¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Pitkään aikaan en ole tänne käynyt kirjoittelemassa, salaa kuitenkin käynyt teidän muiden kuulumisia kurkkimassa :)
Täällä on ollut keskustelua autoista ja taloista. Me asutaan maalla, 3 vuotta sitten valmistuneessa ok-talossa jossa neliöitä vähän alle 200, 5 makuuhuonetta + muut tilat. Autona meillä on 7 hengen Toyota Avensin Verso joka kyllä pikku hiljaa joutaa vaihtoon kun kilometrejä alkaa olla jo aika reilusti mittarissa. 7 hengen auto tulee seuraavakin olemaan.
Omaa napaa:
Mulle tuli kutsu siihen kohdunpoistoon, josta olen täällä aiemmin maininnutkin, leikkauspäiväksi oli määrätty 18.1, mutta koska myooma ei ole nyt pitkään aikaan millään tapaa vaivannut, pääti siirtää leikkausta keväälle, uutta aikaa ei ole vielä tullut. Edelleen elän toivossa, että saatais se yksi pikkuinen vielä meidän perheeseen, mutta aika toivottomalta vaikuttaa, aiemmin raskaudet on onnistuneet ns kertalaakista, nyt ollaan yritetty jo lähes vuosi, mutta periksi ei anneta edelleenkään, ihmeitä tapahtuu ja sitä tässä odotellaan ;)
Tsemmpiä myös kaikille muille :hug:
 
Enpäs olekaan kirjottanut kaksplussaan pariin vuoteen!Tulin kurkkimaan kun etsin vertaistukea: ),meillä seiskaa yritetty jo yli vuosi.Terolutilla ja nyt myös Clomeilla..muttei mikään tehoo.2 km:aa vaan saatu aikaseks.
Asutaan maalla ja viljellään pientilaa..asunto on peräti 62 neliöö..en oo yhtään kade kaikille joilla yli 100 käytössä: ))Ahdasta on mutta koitetaan alkaa rakentaa uutta parin vuoden sisään.
Mutta jos seuraan mahtuu niin kutsuisin itseni,mukava nähdä pari tuttua nimimerkkiä!..Kuten Kassu!
 
Liittyisin tähänkin ketjuun,vaikka neljättä kuumetta "vasta" pukkaa :) Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia arjen pyörittämisestä,meitä kolmen lapsen äitejä on aika liuta jotka miettii samaa että mitenkä sitä jaksaa -joka tuntuu nyt kun tätä teidän ketjua lukee,niin ihan hölmöltä :D Ihania suurperheellisiä,nostan hattua teille! <3
 
Minäkään en ole hetkeen kirjoitellu mutta jouluna tää mamma teki plussa testin ja kuudes siis tuloillaan <3 neuvolaan en ole mitään aikaa viel edes varannu. mitään oireitakaan ei kyl ole joten vähän pelko persiissä että onko tuolla edes ketään vai onko joku tuulimuna tms :/

laskettuaika olisi laskureiden mukaan 18.8.2011 .
kaikille plussatuulia tänne :D jos sitä uskaltautus kuitenkin tuonne odotuspuolelle siirtyä ;)
 
Täällä on tänään testattu HAAMU+ päiväpisuista =)
Ihan täysillä en jaksa vielä iloita, noita haamuja olen ennenkin Clearbluen testeillä saanut ja täytyy muistaa että vaikka plussa tuosta vahvistuisikin, niin edessä on vielä monta mutkaa tuon myooman takia :|
 
Hei kaikki! Enpä olisi uskonut löytäväni itseäni vielä joskus tällaiselta palstalta, mutta täälläpä sitä ollaan :whistle:
Olen neljän lapsen 31 vuotias äiti (lapset: 11v, pian 10v, 7v ja pian 5v) Opiskelin muutaman vuoden ja valmistuin kesällä, nyt olen työelämässä ja suunnitellut jatko-opintoja..
mutta.. olen nyt ruvennut haaveilemaan viidennestä lapsesta!? :eek: Mielestäni nyt olisi aika ruveta yrittämään "iltatähteä", jos yleensä koskaan rupean. Eniten mietityttää arki viiden lapsen äitinä, jaksanko sitä? Myös taloudellinen tilanne mietityttää. Voi kun tietäisi mitä tehdä! Ihanaa kuitenkin että löysin tällaisen keskustelun, jospa täältä saisi vertaistukea ja neuvoja mahdollisesti saman kokeneilta..?
 
Onnea plussanneille :flower:

Täällä kp 29/31 eli jännitystä ilmassa.
Viime yönä heräsin pojan kitinään ja kun hetken olin hereillä, niin sain juosta vessaan oksentamaan :( Kun tulin takaisin sänkyyn niin mies virnisteli tyytyväisenä, että taisi sittenkin tärpätä... toppuuttelin kyllä, kun yleensähän pahoinvointi alkaa vasta myöhemmin.
Ja finnit yllättivät taas... suunpielet ikävän näköiset :ashamed:

Katsotaas mitä viikonloppu tuo mukanaan... viimeiset kolme kiertoa ollut tuo 31 päivää joten lauantaina sitten alkaa jos alkaa...
 
Heipähei!

Ja onnea kaikille plussanneille :heart:
Täällä kuumeilu viidennestä jatkuu, mies vaan ei tunnu antavan periksi... :'( Vaikka kierukka on edelleen paikoillaan, niin silti sitä jaksaa joka kuukauden lopulla "jännätä" et oliko sitteki onnistunu.. Vaikka eihän se ole mahdollista kun tuo hökötys on paikoillaan... Sitä vaan niin kovasti toivoo!! Mut toivotaan ihmettä tänne tapahtuvan!

Ja tervetuloa uudet kuumeilijat :wave:

Se on mentävä töihin. Heipat :)
 
Eilen oli kp28 ja testasin apteekin omalla testillä vahvan plussan! En voi uskoa tätä todeksi, emmehän ehtineet ruveta edes kunnolla yrittämään raskautta. Taidan todellakin olla sitä "raskaaksi hammasharjasta"- tyyppiä :p

Eli jos kaikki menee hyvin niin saamme lokakuun alussa viidennen villahousun :heart:
 
Onnea minmuulle! :heart:

En ole täällä ilmoitellut ittestäni, mutta lukenut olen ja hengessä mukana aina kun täällä sattuu uutta tekstiä olemaan.
Viidennestä kanssa itse haaveilen ja ehkäpä tuossa heinäkuussa vois sen asian eteen jotain jo tehdä.
Sen verran taustaa ittestäni että olen kohta 32v ja lapset 9,7,4,2v. Viime vuonna olinkin raskaana, mutta se meni kesken (todettiin viikolla 12). Nyt olen palailemassa pitkän tauon jälkeen huhtikuussa töihin ni pidetään taukoa jottei tartte ihan heti takas jäädä kotiin :) Nämä edelliset on kaikki saaneet nmittäin alkunsa yhdestä päähän pistosta eli ekasta yrityksestä. Siksi ei uskalleta ennen heinäkuuta alotella.
 

Yhteistyössä