SOKERIKLUBI II

linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 11:50 Champion kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 21:37 Seltsu kirjoitti:
MÄ EN SAA KATKASTUA TÄTÄ SYÖPÖTTELYKIERRETTÄ, APUA!!! :eek:
Nimimerkillä söin äsken pizzan. :whistle:
Mulla taas on sujunut viikko hienosti! Heti kun tuli hyvät säät niin olen saanut sellaisen energiapistoksen et huhhuh! Oon kävellyt joka päivä lasten ja koiran kans tunnin lenkin, eilen olin bodypumpissa (auts...) ja olen saanut pidettyä tosi kivasti ruokavalioo yllä :) (-0,7kg) lähtenyt viikossa tänä aamuna kun kävin vaa´alla :D

Nyt nautin hiljaisuudesta kun isäntä lähti esikoisen kans ajeleen rc-autoilla ja pikkuneiti nukkuu! Ihanaa, voi kun tää kestäis koko päivän :whistle:

SELTSU pidä sit huoli et se kierukka on paikallaan!!!!!!!!!!!!!!!!! Meillä on ollut kriisin poikasta kun se lähti pois paikoiltaan :eek: Monta päivää oli ihmellinen olo alapäässä ja ajattelin et nyt sit tulee ne ekat menkat synnytyksen jälkeen. Pari päivää sit alkoi sellainen tosi kova pisto ja ajattelin et nyt on pakko olla niin et kierukka ei ole paikallaan, eikä se sit ollut vaan valahti käteen kun menin suihkuun. Ei mitään tietoa kauan on ollut pois paikaltaan \|O No ei muuta kun hakeen katumuspillereitä! Mutta #&%?$!* kun eihän niitä voi ottaa kun imetän! Pitäis olla syöttämättä lasta 8-10h ja lypsää maito rinnoista pois sinä aikana! Apteekissa se nainen vaan sanoi et aika epätodennäköistä et imetysaikana raskautus (mun miehen veli, mun kaverin laps yms. on imetysaikana saaneet alkunsa ja äidillä on ollut kaksi kierukka raskautta) ja meidän geeneillä ja säkällä käy varmasti vahinko! Molemmat lapset on saaneet alkunsa melkein pelkällä peflettien vaihdolla... Apteekin täti totes tyynesti et "tee testi 2-3 viikon päästä" ja myi meille tupalapaksuja kortsuja :whistle:
Mua oikeasti vähän pelottaa... Eihän se kait maata kaatais... Ukkokin totes et vaikka on lapsia pitänyt lottovoittona niin ei nyt tarvis NÄIN usein tulla näitä lottovoittoja et kohta tarvitaan se oikea lottovoitto et voidaan elättää tää perhe :LOL: Niin ja äiti ja anoppi on ristinyt meidät (nyt tunnustan siis meidän sukunimen -Pietikäinen) "Pupu-Pietikäisiks" :LOL: Ei naurata oikeasti... Nyt vaan veinaillaan pari viikkoa, toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

Anteeks vuodatus... Ahdistaa... Etenkin TOUHUTENAVAN kohdalla epistä vuodattaa pelkoa raskaudesta! Toivottavasti se meidän vahinko lentäis teille eikä meille :)

Olen ruskettunut ihan hulluna! Kaverikin totes et mikä ihmeen neekeri susta on ullut... Tekee paljon toi ulkona olo lasten kans B) Sain viimeinkin vietyä passihakemuksen et päästään sinne Sveitsiin! Sain vielä 10-vuoden passin, kun sitähän ei enää heinäkuun jälkeen myönnetä. Kävi muutenkin säkä kun ei tarvinnut lapsille hommata passeja kun ne saa kulkea äidin/isän passissa elokuun loppuun asti! Ihan turhaa hommata niille omat passit nyt kun tuskin matkustellaan ulkomaille niiden kanssa piiiiitkään aikaan kesäreisun jälkeen...

Olin muuten viimeperjantaina juhlimassa oikein kunnolla (Tiktak olipaikallisessa baarissa) ja oli tosi ihana ilta! Esikoinen oli yötä mun porukoilla ja kuopus mun siskon kans meillä...

