SOKERIKLUBI II

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 17:15 lissuhissu kirjoitti:
Heippa pikaisesti :wave:

Poika tuli 18.2, eli laskettuna päivänä :heart:

52cm, 3630g. Tumma pörröpää. Tänään päästiin kotia.

Tulen taas kohta moikkaamaan :wave:
onnex olkoon :flower: :flower: :flower:

mä taas herkuttelen täällä. salaattia ja grillattuane broileria. valkkasin vielä itelleni ne parhaat rintapalat :D oliskos ne vähärasvasempia vai onko se ihan sama kun on kokonainen broileri mikä varmaan aika rasvanen...?
ni ja kirsikkatomaatteja en oo varmaan kesän jälkeen ostellukkaan. aikas hyviä. ni mut sit ostinki 100g irtareita kun oli alle 3 e kilo.. :ashamed: huom ostin, en vielä syöny, eli on vielä mahd et syötän puolet ainaski ukolle =)
 
Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 17:15 lissuhissu kirjoitti:
Heippa pikaisesti :wave:

Poika tuli 18.2, eli laskettuna päivänä :heart:

52cm, 3630g. Tumma pörröpää. Tänään päästiin kotia.

Tulen taas kohta moikkaamaan :wave:
Onnittelut :D :flower: :heart: Ihanaa että pääsit viimeinkin jakautumaan! Tulehan kertomaan synnäriä kun ehdit!
 
Tässä vähän synnäriä: Supparit alko aika laimeena ilta 10, n. 10 min välein ja mie ajattelin, ettei ne nyt mitään oo. Esikko kesti tosi kauan :whistle: niin aattelin ettei tämäkään kovin nopsaa tuu. Pikkuhiljaa tiheni ja viiden maissa aamulla oltiin laitoksella ja olikin jo 4 senttiä auki. No, tietenkin halusin kaikki puudutukset, mut sitten etenikin niin nopeaa, ettei muuta ku ilokaasua :eek:

Pari tuntia kärvistelin, niin oli paikat auki ja kalvot piti puhkasta. Tiesinki että siitä se h..tti alkaa. No, sitten vielä supistuksia vahvistava tippa, kun ei yhtään ponnistuttanu. Oli kyllä yhtä tuskaa. Huusin kätilölle, että hakee jonkun vetämään vauvaa ulos, kun oli väärässä asennossa. Imukupilla sitten lääkäri autto. 45 min. kesti ponnistusvaihe. Olin kyllä ihan varma,että kuolema tulee, mutta tuliki sitte tuo pörröpää :heart: :)

Kävely on vieläki yhtä tuskaa ja peräpukamat on järkyttävät. Mutta oon saanu sentää syödä herkkuja :LOL:

Mies oli sanonu mun veljelle, että ihan helppo synnytys :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall:

Jouduin tietenki vielä sokeriseurantaan ja otettiin joku vasta-aine koe. Puntarille en oo vielä päässy, joten katotaan se tilanne sitte myöhemmin :whistle: :p

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 17:15 lissuhissu kirjoitti:
Heippa pikaisesti :wave:

Poika tuli 18.2, eli laskettuna päivänä :heart:

52cm, 3630g. Tumma pörröpää. Tänään päästiin kotia.

Tulen taas kohta moikkaamaan :wave:
OIKEIN PALJON ONNEA POIKASEN JOHDOSTA! :hug: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 17:06 Kipinätär kirjoitti:
Helv.ttiin koko per.eleen laihis \|O S..tana!
Mul on aika lailla sama fiilis. \|O \|O Maristaan yhdessä. :hug: Ja kato nyt mässätään kiukuissamme, ja sit viikon päästä maanantairaportin aikaan kadutaan ja vingutaan, että mix piti sortua... :D Näinhän se aina menee. :) Ei tosi. Tsempataan, jooko? :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 14:33 Seltsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 17:06 Kipinätär kirjoitti:
Helv.ttiin koko per.eleen laihis \|O S..tana!
Mul on aika lailla sama fiilis. \|O \|O Maristaan yhdessä. :hug: Ja kato nyt mässätään kiukuissamme, ja sit viikon päästä maanantairaportin aikaan kadutaan ja vingutaan, että mix piti sortua... :D Näinhän se aina menee. :) Ei tosi. Tsempataan, jooko? :wave:
:/
Joo. Kyllä tää tästä.
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 12:08 Kipinätär kirjoitti:
Tittidiidiididii :flower:

Mun vaaka onkin paska... hah hah haa... Mää oonki laiha tattadadaa...

