SOKERIKLUBI II

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 17:20 linnea kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 22:02 MiiMu3 kirjoitti:
niin no arvatkaapa mitä mun mies teki maanantaina.. leipo 7 pellillistä pullia.. piti kokeilla uutta tupperin megakulhoa..
mut aika kiltista oon pysyny poissa vaik mies niitä vetelee pakkasesta.. pieniä maistiaisia eikä joka pvä... =)
meinasin muuten srtua tänään makkaraan. ihan normiin ei kevyeen ja juustoseen vielä kaiken lisäks.. mut enpäs sortunu :D :D
nyt vetelin vaan sit iltapalaks niita talk muruja.
olis kyl tehny mieli. oon ni ärsyyntyny meiän kissaan..
\|O
:snotty: miulla on makkarata suussa :snotty:
RRRROONTTIIIII!!!! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 19:44 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 18:50 linnea linnatta kirjoitti:
saako valittaa? ei saa syödä pitsaa, semmoista pahinta laatua. aina vaan harmaata kasviskeittoo ja ei mitään herkkuja milloinkaan. miksi en vaan saanut ähöttää ja maiskutella makeita? loppuikä tämmöistä painon vaklaamista :ashamed:

liikunnastakin saa sitä mielihyvää (ja Champ ei nyt ehdota pupuilua), mutta kun on tottunut, että sitä parasta aatelia on se mässyttäminen...

heikko on hetki. mies tuolla pakastepitsaa parhaillaan räpeltää... \|O
Nyt kaikki joukolla kouluttamaan linnean isoa AAta. Kehtaakin mokoma! Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta, taistoon siskot! Hakkaa päälle! Hiiohoi..?
tänks! välitin torut. nyt meillä taitaa tulla flunssan kaveriksi vatsatauti... saa nähdä.

miimu3:n mies, oi joi, voi voi. mutta onneksi pullat ei ole niin tuhmia, kun jotkut muut herkut.
 
Mä yritän olla kuukauden suklaalakossa! Toinen päivä jo menossa, veilä ei tee tiukkaa!!!!!!!!!!!! Saa nähdä miten tälle suklaafanaatikolle käy :LOL: Oon vielä lähdössä risteileen parin viikon päästä ja siellä muka ei tulis syötyä suklaata!? Niin varmaan :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 14:38 Champion kirjoitti:
Mä yritän olla kuukauden suklaalakossa! Toinen päivä jo menossa, veilä ei tee tiukkaa!!!!!!!!!!!! Saa nähdä miten tälle suklaafanaatikolle käy :LOL: Oon vielä lähdössä risteileen parin viikon päästä ja siellä muka ei tulis syötyä suklaata!? Niin varmaan :LOL:
Sinä olet kaunis!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 15:19 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 14:38 Champion kirjoitti:
Mä yritän olla kuukauden suklaalakossa! Toinen päivä jo menossa, veilä ei tee tiukkaa!!!!!!!!!!!! Saa nähdä miten tälle suklaafanaatikolle käy :LOL: Oon vielä lähdössä risteileen parin viikon päästä ja siellä muka ei tulis syötyä suklaata!? Niin varmaan :LOL:
Sinä olet kaunis!
kyllä, tosi söötti! ja vauva ihana!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 22:07 D-mamma kirjoitti:
siis onko miehet oikeesti vähän "tyhmiä"? (lähinnä omani)

laihdutti viime keväänä melk.40kg,lähtöpaino 150kg.ja nyt kun on yli 10 kg tullu takas niin ihmettelee miten voi olla mahdollista... :whistle:
kun ei ole tehny mitään uudistuksia ruokailutottumusten kanssa.
syö vaan vaaleeta leipää,päälle flooraa ja hk:n sinista kera sinileiman.
olutta menee enemmän kuin laki sallii,ja se saa kyl mäyräkoiran vetästä eikä tuu edes kusihätä :LOL: :LOL: ja ihan pokkana ihmettelee kun paino nousee?? HALOO.. :\| välillä hävettää olla naimisissa moisen kanssa..(no ei oikeesti)

mullakin on paino jo kilon noussu,viikoja 20+.aamusokrut päin peffaa,nyt on onneks kaikki "hyvä" jääkaapista syöty eikä lisää osteta..
se insuliini kovasti jo kummittelee :/
höpö mies! pistä ruotuun (jos jaksat). hyvä, että sie olet kaidalla polulla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 10:58 lissuhissu kirjoitti:
Täällä sitä vielä heilutaan yhtenä \|O