TYTÖT OOTTEKO HUOMANNEET ET SITÄ WWW.KILOKLUBI.FI SAA KOKEILLA VIIKON AJAN ILMAISEKS! MÄ OON SIELLÄ HILLUNUT JA NYT OTIN SEN 3KK SINNE AIKAA! ON EHDOTTOMASTI PARAS LAIHDUTUSOHJELMA MITÄ TÄHÄN MENNESSÄ OON KOKEILLUT :)
miksi ne lapset saa olla emon passissa elokuuhun asti? siis menee entinen vanhaksi vai onko tää joku uusi laki? meinaan, jotta eikös ne ennen saanut olla aina 15-v asti?

muuten siun viesti ihan :LOL: pitäisikö se ihan uskoa, jotta peflettien vaihto olis teidän perheessä ollut syynä aiempiin raskauksiin. ;) meinaa, kun toi pupuilu on kyllä teidän juttu.

huippu tuo lottovoitto-juttu :D

ja ai niin, hemmetin kierukka! :eek:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 13:07 Seltsu kirjoitti:
Kiitos Linnea tsemppauksesta. Ja niin totta, kova urakkahan tässä on tehty, ja tavallaan tiedän kyllä että tää repsahdusviikko unohtuu pian, ja palaan vanhoihin tottumuksiin. Tai niihin, mitä tässä just opettelen... :D Kirjoitit lujasti, mutta kuitenkin kauniisti Kipsulle! Niin Kipsu, yritetään tsempata!! Jooko!!!

Onneks täällä on myös tsempanneita, Wonka, Champpis ja Miimu. Ja tietysti Linnea... \|O ;) :LOL: Se on hienoa.

Ja Champpis, mulla ei oo ollut tuosta kierukasta vielä mitään harmia, ja todellakin toivon että se pysyy paikoillaan ja hoitaa tehtävänsä!!! Voi kurjuus tuota sun tapausta! Toivottavasti nyt ei tuu ylläreitä. Mä en ainakaan ihan oikeesti kestäis jos tulisin nyt raskaaksi. (Tavallaan tuntuu pahalta kirjottaa tällasia, kun Touhis odottaa raskautumista niin kovasti... No, mutta eihän näitä asioita voi verrata, eihän, ethän loukkaannu, Touhis..? :ashamed: )

Tänään sentään sain tehtyä kana-fetasalaattia, kevyttä sellaista. Jotain edistystä, ettei sentään vaan pizzaa, sipsejä ja karkkia... \|O

-Seltsu-
on kyllä huono omatunto, kun olen semmoinen paasaaja. sanokaa, jos mennee överiksi.

ja paraskin puhuja, ollaan esikoisen (pieni ja laiha-raukka) tuhottu yksi Tofu-suklaajäätelöpurnukka kahteen Pekuliin ja toinen viel pakastimessa polttelee. no on siel kolmaskin purnukka eri laatua. tai jos tarkkoja ollaan niin neljäskin. :p joo, aurinko on täällä pehmittänyt jäätelön lisäksi pään.

mie hullu kurvasin tänään pururadalle vaunujen kanssa. ihan kivat vaan mulle, en ollut siel ennen käynyt ja oli ihan mahottomat korkeuserot. tuli mieleen taannoinen keikka talvella, kun erehdyin ladulle vaunujen kanssa (siis yritin vaan oikaista ihan himpun), enkä meinannut päästä sieltä metsästä millään pois. ja sitten alkoi kuulua lähenevää hiihtokilpailujen kuulutusta ja mie näin jo itseni kera kärryjen jossain Kymppiuutisten loppukevennyksenä mönkään menneistä hiihtokilpailuista. niin, mitenhän tää taas liittyi mihinkään... :whistle:

:wave: hei hei. ja Kipsu, älähdä nyt ootko ihan "mene ja hoida vaan omat asias, Linnea"-mentaliteetilla? :hug: höö? tiiät miun duunin, tää kapiaistyyli on johtuu kato siitä.. ;)
 
Yökyöpeli täällä napsuttelee. \|O

Seltsu ja Champion Ei hätiä en minä pahalla teittii ajattele. Tuo lapsien toivominen niin kuin ei toivominen on jokaisen oma asia.

Vaan totta minä kyl mielelläni vastaan otan Champion tuon toiveesi siit et osuu tänne tuo raskaus eikä sinne. ;) Sillä täällä olis käsillä nyt naisen hedelmällisimmät ajat, jotka osuu silleen n. kerran kuussa kohdille.

