¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Heippa!
Vaavikuume nostaa päätään jälleen :)
Tai oikeastaan mieheni aloitteesta!!!??
Perheessä pyörii neljä lasta nuorin kohta 2vee vanhin 7,5vee ekaluokkalainen. Oikeastaan myytiin kaikki vaavikamat pois jo muutamia kuukausia sitten, silloin, kun minulla oli ihan mahoton vaavikuume ja mies oli todella vastaan... päätin myydä siis kaiken pois... Mutta kuukausi sitten mieheni pamautti, et voitais tehä se yksi?? hä??? Nyt hän puhuu kaksosista.. hänen sukuunsa syntyi viimevuonna kaksoset... Tosin oli ensimmäisset tiettävästi suvussa.
Nyt on sitten viimeviikolla kierukka poistettu ja sopivasti kuukautisetkin siinä samaan syssyyn tuli. Joten kaippa sitä yrittämään saapi alkaa heti??
Olen ihan mahottoman onnellinen tilanteestamme, mutta tietenkin mietin, mitäs jos en enää raskaudukaan??
Mies on jo suunnitellut talon laajentamisesta lähtien kaiken:heart:

Syksyn ja plussan odotusta kaikille!
Jisse
 
Moikka! Saiskos liittyä mukaan! oon 22-vuotias kolmen lapsen äiti. Vaikka meillä lapset vielä pieniä (syntyneet 2/2007, 8/2010 ja 8/2011) niin kuume nostaa jo päätään vaikka olin varma että nämä riittää. Vielä olis ihana ainaki se neljäs saada mut mies ei taida enää suostua, kun hänen mielestään aika ei sitte riitä kaikille :(
 
Ellamae
Heissulivei!:wave:
Täällä liittyisi mukaan uusi kuumeilija.
Ikää 33 v. ja 1 yrityskerta alkaa, kunhan menkat loppuu.
Eli nyt kp 1/34.
Porukkaa on kertynyt jo ihan kivasti: -97, -99, -03, -09 ja -10.
Opiskelen tässä samalla oppisopimuksella lähihoitajaksi, joten jos kaikki hyvin sujuu, noudan ensi keväänä valmistumispaperit ison mahan kera
Enempää lapsia ei pitänyt todellakaan enää tulla mutta mutta...kiusaus kävi ylivoimaiseksi ja yllättävän hyvin nallekarhumieheni lähti taas yritykseen mukaan
Melko ylivoimaista tällainen projekti oliskin ilman isäntää :D
 
No mitäs tänne.. Mun vauvakuume on edelleen pinnan alla kupliva.. Se aina välillä nousee pintaan, mutta realiteetit aina paiskautuu vasten kasvoja. Mä mietin "liikaa". Tavallaan haluisin vielä yhden, mutta niin monta muttaa on, että on alkanut tuntumaan siltä että lapsiluku on täynnä, meillä siis 4 iki-ihanaa lapsosta (4v. 7v, 10v ja 12v).

Mä pohdin mm. tällässiä asioita
-Riittääkö kaikille aika ja huomio.
-Pystyykö varmasti jeesimään kaikkia opiskeluissa ym taloudellisesti.
-Maailma ihan surkeen paska paikka nykyääm (rikollisuus huumeet jne)
-nyt kaikilla omat huoneet, traumatisoituisiko ne huonee jakamisesta ;)
-Auto pitäis vaihtaa
-Entäpä jos ahneella on paskanen loppu, ja viides villahousu onkin pahasti vammainen.
-Kestääkö oma terveys.
-mitä ihmiset sanoo, tuomitseeko tmv.
Ettö sellasta.. v

Toisessa vaakakupissa painaa..
..se ihana raskaus ja vauva-aika.
..ihana hulina jatkuis..
RAKKAUS..

Mun listoja kun, katselee tulee sellain olo, että ei kannattis yhtää lasta haluta. Mä oon niin sekaisin tän asian kanssa..

Onko se nyt niin et, piuhat poikki ja pussiin ja vauva-ajat meidän perheellä historiaa.. oih ja voih..
 
Minulla ihan samat fiilikset kuin sinulla Viiviliina Puolensa ja puolensa..juurikin tuo kun ennestään jo 4 poikaa on, riittääkö aika kaikille kun nytkin joskus on riittämätön. Jaksaako ja kestääkö oma terveys ja onko lapsi syntyessään terve..mulla kuiten ikää jo alkaa olla..
Mutta se raskausaika ja se vauva-aika. Ja saisi olla kotona ja ottaa vastaan koululaiset eikä tarvisi juosta kellon kanssa töihin-kotiin-töihin..
Ja mahtuuko taloon, mahtuuko autoon...jne jne.
Mutta ajatus kuitenkin niiin ihana :)
 
Ellamae
Katos,onhan täälläkin satunnaisesti elämää!!
Meillä ihan selvästi talo on liian pieni jo näille viidelle ja autokin jää pieneksi, että sitten kuljetaan kahdella autolla sukulaisreissut yms. mutta on tämä 6. vaavin yrittäminen niin ihanan jkamalan kutkuttavaa:heart:
Ovis oli ja nyt saadaan jännätä kuinkä käy:whistle:
 
Omasta puolesta voin sanoa, että kolmatta ja neljättä kuumeilessa ajattelin ihan samalaa lailla, mutta hyvinhän sitä on pärjätty ja kyllä sitä aikaa kaikille riittää. Nyt kun viidettä haaveilee, niin enemmän ajatuksissa on se, mitä muut sanoisivat jos viides lapsi meille tulisi, ja tietysti miten taloudellisesti pärjäisi.