Neuvolan vaaka näytti 94.1 ja siitä ainakin 600 geetä vaatteista pois...

Vitsi kun oon laiha B) Näättekste? B)
onnea! täällä joku tympeys, ei tähän ruokahommaan, vaan koko hommaan. semmoinen kotiäiti-kompleksi, kun tuntee olevansa ihan nolla, kun ei ole töissä...vitsi jee, olen katsonut Tahdon asia-sarjaa tän viikon iltaisin, oiskoos sillä jotain tekemistä näiden fiilarien kanssa. hyvä ei ole mikään. onneksi huominen on varmaan jo parempi.

*pyllyä pyyhkimään, hoh*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 17:27 linnea 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 12:08 Kipinätär kirjoitti:
Tittidiidiididii :flower:

Mun vaaka onkin paska... hah hah haa... Mää oonki laiha tattadadaa...

Neuvolan vaaka näytti 94.1 ja siitä ainakin 600 geetä vaatteista pois...

Vitsi kun oon laiha B) Näättekste? B)
onnea! täällä joku tympeys, ei tähän ruokahommaan, vaan koko hommaan. semmoinen kotiäiti-kompleksi, kun tuntee olevansa ihan nolla, kun ei ole töissä...vitsi jee, olen katsonut Tahdon asia-sarjaa tän viikon iltaisin, oiskoos sillä jotain tekemistä näiden fiilarien kanssa. hyvä ei ole mikään. onneksi huominen on varmaan jo parempi.

*pyllyä pyyhkimään, hoh*
Mitä jos nähtäis kesällä ihan vaan äiti porukalla siellä helsingissä? mennään yhdessä lintsille ja syömään...

Vuokrataan sähkökäyttönen rintapumppu niin päästään nopeemmin vessasta ulos *näkee sokeriklubilaiset rintapumppujen kera baarin vessassa rivissä* :LOL: Oltais ku lypsylehmät siellä...

No niin siis oikeesti eiks sellanen tuulettumispäivä olis ihan JEES!??!
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 19:18 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 17:27 linnea 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 12:08 Kipinätär kirjoitti:
Tittidiidiididii :flower:

Mun vaaka onkin paska... hah hah haa... Mää oonki laiha tattadadaa...

Neuvolan vaaka näytti 94.1 ja siitä ainakin 600 geetä vaatteista pois...

Vitsi kun oon laiha B) Näättekste? B)
onnea! täällä joku tympeys, ei tähän ruokahommaan, vaan koko hommaan. semmoinen kotiäiti-kompleksi, kun tuntee olevansa ihan nolla, kun ei ole töissä...vitsi jee, olen katsonut Tahdon asia-sarjaa tän viikon iltaisin, oiskoos sillä jotain tekemistä näiden fiilarien kanssa. hyvä ei ole mikään. onneksi huominen on varmaan jo parempi.

*pyllyä pyyhkimään, hoh*
Mitä jos nähtäis kesällä ihan vaan äiti porukalla siellä helsingissä? mennään yhdessä lintsille ja syömään...

Vuokrataan sähkökäyttönen rintapumppu niin päästään nopeemmin vessasta ulos *näkee sokeriklubilaiset rintapumppujen kera baarin vessassa rivissä* :LOL: Oltais ku lypsylehmät siellä...

No niin siis oikeesti eiks sellanen tuulettumispäivä olis ihan JEES!??!
:LOL:

en mie tiiä uskallanko mie jättää maitomiestä koko päiväksi. olen tosi unelö nääs sen pumppuilun kanssa, mut katotaan.

uhhoilin solidaria-suklaattomuudella... saa hakata halolla! yksi maitoallergisen äiti vuoti tiedon, et on maidottomia suklaateja. niinpä minä välittömästi kauppaan menemään ja tummaa suklaatia ostaan. :whistle: öllötys. \|O
 
Mullapa on Tokmannin irttareita 706grammaa :D Vaaka näytti aamulla tasan 86kg ja sen kunniaks muutaman ajattelin maistella. Tää pussi on tosin ollu jo pari viikkoa kaapissa, mut nyt vasta muistin \|O
Eikä tuu ees huono omatunto,lällälllää!!!
rv 26+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 13:17 pirpiz kirjoitti:
Mullapa on Tokmannin irttareita 706grammaa :D Vaaka näytti aamulla tasan 86kg ja sen kunniaks muutaman ajattelin maistella. Tää pussi on tosin ollu jo pari viikkoa kaapissa, mut nyt vasta muistin \|O
Eikä tuu ees huono omatunto,lällälllää!!!
rv 26+1
*näyttää kieltä päristen*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 20:27 Kipinätär kirjoitti:
Kuules nyt Linnea: Suklaa EI ole IKINÄ ällötys :eek:
;) :D

