¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Nämä minipillerit on ihan hirveät!.kokoajan kuukautiset,kestää viikon ja on kahen viikon välein.Nyt oli eka kierto että oli säännöllinen 32 pv.Ja ajattelin että siihen oli hyvä lopettaa.Mulle ei ole oikeen e-pillerit käynyt.söin niitä neuvolasta saatavia minipillereitä vuoden olin hakemassa uutta reseptiä mutta meillä on pieni kieli muuri ton lääkärin kanssa.Se siis tajusi väärin ja määräsi näitä MINIPILL merkkisiä jotka on kauheita.Noo tän seuraavan jälkeen otan taas hormonikierukan,ennenkuin mulle tulee taas kauhea vauvakuume ja alan kinumaan vielä viidettä:D.Mies olisi sitä mieltä että tämä seuraava on viimeinen,mutta niin piti ton nuorimmaisenkin olla:)).
 
Meilläkin on pitänyt olla toisen lapsen jälkeen aina "se viimeinen". Ja kummasti on tullut 3 sen jälkeen ;) Oon miehelle sanonut, että ammu mut kun rupeen taas vauvasta puhumaan. No minkäs teet kun mies ihan yhtä hullu:D
Nyt taidan muuten alottaa laskun YK 1 ja KP 1 sen verran vaikuttaa siltä että menkat ois täällä. Jes!
 
Meillä kun toinen syntyi oli sitä mieltä ettei edes kolmatta.Aloin kyselemään ehkäsystä kun vauva oli vajaa 2kuukautta niin se yllättäen sanoi että eikai me tarvita :D(ikäeroa tuli 1v12pv).Nyt tästä neljännestä puhuttiin jo viime talvena mutta ei tuntunut oikeelta hetkeltä.Koko alku kevään tuli ehdoton ei niin annoin olla.Sitten viime vklla aloin puhumaan etten kestä noita pillereitä enää niin hänpäs yllätti ja sanoi että jätä pois vaan:heart: Toivotaan että te saatte puhuttua ja pääsette tosi toimiin kanssa :).Vaikka muutamalle ystävälle olen jo puhunut niin silti on ihana jännitys tää odotuksen odotus :D
 
UUDET VOIS LAITTAA TIETONSA MULLE YV:NÄ ,KIITOS!! JA AMMA VOIS KERTOO LASKETUNAJAN ETTÄ SAAN LISÄTTYÄ SUT PLUSSANNEISIIN!! :attn:

Täällä kuumeilu jatkuu taas ja kovasti toivoisin pian raskautuvan ja saavani sen ihanan tuhisijan sylkkyyn asti.

Kaupassa käydessä en pysty vastustamaan niitä pieniä vauvojen vaatteita,aina täytyy hypistellä niitä :D
 
Jospas minäkin uskaltaisin tänne ilmoittautua :)
Meillä siis ennestään 4 lasta ja lapsimäärän oli tarkoitus olla täynnä. No, keväällä mulla todettiin suht iso myooma kohdussa ja sen kasvamista tässä on nyt seurattu. Elokuussa kävin viimeks ultrassa ja tuomio oli kohdusnpoisto, joka tulee tapahtumaan alkuvuodesta. No tämän seurauksena päätin, että josko sitä yhtä vauvelia vielä yritettäis ja näin ollen liityn sitten teidän muiden kuumeilijoiden joukkoon. Mahdollisuudet raskauteen on heikot tuon myooman ja lisäksi myös iän (36 v) ja ylipainon vuoksi, mutta ihmeitähän sattuu :heart: ja sitä tässä yritetään. Jos ei loppuvuoden aikana tärppää niin sitten luovutan ja menen siihen suunniteltuun leikkaukseen. Siihen saakka yritän ja toivon täysillä :cool:
 
ZouZou: Ihanaa että jaksat olla noin positiivinen.En itse tiedä kuinka osaisin suhtautua noin lopulliseen "diagnoosiin" :hug: .Mitä lääkäri sanoi raskaudesta,onko siinä isot riskit?.Toivotaan että teille vielä yksi tuhisija tulisi :)
 
Ai täällä olisi tälläinenkin pino!
Pääseekö taustahengettäreksi mukaan yksi 9:ttä hamassa tulevaisuudessa toivova?

