Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Maikki
Hei Grace! Olen yksinhuoltaja, uskova mutten tästä uskaltanut seurakunnassani vielä "suutani avata"... voitko rukoilla Jumalan siunausta orastavalle suhteelleni mukavan miehen kanssa. En haluaisi enää saada siipeeni, lapsenikaan takia. Kovin pieneltä tämä tuntuu verrattuna monen muun rukouspyyntöön, mutta iso asia meidän pienen perheen elämässä.
Olet ihana kun olet jaksanut tällaisen ketjun laittaa pystyyn :) siunaten; Maikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Maikki:
Hei Grace! Olen yksinhuoltaja, uskova mutten tästä uskaltanut seurakunnassani vielä "suutani avata"... voitko rukoilla Jumalan siunausta orastavalle suhteelleni mukavan miehen kanssa. En haluaisi enää saada siipeeni, lapsenikaan takia. Kovin pieneltä tämä tuntuu verrattuna monen muun rukouspyyntöön, mutta iso asia meidän pienen perheen elämässä.
Olet ihana kun olet jaksanut tällaisen ketjun laittaa pystyyn :) siunaten; Maikki.
Totta kai, kaikki järjestyy sillä Jumala on isä joka pitää huolta lapsistaan :hug:
Uskallan sanoa vähän uskonhenkisempää rohkaisua koska olet "sisko" :heart: ja tiedät tämän että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat.
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Toivoisin onnea raskauteen joka on jo puolivälissä, voimia synnytykseen että kaikki menee hyvin ja jaksamista vauva-aikaan...ja hiljaista toivoa, ettei paniikkihäiriö puhkea niinkuin esikoisesta :ashamed:
Olet rukouksissani :hug: Älä murehdi etukäteen :heart:

Gabby
Avomieheni on kärsinyt krooonisesta pääkivusta jo monia vuosia jonka syytä ei ole löydetty. Lisäksi paljastui vakavat sydänviat joille ei kuitenkaan ole tehty mitään.
Joten haluan hänen saaavn avun näihin, haluan hänen tervehtyvän. Meillä oli vauvahaaveitakin jotka ovat olleet noiden em. vuoksi ns. jäissä. 'huokaus'

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:
Jumala soi meille rukoilemamme lapsen, ikää tällä tomeralla typykällä nyt 2 vuotta.
Jumala myös otti pois meiltä yhden lapsen, vaikka kuinka rukoilin lapsen puolesta.
:hug: Olen pahoillani menetyksestänne.
En tiedä miksi, en tiedä myöskään miksi ystäväni poika kuoli tapaturmaisesti 7-vuotiaana.
Sinun ja minun, kaikkien lapset ovat lainattuja lapsia. Me emme voi omaamme eikä lapsiemme päiviä tietää.
Vaikeita asioita, mutta älä anna katkeruuden tulla sydämeesi :hug:
Haluatko, että rukoilen puolestasi? :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Gabby:
Avomieheni on kärsinyt krooonisesta pääkivusta jo monia vuosia jonka syytä ei ole löydetty. Lisäksi paljastui vakavat sydänviat joille ei kuitenkaan ole tehty mitään.
Joten haluan hänen saaavn avun näihin, haluan hänen tervehtyvän. Meillä oli vauvahaaveitakin jotka ovat olleet noiden em. vuoksi ns. jäissä. 'huokaus'
Olette vihkossani, muistan miestäsi sekä teitä yhdessä :hug:

Jatkan edelleen näiden jo jätettyjen rukouspyyntöjen muistamista. Onko jollain joka jättänyt viestin tähän niin tapahtunut mitään muutosta parempaan? =)
Uskon että tulee myös kiitosaiheita, mutta milloin sitä en tietenkään tiedä.

Yksi pieni ongelma
Grace, jos olet yhteydessä "jumalan" kanssa.. tai vastaavaa,..

Kerrohhan sitten! Miksi ihmeessä mun elämä on ollut yhtä helvettiä lapsesta asti?? Välillä tulee jotain ihania asioita kuten lapseni mutta miksi SILTI täytyy edelleen kärsiä? Miksi täytyy SILTI edelleen kokea suurta tuskaa ja surua?

Jos olisi joku taivaallinen jumala jota ruokoilemalla tulisi jotenkin helpompaa, tai jotai ni miksköhän mun elämä EDELLEEN on tälläistä?? joskus rukoilin, uskoin.. luulin auttavan edes vähän mutta hömppähän olin kun moiseen hurahdin, suotta aikaani kulutin! Kerrohhan miksi täällä on kuitenkin monella ihmisellä paha olla vaikka kuinka rukoilisi? miksi joidenkin elämä on yhtä &)(%%&¤// koko ajan? vaikka rukoilisi ja uskoisi?..... kerrohhan.. Ja jos rukouksesi tepsii niin rukoile puolestani että elämäni kääntyisi jo VIHDOIN!! parempaan suuntaan!

Kiitän sitten jos näin käy.. tosin sitä ei tule tapahtumaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi pieni ongelma:
Grace, jos olet yhteydessä "jumalan" kanssa.. tai vastaavaa,..

