¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤



¤¤¤KUUMEILIJAT¤¤¤

taaperotx5..........28v..........6. ..........Tampere
kassu..........34v..........6. ..........
tsjil..............................27v........................5. .............
Ilo81..................29v..................................4. ............



miss bamse.............................32v... .............................5. .....
Herkkismarkkis.............. 25v (täytän heinäkuussa).....5.
Glow.............................29v....................................4. ....















































PLUSSANNEET:

25.5.2011 Onnekasmamma
31.5.2011 Mamma Muu
4.6.2011 amma
15.7.2011 Mommysmonsters
15.7.2011 Reppasenkeli
22.2.2012 Herkkismarkkis



























¤¤¤TERVETULOA KAIKKI MUKAAN¤¤¤
 
Viimeksi muokattu:
No ei kai siihen kuumeeseen sit auta muu kuin tehä se kuudes lapsi,mutta meillä mies ei halua vielä vaan ehkä 1 tai 2 vuoden päästä sen kuudennen jos en saa ympäri puhuttua häntä sitä ennen :D

Minkäs ikäsiä teidän kaikki lapset on?

Meillä on tyttö 5v2kk,tyttö 4v1,5kk,tyttö 3v1kk,poika 1v10,5kk ja poika 2,5kk
 
Meillä on tytöt 8v ja 6v. Ja poikaset kohta 5v, 3v ja 8kk. :heart:
On siis ollut vähän hitaampi tahti kuin teillä. :D

Jos tähän pinoon ei eksy enempää kirjoittelijoita, niin tule mukaan tuonne kerhon puolelle kirjoitteleen. Minulta saa salasanan yv:nä. Kerhon nimi on Vauvakuume-Taas. Ja siellä on meitä samassa tilanteessa olevia muitakin! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja syli täynnä kultaa:
Meillä on tytöt 8v ja 6v. Ja poikaset kohta 5v, 3v ja 8kk. :heart:
On siis ollut vähän hitaampi tahti kuin teillä. :D

Jos tähän pinoon ei eksy enempää kirjoittelijoita, niin tule mukaan tuonne kerhon puolelle kirjoitteleen. Minulta saa salasanan yv:nä. Kerhon nimi on Vauvakuume-Taas. Ja siellä on meitä samassa tilanteessa olevia muitakin! =)
Joo voisin tullakkin..eli heitäppä yksärinä se salasana mulle :wave:

 
Heippa hei kaikille... Mahtaisko tähän pinoon mahtua vielä 5 ttä kuumeileva... heti kun näin tämän pinon niin tuli sillainen olo että nyt voisi kirjoitella. en tiedä oikein kuulunko vielä ns suur perheisiin mutta mukavampi kirjoitella kun on muitakin joilla jo on monta lasta eikä kirjoittamassa ole vaan esikoista haaveilevia... Olen siis 4 lapsen äiti ja vuoronperään kumpiakin on tullut. Nyt on taas kuumetta pukannut ja oikeastaan ehkäisyn olemme jo jättäneet muutama kk sitten kokonaan pois vaikka ensin isäntä oli kovin vastaan mutta periksihän tuo antoi... :LOL: nuorimmaisen piti olla se meidän viimeinen iltatähti kun edelliseen ikäeroa tuli 7v mutta nyt on haaveissa uusi iltatähti....

äippä4ptpt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä4ptpt:
Heippa hei kaikille... Mahtaisko tähän pinoon mahtua vielä 5 ttä kuumeileva... heti kun näin tämän pinon niin tuli sillainen olo että nyt voisi kirjoitella. en tiedä oikein kuulunko vielä ns suur perheisiin mutta mukavampi kirjoitella kun on muitakin joilla jo on monta lasta eikä kirjoittamassa ole vaan esikoista haaveilevia... Olen siis 4 lapsen äiti ja vuoronperään kumpiakin on tullut. Nyt on taas kuumetta pukannut ja oikeastaan ehkäisyn olemme jo jättäneet muutama kk sitten kokonaan pois vaikka ensin isäntä oli kovin vastaan mutta periksihän tuo antoi... :LOL: nuorimmaisen piti olla se meidän viimeinen iltatähti kun edelliseen ikäeroa tuli 7v mutta nyt on haaveissa uusi iltatähti....

äippä4ptpt
Tervetuloa vaan mukaan.Kyllä tänne mahtuu :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja puolitusinaa6:
Meillä on pojat kohta 10v ja 2v ja tytöt 8v, 5v, 3v ja 6kk :heart:

Teillä sitä vilinää sitte on vähän enemmän kuin meillä.

Mites teillä muilla että onko ollut mustasukkaisuutta kun on uusi vauva tullut taloon??

