SOKERIKLUBI II

Touhu Tenavalle :hug:

Ja hyvää ystävänpäivää kaikille :heart: :wave:

Vielä yhtenä kappaleena täällä kärvistellään. Tänään olis kyllä tosi hyvä päivä vauvan tulla (täyskuu ja kaikkea..), mutta ei se kuuntele mun vihjeitä. Viihtyy masussa ;)

:heart: 39+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 12:18 lissuhissu kirjoitti:
Touhu Tenavalle :hug:

Ja hyvää ystävänpäivää kaikille :heart: :wave:

Vielä yhtenä kappaleena täällä kärvistellään. Tänään olis kyllä tosi hyvä päivä vauvan tulla (täyskuu ja kaikkea..), mutta ei se kuuntele mun vihjeitä. Viihtyy masussa ;)

:heart: 39+3
Siellä on niin hyvä olla. :)

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ, RAKKAAT SOKERISISKOT! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 08:10 tuohu tenava kirjoitti:
Huomenia!

Tulimpa minäkin tänne uuden ketjunpuolelle teittii moikkaamaan omine suruinene, murheineni, jne.

Niin siis tuosta surusta ja murheesta sen verran. jotta niin sitten loppui täällä odotus pienokaisesta yllättäen. Kun kävin viime tiistaina np-ultras niin kätilö totes; ei löydy minkään laista sykettä. Siis siköin kehitys oli kyllä alkanut mutta pysähtynyt n. rv 7-8. Minä siis olin asiasta tietämättömänä onnellisesti odottanut perheemme kasvavan elokuun lopulla, näin ei nyt sitten ole. :'( :'( :'(

No, vaan en vaivuta itseäni enkä teitä enmepää synkyyksiin. Nimittäin oloni alkaa jo olla jokseenkin ok, kaavinnan jäljiltä joka tektiin keskiviikona. Eikä kaikki nyt niin huonosti ole kun on yhteisymmärryksessä miehini kanssa päätetty aloittaa uusi yritys heti kun siihen on "lupa".
Niin ja toihan tuo menentys tullessaa jotain iloistakin asiaa vaikka ei siitä osaakkaan nyt iloita. Painoni on pudonnut vajaassa viikossa 3.5kg elikkä kaikki kilot mitä oli kertynyt lisää olivat vaavin tuomaa ja hän ne mukanaan myös vei.

Jep, tästähän ei matka ole nyt kuin painon suhteen alas, fyysisen ja henkisen olon suhteen ylös ja ennen kaikkea elämässä on mentävä eteenpäiän. Mut teit en kyl aivan unholaan jätä sillä niin kuin jo totesin on uusi raskaus toiveissa.
hirveesti :hug: ja jaksamista.

saman kokeneena luulen tietäväni tunteen :'(

tsemppivä ja kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa... :hug:
 
:heart: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! :heart:

Ja hyvä Kipsu! siullahan lähtee kilot ihan tuhatta ja sataa.

minnuu hävettää, kun kaikki muistaa ystävällisesti ja miul hyvä, et selvillä aina mikä viikonpäivä on, juhlista nyt puhumattakaan. sain aamulla esikoisen valkaamat korvikset sänkyyn, oli kyllä aika liikuttavaa (onneksi viel kovin nätit).

palataan asiaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 13:27 linnea75 kirjoitti:
:heart: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! :heart:

Ja hyvä Kipsu! siullahan lähtee kilot ihan tuhatta ja sataa.

minnuu hävettää, kun kaikki muistaa ystävällisesti ja miul hyvä, et selvillä aina mikä viikonpäivä on, juhlista nyt puhumattakaan. sain aamulla esikoisen valkaamat korvikset sänkyyn, oli kyllä aika liikuttavaa (onneksi viel kovin nätit).

palataan asiaan!
Juu ja tulee takas kans.
En oo vieläkään päässyt kunnolla lenkille 1000x \|O (täl tappa ei mee klupi rikki) Pakko kai lähteä huomenna iltalenkille. Se on vaan niiiiin kurjaa yksin. *ryytyy itsesäälissä*
No kai noi mukulat on jo paranemaan päin ja saan ne pian taas tarhaan, kovin haluisivat itse jo mennä mutta mun luonto ei anna periks viedä niitä puolikuntoisina ja tartuttamaan muita
 
Kyllä sitä ehtii laihtumaan ja lenkkeilemään vaikka loppuelämänsä, mut hampurilaisten valmistus saattaaloppua millon tahansa :kieh:
Puntari lens taas mettään aamulla ko näytti ihan vääriä numeroita :whistle:
Noh, tänään en syö herkkuja yhtään \|O
Hyvää päivänjatkoa :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 13:27 linnea75 kirjoitti:
:heart: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! :heart:

