa). Mä vielä kärrätessä kysyin, että onko hcg vastaus jo tullut...ei ole ja viipyy ja on kuulemma pakko kaapia. Niin sitten annoin nukuttaa itseni ja kaavinta tehtiin. Lääkäri tuli sitten jututtamaan heräämöön ja sanoi, että hyvä että kaavittiin...hcg oli ollut 5000. Silloin alkoi hälytyskellot soimaan...heti kun kynnelle kykenin pakenin sairaalasta...itkien. Olin sittenkin ollut raskaana...kai? Samainen lääkäri soitti sitten kk päästä ja patologinlausunto oli tullut. Olin kantanut sisälläni elävää sikiötä (joka oli lääkäreiden mukaan pakko kaapia.) Sanokaa mulle, miten tällaista voi tapahtua Suomessa. Kun tästä tolpilleni pääsen niin pakko nostaa luuri ja soittaa potilasasiamiehelle. Näin jälkikäteen jossiteltuna, olisi minun pitänyt olla vahvempi ja kieltää tekemästä kaavintaa ennen hcg-tulosten tulemista. Kuulemma tuo residuo (joka on jonkinlaista raskausmateriaalia voi nostaa hcg-arvoa)...mutta miksi oli niin kiire? Miksei voitu vielä odottaa vkoa...olisi voinut sydän sykkiä silloin...voih...

Mamma Muu...ja tyhjä syli
 
Viimeksi muokattu:
Tulisin mielelläni mukaan joukkoonne. Neljäs on haaveissa joskus, kun on "oikea" aika. Tai kun vauvakuume nousee liian korkeaksi! ;) Ihanaiset lapsoset syntyneet 04 (tyttö), 06 ja 09 (pojat). Ikää itsellä 33 vuotta. Ehkäpä työelämään ensiksi menen pitkästä aikaa, kotona kun on tullut oltua kuutisen vuotta. Miehenkin voisi helpommin suostutella neloseen, kun taloustilanne olisi paremmassa mallissa :p Taloustilanteesta puheenollen, jos ette ole olleet töissä lasten saantien välillä, miten olette tulleet toimeen ja miten ovat rahat riittäneet? Meillä kun tuntuu miehen puolesta lasten saaminen olevan kiinni rahasta. Suostuisi kuulemma vaikka 11 lapseen, jos ei tarttisi stressata rahasta! :eek:

Mamma Muu, menin aivan sanattomaksi! Suuri voimahalaus täältä sinne! :hug: Todella järkyttävän surullinen uutinen! Jaksuja paljon!!

Pakko kai mennä nukkumaan vähitellen, että huomenna jaksaisi olla pirteä äippä! :D
 
Moikka pitkästä aikaa!
Ihmeitten ihme on tapahtunut=) Perjantaina plussasin!!!!! Meille on tulossa seitsemäs lapsi. Laskettu aika olis noin 25.5.2011. Olen niin onnellinen, että ihan sekona pyörin pitkin taloa. Aion kyllä mennä tarkastamaan vielä varhaisultraan, että onko kaikki ok, kun on ollu yks keskenmenokin. En ennen sitä usko, et mahassa on mitään....silti oon nyt jo kuitenki niin taivaissa. Toivottavasti en putoo kovaa ja korkealta! Mamma Muulle haleja! Ihan kauhea kokemus varmasti:| Kaikkea sitä voikin tapahtua vielä nykyisinkin, vaikka olevinaan on niin kehittyneet noi kaikki tutkimukset ja hoidot. Plussatuulia teille muillekin!
 
Heips!

Ois korjattavaa noihin mun tietoihin. Mun ikä on 30 ja lapsia on 4.

Tassutin tuossa kyseli, et miten tullaan toimeen jos ei ole ollut töissä. Mulla siis kotiäitiyttä takana reilut 7 vuotta ja kumma kyllä ihan kivasti ollaan tultu toimeen. Nyt varsinkin ku neljäs lapsi synty niin tuntuu ekaa kertaa siltä, et rahaa olisi enemmänki! Onhan tää aika kitkuttamista välillä ollu, mut nälkää ei ole koskaan nähty ja lapsil on vaatetta vaikka muille jakaa:) Ja säästöönki saadaan jotain niin itselle kuin lapsille. Myös lehtiä meille tulee ehkä vähän liikaakin.. Itsestäni tietysti tingin, et uusia vaatteita en juurikaan ostele. Ulkomaan reissuja ei tehdä.
Mekin ajateltiin asia niin, et ku noit lapsosia on näinki monta et mitä maksais jos veis ne hoitoon.
Ja todettiin et aika samoilla käteisvaroilla mentäisiin siltikin. Mun mies on niin ihanasti kannustanu mua olemaan kotona eikä ole painostanut mua töihin. Todella arvostaa sitä mitä mä teen.
Mulla on lisäksi kirppisharrastus et sieltä saadaan vähän exraa, jolla tehdään jotain kivaa yhdessä. Tänä kesänä käytiin muumimaassa ja puuhamaassa noilla rahoilla.

Onnekasmamma: Hurjasti onnea plussasta!

Mamma Muu: Aika järkyttävää luettavaa, miten ihmeessä tuollaista voi suomessa tapahtua!! Voimahalit täältä:hug:
 
inez:kyllä sun tiedot on ihan oikein kun laitan sen luvun tohon että monetta kuumeilee,niin siksi sulla on tuo 5 perässä.

Täällä rupes viikko sit vuotaa ja raskaus meni kesken,laskettu ois ollu 22.5.2011 :'(

Nyt onneksi vuoto on loppumaan päin ja jos pääsis piakkoin uutta yrittämään.
 