Iltatähti suunnitelmat on kovat mutta nyt ensin on koulu käytävä loppuun,1,5v ja sitten voisi vauva brojektiin vielä kerran alkaa!

Olisi niin ihana tuoksutella vastasyntynyttä vielä viimeisen kerran:heart:

Mulla edelliset lapset kaikki alta 2v välein ja nyt väkisinkin tulee sitten enemmän ikäeroa,jos suunnitelmat ylipäätään onnistuu ja toteutuu,on haaveissa myös että saa ihan erinlailla odottaa kun ei ihan pieniä enää jaloissa pyörimässä!

Ainakin vuosi vielä kuitenkin odotuksenodotuksenodotusta:D

onnea matkaan kaikille suurperheeksi aikoville!
On ne lapset vaan niin ihania!:heart:
 
Tännehän on mukavasti tullut uusia mukaan. TERVETULOA!!!

Meillä miehelleni höpöstelin eräänä päivänä ja olikohan meillä puhetta tulevasta talvesta ja siitä lasten vaatteiden määrästä ja kenkä pareista niin sanoikun niitä muksuja on 5. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ meillä on vasta 4 ja sanoin että miten niin 5. Niin vastas että eikös aleta kohta viidettä tekemään :)
Meillä mies on ollut positiivinen ettei ole tarttenut mitenkään ylipuhua. seitsemästä haaveilee hän...!

Meillä mihellä on kaksi sisarusta ja itsellä kolme sisarpuolta (isän puolelta). Kaikki ihmiset järjestelmällisesti olettaa että laitamme vauvan vaatteet ja tavarat myyntiin kunhan kuopus (nyt kohta 4 kk) ei niitä enään käytä. Siinäpä on selitteleminen että ei luovuta niistä IHAN VIELÄ...
Esikoinen tulee kohta koulusta ja valittaa että on nälkä niin tämä mamma rientää ruuan laittoon :)
 
Itseasiassa en lääkärin kanssa ole mahdollisesta raskaudesta juurikaan puhunut. Kysäisin kyllä, että mitä JOS tulen raskaaksi ja tähän lääkäri totesi, että isokokoinen myooma heikentää mahdollisuuksia raskautua. Myös keskenmenon riski on suurempi. Mutta kuten sanoin, ihmeitä sattuu :)
Jos ei enää tärppää, niin ei meidän maailma siihen kaadu, toki se surettaa, mutta olen onnellinen 4 tyttärestäni :heart:
 
Meilläkin on neljä tyttöä :). Olen muutaman kerran jo kuullut että "seuraavaksi teette sitten pojan".Neuvola terkkakin sanoi että "kyllä te vielä sen pojan kerkeette saada".Sehän se on tärkeintä.

MYSTERE: Onko sulla uusi ammatti mielessä vai?.kun koulussa olet:).Mulla on edessä varmaan oppisopimus jossakin vaiheessa.Mutta se vasta tulevaisuudessa,lähi vuodet menee kotona lasten kanssa:)
 
Heippa kaikille ja tervetuloa uudet mukaan. Mystere mulla kans vauvelit alle 2 vuoden aikavälillä...kiirettä siis pitää ;) Minkä ikäinen sulla on vanhin? Mulla on lapset syntyneet 99-00-01-03-04-05-06-08 ja 09...ja vielä pieni toivonkipuna on että seuraava syntyis sitten 2011...

Mä oon ollut ihan ymmälläni, kun tuossa vuotelin positiivisen raskautestin päätteeksi oikein runsaasti, klöntteineen kaikkineen ja testi näyttää edelleen plussaa. Joo, tiiän, että voi pitkäänkin olla testi positiivinen, mutta mulla on ihan hirveet oireet edelleen. Tänä aamuna otettiin hcg...ja tulosta jännitän (vko sitten oli 4900 ja risat). Vuoto on nyttemmin lakannut...apua...mun pää hajoo!