Ja hyvä Kipsu! siullahan lähtee kilot ihan tuhatta ja sataa.

minnuu hävettää, kun kaikki muistaa ystävällisesti ja miul hyvä, et selvillä aina mikä viikonpäivä on, juhlista nyt puhumattakaan. sain aamulla esikoisen valkaamat korvikset sänkyyn, oli kyllä aika liikuttavaa (onneksi viel kovin nätit).

palataan asiaan!
Juu ja tulee takas kans.
En oo vieläkään päässyt kunnolla lenkille 1000x \|O (täl tappa ei mee klupi rikki) Pakko kai lähteä huomenna iltalenkille. Se on vaan niiiiin kurjaa yksin. *ryytyy itsesäälissä*
No kai noi mukulat on jo paranemaan päin ja saan ne pian taas tarhaan, kovin haluisivat itse jo mennä mutta mun luonto ei anna periks viedä niitä puolikuntoisina ja tartuttamaan muita
toi hyvä olemaan täl tappa, ettei virukset leviä meillä kävi tuossa yksi suloinen nuhanenä kylässä ja niinpä taas räkätauti rulez. mikähän siinä kotona pysymisessä on niin vaikeeta kipeenä :whistle:
 
Mieki ootan että pääsen lenkille ihan vaunujen. Nyt ei jaksa. Kai se synnytys käy siitä maratoonista, joten luulis siinäki parin kalorin palavan. Mutta sitä on ikävä, kun jakso kävellä muutaman kilometrin ihan kevyesti. Nyt tuntuu, et postilaatikkoki on liian kaukana :LOL:

Kävin kuitenki esikon hakemassa eskarista potkurilla (puol km..). Oli kyllä työn ja tuskan takana. Mutta piristi. Tänään olis vielä kouluun ilmoittautuminen, mut taidan mennä autolla :)

Huomenna neukku, saa taas tuomioita ;)
 
Mun piti vihdoin ja viimein tänään päästä lenkille, mutta mulla onkin yhden pojan kanssa lääkäri. No kävelen keskustassa sitten *huoh*

Vaaka on ollut ylen ystävällinen ja pitä minut alle 95kg vaikkei siinä ysi neljässä ole pysynytkään.

Huomenna on maustekutsut ja lupasin tehdä tarjottavaksi täytekakkua :p

Jos sitten siihen rinnalle vaikka voikkareita?

Kuullaan taas :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 09:48 pirpiz kirjoitti:
Sovitaanko et jokainen laittaa vaik *piip* kaikkien herkkujen kohdalle joita on syöny/aikoo syödä/aikoo tehdä ko MIE EN JAKSA ENÄÄ KIELTÄYTYY KO TEKKEE MIELI \|O \|O \|O :ashamed:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Anteeks mut en voinu kun nauraa.
Tottahan se on että karseet mieliteot tulee kun käy täällä ja kaikki kertoo mihin on sortunu tai mitä meinaa syödä.

Sitten kuiskaan ihan hiljaa että: Söin tänään yli 2 metriä lakua :whistle:
 
no heips.. mulla paino taas pomppii siinä 71-72 välillä. tänään oli 71,3 vaik on jo jonkun aikaa ollu vähintäänki 71,8..
tuli tänään kuntoplussan tilaajalahjana se sykemittari.. aika halpaa laatua mut kaipa se mulle kelpaa kun en ni himoliikkuaj ole =) tietääkö joku et minkälaisilla sykkeillä kannattaa raskaana olevan harjoitella. siis suun... yksilölistähän se on mut.. ni ja askelmittari mut se unohtu kotia ku käytiin lenkillä vaunuilla..
mut kyl sitä huomaa kuin huono kunto ku jo rappusten nouseminen nostaa sykettä :LOL: eikä kyseessä mikään kerrostalon 8:teen kerrokseen vaan ihan meiän yläkretaan..
just tuli muuten syötyä 75g irtareita.. kun kaupassa oli joku ale. isoja 10 kilon laatikoita irtareita varmaan miljoona.. 40snt/100g.. onnex en sentään enempää ostanu et nyt on loppu. jaettu kiltisti ukon kanssa...
mut noissaki olis keskimäärin 260kcal :eek: :eek: :eek:
eikä muuten eilenkään oltu kovin kilttejä... \|O \|O mut ei kuiteskaan menny kaloreita loppujen lopuks ku joku 1600.. myönnettäköön et illalla oli ni huono omatunto et aika kevyesti sillon söin... :p
riittääköhän mulle muuten tuo 1600 kcal. viikkoja 15.. josko kohta pitäis jo nostaa johonki 1800? mitä luulette?
 