Kerrohhan sitten! Miksi ihmeessä mun elämä on ollut yhtä helvettiä lapsesta asti?? Välillä tulee jotain ihania asioita kuten lapseni mutta miksi SILTI täytyy edelleen kärsiä? Miksi täytyy SILTI edelleen kokea suurta tuskaa ja surua?

Jos olisi joku taivaallinen jumala jota ruokoilemalla tulisi jotenkin helpompaa, tai jotai ni miksköhän mun elämä EDELLEEN on tälläistä?? joskus rukoilin, uskoin.. luulin auttavan edes vähän mutta hömppähän olin kun moiseen hurahdin, suotta aikaani kulutin! Kerrohhan miksi täällä on kuitenkin monella ihmisellä paha olla vaikka kuinka rukoilisi? miksi joidenkin elämä on yhtä &)(%%&¤// koko ajan? vaikka rukoilisi ja uskoisi?..... kerrohhan.. Ja jos rukouksesi tepsii niin rukoile puolestani että elämäni kääntyisi jo VIHDOIN!! parempaan suuntaan!

Kiitän sitten jos näin käy.. tosin sitä ei tule tapahtumaan!
Kyllä mulla yhteydet pelaa yläkertaan ja kaikilla ihmisillä ainoastaan ihmisen päätettävissä on haluaako apua Jumalalta. Se vaan on että joskus vastauksia saa odottaa, mutta kaikella on aikansa.
Ymmärsinkö siis että olet joskus rukoillut vaan oletko ollut uskossa?

Jumala ei koskaan jätä huomioimatta jos ihminen rukoilee oli sitten uskossa tai ei. Luovuttaa ei saa vaan pitää lujasti pitää kiinni lupauksesta että Hän auttaa.

Snl.5:5. Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.
6. Tunne hänet kaikilla teilläsi, niin hän sinun polkusi tasoittaa.

Muistan sinua rukouksin ja älä koskaan edes ajattele ettei sinulle Hän haluaisi parempaa :hug:

K
Voitko rukoilla minulle rohkeutta erota kirkosta, johon en usko ja joka on äärettömän ahdasmielinen laitos joka tosiasiassa hyväksy minkäänlaista erillaisuutta (homoseksuaalisuus+näiden adop. oikeus, naispappeus). Siitä laitoksesta joka pitää itseään parempana kuin muita uskontoja. Siitä joka perii uskostaan maksun vuosittain? Voisitko? Mä en jaksa enään tätä paskaa!

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Voitko rukoilla minulle rohkeutta erota kirkosta, johon en usko ja joka on äärettömän ahdasmielinen laitos joka tosiasiassa hyväksy minkäänlaista erillaisuutta (homoseksuaalisuus+näiden adop. oikeus, naispappeus). Siitä laitoksesta joka pitää itseään parempana kuin muita uskontoja. Siitä joka perii uskostaan maksun vuosittain? Voisitko? Mä en jaksa enään tätä paskaa!
Luulempa, että sinulla on sisälläsi tarvittava rohkeus. =)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mä luulen kans :)

En lukenut koko ketjua vaan ainoastan ekan ja vikan sivun. Ihan kiva idea ap:llä. Olispa omat jumalanikin noin höveleitä, että yks rukoilis ja muut tilais rukouksensa netistä.

Alkuperäinen kirjoittaja K:
Kyllä mä luulen, että sä selviät ilman rukouksiakin tässä asiassa.Eihän tuohon paljon nykyään tarvi rohkeutta kun ei tarvi kirkkoherranviraston ovekaan avata.
Kaikkea hyvää elämääsi ja iloista kesän odotusta =)

Minä
Avioliittoni puolesta, hiipuvan uskon puolesta ja että löytäisin uskovia ystäviä. Lasteni puolesta myös, eritoten nuorimmaisen lapsemme jolla on vaikeutta tietyissä asioissa.

Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mä luulen kans :)

En lukenut koko ketjua vaan ainoastan ekan ja vikan sivun. Ihan kiva idea ap:llä. Olispa omat jumalanikin noin höveleitä, että yks rukoilis ja muut tilais rukouksensa netistä.
Raamatussa sanotaan ; Rukoilkaa toistenne puolesta (Jaak 5:16)

Kun avaan vihkoni ja luen näitä mulle tulee aidosti hätä ja murhe näiden rukouspyyntöjä jättäneiden ihmisten elämästä ja niiden puolesta rukoileminen ei tunnu raskaalta koska saan voimaa Jumalalta. Se on ihmeellistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Avioliittoni puolesta, hiipuvan uskon puolesta ja että löytäisin uskovia ystäviä. Lasteni puolesta myös, eritoten nuorimmaisen lapsemme jolla on vaikeutta tietyissä asioissa.

Kiitos!
Laitan teidän vihkooni ja suljen rukouksiini. Uskosi ei haihdu jos itse tahdo ja hienoa on että et selvästikin halua. Jumala ei tätä jätä huomioimatta. Hän ei koskaan halua sinusta luopua :heart:
Rukoilen erityisesti lapsesi puolesta.
Hän tietää ja tuntee tarpeesi, älä ole huolissasi :hug:

Yhteistyössä