No onneks ei tarvii kun muutama tunti enää jännittää...

Mamma Muu
 
Ääh...piti vielä kommentoida, kun ootte puhuneet pojista ja tytöistä...että meillä kin esikoinen tyttö ja sitten 5 poikaa putkessa...niin voivoteltiin, että mitenkä mä selviän 5 pojan kanssa...niin täytyy sanoa, että esikoisen kanssa on useinkin hankalampaa, kun 5 pojan kanssa yhteensä. Ehkä tässä juuri ilmenee tämä miesten "putkiaivoisuus", että vaan ymmärtää naisena ja äitinä metkut ja jutut paremmin, kun taas toisen naisen ajatuksenjuoksua ja ailahteluja...tiedä häntä...

zouzou...älä heitä kirvestä kaivoon...mulla on diagnoosi jonka mukaan en voi saada normaalein konstein ainuttakaan lasta. Mulla kans ylipainoa (nyt enää 15kg...oon tässä vuoden aikana pudottanut 36kg)...ja diabetesta ja ikää 35v...Toivottavasti kaikki menee teilläkin kivasti. Ihmeitä tosiaan sattuu, kun vaan on avoin!
 
Heippa!

Jotenkin ajauduin tänne kuumeilupuolelle, vaikka viikko sitten synnytin meidän pienokaisen. :LOL: Mutta tämmöstä suurperheiden kuumeilupinoa en olekaan ennen nähnyt.
Olen aina tiennyt olevan vauvakuumekroonikko ja halunnut suurperheen. Meillä on nyt siis kolme lasta, poika 3v3kk, tyttö 1v6kk ja poika 1 vko. Nyt kovasti mietitään aloitetaanko ollenkaan ehkäisyä vai aloitetaanko neljännen yritys periaatteella tjot. meillä kaikki lapset ovat saaneet alkunsa heti kun on ehkäisy jätetty pois, joten toisaalta kauhistuttaa jos sitä ihan heti tulisikin raskaaksi, kun jäisi niin pieni ikäero edelliseen.

Mulla itselläni on kaksi siskoa ja miehellä kaksi siskoa ja veli. Onneksi ollaan miehen kanssa molemmat oltu alusta asti samoilla linjoilla lapsimäärän suhteen ja mies meillä itseasiassa nytkin oli se joka ehdotti että annetaan neloselle mahdollisuus. Itse haluisin ehkä muutaman vuoden nyt odotella, vaikka vauvakuume jo nostelee päätään. Tai oikeastaan raskauskuume. :LOL:

Kiva kun löysin tämmöisen pinon. Välillä aina tuntuu ettei kukaan mun kavereista tajua sitä että haluan monta lasta ja kuumeilen jo seuraavasta vauvasta vaikka edellinenkin on ihan vauva vielä. =)

Plussatuulia kaikille ja erityisesti ZouZoulle. =)

marza
 
Viimeksi muokattu:
Vitsit olen unohtanut vallan tulla sanomaanettä tosiaan se plussa sitten vahvistui, mutta.....menin viikko sitten keskiviikkona sekä perjantaina testaamaan sen digi viikko näkymä testin ja kakkan marjat ...näytti 2-3 viikkoa vaikka olisi pitänyt olla 3+ koska hedelmöittymisestä oli kulunut se 4 viikkoa.
No ei auta, kun olla ja ihmetellä...mitään vuotoa ei ole tullut...oireet aikas vähäiset....sellainen tunne kyllä että mahtaako elämää masussa olla, mutta niin kauan raskaana kuin toisin todetaan =)
No varhaisultran varasin sit kuitenkin vaikka päätin etten, kun niin hirmu kallis on. Halvimman otin ja ensimmäisen vapaan ajan mitä oli niin vasta 19.10 no puoltoista viikkoa siihen ja jos olis pitänyt odottaa viikolle 12 niin aikas pitkät viisi viikkoaolisi tullut kyllä. Eli saanpa ainakin selvyyden.
 