linnea nuhamaassa
terve! eiku sairas!

no, hetkellisessä (!) positiivisuuden puuskassa tulin tänne äsken sanomaan, että kohta on kesä. no, se sen sanominen jäi kesken noin sata kertaa nuhamaan kapinallisten valattua päämajan.

nyt entinen johto on taas päässyt tilapäisesti vallankahvaan kapinallisjohtajan paettua vuorille katsomaan Rasmus Nallea ja toisen tärkeän sissiryhmittymän sammuttua päiväunille. yllättävä uhkatekijä eli iso A (=aviomies) on harhautettu kauppareissulle. tämä antaa siis allekirjoittaneelle vanhalle vallalle mahdollisuuden istahtaa tänne syömään pipareita ja juomaan kylmää kahvia...

ei varmaan tekisi pahaa pieni ulkoilu tällekään diktaattorille. mutta julkisuuteen on vuotanut tietoja, joiden mukaan sairaana ei saa sauvakävellä tai tauti pitkittyy. näistä mainituista syistä on kaipuu piparipurkille kova...

taistelu jatkuu! :wave:
 
linnea linnatta
saako valittaa? ei saa syödä pitsaa, semmoista pahinta laatua. aina vaan harmaata kasviskeittoo ja ei mitään herkkuja milloinkaan. miksi en vaan saanut ähöttää ja maiskutella makeita? loppuikä tämmöistä painon vaklaamista :ashamed:

liikunnastakin saa sitä mielihyvää (ja Champ ei nyt ehdota pupuilua), mutta kun on tottunut, että sitä parasta aatelia on se mässyttäminen...

heikko on hetki. mies tuolla pakastepitsaa parhaillaan räpeltää... \|O
 
Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 18:50 linnea linnatta kirjoitti:
saako valittaa? ei saa syödä pitsaa, semmoista pahinta laatua. aina vaan harmaata kasviskeittoo ja ei mitään herkkuja milloinkaan. miksi en vaan saanut ähöttää ja maiskutella makeita? loppuikä tämmöistä painon vaklaamista :ashamed:

liikunnastakin saa sitä mielihyvää (ja Champ ei nyt ehdota pupuilua), mutta kun on tottunut, että sitä parasta aatelia on se mässyttäminen...

heikko on hetki. mies tuolla pakastepitsaa parhaillaan räpeltää... \|O
:LOL: :LOL: En kai mä nyt sellaista vois tehdä :whistle: :LOL:

Mä oli äsken 45 minuuttia spinningissä (tai xyckling täällä päin) ja mä en varmaan pääse huomenna sängystä ylös! Per se on nyt jo ihan turtana :eek: Ei vaan, tuli tosi hyvä fiilis :) Toimii yhtä hyvin kun suklaa kohottamaan mieltä :D

Oon ollut kiltti koko viikon ja syönyt päivisin hyvin (paria valvottua yötä ei lasketa huonoks... Eihän...?)... Ollaan taas valvottu öitä tytön kanssa ja eilen kyllästyin ja hain cuplatonia ja TADAA!!!!!!!!!! Tyttö nukkui heräämättä 13 tuntia putkeen!!!! Tais olla vähän univelkaa. Eikä ole kitissyt tänään yhtä paljoa kun yleensä päivällä kun alotettiin aamu cuplatonilla ja lisäsin d-tippojenkin määrää 3:n tippaan tänään joten on kyl ihan tajuttoman tehokasta toi cuplaton :D Toivotaan et ens yökin menis hyvin niin en sorru tohon mariannesuklaalevyyn tuolla kaapissa. Pisteitäkin vielä 8,5 jäljellä (tohon määrään sais syödä 17 palaa suklaata) kun olin siellä salilla joten saa syödä kunnon iltapalan :p

Vieläkö se LISSUHISSU heiluu täällä yhdessä osassa...? Saisit säkin jo painua synnärille joten nyt vaan sitä PUPUILUA ja paljon ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 18:50 linnea linnatta kirjoitti:
saako valittaa? ei saa syödä pitsaa, semmoista pahinta laatua. aina vaan harmaata kasviskeittoo ja ei mitään herkkuja milloinkaan. miksi en vaan saanut ähöttää ja maiskutella makeita? loppuikä tämmöistä painon vaklaamista :ashamed:

liikunnastakin saa sitä mielihyvää (ja Champ ei nyt ehdota pupuilua), mutta kun on tottunut, että sitä parasta aatelia on se mässyttäminen...

heikko on hetki. mies tuolla pakastepitsaa parhaillaan räpeltää... \|O
Nyt kaikki joukolla kouluttamaan linnean isoa AAta. Kehtaakin mokoma! Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta, taistoon siskot! Hakkaa päälle! Hiiohoi..?