Eilen kävin neuvolassa ja taas oli tullu lisää paino 1 kg :whistle: :eek: Mistä (tässä sensuroitu teksti naisen alapäästä..) se tulee, kun ei oo turvotusta eikä oo tullu herkuteltuakaan :kieh:

Joten sais jo syntyä, että pääsis ees lihomaan HERKUILLA, eikä millään ruisleivällä :LOL:

Epätoivoissani kokeilin illalla jo nännihierontaa suppareitten tehostamiseksi ja tehoshan se, mutta kun sen lopetti niin supparitki hiipu .. Kuka nyt jaksaa monta tuntia nännejä räpeltää :LOL:

Hohhoi, kiloja tullu yhteensä 15 ja kuinkahan paljon niitä olis tullu ilman tätä dieettiä :eek: :eek: :eek:

Koettakaahan syödä terveellisesti (tässä pitäis olla hymiö, joka heristää sormea).

39+6 :heart:
:LOL: voi noita aikoja! säästä nyt nännejäsi, kyllä se vauva hoitaa sit sen räpellyksen :eek: \|O :whistle:

jostain kummasta sitä turvotusta tulee, vaikka ei söisi mitään laitonta. miullenniin tuli vaikka se paino ei edes noussut, mutta hyvä puoli oli sit se, jotta hää humahti aivan käsittömästi alle ekan neuvolan pari viikkoa synnärin jälkeen. vaikka ei muka turvotusta ollut yhtään ennen saikkua.

jaksamista loppumetreille!!!!! :hug:
 
Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 22:09 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 15:19 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 14:38 Champion kirjoitti:
Mä yritän olla kuukauden suklaalakossa! Toinen päivä jo menossa, veilä ei tee tiukkaa!!!!!!!!!!!! Saa nähdä miten tälle suklaafanaatikolle käy :LOL: Oon vielä lähdössä risteileen parin viikon päästä ja siellä muka ei tulis syötyä suklaata!? Niin varmaan :LOL:
Sinä olet kaunis!
kyllä, tosi söötti! ja vauva ihana!

Kiitos :)

Suklaalakko piti vaika oli eilen geishoja tarjolla :D
 
täällä yosa-jogurtteja.

hyvä champpis lakkoloista! mii too, tukilakossa. no, eiku maitoallergian siivellä suklaaton, olin jo kertaalleen vuoden *rööhistellee rintoonsa* eli viimeksi heti jahka imetys loppui suklaata ja bissee ja kokosin yhten hilmu ison ikean kaapin ihan siinä onnenhuumassa yhdessä illassa.

mie vaan löpisen. viime yönä nukuin vahingossa viitisen tuntia putkeen, kun vauva varmaan flunssan/kiinteiden takia innostu nukkumaan. mutta koskapa meinasivat pallot sitten paukahtaa, piti vauva hätyyttää maidolle.

mutta moinen unionni tuskin tulee toistumaan, joten pitäisi hiffata meitinkin mennä a-a. adios!
 