Onnekasmamma, suuret onnittelut plussasta!! :flower:

Inez, kitkuttelua tämä elämä on meilläkin. Kaikki mitä tulee niin menee. Mihinkään ylimääräiseen ei kyllä ole varaa. Kuulostaa ihan tutulta: tulee tingittyä itsestä, uusista vaatteista ja turhasta humputtelusta ja shoppailuista. On kanssa niin onnellinen olo, että mies antaa mahdollisuuden olla kotona lasten kanssa, vaikka taloudellisesti se vähän tekeekin tiukkaa. Tarkoituskena olisi, että menisin itsekin töihin, kunhan raaskin viedä pikkuisemme hoitoon ;)
Varmaankin se menee siten, että aina jokaisen lapsen jälkeen menot hiukan nousee: pikkasen enemmän pitää ruokaa tehdä ja vaatteita hommata ja lääkärireissuja tehdä jne. Ei varmaan kertarysäyksellä menot kasva lapsikatraan kasvaessa.

taaperotx5, voimahaleja sinnepäin!!:hug:
 
AAAAAAAAAAAAH tätä onnen määrää...läkähdyttää suorastaan...kaksi viivaa testissä...ja tuntuu etten uskalla hengittääkkään.

Samalla tuntuu kamalalta taaperoxin puolesta...ja anteeksi tämä hehkutus...

Plussatuulia sitä toivoville...ja onkos meitä muita toukokuun pinossa? ...mulla ois la näillänäkymin 30.5 ;)

Mamma Muu ja "kymppi"
 
Helou.. Täällä sitten eilen illalla ja nyt aamulla tuli tikkuun negatiivinen tulos, eli ei olla raskaana.. Se taisi sitten olla menkat vaikka oudot menkat kyllä olikin...
Mites siinä kemiallisessa raskaudessa? Siis sekö näkyy plussana, mutta tulee pois ennen 5vkoa?
Olisko sittne ollut sellanen kun kuitenkin lauantaina hailakan viivan sain ja saman tien alkoi vuotaa..
Sitten taas eilen oli jännä kun vuoto loppui ku seinään... Päivällä ja illallakin vielä ku olin töissä niin vuoti aika reilustikki ja sit ku tulin kotiin ja kävin veskissä niin se oli loppunu...
No.. Onko mulla nyt sitten kp1 vai mites ne lasketaan?? En ole ikinä mitään laskeskellu tollasia kiertopäiviä ja mitä ihmeitä ne dpo:t on?
Tällä kierrolla minä aion tulla raskaaksi :D
Eikös tehä muutkin sellanen päätös? Otetaan sellanen joukkoraskautuminen :LOL:
No joo... Rauhallisesti etiäpäin...
Mutta ihmeen rennosti osasin nyt tuon ottaa taas... Eilen tuli tosiaan 15kpl raskaustestejä postissa niin nyt taas kärsii testailla :LOL:
Mutta hauskaa päivää kaikille ja niitä plussapuhureja!!!
Ja sori kopsattu vaan ku en jaksanu erikseen kirjottaa =D
 
Oi onnea plussanneille,mammamuulle erityis:hug:Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Taaperotx5:lle paljon voimia,sua nyt koetellaan:hug:

Mä oon uusvanha palstalainen,taas uudella nkillä kun vanhaa ei hyväksynyt...
Kovasti jo kuumeilen 9:ttä vaikka tää kasi on vasta vajaa 2kk ja raskaus oli aivan kamala ja synnytys tramaattinen ....
No ei tässä olla seuraavaa työstämässä,vasta haave ja vaikkakin luvalla haaveilen=)
Näin lyhyttä ikäeroa ei nyt haluta vaan muutaman vuoden päästä vasta yritellään,josko sitten onnistaa!
Mutta sitä odotellessa ja haaveillessa on kiva täällä pistäytyä teitä tsemppaamassa=)
 
Kiitokset onnittelijoille. En sitten malttanut, vaan kerroin mun veljelle tänään puhelimessa ;) Sanoi, että vaimonsa oli jo arvannut...;)

Pelonsekaisin tuntein hyppään vessassa tarkistamassa, ettei vaan verta liru...ja ei siis liru, mutta paniikissa, ennekuin toisin todistetaan. En tajuu, miten voi olla näin hysteerinen...vaikka odottaa jo kymmenettä! Ekojen kans en pelännyt mitään ja tuskin huomasin ees että oisin ollut raskaana...ja nyt kokoajan pelko kyttää nurkan takana (toki on ollut niin paljon vastoinkäymisiäkin että pitää varpaillaan).

Kääk...mitenhän pysyn selväjärkisenä ultraan asti...joka siis vkolla 12-13. Ei oo varaa mennä varhaisultraan ja oon päättänyt etten mene lähellekään mitään lääkäriä ennekun 10 vkoa on kasassa.

Kyselitte jonkin aikaa sitten, että miten pärjäillään taloudellisesti. Ei kovin hyvin. Meillä ollaan kahden asunnon loukossa ja mä oon aloittanut työt vastikään. Mies hoitelee katrasta kotosalla...ja hakee kokoajan töitä laihoin tuloksin. Mun on kyllä hirmu vaikeeta selittää omille lapsille, että kannattaa opiskella, kun oma mies kärsii akateemisesta työttömyydestä. Työntekijä ei vaan kohtaa oikeaa työnantajaa. Ja paskapuhetta on että työtä tekevälle löytyy. Mun mies on hakenut vaikkas mitä töitä...patonkikuskista siivoojaksi...ja ei tärppää (niissä sanotaan aina että on ylikouluttautunut)...juuh. Onneks kaikki vaatteet ja lastentavarat kiertää meillä hyvin ;)

Mamma Muu
 

Yhteistyössä