Mut hei minä taisin saada tuon oman syötätykseni kuriin joten tulkaahan te muutkin perässä joilla motivaatoi on karkuun lähtenyt.

Minä olen melkein pysynyt PV:n pisteillä nyt kolme päivää. Elikkä toissa päivänä meni vaan yks Pv:n makeispatukka yli pisteiden ja tänään kyl meni sitten vähän enemmän. Mut silti sanoisin näppituntumalla et ei pahasti yli mennyt, (pisteitä en laskenut enkä laske).

Oh jo han tuo kello ennätti äitienpäivän puolelle. :eek:

Joten HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ!!!!!!!!!:flower:

+Hyvää yötä! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 16:21 linnea 75 kirjoitti:
miksi ne lapset saa olla emon passissa elokuuhun asti? siis menee entinen vanhaksi vai onko tää joku uusi laki? meinaan, jotta eikös ne ennen saanut olla aina 15-v asti?

muuten siun viesti ihan :LOL: pitäisikö se ihan uskoa, jotta peflettien vaihto olis teidän perheessä ollut syynä aiempiin raskauksiin. ;) meinaa, kun toi pupuilu on kyllä teidän juttu.

huippu tuo lottovoitto-juttu :D

ja ai niin, hemmetin kierukka! :eek:
Kiitos Yhdysvaltojen niin tarvii KAIKILL saada se biotunnistepassi... Eli on uus laki ettei laps saa matkustaa vanhempien passilla vaan tarvitsee ikioman! Ja tosiaan noita 10 vuoden passeja ei enää sit heinäkuun jälkeen myönnetä, ainoastaan vissiin viiden vuoden passeja siihen asti kunnes uus passisysteemi pääsee valloilleen - joka muuten on kalliimpi kun nykyinen!

Kyllähän tuo pefelttien vaihto käy hyvänä vertauskuvana meidän raskauksille :) On saaneet heti alkunsa kun on ruvetty tekemään... Mikä pupuilu? Sehän on ihan YÖK ja ihan epäsiveellistä :eek: Eihän me nyt sellaisia juttuja harrastella... :whistle:

Onpas tääkin äitienpäivä kun toi pikkuneiti on tosi kovassa kuumeessa... Oikein pahaa tekee itellä aina kun oma laps sairastuu... toivottavasti on vaan pelkkää kuumetta eikä mitään korvatulehdusta tms. siinä mukana. tai sit neitillä on vauvarokko... Tai lintuinfluenssa... Tai sars tai... Ei vaan :)

Mut jätettiin tylysti kotiin ja ukko lähti poitsun kans äitillensä syömään :( Onneks anoppi lupas lähettää mullekkin ruokaa :p Tehtiin ukon kans sopimus et kun se menee nyt omalle äidilleen niin mä meen pojan kans sit iltapäivällä mun vanhemmille ja ukko jää tytsin kans kotiin! Eipä tota kipeetä vauvaa viitsi minnekkään viedä... Ja mikäs mulla tässä nyt ollessa kun neiti nukkuu ja on taas niin ihanan hiljaista :D Kun vaan lakkais tuulemasta niin vois mennä ulos ottaan aurinkoa B)

Mut HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ meille kaikille, nykyisille ja tuleville äideille :flower: :heart:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 12:45 Champion kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 16:21 linnea 75 kirjoitti:
miksi ne lapset saa olla emon passissa elokuuhun asti? siis menee entinen vanhaksi vai onko tää joku uusi laki? meinaan, jotta eikös ne ennen saanut olla aina 15-v asti?

muuten siun viesti ihan :LOL: pitäisikö se ihan uskoa, jotta peflettien vaihto olis teidän perheessä ollut syynä aiempiin raskauksiin. ;) meinaa, kun toi pupuilu on kyllä teidän juttu.

huippu tuo lottovoitto-juttu :D

ja ai niin, hemmetin kierukka! :eek:
Kiitos Yhdysvaltojen niin tarvii KAIKILL saada se biotunnistepassi... Eli on uus laki ettei laps saa matkustaa vanhempien passilla vaan tarvitsee ikioman! Ja tosiaan noita 10 vuoden passeja ei enää sit heinäkuun jälkeen myönnetä, ainoastaan vissiin viiden vuoden passeja siihen asti kunnes uus passisysteemi pääsee valloilleen - joka muuten on kalliimpi kun nykyinen!

Kyllähän tuo pefelttien vaihto käy hyvänä vertauskuvana meidän raskauksille :) On saaneet heti alkunsa kun on ruvetty tekemään... Mikä pupuilu? Sehän on ihan YÖK ja ihan epäsiveellistä :eek: Eihän me nyt sellaisia juttuja harrastella... :whistle:

Onpas tääkin äitienpäivä kun toi pikkuneiti on tosi kovassa kuumeessa... Oikein pahaa tekee itellä aina kun oma laps sairastuu... toivottavasti on vaan pelkkää kuumetta eikä mitään korvatulehdusta tms. siinä mukana. tai sit neitillä on vauvarokko... Tai lintuinfluenssa... Tai sars tai... Ei vaan :)

Mut jätettiin tylysti kotiin ja ukko lähti poitsun kans äitillensä syömään :( Onneks anoppi lupas lähettää mullekkin ruokaa :p Tehtiin ukon kans sopimus et kun se menee nyt omalle äidilleen niin mä meen pojan kans sit iltapäivällä mun vanhemmille ja ukko jää tytsin kans kotiin! Eipä tota kipeetä vauvaa viitsi minnekkään viedä... Ja mikäs mulla tässä nyt ollessa kun neiti nukkuu ja on taas niin ihanan hiljaista :D Kun vaan lakkais tuulemasta niin vois mennä ulos ottaan aurinkoa B)

Mut HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ meille kaikille, nykyisille ja tuleville äideille :flower: :heart:
juu, ei meilläkään koskaan pupuilla tai mittään ei ainakaan tunnusteta. ;)

asiaanliittyviä asusteita etsiessäni (joo käyttäkää vaan mielikuvitusta, hävyttömät) yritti myyjä myydä miulle raskausalushousuja, kun en muistanut vetää sitä palloa sisään.

joku ihmeen köhä sille tuli, kun selvitin, jotta maha on entisen raskauden peruja. :D

ja justiinsa ennen lähtö sinne shoppingiin kummasteltiin kera esikon miten miun maha liikkuu! siis möyrii puolelta toiselle...

mutta tää vauva on kyllä vaan ´"kummallista kaasua", mitä miulla on kohtu täynnä, tuntuisihan sen vauvan liikkeet sisäpuolellakin niillä viikoilla, kun ne ulospäinkin näkyy.

touhulle tsemppipeukkuja! henkisesti ottaa aika paljon noi ajat, kun ootellaan odotusta. kyllä se siitä.

äiteenpäivä ihan ok, sain lahjaksi hilmu uppeen kännykän. entinen kuoli vanhuuteen. nyt jos viel oppisi käyttämään tätä uljasta vehjettä. :D mutta jos en opi, niin sitten vaan ihailen ja säästän laskuissa.
 
linnea 75
mie kun olen tässä tuumannut, että olisiko varaa alkaa syömään päivittäin jäätelöö... ton testin mukaan saan vuodessa neljä kiloa extraa siinä tapauksessa. että voi voi ja lämmin leipä.

http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?d=1277&a=4914#result
 
linnea 75
huomatkee sisaret, nyt se jo sanotaan julki, mikä me jo tiedämme eli

Kuitu ehkäisee diabetesta

Runsaskuituinen ruokavalio saattaa parantaa insuliinin tehoa ja lykätä aikuisiän diabeteksen puhkeamista. Tämä havaittiin saksalaistutkimuksessa, jossa riskiryhmään kuuluvat ylipainoiset söivät kolme päivää runsaskuituista leipää sekä toiset kolme päivää vaaleaa leipää.

Osallistujien insuliiniherkkyys oli selvästi parempi kuitupitoista leipää sisältävän jakson jälkeen. Tämä havaittiin erityisesti henkilöillä, jotka olivat noudattaneet ruokavaliota tunnollisesti. Ruokavalion noudattamista tarkkailtiin hengitystestillä.

Tulokset ovat mielenkiintoisia, sillä kuitu on liitetty diabetesriskin pienenemiseen ennenkin, vaikutusmekanismi on jäänyt epäselväksi.