terve..
en viitti edes kertoo miten oon eilen sortunu..
miehen kanssa vähän riitaa ollu viikonloppuna ni eilen oli sit hemmottelupvä.. mut ku päässä laskeskelin ni eipä menny päivällä ku joku ehkä 2000kcal. ravintoarvoista ja rasvan määrästä ei sit kyl puhuta :D
mut muutenki oli viikonloppu syömisen suhteen vähän niin ja näin.. huonosti tullu syötyä kun oli kiukkunen.lähinnä unohdellu syyä ja syöny vaan keittoa jne..
paino oliki tippunu 70,6 oli eilen aamulla. ku on pyöriny siinä 71,5-72..
mut kaipa se tasottuu siihen taas.
nyt pitää skarpata taas ja syödä hyvin. tänään ainaki menny ihan hyvin. paitsi et ruokaa en oo vielä kerinny edes tehä ku hoitopoikaa oon nukuttanu koko aamupoäivän =)
mut sokerittoman jogurtin vedin välipalaks ni ehkä pärjään..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 12:19 miimu kirjoitti:
terve..
en viitti edes kertoo miten oon eilen sortunu..
miehen kanssa vähän riitaa ollu viikonloppuna ni eilen oli sit hemmottelupvä.. mut ku päässä laskeskelin ni eipä menny päivällä ku joku ehkä 2000kcal. ravintoarvoista ja rasvan määrästä ei sit kyl puhuta :D
mut muutenki oli viikonloppu syömisen suhteen vähän niin ja näin.. huonosti tullu syötyä kun oli kiukkunen.lähinnä unohdellu syyä ja syöny vaan keittoa jne..
paino oliki tippunu 70,6 oli eilen aamulla. ku on pyöriny siinä 71,5-72..
mut kaipa se tasottuu siihen taas.
nyt pitää skarpata taas ja syödä hyvin. tänään ainaki menny ihan hyvin. paitsi et ruokaa en oo vielä kerinny edes tehä ku hoitopoikaa oon nukuttanu koko aamupoäivän =)
mut sokerittoman jogurtin vedin välipalaks ni ehkä pärjään..
ihan hyvinhän se on jos paino tippuu. yritä muistaa syödä. :)

mie teen aina, kun meillä käy vieraita, niille tätä nykyä marjapiirakan (ei höttö pohja, makeutusaineella) ja meillä käy aina paljon vieraita. ne sitten närpsii yhdet palat ja mie loput yhdellä hotkaisulla illalla. vaan liekö tuo niin vaarallista, säilyypähän piparit sen hetken purkissa.

paino aamulla jotain pikkusen alle 59. siihen se näköjään tyssähtänyt, mutta mikäs tässä, ihan mukava ollessa. ainoo on vaan se, että toivoisi laskevan viel pari kiloo, niin olisi pelivaraa.

vaan on maailmassa suurempiakin murheita ja vakavampia tauteja, ei onneksi allekirjoittaneella, mutta muuten aika lähellä :'( eli pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne, loppu on sitten tuurista ja perimästä kiinni. :(
 
TUULETUSTA :wave: :wave: :) :D -1,3kg B)
-200g ja sitten ollaan jo 80kg:n puolella! Johan täällä 90kg:n puolella on viihdyttykin!

Vauva pulautti äsken mun tissien väliin... :whistle: Tuntui lämpimältä... Pulimikko jo pienenä, mut kunnioittais nyt edes vähän ruokaansa eikä oksentais suoraan sen päälle :LOL:

Jepjep... Meen syöttään sen kun se nyt puklas siis edellisen satsin pihalle... :headwall:
 
Varoitus: Sisältää ainoastaan asiaa tyylin "minä ja mun lapset".

Maanantairaporttia: Paino tippunut viikossa 400 g, ihme ja kumma. Enää 1,7 kiloa niin pääsen kutosella alkavalle luvulle! Jeahjeah!!!

On ollut taas ihan järkyttävä viikko. Kuopus toipui joten kuten siitä rs-viruksesta, niin esikoinen sairastui rotaan. Tiistaina alkoi oksentelu ja ripulointi, keskiviikkona oli ihan veltto, torstaina käytin lääkärissä mut iltapäivällä oli jo parempi. Perjantaina taas ihan lötkö rätti (olipas nätisti sanottu) eikä suostunut juomaan enää pisaraakaan. Lähdettiin illalla sairaalaan. Ja osastolle jouduttiin, tippaan. Kuivumisaste (tai mikä lie oikealta nimeltään) oli -13. Jos on yli -10 niin laitetaan tippaan. Tiputuksessa oli sitten sunnuntaiaamuun saakka, ja silloin päästiin takaisin kotiin. Tämä päivä on ollut aivan IHANA, ihan oikeasti, tyttö on syönyt kuin hevonen, juonut, leikkinyt, halinut, nauranut... Voi tätä onnea! Ja kuopuskin on terve!
:heart: :) Josko nyt alkais lasten sairastelut sairasteltu tältä keväältä. Ei enää yhtään viruksia meillepäin, kiitos!