Lissuhissulle myöhästyneet mutta sitäkin suuremmat onnen toivotukset.
Kaikille muille moi =)
tänks. ei suklaa sinänsä ole mikkää ällötys, mutta olo kuiteskiin, jos sitä kovasti syöpi. vaan oisin mie sen olon kyl ottanut ihan miuluusti uudestaanki.

mutta tuli nyt suklaatoppi kuiteski, kun vauva alkoi laatoittamaan saatuaan ko. jutskaa äidinmaidon kautta. en ole viel sata varma, oliko siin sitten maitoo (kaakaovoi tuoteselosteessa, oi joi) vai oliko hän allerginen sille kaakaolle, vaiko soijalle...

"hitto, kun niiden allergisten pitää olla niin yliherkkii..."
-tahdon asia-

no, kyllä tää kestetään, sain tänään niitä Halvan sokerittomia salmiakkeja (pussissa)... aivan mahtavia!!!! parhaita sokerittomii ever :p nammii!

ukkeli oli ostanut kaalia peräti kaksi isoo, ollaan yritetty keittää, savustaa, grillata, kuulottaa, marinoida, riiputtaa, paistaa ja kierittää niitä tää viikko. tulleepi kohta korvista ulos. raakana niitä oli silloin raskaana ollessa kiva ruoskuttaa, mutta olen tainut nyt vieroittua kaalista. on aikoihin eletty :D

mitäs muille? mis jengi, hohoi? huhhuutia...

kipsulle extra :hug:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 21:38 pirpiz kirjoitti:
Ja mulle vaan kieltä päristellään ja muut sai moit... :(
Kuule, se oli eri viestissä se pärinä... Ei nyt oteta herneitä eikä palkoja. Eihän?


Mä haluun sellasen vaa'an mihin voi luottaa. Toi meidän ei nyt kelpaa mulle ollenkaan kun näyttää mitä sattuu. Tarvii kai alkaa käydä neuvolan vaa'alla maanantaisin. *huoh*

Kyllä taas on sellanen olo että laihiksen vois tunkea johonkin. On ollut tässä pari tosi surullista päivää kun tuli ystävän kanssa riitaa. Ei treinerin- luojan kiitos!!! vaan ihan toisen. Harmittaa kuitenkin. Laskiais pullaa en ole vieläkään ostanut mutta laskiaisena meinaan ottaa... koskas se muuten on? Tänään on turussa petsin treffit ja siellä kerätään vaasalaiselle kissatalolle lahjoituksia. Laitan linkkiä petsin sivuille myöhemmin.

Jahas, reippaana päivän töihin(?)
:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 11:01 pirpiz kirjoitti:
Nyt tekee mieli torilta tuoreita HERNEITÄ \|O
KÄÄÄÄK!!!
Pssss:emmieny noin herkkis ou... :D
Ei niitä vielä voi olla :eek: Turun torilla oli kyllä kotimaisia kurkkuja ja tomaatteja mutta herneitä?... jaa sun tekee mieli, no nyt tekee munkin. Tarvii laittaa versoja kasvamaan, kohta alkaa grillauskausikin :p
 
nyt on muuten motivaatio ihan hukassa :(
kokoajan on nälkä vaikka syön ihan normaalisti,en ihan 2h välein mutta lähelle..kun vaan söis oikein kun nuo sokerit on jo ihan persiillään niin tuntuu aika turhalta.

tosin mua varoteltiin ett se insuliini tulee vikan kolmanneksen aikana kun vauva kasvaa niin tarvii enemmän insuliinia.painoa ei kuitenkaan ole tullu kun kilo ja maanantaina tulee jo 22vkoa täyteen.

ne uudet sokruttomat salmiakit on muuten tosi hyviä,ja muutenkin on paljon valinnanvaraa tällä saralla.

kun vielä löytäis sen vähärasvaisen juuston.(ja mulla on hirvee himo valion mustikka-,metsämansikka-, ja hedelmäpommi juggeen)
 

Yhteistyössä