© Uutispalvelu Duodecim 2006 /kotilääkäri
 
täällä nolona tunnustaa syöpötelleensä KOKO viikonlopun. perjantaina mulla oli oikein vapaailta. grillibileissä olin. arvatkaapa vaan tuliko syötyä paljoo.. en ees tiedä ku aina välillä vaan vähän ja vähän ja vähän...
ja loppuillasta alko sit juhlaporukkaa syöttämään mua.. "nyt on pakko syödä kun on vaavikin...."
ainakin tuli syötyä 1makkara, 1nakki, pari.kolme perunaa,5dl pommacia(ei lightia, pullo light cosista, 2dl omenamehua, juustosnacksejä määrittelemätön määrä :ashamed: ja 2-3 varrasta jossa zuccinia/kanaa...
ni ja sit vihreetä salaattia isot määrät...ja ehkä 100g karkkia..
+ sit ne mitä oon unohtanu..
mut ongelma on ettei se siihen jääny.. jäätelöä parina päivänä, hesen lastenateria, suklaavanukas, runebergin suukko,
mut sit oon syöny pari viimestä pvää kalaa ja uusia pottuja.. kalaa kun syön tosi huonosti ni sain sentään vähän "hyvää rasvaakin"...

et nyt pitäs vähän skarpata... :eek: :eek:
aamulla oli paino 73,6... torstaina oli vielä 72,6... toivotaan et olis vaikka se 600g suolan aiheuttamaa tuvotusta...

oli muuten hyvä siellä juhlissä kun oli yks tuttu mies ketä en oo pitkiin aikoihin nähny ni katto jossain vaiheessa kun kaveri tunnusteli mun mahaa.. ni kysy yllättyneenä et onko mulla vauva!?! ei ollu tajunnu aikasemmin... kysy et mitä oon oikeen tekemässä??? seisoin lapinkullan muovituoppi kädessä missä oli ollu illan mittaan ensin pommacia ja sit tosi laimeeta omenamehu/vesi sekotusta... luuli parka et olin jo monta tuntia siinä kitannu huoletta viinaa...

:LOL: :LOL:

et jos nyt tehtäis semmonen sopimus et kaikki sortujat ollaan koko viikko ihan kiltisti. sadettaki ollaan luvattu ni ei voi kuuman sään perusteella jäätelöö syödä.. eihän?
mut linneallahan alkaa koht oleen kyl varaaki saada se nelisen kiloo pelkästä jäätelöstä :D ja muille lohduks ni kohta alkaa kesäkausi jolloin saa myös tosi terveellisiä kesäherkkuja. mansikkikausi alkaa kohta jo, odotellen malttamattomana.. onnex mul on "suhteita" ni saan halvalla kaikkia mansikoita, kirsikoita,herneitä jne...
eilen jo söin kirsikoita.. ei ollu myynnissä ku 7e/litra..auts!!
ja siel grillibileissä ne vartaat oli tosi hyviä. oli rintafileestä tehty isoja suikaleita jotka oli ite marinoitu ja pujotettu vartaisiin.. nehän ei oo kovin pahoja eihän? paljon kasviksia mukaan ni hyvä tulee... ainaki parempi ku makkara tms... :D

täs on kyl jo jaariteltu pitkä litania taas et taidan nyt lopetella..

hyvää äitienpvää kaikille :flower: :flower: :flower:
 
Moi kaikille!

Viime viikon elin tosiaan ku sika pellossa, nyt alkoi taas tsemppaus! En pääse illalla PV:hin koska mies on töissä. En kyllä vaa'alle uskaltas mennäkään... :whistle: :LOL:

Kuinkas äitienpäivät sujui? Mulle tytöt osti miehen "pienellä" avustuksella uudet Adidakset, siis lenkkarit! Ihanaa! Oikeesti, niin hyvä lahja, entisistä olin tassutellut pohjat puhki.

Nyt nuo apinat alkaa jo heräillä, pakko mennä... Moro! :wave:
 
Aamuista päivää...
Juh,mulle sopii ett tää vko eletään ihan kiltisti...