Anteeks vielä kerran tämä minäminäminäminä-juttu. :ashamed:
 
:hug: Seltsulle! Meilläki ollaan nyt voiton puolelle, pientä korinaa kuuluu(siis normaalin hengityksen lisäks) kurkusta ja muutenki syöp ja NUKKUUP kunnolla omassa sängyssä ja vieläpä OMASSA huoneessaan. Neljältä hiipi tänä aamuna vasta meiän kainaloon... Se o jo hyvin,tiiättekös;)
Maanantairaportti tiistaina ko oli niin kuuma uutinen et piti päivä jäähdytellä (=unohdin :ashamed: ) paino pudonnut 100g heheh :D
Vaan pitääkös tässä ruveta huolestuu tuon Navantakasen kasvamisesta,jos mulle ei tuu kerta painoo,ni tuleeko hälle? Ainaki hyvin liikkuu,et en osaa vielä huolestua... Neuvola on 3.päivä ja samalla "kokisdieetti"+mittaukset :x
Ostin tossa muuten sitä kevytjuustoa missä o 5%rasvaa ja arvatkaas maistuuko pahalle Oltermannin jälkeen, pthyi, kuivaa ko mikä ja niiin kamalan RASVATONTA \|O
Juuh, taidan mennä juomaan RASVATONTA piimää ko taas närästää tuo aamukahvi...
Huomatkee alussa tuo ei-omanapanen toivotus :whistle:
rv24+4tai viis, riippuen siitä onko tänään ti vai ke \|O
 
no heips... oli sit paino aamulla 71,8 eli samoissa missä ollaan oltuki. se kilon vähemmän oli jotain tilapäistä nestehäiriöö tai jotain..? ni ja sit ne sunnuntai herkuttelut...
nooh innolla eteenpäin =)

tänään kyl tosin olin niin laiska et tein kalapuikkoja ruuaks...mut en sentääs koko pakettia ite vetäny :D 3 tai 4 taisin syyä..

miten muuten kun tossa linnean ruokalistassa on se 1kpl kahvileipä?
siis millanen kahvileipä? ei viissiin sitä koko pullapitkoo :D
olisko kellään välipala ehdotuksia. sekä tollasia "herkkuja" et ihan terveysvälipalpojakin
mut hei potkikaa mut lenkille \|O
 
seltsu-raukka-parka :hug:
pirpitz, kyllä se vauva kasvaa, vaikka sie et kasvakaan :D
miimulle moi!
ja muille moi!

ps. eikä mittään meitistä, ei silti jotta olisi mitään kertomistakaan... vai ylittääkö se uutiskynnyksen, että tein kenties maailman pahinta kaalilaatikkoo. jopa minä, joka söisin vaikka jauhoja kaapista, irvistin :eek: no, tulipahan omaossuus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 13:47 MiiMu3 kirjoitti:
no heips... oli sit paino aamulla 71,8 eli samoissa missä ollaan oltuki. se kilon vähemmän oli jotain tilapäistä nestehäiriöö tai jotain..? ni ja sit ne sunnuntai herkuttelut...
nooh innolla eteenpäin =)

tänään kyl tosin olin niin laiska et tein kalapuikkoja ruuaks...mut en sentääs koko pakettia ite vetäny :D 3 tai 4 taisin syyä..

miten muuten kun tossa linnean ruokalistassa on se 1kpl kahvileipä?
siis millanen kahvileipä? ei viissiin sitä koko pullapitkoo :D
olisko kellään välipala ehdotuksia. sekä tollasia "herkkuja" et ihan terveysvälipalpojakin
mut hei potkikaa mut lenkille \|O
vois olla vaikka keksi, pullaviipale tai pala marjapiirakkaa. ja itse leipoessa voip käyttää vaikka rypsiöljyä, makeutusainetta ja höttöjauhojen tilalle kaikkee täysjuvä, ruis tms. jauhoja.

 

Yhteistyössä