Ja ihan älytöntähän se on hankkia monta lasta, MUTTA MUTTA mitä sitä itselleen voi. Toisille sopii raskausaika ja vauva-aika toisille ei... Meidän nuorin on kohta 1,5v ja eipä jäänyt kuume sairaalaan. Sitä paitsi, ehkä se viides menisi siinä, kuin noi neljä ja tilaa autossa olisi myös vielä yhdelle :LOL:

Meillä on niin, että talossamme on neljä makkaria eli kolmonen ja neljäs saavat tulevaisuudessa jakaa huoneen. Onneksi molemmat ovat poikia. Enkä mä nyt tiedä, onko se edes huono asia, kunhan ensin tottuvat, niin eiköhän se siitä ;)
 
Ellamae
Meillä 14, 13 ja 3 v. tytöt jakavat yhden huoneen, 8 v. ja 2 v. pojat yhden. Jos nyt vaan tärppää, uusi pieni saa ensin majailla meidän huoneessa ja siirtyä sitten parin vuoden päästä jompaan kumpaan lasten huoneista, jos ja kun vanhimmat asuvat jo muualla:p ( jos ovat äitiinsä tulleet )
 
Täällä uusi tulokas, olen tuolta yli 35 vuotiaista kuumeilijoista :) Ajatukseni ovat olleet hyvin samantapaisia kuin VIIVILIINAlla...

Nostan hattua Ellamae että olet pystynyt käymään lähihoitajaopintoja vaikka nuorimmat noin pieniä! Mulla on vanha kodinhoitajan tutkinto, lähdin opiskelemaan merkonomiopintoja kun kaksi vanhinta oli pieniä. Sitten tuli avioero ja opinnot jäi...Kuopuksen syntyessä yritin käydä lähihoitajaopinnot loppuun, mutta en saanut riittävästi tukea mieheltä lasten kanssa ja opinnot jäi. Toisaalta kyllä lapseni ovat tavanomaista hoidollisempia.

Biologinen kello tikittää, ja olen pitkään miettinyt uskallanko enää raskautua monista syistä. Silti haaveilen hullun lailla suuresta lapsikatraasta...

Aiemmat lapset ovat vm -97, -99 ja -05:heart:
 
Ellamae
Kastanja eipä tällainen työskentely/opiskelu/keikkailutahti onnistuisikaan ilman asioihin orientoitunutta miestä ja appivanhempia :) Jotenkin tuo opiskelu on tuntunut menevän tuossa sivussa ja kun oppisopimuksella opiskelee, on fiilis ihan eri kuin päivittäin koulunpenkillä istuminen:)
 
Kastanja eipä tällainen työskentely/opiskelu/keikkailutahti onnistuisikaan ilman asioihin orientoitunutta miestä ja appivanhempia :) Jotenkin tuo opiskelu on tuntunut menevän tuossa sivussa ja kun oppisopimuksella opiskelee, on fiilis ihan eri kuin päivittäin koulunpenkillä istuminen:)
Tottakai, saa tehdä käytännön työtä samalla kun oppii, ja saa palkkaakin. Mua ottaa pannuun tää tilanteeni sikäli, että aika juoksee ja koulutus on vanhentunut ja uudemmat koulutukset vajaita. Olen menossa työharjoitteluun ihan eri alalle nyt lähiaikoina, mmutta eihän siitä palkkaa heru, jotain pientä korvausta. Koen kuitenkin tärkeäksi saada kokemusta eri alan töistä. Tämä omien lasten hoidollisuus ja tuen tarve jo sinällään työllistää melkoisesti. Uusi mies on kotoisin eri maasta eikä kykene sillä tavoin auttamaan lasten hoito-ja lääkäriasioissa, terapioissa yms. Käytännön asioissa auttaa kyllä muuten ja tuo ruokarahat kotiin.

Mutta että yhteistä lasta tässä kaiken keskellä toivomme kuitenkin, kun aika juoksee armotta eteenpäin...:eek:
 
Moikka! Mukaan liittyisin jos sopii? Täällä neljättä kuumeillaan, mies vielä hiukan ajatusta kypsyttelee joten yritys ei ole vielä alkanut. Itse olen 22-vuotias. Lapset meillä on syntyny vuosina 2007, 2010, 2011. Toivottavasti saan tulla jakamaan ajatuksia kanssanne?
 
Ihana ketju <3 Vasta nyt löysin sen ja luen täällä innoissani teidän isoista perheistänne!! Itse kuumeilen 4. mutta mies ei, riittää kuulemma nyt. Ei vaavn mulle ;) Ja tytötkin toivoo pikkusisarta ja mitä en tekisi niitten takia :D Tällä hetkellä löytyy 2 T 5v 3v ja 1 P 1v. 2½km myöskin. Miehen päätä olisi vaan eka käännettävä..

Korvapuusti
 
Täällä kuume on ja on kovasti vahvistunut.. Ihanaa haaveilua, vaikka realiteetit aina välillä tiputtaa maantasalle..

Saattaapi olla, että "tuumasta toimeen" tossa keväämmällä ;):heart:

Jospa vielä ei ois kello liian tik tak..: /
 

Yhteistyössä