vieras
Haluan kiittää sinua. Lapseni kiusaamisasia selvisi, ja rauha palasi perheeseemme. Kiitos. Uskon, että rukouksesi oli yksi osatekijä.
Mahtavaa!! Kiitos Taivaan Isälle :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haluan kiittää sinua. Lapseni kiusaamisasia selvisi, ja rauha palasi perheeseemme. Kiitos. Uskon, että rukouksesi oli yksi osatekijä.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mahtavaa!! Kiitos Taivaan Isälle :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haluan kiittää sinua. Lapseni kiusaamisasia selvisi, ja rauha palasi perheeseemme. Kiitos. Uskon, että rukouksesi oli yksi osatekijä.
Oletpa suloinen. No, ok, jos mä vielä tänä iltana ristin kädet...suhun mä enempi luotan ko itseeni (mä en osaa mitään!).Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Anna Jumalalle mahdollisuus auttaa Olet jo valmiiksi sitä mieltä että ei Hän kuitenkaan. Mä en anna periksi! Älä anna sinäkään :hug:Alkuperäinen kirjoittaja karkkilat vai olinko karkkilaiset viimeks:ei oo auttanu - en uskonutkaan kun kuten sanoin ei ole mun monivuotisetkaan auttanu...ei mua saa kuntoon, ja nyt menee avioliittokin näköjään...ainaista riitelyä-
Muista, että mä en voi auttaa sua vaan Jumala =) Mä vaan rukoilen B)Alkuperäinen kirjoittaja karkkilat:Oletpa suloinen. No, ok, jos mä vielä tänä iltana ristin kädet...suhun mä enempi luotan ko itseeni (mä en osaa mitään!).Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Anna Jumalalle mahdollisuus auttaa Olet jo valmiiksi sitä mieltä että ei Hän kuitenkaan. Mä en anna periksi! Älä anna sinäkään :hug:Alkuperäinen kirjoittaja karkkilat vai olinko karkkilaiset viimeks:ei oo auttanu - en uskonutkaan kun kuten sanoin ei ole mun monivuotisetkaan auttanu...ei mua saa kuntoon, ja nyt menee avioliittokin näköjään...ainaista riitelyä-
Miten surullista Olen pahoillani, sulla on suuri suru nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Suru:Pyydän rukousta äidilleni jolla on pitkälle edennyt haimasyöpä eikä ehkä enää paljon aikaa minun ja ensimmäisen lapsenlapsensa kanssa. Itselläni ei uskoa ole mutta ei se varmaankaan estä pyytämästä rukousta äitini puolesta heiltä joilla se on.
Muistan poikasi tuolta aiemmilta sivuilta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vammaisella pojallani menee entistä huonommin, voisitkohan vielä rukoilla kuitenkin hänen puolestaan, jos vaikka tapahtuisi ihmeparentuminen tai ainakin, että hänen elämänsä menisi parempaan päin. Kiitos, että olet rukoillut hänen puolestaan. Uskotaan, että Jumala kuulee ja toimii hänen parhaakseen. Nyt vaan tuntuu kestämättömältä ja , että kohta hajoan, niin vaikea tilanne.
Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tilli:Olen huolissani veljestäni, joka oireilee masennuksen tavoin, mutta ei ehkä uskalla antautua hoidettavaksi. Rukoilen, että saisi uskovan terapeutin tuekseen. Meillä on traumaattinen lapsuus, mutta itse olen saanut pohjamutien kautta Jumalan armon avulla eheytyä ja uudistua, kiitos siitä!! Jeesus kanssasi ja kaikkesi kun teet arvokasta työtä rukoilemalla. Mikään huokaus ei mene hukkaan.
Mä muistan kanssa teitä Gracen apuna :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vammaisella pojallani menee entistä huonommin, voisitkohan vielä rukoilla kuitenkin hänen puolestaan, jos vaikka tapahtuisi ihmeparentuminen tai ainakin, että hänen elämänsä menisi parempaan päin. Kiitos, että olet rukoillut hänen puolestaan. Uskotaan, että Jumala kuulee ja toimii hänen parhaakseen. Nyt vaan tuntuu kestämättömältä ja , että kohta hajoan, niin vaikea tilanne.
:hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ristikuningatar:Mä muistan kanssa teitä Gracen apuna :heart:
Minäkin hain tuolta kaapin pohjalta vihkon ja kirjoitan siihen nyt myös ylös, niin muistan jokaista ihan yksitellen sinun kanssasi .Alkuperäinen kirjoittaja Grace::hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ristikuningatar:Mä muistan kanssa teitä Gracen apuna :heart:
Saisinkohan rukousapua? Kaipaan niin kovasti edelleen kuollutta sisarustani että tuntuu ettei ajatuskaan kulje.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Täällä olen jälleen vihkoni kanssa. :wave:
Totta kai, rukoilen, että te molemmat voisitte siirtää syrjään oikeassa olemisen tarpeen ja antaa tilaa sille tarpeelle saada ja antaa rakkautta ja ymmärrystä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos rukoilisit meidän perheen puolesta, että saisimme nämä ainaiset riidat miehen kanssa loppumaan ja opittaisiin taas rakastamaan toisiamme. Tilanne näyttää toivottomalta
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja ristikuningatar:Minäkin hain tuolta kaapin pohjalta vihkon ja kirjoitan siihen nyt myös ylös, niin muistan jokaista ihan yksitellen sinun kanssasi .Alkuperäinen kirjoittaja Grace::hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ristikuningatar:Mä muistan kanssa teitä Gracen apuna :heart:
:hug: Istu nyt ja koita rauhoittua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:Saisinkohan rukousapua? Kaipaan niin kovasti edelleen kuollutta sisarustani että tuntuu ettei ajatuskaan kulje.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Täällä olen jälleen vihkoni kanssa. :wave:
Auttakaa joku minua ajatuksin... Henkikin salpautuu. Kun tätä kirjoitan.
Tekisi mieli huutaa ääneen APUA!!!
Miksi niin kauhealla tavalla pitää kuolla??? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Totta kai, rukoilen, että te molemmat voisitte siirtää syrjään oikeassa olemisen tarpeen ja antaa tilaa sille tarpeelle saada ja antaa rakkautta ja ymmärrystä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos rukoilisit meidän perheen puolesta, että saisimme nämä ainaiset riidat miehen kanssa loppumaan ja opittaisiin taas rakastamaan toisiamme. Tilanne näyttää toivottomalta
Rukoilen anteeksi antamisen voimaa teille toisianne kohtaan. Pelkästään sillä saa suhteen paranemisen käyntiin ja turvallisen ilmapiirin jossa asioista voisi keskustella ilman riitaa :hug:
Olette vihkossani ja rukouksissani =)
Muistan sua rukouksin, että Jeesus ojentaa auttavat kätensä sua kohti ja sulkee sut syliinsä. Antaa helpotuksen ja kaiken sen avun mitä tarvitset :heart: . Siunausta sulle.Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:Saisinkohan rukousapua? Kaipaan niin kovasti edelleen kuollutta sisarustani että tuntuu ettei ajatuskaan kulje.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Täällä olen jälleen vihkoni kanssa. :wave:
Auttakaa joku minua ajatuksin... Henkikin salpautuu. Kun tätä kirjoitan.
Tekisi mieli huutaa ääneen APUA!!!
Miksi niin kauhealla tavalla pitää kuolla??? :'(
Mitäs jos lährettäis siskosein nukkumaan? *haukotus*Alkuperäinen kirjoittaja ristikuningatar:
Juu, näin tehdään . Jumituin vain tähän koneelle, vaikka oon tehnyt nukkumaan menoa jo vaikka kuinka pitkään. Kauniita unia, sisko :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mitäs jos lährettäis siskosein nukkumaan? *haukotus*Alkuperäinen kirjoittaja ristikuningatar: