¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Mamma Muu: Todella paljon onnea!!!!!:heart:

Meillä tuntuu että nyt pärjäämme paremmin taloudellisesti kun olen kotona. Lapsia siis tuo neljä ja nuorin 3 kk. Aikaisemmin jouduimme maksamaan 3 päiväkotimaksut niin se söi aika paljon tuloja. Nyt on aikaa laittaa "kunnon ruokaa" ja hyödyntää pakastinta kun se että silloin kun olin töissä syötiin lähinnä mitä kaupan pakestealtaasta sai nopeasti valmiiksi. Ja ei tule tehtyyn mitää mieliteko ostoja kun käy sen kerran viikossa kaupassa. Ylimääräisiä ei paljon ostella eikä matkustella muuten kun meidän ihanalle mökille. Rahaa saadaan jopa säästöönki jonkun verran. Vaatteita tilaan aika paljon netistä, useimmiten muksuille. Kuten joku totesi että itsestään tinkii... Mutta ei voi valittaa!!!
 
Onnea Mamma Muu ja kaikki muut plussanneet:flower:Ihana lukea tällaisia uutisia, kun pitkästä aikaa pinon avasin. Vaikka taas murheitakin mahtuu mukaan:'(

Omalla kohdalla tilanne ennallaan. Kierukka paikoillaan, kuume kova ja miehenikin olet pehmittänyt sitä kuudetta kohtaan;) Ei vain ole ihan vielä aika. Minulla on työelämässä suuret muutokset menossa ja "kyttään" yhtä paikkaa talon sisältä......alkaisi todenteolla maaliskuussa. Jos saan sen, jatkan tätä tuskaista kuumeilua varmasti vielä vuodenkin eteenpäin. Ellen saa.......ehkä annamme kuudennelle kullannupulle mahdollisuuden:kiss:

Ihanaa että olette olemassa ja teille voi näistä asioista puhua:hug:
 
AAAAAAAAAAAAH tätä onnen määrää...läkähdyttää suorastaan...kaksi viivaa testissä...ja tuntuu etten uskalla hengittääkkään.

Samalla tuntuu kamalalta taaperoxin puolesta...ja anteeksi tämä hehkutus...

Plussatuulia sitä toivoville...ja onkos meitä muita toukokuun pinossa? ...mulla ois la näillänäkymin 30.5 ;)

Mamma Muu ja "kymppi"
Paljon Onnea sulle Mamma Muu!!:flower: Samoihin aikoihin on meillä sitte synnytys edessä. Mun vauvalla on laskettu aika noin 25.5.2011. Pelottaa kyllä hirveesti, et tää menee kesken:| Tänään mulla on jo varhaisultra. Saas nähdä näkyykö siellä vielä edes mitään. Toisilla ei kai tässä vaiheessa ole näkyny vielä. Toivotaan, et menis odotus hyvin loppuun asti sekä sulla että mulla. Taaperox5 :hug:
 
Siis nyt on pitkästä aikaa sellainen olo ettei enään yhtään muksua meidän huusholliin... En tiedä mistä tulee nyt. Ehkä on sellainen kausi että tuntuu että kaikki kaatuu päälle. Molemmat autot rikki ja pitää viedä korjaamolle. Poikaa ollaan opetettu yö kuivaks ja joka kolmas yö pissii MEIDÄN sänkyyn... Ja ekaluokkalainen on saanut jonku 7. vuoden uhmaiän. Miten te joilla on monta lasta jaksatte välillä??????? Siis kyllähän sitä haaveilee että olis monta mutta miten oikeesti jaksaa sillä nyt näissä neljässä on täystyö! Se on muute ihmeellistä että aina kaikki asiat menee rikki ja vastoinkäymiset tulee samaan aikaan. Se vielä puuttuu että pesukone ja tiskikone menis rikki (pesukone on jo 10v vanha ja ollut todella ahkerassa käytössä!!)
 
Onnea muillekin plussanneille. Ja kiitokset vielä myötäeläjille ja onnittelijoille...niitä ei siviilissä paljon kohtaa (kauhistelevat vaan enimmäkseen)

Viluttaa ja väsyttää...Aah tätä raskauden alkuista auvoa! Ihmettelen aina, että ryhdyhn tähän kerta kerran jälkeen...mutta nyytit on niin ihania...nyyh...ja itkettää ja mieli herkässä. Raskausoireet hiukan helpottavat tunnetta, että masussa tosiaan kasvaa jotain...mutta mutta...kun mulla on ollut aiemmin paljon oireita...niin raskaus onkin paljastunut tuulimunaksi...veilä 7 vkoa ultraan...

Ai, mitenkän Onnekkaan mamman ultrassa meni? Toivottavasti sait hyviä uutisia!

Kiitokset taaperox + päivityksistä...ihanaa nähdä oma nimi siellä...tuuhan sieki pian perässä ;)...ja kaikki muutkin!

T.Mamma Muu
 
Juu,toivottavasti me kaikki päästäis pian tuonne odotuspuolelle!!

Täällä suunnitellaan kovasti jouloloman matkaa joka suuntautuu tällä kertaa tonne rovaniemelle joulumaahan.Toivon kovasti että muksut jaksaa koko matkan olla kiltisti kun kuiteski täältä sinne saa ainaki varata 12h aikaa.Jos vaikka sillä reissulla tärppi kävis :)
 
Äiti88: Onnea!:flower:
Mamma Muu: Kävin ultrassa eilen. Viikkoja oli sillon 5+6. Ihan viikkoja vastaava alkio sieltä löytyi, mut ei vielä sykettä näkynyt. On kuulemma ihan tavallista,et ei sillon vielä näy sitä. Ihan luottavainen olo mulla on, et se sydänkin vielä alkaa sykkiä. Mun piti oikeestaan käydä siksi näin aikasin ultrassa, ku mulla olis ollu viikon päästä yks päiväkirurginen leikkaus ja se piti nyt sitte perua. Halusin vaan saada selville, että siellä masussa on asukas ja olihan siellä:) Viime odotuksessa kävin varhaisultrassa joskus viikolla 7+jotain ja sillon näky kyllä jo sykkeetkin. Äklötystä on paljonkin, mut ei oo kertaakaan tarvinu vielä oksentaa.
Onnekasmamma+pieni ihme 6+0
 
Onnea minunkin puolestani kaikille plussanneille! olen ollut aika huono palstalainen:ashamed: Täällä tänään kp 30 apteekin testiin saatu haalea viiva jonka mies on todistanut näkevänsä. Tilasin digitestin jotta voin uskoa siihen varmasti ja perjantaina ajattelin varmistaa. Pahaa oloa on oireena ja nälän tunne oli ainakin viime viikolla aika kova. Odottajiin siirryn vähän myöhemmin kun uskon tämän todeksi :)
 
Hurjasti onnea kaikille plussanneille!!

Plussa viestejä kun tässä lueskelin niin tuli ihan hirmuisen kateellinen olo!! Mäki tahtoisin olla raskaana!!!
Asiassa ei ole kuin yksi este. Numero vitosta haaveillaan vasta 4-5 vuoden kulutta, kun olen ehtinyt vähän olemaan ensin työelämässäkin (ettei tämä elämä olisi vaan vauvantekoa, vaikka ihanaa sekin on;))
On se kauheaa ku ihmisel on krooninen vauvakuume... Onnex sylissä on meidän 5kk, vaikka kovaa vauhtia tuokin kasvaa...
 
Taaperox...kyllä tais tulla yöllä pönttöön...hulahti oikein kunnolla verta, vatsa kipeänä edelleen ja veren seassa olin näkevinäni jotain isompaa. Enää ei vuoda, kun ihan hissukseen...mutta yksi km on ollut vastaava...toivoa ei juurikaan ole :(
 
Mamma Muu :hug:

Meillä pojalta leikattiin torstaina nielu-, ja kitarisat pois. Hyvin on parantuminen lähtenyt käyntiin. Särkylääkettä ei suostu ottamaan kovin hyvin. Puoli väkisin on joutunut laittamaan suuhun. Yöt ovat menneet yllättävän hyvin(koputtaa puuta!!). Yhen kerran yössä herää juomaan ja muuten nukkuu koko yön. Tänään jopa sanoi että on nälkä mutta kun laiton velliä oli reppana nukahtanut sohvalle...
Taisi operaatio olla mulle kauheempi kuin pojalle (ikää 4 v) mutta onneksi on nyt takana päin!
Jaahas pitänee mennä lämmittelemään nuorimmaiselle pulloa...
 