Meillä ei ole ollenkaan ilmaantunut ja hyvä niin.
 
pia
Mahtuuko tänne mukaan :D
tuolla viidennestä haaveilijoita kirjoittilin silloin tällöin :) Nyt tilanne on muuttunut ja mies on mukana :heart: muutaman pitkän hyvän keskustelun jälkeen anto luvan viidennelle tulla ja yrittämään siis aletaan !!!

pillerit lopetin ja menkat alko tänään! Pitikös sitä yks kierto odottaa ennen yritystä? mä oon jo niin malttamaton etten jaksais odottaa vaikka tiiän kyllä ettei heti tärppää että voi mennä pitkäänkin =)
 
Saako tulla mukaan? Meillä on viisi lasta 6v, 5v, 4v , 2 1/2v ja 5kk ja niin se kuume vaan nostaa taas päätään. Mies ei enää haluaisi tai ei ainakaan pariin vuoteen ja kyllä se vuosi-kaksi odotusta sopisi minullekkin toisaalta :heart:
 
Saako tulla mukaan? Meillä on viisi lasta 6v, 5v, 4v , 2 1/2v ja 5kk ja niin se kuume vaan nostaa taas päätään. Mies ei enää haluaisi tai ei ainakaan pariin vuoteen ja kyllä se vuosi-kaksi odotusta sopisi minullekkin toisaalta :heart:
 
Tänne jälleen ilmoittaudun vauvakuumeen noustua ;) Viidettä kuumeillaan ja yritys alkaisi kesä/heinäkuulla =) Onko teillä jokin oma kerho/yhteisö? sellaisiin kuuluin muidenkin vauvakuumeiden/raskauden aikaan, se oli kiva ja enemmän "yksityinen"
 
hei saako mukaan liittyä jos on vasta 2 lasta? kuumeilen siis kolmatta mutta haaveena on suurperhe :heart:

aamusta asti on ollut todella paha mieli ja avatessani kaksplussan sivuja ajattelin että etsin tällaisen ryhmän jossa varmaan saa purkaa tunteitansa :ashamed:

tuntuu että käsistä lähtee kaikki voima kun mies sanoo ettei halua lisää lapsia ainakaan vielä ja kun kuuntelen sen juttuja kuulostaa ettei ollenkaan... :'( en tiedä miten saisin hänet ymmärtämään että lapset on mun elämäni hienoin asia ja äitinä olo on ihanaa... enkä millään jaksaisi jokaista raskautta kinumalla kinua vaan haluaisin että mieskin olisi yhtä innoissaan lapsista ja suuresta perheestä.... muuten meillä menee hyvin mutta välillä pelottaa että lapsi haaveeniko meidän perheen kaataa? esikoinen on 3v10kk ja kuopus on 1v4kk ja vauva kuume puhkeaa heti synnytyksen jälkeen ja vaikka kuinka koitan hillitä tuntuu vain silta etten saa toteuttaa itseäni, unelmiani jne... rakastan miestäni yli kaiken ja jos mulla ei olis vauvakuumetta niin kaikki olisi hyvin :'(

onko teidän kaikkien mihillä ollut haaveena iso perhe vai kuinka olette saaneet heidät suostumaan? minun mieheni ajattelee kaikessa vaan rahaa... hän varakkaasta perheestä minä taas koyhästä yksinhuoltaja perheestä ja perhe tulee aina ennen rahaa... kunhan syötävää ja laskut maksettu...!

kiitos jo etukäteen että saa puhua jollekkin... tuntuu ettei kukaan ymmärrä miten voin haluta lisää lapsia:/

-äiti88 ja Liisa06 sekä Leevi08-
 
äiti88 tervetuloa mukaan :wave:

Toivotaan n yt että joskus sinunkin miehesi haluaisi lapsia lisää.Jos hän haluaa vaan hiukan aikaa asian miettimiseen tai jotain.Jos hän ei vaan just tällä hetkellä halua sitä kolmatta lasta vaan vasta vähän myöhemmin.

Hienot nimet teidän lapsilla :heart:
 
Meillä ollaan ihan yhdessä toivottu joka raskautta.Viidennelle annettiin lupa tulla heti kun nelonen täyttää 1v ja plussa pärähtikin heti ekasta yritys kerrasta testiin.

Mutta nyt ei kerkee enempää turisemaan kun tuo vauveli kutsuu... :wave:
 
pia
Hei taas kaikille :D

äiti88 : mun kokemuksen mukaan miehet saa aika hyvin mukaan ;) ensin näytti tosi toivottomalta ees haaveilla viidennestä, mutta muutaman hyvän keskustelun jälkeen viidettä nyt ruvetaan yrittämään :)

Odottelen et menkat loppuis niin pääsis yrittämään :D onneks se on kivaa touhua :whistle: :whistle:

Meillä on nyt tupa täynnä koiranpentuja ( 9kpl ) ja ne valvottaa öisin |O sanoinkin miehelle et ihmislapsen sentää saa ite hiljaseks ( yleensä) mut noita ei saa millään :D mut eihän ne ookaan enää ku 6vk meillä ja sit uusiin koteihin, onneksi B)

taas lasten-ja kodinhoitohommiin :wave:

niin joku oli kyselly lasten nimiä ja ikiä, meillä Aada 8v, Emmi 6,5v, Siiri 3,5v ja Vilho 2v
 

Yhteistyössä