¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Meidän kohdalla ei kovin moni enään edes hätkähtänyt kun ilmoitettiin kuudennen tulosta. Jokunen kyllä otti asiakseen kommentoida, mutta mä oon jo niin oppinnu sulkemaan korvani noilta kommenteilta:whistle: No, kun tämän kuudennen odotuksessa kun kövi miten kävi niin nythän sitten on kaikki ottaneet asiakseen taivastella, että kai te NYT jo ymmärrätte, että ei enään. No kun ei ymmärretä ei:saint: Ehkäpä me ihan itse parhaiten tiedetään mihin tässä ollaan päätämme laittamassa...

Autoista oli tuolla aiemmin puhetta ja meillä on 7 paikainen renault scenic. Yleensä siitäkin vain viisi paikkaa käytössä kun harvemmin noi meidän teinit enään haluaa mihinkään mukaan lähteä (14 ja16veet), eikä ajateltu mihinkään pikkubussiin edes siirtyä jos se kuudes elävä lapsonen ilmoittelee tulostaan. Esikoinenkin on näillä näkymin lähdössä syksyllä parin sadan kilsan päähän opiskelemaan :'( Meillä on ollut jos vaikka minkä sorttista autoviritelmää tässä vuosien varrella. On ollut lisäpenkillisiä farkkuja ja pontiacin ameriikan ihme, mutta toi rellu on ollu tosi positiivinen yllätys vaikka kaikkein penkkien ollessa käytössä on konttitila todella surkea etenkin kun meillä on lisäksi vielä kolme koiraa.. Mutta sopu sijaa antaa autossakin niinkun pirtissäkin :stick:
 
Mulla niin kuumetta pukkaa ja yritän ajatella järjellä. Meillä on siis seitsemän lasta 99, 00, 02, 04, 06, 08 ja 10 ja itellä ikää 35v. Että ei tässä aikoja kamalasti enää oo. Meillä alkaa olla jo ahdasta ja täältä ei haluta muuttaa pois....kyllä on vaikeaa!
 
Mä en ees uskalla ajatella mitä kommentteja tulee jos kuudetta ruvetaan odottamaan. Auto on onneksi jo semmoinen mihin mahtuu ja talossakin on vielä tilaa, joten se ei ole ongelma. Jännittää vähän jos aloitetaan yrittämään kun on kaksi niin pienellä ikäerolla, mutta hyvinhän näidenkin kanssa on mennyt, et miksi ei sitten jos tärppäisi vielä kerran. On vaan semmoinen tunne etä joku vielä puuttuu.
 
Lilo, ihmiset kommentit on kyllä niin p:stä. Vaikka sitä kuinka yrittää antaa niiden mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. Mikä oikeus ihmisillä on kommentoida ihmisten henkilökohtaisia ratkaisuja, en mä ainakaan kehtaisi.
 
miiak75 joo mä en kanssa ymmärrä miten jotkut kehtaa, mullekkin on ihan vieraat ihmiset jossain kaupan pihassa sanoneet et " kai tää nyt oli viimeinen" tms. Se on siis niin ärsyttävää. Mulle ei tulisi mieleenkään kommentoida muiden ihmisten perheen kokoa. Neuvolan tätikin viimeksi kyseli et jos tässävälissä vaikka sitä sterilisaatiota mietittäis, mun mielestä sekin oli aika omituista, kun ei se edes kysynyt, että mitä me ollaan suunniteltu lasten lukumäärän suhteen, kai se kuvitteli et on vahinkoja eikä raukat ymmärretä ehkäisyä käyttää:kieh:
 
Mä kävin ehkäisyneuvolassa hakemassa uuden pilleri reseptin. Se täti kysy multa että onko hän merkannut väärin vai onko sulla oikeesti neljä lasta. Kun sanoin että olen ihan oikeasti neljän lapsen äiti sano se nainen mulle että jaa-a pitäiskö sulta ottaa nuo sukupuolitauti testit vai onko sinulla sama kumppani ollut koko ajan... JOO KIITTI VAAN!!! Siinä päivä meni todella mukavasti. Onhan se jokaisen ihmisen oma asia montako lasta haluaa tehdä. Jaa pitäisköhän vaan sen naisen kiusaksi repiä resepti ja alkaa nro viidettä tekemään ;)
 
Pitkästä aikaa löyty tääkin pino,olin kokonaan tän unohtanu.
Täällä on vauvapuuhat tauolla kun ite kyllä kuumeilen kuudennesta mutta mies ei halua ainakaan vielä jos enään ikinä.