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 15:12 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 09:48 pirpiz kirjoitti:
Sovitaanko et jokainen laittaa vaik *piip* kaikkien herkkujen kohdalle joita on syöny/aikoo syödä/aikoo tehdä ko MIE EN JAKSA ENÄÄ KIELTÄYTYY KO TEKKEE MIELI \|O \|O \|O :ashamed:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Anteeks mut en voinu kun nauraa.
Tottahan se on että karseet mieliteot tulee kun käy täällä ja kaikki kertoo mihin on sortunu tai mitä meinaa syödä.

Sitten kuiskaan ihan hiljaa että: Söin tänään yli 2 metriä lakua :whistle:
RONTTI \|O \|O \|O
 
niin no arvatkaapa mitä mun mies teki maanantaina.. leipo 7 pellillistä pullia.. piti kokeilla uutta tupperin megakulhoa..
mut aika kiltista oon pysyny poissa vaik mies niitä vetelee pakkasesta.. pieniä maistiaisia eikä joka pvä... =)
meinasin muuten srtua tänään makkaraan. ihan normiin ei kevyeen ja juustoseen vielä kaiken lisäks.. mut enpäs sortunu :D :D
nyt vetelin vaan sit iltapalaks niita talk muruja.
olis kyl tehny mieli. oon ni ärsyyntyny meiän kissaan..
\|O
 
siis onko miehet oikeesti vähän "tyhmiä"? (lähinnä omani)

laihdutti viime keväänä melk.40kg,lähtöpaino 150kg.ja nyt kun on yli 10 kg tullu takas niin ihmettelee miten voi olla mahdollista... :whistle:
kun ei ole tehny mitään uudistuksia ruokailutottumusten kanssa.
syö vaan vaaleeta leipää,päälle flooraa ja hk:n sinista kera sinileiman.
olutta menee enemmän kuin laki sallii,ja se saa kyl mäyräkoiran vetästä eikä tuu edes kusihätä :LOL: :LOL: ja ihan pokkana ihmettelee kun paino nousee?? HALOO.. :\| välillä hävettää olla naimisissa moisen kanssa..(no ei oikeesti)

mullakin on paino jo kilon noussu,viikoja 20+.aamusokrut päin peffaa,nyt on onneks kaikki "hyvä" jääkaapista syöty eikä lisää osteta..
se insuliini kovasti jo kummittelee :/

 
Täällä sitä vielä heilutaan yhtenä \|O

Eilen kävin neuvolassa ja taas oli tullu lisää paino 1 kg :whistle: :eek: Mistä (tässä sensuroitu teksti naisen alapäästä..) se tulee, kun ei oo turvotusta eikä oo tullu herkuteltuakaan :kieh:

Joten sais jo syntyä, että pääsis ees lihomaan HERKUILLA, eikä millään ruisleivällä :LOL:

Epätoivoissani kokeilin illalla jo nännihierontaa suppareitten tehostamiseksi ja tehoshan se, mutta kun sen lopetti niin supparitki hiipu .. Kuka nyt jaksaa monta tuntia nännejä räpeltää :LOL:

Hohhoi, kiloja tullu yhteensä 15 ja kuinkahan paljon niitä olis tullu ilman tätä dieettiä :eek: :eek: :eek:

Koettakaahan syödä terveellisesti (tässä pitäis olla hymiö, joka heristää sormea).

39+6 :heart:
 
Lissu,miu esikoinen synty just tolla viikkomäärällä! Nyt kuuluu raukka tukehtuvan sänkyynsä ko o ihan kamala köhä...Voi raukkaa \|O
Ja minnuu vaan närästää....Vaaállaki käväsin aamulla ja ihan nauratti ko samaa nakotti ko...mikäs päivä se ny oli...no kuitenkaan ei ollu tullu lissää yhtään! =)
Mullapa o oukkidoukin jämät suussa :D
25+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 22:02 MiiMu3 kirjoitti:
niin no arvatkaapa mitä mun mies teki maanantaina.. leipo 7 pellillistä pullia.. piti kokeilla uutta tupperin megakulhoa..
mut aika kiltista oon pysyny poissa vaik mies niitä vetelee pakkasesta.. pieniä maistiaisia eikä joka pvä... =)
meinasin muuten srtua tänään makkaraan. ihan normiin ei kevyeen ja juustoseen vielä kaiken lisäks.. mut enpäs sortunu :D :D
nyt vetelin vaan sit iltapalaks niita talk muruja.
olis kyl tehny mieli. oon ni ärsyyntyny meiän kissaan..
\|O
:snotty: miulla on makkarata suussa :snotty:
 

Yhteistyössä