Tää voi kuulostaa tosi tyhmältä,mutta kun asia on mulle ihan uus,niin oon sitten vähän vauhko...
Eli kun mulla on se kellotettu ruoka-aikataulu,että koska syön ja mitäkin..Ja oon eläny aika hyvin sen mukaan,niin eilen sitten kun oltiin mun porukoilla,ja mulla ois ollu välipala klo 12,niin en syönyt sitä,vaan klo 12.30 söin lihapullia ja kastiketta ja muussia...Ja perään vielä pienen palan suklaa kakkua...
Ja illalla vielä kotona kingis lightin...
Niin nyt olen sitten ihan varma että sokerit (ja koko elämä) on ihan poissa raiteiltaan.En pääse mittaan kun piikit on loppu.Täytys poiketa neuvolasta hakeen lisää.
Muuutta...Ehkäpä tähän nyt ei maailma kaadu... ;)

Nyt koskee selkään siihen malliin jotta joudan poistuun koneelta.
Aurinkoista ja tuulista päivää kaikille toivottelee
WNW ja "Perttu" 33+5.
 
linnea 75
höö, tökkiiköhän nää sivut, kun illalla jotain mielestäni jo tänne kirjotin, eikä mittään näy. tai sitten on palstanpitäjä huomanneet viimein miten asiattomia miun viestit on. :D

tänks miimu jäätelösyötiluvasta, yritän kyllä passata. olen syönä soijajäätelöä ja kuopuksella on jotain ihottumaa tullut otsikkoon ja päälaelle, joten vältän nyt soijaa -> voin syödä vaan kaurajäätelöä ja sitä saa vaan prismasta, jossa käydään kerran viikossa vaan. ovelaa, eikö?

mutta pipariparat. tai lapsiraasut, kun huomaavat niiden hävinneen. tai siis voi minnuu jahka niiden keksilöiden avunhuuto-kailotus miun mahasta kavaltaa miut. nyt meen häppeemään. ja haen viel yhden...

kaikille coolit moit eli B) + :wave:
 
tiiättekö.. taas tuli syötyä jäätelöä.. mutku se ei ollu mun vika. mies kun kävi tankkaamassa ni toi autoon 2magnumia.. mun vikahan se oli et sen söin, ku olishan se mies vetäny 2 ihan helposti... mut mut...
ja nyt oon tekemäs pyttipannua.. ajattelin tehä 2 eri satsia. itelle ostin kevyt nakkeja siihen ja yritän jotain vihannestaki siihen laittaa. .mies nimenomaan vonkus pyttipannua ni piti kerranki tehä sille ihan oma rasvapyttipannu..
minä kun ajattelin et olis toooosi kiltti viikko.. mut ei mun tarvi sitä pyttipannuu paljoo syyä,eihän.. ja lounas oli tosi kevyt =)
pitää kyl oikeesti nyt tehä jotain ku on menny lipsumiseks koko homma...

asiasta kuudenteen, tänään käytiin multaa hakemassa taas ni pitäs alkaa sommitelemaan perennapenkkiä.. noi hallat vaan arveluttaa vielä... ei tarttunu matkaan ku yx särkyneensydämentaimi ku ei oikeen vielä ollu niitä mitä haluun eikä viitti istuttaa ettei halla vie.. ni ja mun pitäs vielä päättää mitä haluun... :D mut jos sais taas sitä puutarhaintoa ja sitä kautta hyötyliikuntaa lisättyä.. tänään vaan oli tosi kylmä. aamupvällä ku kävelyllä käytiin ni mienas jäätyä.. pojalla kyl oli vaatetta mut mulla ei tarpeeks... \|O

 
Miimu niinpä, jäätelöt vaan hyppii autoon, tiedän tunteen... Mulla hyppäs eilen täytekakun jämä suuhun. No, ei paha. Testailin oikein pariin otteeseen uusia lenkkareita, ja oli niin keveät ja hyvät, että teki mieli lähteä juoksemaan!

Tapasin työkaverini, jota en ollu nähny muutamaan kuukauteen. Se ihasteli/kauhisteli miten PIENI mä olen, hah, ihan nauratti! :) Minä? Pieni?!?!
 
:eek: JÄIKS! :eek:
Miul on ihan kohta se sairaanhoitajan luona käynti!
IIK kun on ihan kauhee jännitys päällä :eek:
MITÄS JOS se vaaka ei hetkautakkaan viisaria pienempään numeron???? :whistle:

No illemmalla ehdin laittaa tännekkin niistä tuloksista!