Digitestillä sain eilen vastauksen raskaana 2-3, joten nyt alan pikku hiljaa mennä odottajien puolelle. Toivotan kovasti plussia täällä vielä oleville:heart:

Onnea minunkin puolestani kaikille plussanneille! olen ollut aika huono palstalainen:ashamed: Täällä tänään kp 30 apteekin testiin saatu haalea viiva jonka mies on todistanut näkevänsä. Tilasin digitestin jotta voin uskoa siihen varmasti ja perjantaina ajattelin varmistaa. Pahaa oloa on oireena ja nälän tunne oli ainakin viime viikolla aika kova. Odottajiin siirryn vähän myöhemmin kun uskon tämän todeksi :)
 
jaahas keskenhän se sitten meni:'( ultralla todettu kohtu tyhjäksi.... niin pahamieli.... joka kerta nyt ko ollaan ehkäsy jätetty pois ni oon saanu eka keskenmenon tai tuuliminaraskauden eli tää oli sitte kolmas enkelivauva vaikkei vielä vauva ollutkaan mutta mulle se kerkes jo olemaan sitä:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti88;22156136:
jaahas keskenhän se sitten meni:'( ultralla todettu kohtu tyhjäksi.... niin pahamieli.... joka kerta nyt ko ollaan ehkäsy jätetty pois ni oon saanu eka keskenmenon tai tuuliminaraskauden eli tää oli sitte kolmas enkelivauva vaikkei vielä vauva ollutkaan mutta mulle se kerkes jo olemaan sitä:'(
Kovasti jaksamisia sulle äiti88 :hug:
 
Heissan!
Minäkin änkeisin mukaan joukkoon :)
Meillä muksut: tytöt 10/04, 03/06, 05/07 ja pojat 11/08 ja 06/10. Eli vanhin täyttää nyt 6v ja nuorin on reilut 3kk. Kuudennesta lapsesta joskus isännän kanssa juteltiin ja meinattiin ensin mennä jonkun aikaa ehkäisten, mutta mun yllätykseksi mies sanoikin että eiköhän anneta seuraavalle lupa tulla! Kyllä mua nauratti. 5 lapsen jälkeen on miehellä vauvakuume ;) Pillerit kerkesin alotella. Ekan listan nyt sitten lopetin ja katellaas kuin tuo hormoonitoiminta palautuu. En vileä teitä tunne, mutta onnittelut plussanneille ja ISO hali kellä mennyt kesken.
 
Minäkin ajattelin tänne ängetä:D Kirjotittelin tonne neljännestä kuumeileviinkin mutta ei tunnu olevan kovin aktiivinen ryhmä:).Eli siis neljättä (viidettä) olen siis kuumeillut jo pitkään,viime vklla mies alkoi innostumaan ajatuksesta ja nyt puhuu jo "sitten kuin on vauva.." :heart:.
Meillä tytöt 7v,6v,2v4kk,1v4kk.Ollaan uusperhe,vanhin tyttö on miehen ed.liitosta asuu Äitinsä luona:).
Kp mulla nyt 4,minipillerit lopetin kun menkat alkoi.Saa nähdä miten elimistö palautuu kun ensimmästä kertaa olen pillereitä syönyt (ennen ollut kierukka)
 
Moron! Kiva kun 2 uutta tänne tupsahti :) Itsekin uutena niin kiva saada palstalle eloa :) Menkkoja täälläkin odotellaan. Pientä tiputtelua nyt ja vähän vatsaa juilii. Olis hyvä kun menkat nyt alkais niin pääsis päiviä laskemaan. Pikkasen on tässä tullut mietittyä tuota kuudetta. Isäntä ihan innoissaan :)

E-V-A: Olen kanssa miettinyt että mistä ihmeestä se vauvakuume aina tulee? Toisilla kait se on krooninen vaikka olis kuinka monta lasta ;) Mitä luulet kuinka miehesi suhtautuu ajatukseen neljännestä jos olette "sopineet" kolmesta lapsesta?

Neljäs: Mä kokeilen kerran noita minipillereitä ja ihan kamalat. Tiputteli koko ajan ja lopetinkin ne sitten parin viikon jälkeen. Kierto kyllä normalisoitu mulla heti.
 

Yhteistyössä