Nuorimman pojan mallihommat sujuu mallikkaasti,kuvashommia riittää...ja on hän ollut huhti ja toukokuun 2+ lehessä mallinakin.
 
Hei, täällä myös neljännestä haaveileva äiti :) minulla poika -03 ja yhteiset tyttö-08 ja poika-10, miehen mielestä nämäkin piisaisi mutta minä olen erimieltä:) taas iski vauva kuume puuntakaa;)
meillä toimii "ehkäisynä" kondomi, itselleni ei pillerit sovi ja kierukkaa en halua, joten joka kuukausi ollut pientä jännitys momenttia kuukautisten suhteen kun ei ihan aina tuota "ehkäisyvälinettä" ole ollut käytössä, ensiviikolla se jännääminen taas alkaa ja raskaus oireita olen jo listan verran kehitellyt;) pitäkää peukkuja :)tahtoo pienen nyytin <3 mun vauva jo kiipee ja juoksee pikkuherra 1v2kk:)
 
Huomenia :) tässä näitä tietoja listalle: Ilo81.........29v..................4.

mulla on vielä neljä piinaavaa päivää ennen testausta tai sitten kohti uutta kiertoa;)
tänä aamuna muuten kerroin miehelleni vauva kuumeesta ja meillä hiljaisuus on myöntymisen merkki ja kommentit oli jotain no ilmankos luokkaa:)

tuosta ympäristön kommenteista sen verran että minun oma äiti kuuluu myös noihin lapsiluvun kauhistelijoihin :( en kyllä ymmärrä mikä siinä voi olla joidenkin mielestä niin kamalaa, lapsethan on parasta ja siunaus koko perheelle:heart:
 
Viimeksi muokattu:
miss bamse.............................32v................................5. lapsi

meillä ei ole yritys päällänsä enkä tiedä koska, viime syksynä tulin vahingossa raskaaksi, mutta se meni 12 viikolla kesken. Sen jälkeen ollut kova kuume, mutten ole varma onko mies samaa mieltä.
 
Otin vauva-asian mieheni kanssa puheeksi, eikä hän lämmennyt asialle kovinkaan paljoa. Toki, ei sano EI. Mutta ajankohta ei ole hänestä sopiva ja ehkä odottelemmekin tuonne syksymmälle sitten. Vaikka minun puolesta voisin heittää kierukan nurkkaan (gynekin olisi sopivasti tuossa ensi keskiviikkona) samantien. Hassua, mutta kyllä minulla on vahva fiilis, että meille vielä kuutonen suodaan:heart:

Oma äitini kuuluu myös tuohon lapsilukukauhistelija-klaaniin ja se onkin ollut joka kerta kova pala: kuinka sen hänelle kerron. Harmittaa koko asia.
 
Moi, mulla vielä pari päivää kun tädin pitäis kurvata kylään, ja musta vähän vaikuttaa nyt että niin siinä taitaa käydä, toivoa toki on niin kauan kunnes...
joo olen kuumeillut tän koko kevään enemmän ja vähemmän, tosin ei olla yritetty. ajattelin josko sitä nyt alkaisi viimestään ensi keväänä tosissaan yrittämään, jos siihen asti mentäs tulee jos on tullakseen meiningillä, halu olis kova saada taas uusi vauva mutta nämä olosuhteet vähän mättää, ja kun nuo kaksi nuorinta on 1,5v ikäerolla..juup, mulla on taas "ennenmenkkojamasis" :popcorn:
 
Ilo81:hyvin te selviäisitte kolmannestakin aika perättäisestä lapsesta. Meillähän on kaikki viisi tulleet pienillä ikäeroilla. Suurin ikäero on 1v9kk. Hetken aikaa rankempaa, sitten todella antoisaa:kiss: (pysykööt menkkasi poissa, tulkoot ihanainen vauva)
 
täällä taas:whistle: kyllähän se täti sieltä kurvasi tuli vaan pisempi kierto kp30, nyt on vissiin sitten joku kp7 menossa, Kiitos kassu komentistasi, ei tullut nyt vielä sitä vauvaa ja miehen mielestä ei vielä tarvisi kuulemma tullakkaan mutta tulevaisuudessa sitten..kahtellaan, kahtellaan..

ihanaa aurinkoista kesäviikon jatkoa kaikille<3
 

Yhteistyössä