Heips pitkästä aikaa!
Paljon täälläkin näyttänyt tapahtuvan ja uusia tullut mukaan=)
Mulla oli hetken sellainen on/off-vaihe, etten oikein itsekään tiennyt mitä haluaisin...
No kolmisen viikkoa sitten kävin kierukka tarkastuksessa, ja mieheni pyynnöstä, sitä ei siis poistettu : / ja tuon tutkimuksen jälkeen alkoi sellainen päälle jäänyt menkkakipu selässä ja vatsalla... Menkat ovat nyt ekaa kertaa myöhässä, melkein viikon, testinkin jo keskiviikkona tein, mutta ihan nega oli :ashamed: No oletan tämän olevan nyt joku oikku vaan. ressiäkö lie ???
Mutta nyt mieheni on sit sanonut, vaatteita kun pois olen laittanut, et säästetään seuraavalle??? Joo-o, no siis voisin sen vitosenkin siis vielä joskus saada:saint: Jippiii!!!!

Toivon plussatuulia ja ihanaa viikonloppua, sekä syksyisiä tuulia;)

Jisse ja murut
 
Kiitos marza ja muutkin tsempeistä :kiss:
Myös me olemme törmänneet näihin "poika"-juttuihin, jokaisen synnytyksen jälkeen on joku tai useampi tuttu/puolituttu/sukulainen muistanut mainita että "vielähän teillä on aikaa poikaa yrittää" ja "jos seuraava olisi sitten poika" ja aina olen samalla tavalla vastannut "me emme tee tai edes yritä tehdä poikia! Meille on pääasia että meitä on siunattu ihanilla lapsilla ja sukupuolella ei todellakaan ole väliä".
Jos nyt vielä onnistuisin raskautumaan niin kiusallakin toivon tyttöä :cool:
No ei vaan, kumpi tahansa on tervetullut :heart:
 
Lauantait

kassu ...kiitos kysymästä. Hcg oli noussut 30469...eli voi olla, että Taaperox veikkas oikein. Varovaisesti alan jo uskoa, että masussa todella kasvaa pieni ihmisentaimi...mutta parempi kait olla hehkuttamatta vielä kovin, kun ultraan on aikaa joku 5vkoa (rahat on niin vähissä, etten pysty menemään alkuraskaudenultraan).

Raskausoireitahan minulla on, mutta ihmetyttää, kun on niin paljon. Mulla on ollut joskus tuulimuna ja silloin oli tosi paljon oireita. Normaaleissa raskauksissa tuskin olen alussa huomannutkaan olevani raskaana...joten vieläkin arvuutellaan ja jännäillään.

Uskomatonta miten jännittää. Ekojen kanssa en osannut edes odottaa, että mikään menisi pieleen...nyt ravaan pöntöllä vähän väliä tarkistelemassa, että mitä vuotaa. Onneksi verinen vuoto on loppunut kokonaan. Arvatkaas osasinko rentoutua ollenkaam tänä aamuna, kun miehen kanssa pöllytettiin peittoja. Olin ihan varma, että alan justiinsa vuotamaan...minäkö hysteerinen?

Ihanaa, kun on foorumi missä purkaa tunteitaan ja fiiliksiään...ja kiitos, kun jaksatte lukea ja tukea!

Mamma Muu+mahdollinen sala-asukas (vkoista ei ole aavistustakaan)
 
Minulla on ollut peräti 3 kaksosraskautta. Ensimmäisesä kova vuoto yllätti viikolla 14. Juuri kun olimme tottuneet ajatukseen kaksosista. Mutta toinen selvisi ja on nyt ihana eskarilainen. Toisen kerran odotin kaksosia kesällä 2008. Silloin nämä jälleen eripussiset kaksoset eivät selvinneet, koska toinen kuoli mahaan, muttei vuotanut pois. Teimme päätöksen kaavinnasta:(. Odotin kaksosia myös nyt kuopuksen kanssa ja vuoto alkoi jo ennen plussatestiä. Olin kovin pettynyt kun vuoto alkoi, mutta sitten sainkin:heart: tietää olevani raskaana viikolla 7. Eli toivomme nyt Mamma Muulle juuri tätä sen tuulimunan sijaan:wave:
 

Yhteistyössä