:heart: mein kuopus käveli ihan itse ainakin metrin justiinsa! :heart:
ON tätä jo ootettukin että millon uskaltaa ottaa käpälän irti sohvasta! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 09:19 Darelbeida kirjoitti:
:eek: JÄIKS! :eek:
Miul on ihan kohta se sairaanhoitajan luona käynti!
IIK kun on ihan kauhee jännitys päällä :eek:
MITÄS JOS se vaaka ei hetkautakkaan viisaria pienempään numeron???? :whistle:

No illemmalla ehdin laittaa tännekkin niistä tuloksista!

:heart: mein kuopus käveli ihan itse ainakin metrin justiinsa! :heart:
ON tätä jo ootettukin että millon uskaltaa ottaa käpälän irti sohvasta! :heart:
onnea metrin johdosta! täälläkin hienoo, kun vauva huutaa äidä, äidä, äidä = äiti. :D sanoo se sen joskus ihan jetsulleenkin, mutta enempi nyt tommottis d-kieli rules. hyi teinikieltä... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 18:56 MiiMu3 kirjoitti:
tiiättekö.. taas tuli syötyä jäätelöä.. mutku se ei ollu mun vika. mies kun kävi tankkaamassa ni toi autoon 2magnumia.. mun vikahan se oli et sen söin, ku olishan se mies vetäny 2 ihan helposti... mut mut...
ja nyt oon tekemäs pyttipannua.. ajattelin tehä 2 eri satsia. itelle ostin kevyt nakkeja siihen ja yritän jotain vihannestaki siihen laittaa. .mies nimenomaan vonkus pyttipannua ni piti kerranki tehä sille ihan oma rasvapyttipannu..
minä kun ajattelin et olis toooosi kiltti viikko.. mut ei mun tarvi sitä pyttipannuu paljoo syyä,eihän.. ja lounas oli tosi kevyt =)
pitää kyl oikeesti nyt tehä jotain ku on menny lipsumiseks koko homma...

asiasta kuudenteen, tänään käytiin multaa hakemassa taas ni pitäs alkaa sommitelemaan perennapenkkiä.. noi hallat vaan arveluttaa vielä... ei tarttunu matkaan ku yx särkyneensydämentaimi ku ei oikeen vielä ollu niitä mitä haluun eikä viitti istuttaa ettei halla vie.. ni ja mun pitäs vielä päättää mitä haluun... :D mut jos sais taas sitä puutarhaintoa ja sitä kautta hyötyliikuntaa lisättyä.. tänään vaan oli tosi kylmä. aamupvällä ku kävelyllä käytiin ni mienas jäätyä.. pojalla kyl oli vaatetta mut mulla ei tarpeeks... \|O
pittäähän sitä vähän... su miehen synttärit ja mie meinaa tehdä alias söydä suklaakakun.

täällä satoi eilen lunta. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 07:00 Seltsu kirjoitti:
Miimu niinpä, jäätelöt vaan hyppii autoon, tiedän tunteen... Mulla hyppäs eilen täytekakun jämä suuhun. No, ei paha. Testailin oikein pariin otteeseen uusia lenkkareita, ja oli niin keveät ja hyvät, että teki mieli lähteä juoksemaan!

Tapasin työkaverini, jota en ollu nähny muutamaan kuukauteen. Se ihasteli/kauhisteli miten PIENI mä olen, hah, ihan nauratti! :) Minä? Pieni?!?!
hyvä Seltsu! :D

 
Mitäs Linnea siitä sanot et mie vetäsin äsken melkein levyllisen suklaata huiviin? :D Enkä aio todellakaan lenkkeillä ainakaan kahteen viikkoon metriäkään, hyvä jos neuvolaan saan vaaputtua huomenissa \|O
Niih, että lälläslää :whistle:
Pirpiz HK:n Blöö ja Kessi rv 37+6

 
B) Juu hyvin meni...en jaksanu oottaa iltaan asti että kerron tuloksen... verenpaine oli ennätys alhaalla 109/82 ja paino oli tippunu kahdessa viikossa 1.4kg! Vaaka näytti 104.8 kg!

Nyt on niin hyvä mieli että lähden purtsin uusille puruille ja kierrän koko 4km:n lenkin ainakin kahdesti! Rattaiden kans (ettei isännän tarvii puuskuttaa huomiseen asti kun esikoinen juoksuttaa :LOL: ;) ) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 14:17 Darelbeida kirjoitti:
B) Juu hyvin meni...en jaksanu oottaa iltaan asti että kerron tuloksen... verenpaine oli ennätys alhaalla 109/82 ja paino oli tippunu kahdessa viikossa 1.4kg! Vaaka näytti 104.8 kg!

Nyt on niin hyvä mieli että lähden purtsin uusille puruille ja kierrän koko 4km:n lenkin ainakin kahdesti! Rattaiden kans (ettei isännän tarvii puuskuttaa huomiseen asti kun esikoinen juoksuttaa :LOL: ;) ) :wave:
Hienoa! Onnea! :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 12:58 Seltsu kirjoitti:
Darelbeidalle ja Linnealle onnittelut tenavien kehittymisistä. Meillä ei tuu vielä muuta ääntä tuolta pieneltä ku äiäiäiäiäiäiäiväiväiväiväi... Eikä se ryömikään ku taaksepäin. :LOL:
tiiä näillä korvilla vaikka mitä kuulisin... olen ollut kuulevinani myös "ei", "anna" ja "tdishi = tissi". että sillä lailla. mutta ihania ovat omasta ja äiteen mielestä ja sehän on pääasia.

ai "äiäiäiäiäiäiäiväiväiväiväi"... ootas mie katon vauva-suomi-sanakirjasta... joo ihan selvä homma: "äiti, toisitko minulle lämpivän voileivän juustolla ja mustikkapiltillä? laita päälle vielä tuo herkullisennäköinen kumisaapas." että näin, puhutaanhan sitä teilläkin.

meilläkin ryömitään vaan taaksepäin ja ympyrää, mutta ei ykkösvaihdetta vaan löydy. oli sama juttu esikoisen kanssa, mikähän juttu sekin on...

ja sitten viikon vinkkiin: LÄKEROLL; CARAMEL MINT. OSTAKAA HYVÄT IHMISET! OSTAKAA JA SYÖKÄÄ! maistuu toffeelle, eikä mitään kaloreita. hammaspeikkokin karsastaa.

Daralle onnea ja muillekin moit!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 13:01 pirpiz kirjoitti:
Mitäs Linnea siitä sanot et mie vetäsin äsken melkein levyllisen suklaata huiviin? :D Enkä aio todellakaan lenkkeillä ainakaan kahteen viikkoon metriäkään, hyvä jos neuvolaan saan vaaputtua huomenissa \|O
Niih, että lälläslää :whistle:
Pirpiz HK:n Blöö ja Kessi rv 37+6
no mie torun Sinua samoilla sanoin kuin syvästi arvostamani neuvolantäti minua taannoin eli itsepä kilosi kannat.

miulle nuo sanat aihettavat semmoisen "klump-häpeäntunteen" vielläkin kurkkuun... tapanani oli nautiskella suklaata aamunnousuun mittasuhteissa, joissa yksi levy ei ole vielä mitään.

että lenkille siitä vaan nainen, ei tänne olla lorvimaan tultu, hopi hopi! tai kotona pitää varpaita heiluttaa ainakin aktiivisesti. :D ja sitten kun liikkuu, saa silloin tällöin ottaa vähän namiakin.
 
Pirpiz laizkana
Ei anna kirjautua taas tää, väittää et salasana tai käyttis o väärät vaikka ne on tossa tallessa ja ei o kukaan muu koneella käyny... Sit asiaan: Linnea, mie just tuommosta halusinnii kuulla ko sie oot aina niin ihana :D Miu liikunta todellaki rajottuu nyt tuon vauvan kairaamisen takia siihen varpaitten heilutteluun ja ko en oikeen liiku, ni on tullu vähemmän syötyä sitte. Painoakaan ei o tällä viikolla tullu yhtään, onneks. Mut nyt en syö enempää suklaata enkä namia muutenkaan, ko siirryn mehujääosastolle :D
Tää varpaitten jatkuva turvotus tekee sen et o aina kuumotus ja mehujää tekee kauppansa. Ok, seiskäähä ruodussa siellä muuttii :D
 

Yhteistyössä