Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

auttaja
Tiedän miltä tuntuu kun horjumme tällä tiellä, mutta Jumalan rakkauden suuruus sinua kohtaan on juuri siinä, ettei sinun horjumisesi vaikuta Hänen rakkautensa määrään. Vaikka sinä horjutkin Hän ei horju rakkaudessaan. Hän rakastaa sinua yhä yhtä paljon, vaikka epäonnistuitkin omasta mielestäsi. Raamatussa Jumala sanoo sinulle näin: "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi" ...haluatko palata takaisin? Olisi suuri ilo olla auttamassa ja saattamassa sinua takaisin Jeesuksen luo:) Voidaan rukoilla sinulle anteeksiantoa yhdessä :)

auttaja
Alkuperäinen kirjoittaja vattu:
Kiitos auttaja. :heart: Olen muutama vuosi sitten hetken ollut uskossa, mutta maailma vei taas mennessään. Takaisin paluu tuntuu todella vaikealta. :(
vastaukseni meni jo seuraavalle sivulle, joten lukisitko sen sieltä:)

auttaja
anteeksi kömpelyyteni näiden kirjoitusten kanssa, mutta tämä oli siis vastaukseni sinulle:

Tiedän miltä tuntuu kun horjumme tällä tiellä, mutta Jumalan rakkauden suuruus sinua kohtaan on juuri siinä, ettei sinun horjumisesi vaikuta Hänen rakkautensa määrään. Vaikka sinä horjutkin Hän ei horju rakkaudessaan. Hän rakastaa sinua yhä yhtä paljon, vaikka epäonnistuitkin omasta mielestäsi. Raamatussa Jumala sanoo sinulle näin: "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi" ...haluatko palata takaisin? Olisi suuri ilo olla auttamassa ja saattamassa sinua takaisin Jeesuksen luo:) Voidaan rukoilla sinulle anteeksiantoa yhdessä :)

onneton
Alkuperäinen kirjoittaja auttaja:
hei "onneton"...tarvitsetko apua? Seuraan itse Jeesusta kaikkialle ja yritän auttaa myös toisia, koska Jeesus auttoi minua. Jeesus on uskomaton rakkaudessaan ja auttaa varmasti:)
En usko emää että kukaan tai mikään voisi auttaa. Haluaisin kuolla,unohtaa. Vain lapset ovat toistaiseksi pitäneet minut elämässä kiinni. Ei ole ketään kelle puhua.

auttaja
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:
hei "onneton"...tarvitsetko apua? Seuraan itse Jeesusta kaikkialle ja yritän auttaa myös toisia, koska Jeesus auttoi minua. Jeesus on uskomaton rakkaudessaan ja auttaa varmasti:)
En usko emää että kukaan tai mikään voisi auttaa. Haluaisin kuolla,unohtaa. Vain lapset ovat toistaiseksi pitäneet minut elämässä kiinni. Ei ole ketään kelle puhua.
"Rukoilen sinulle suurta iloa, rukoilen, että Jeesus koskettaisi sinua juuri nyt ja saisit tuntea Hänen suuruutensa ja rakkautensa. Rukoilen, että juuri nyt saat kohdata Kaikkivaltiaan Jumalan voiman ja kokea Hänen rajattomat mahdollisuudet elämässäsi. Vahvista Pyhä Henki!. Rukoilen, että saat kokea anteeksiannon riemun, joka on Herrassamme Jeesuksessa meille annettu. Ole rohkea ja ota vastaan tämä Jumalan lahja!"

onneton
"Rukoilen sinulle suurta iloa, rukoilen, että Jeesus koskettaisi sinua juuri nyt ja saisit tuntea Hänen suuruutensa ja rakkautensa. Rukoilen, että juuri nyt saat kohdata Kaikkivaltiaan Jumalan voiman ja kokea Hänen rajattomat mahdollisuudet elämässäsi. Vahvista Pyhä Henki!. Rukoilen, että saat kokea anteeksiannon riemun, joka on Herrassamme Jeesuksessa meille annettu. Ole rohkea ja ota vastaan tämä Jumalan lahja!"
Kiitos että haluat auttaa.Itken täällä enkä uskalla mennä nukkumaan. Olen niin kauan kaivannut jotain kelle vois puhua. Miten maailmassa voi olla näin yksin? Silti jotenkin hävettää tällainen käytös,asioistaan puhuminen näin tuntemattomalle. Mutta ei kai mulla oo enää mitään menetettävääkään.

auttaja
Minulla on sinulle ilouutinen...Jeesus sanoi ennen ristikuolemaansa, että meille on parempi, että Hän menee pois Isän luo, sillä jos Hän ei menisi pois, ei myöskään Pyhä Henki tulisi luoksemme, sillä Jeesus itse lähettää Pyhän Henkensä taivaasta Isän luota. Jeesus lupasi siis meille, ettei Hän jätä meitä yksin, joten ilouutinen on sinulle se, että Pyhä Henki eli puolustaja tulee luoksesi kun otat vastaan Jeesuksen - silloin et ole enää yksin:) Oletko jo vastaanottanut Hänet Vapahtajaksesi, jotta saisit Pyhän Hengen, sillä kaikki jotka ottavat Hänet vastaan saavat sen?

onneton
Minulla on sinulle ilouutinen...Jeesus sanoi ennen ristikuolemaansa, että meille on parempi, että Hän menee pois Isän luo, sillä jos Hän ei menisi pois, ei myöskään Pyhä Henki tulisi luoksemme, sillä Jeesus itse lähettää Pyhän Henkensä taivaasta Isän luota. Jeesus lupasi siis meille, ettei Hän jätä meitä yksin, joten ilouutinen on sinulle se, että Pyhä Henki eli puolustaja tulee luoksesi kun otat vastaan Jeesuksen - silloin et ole enää yksin:) Oletko jo vastaanottanut Hänet Vapahtajaksesi, jotta saisit Pyhän Hengen, sillä kaikki jotka ottavat Hänet vastaan saavat sen?
En ymmärrä... Ei ole varmaan minulle tarkoitettu vaan jollekin toiselle.

auttaja
En ymmärrä... Ei ole varmaan minulle tarkoitettu vaan jollekin toiselle.
Ole huoleti, vaikket ymmärräkään - se tarkoittaa vaan sitä ettet ole vielä vastaanottanut Jeesusta syntiesi sovittajaksi. Tämä on tarkoitettu juuri sinulle:) Kerron sinulle lisää, jotta voit vastaanottaa Jeesuksen. Jeesus Kristus oli Jumalan Poika, joka maksoi meidän synneistämme uhraamalla oman henkensä meidän puolestamme. Hän siis rakasti meitä niin paljon, että uhrasi oman henkensäkin, jotta me pelastuisimme ja pääsisimme taivaaseen. Uskomalla Jeesukseen syntiesi sovittajana sinäkin saat syntisi anteeksi ja silloin saat myös tuon luvatun Pyhän Hengen, joka autta sinua täällä elämässäsi niin että onnistut pääsemään perille taivaan kotiin. Pyhä henki on Jumalan kolmas persoona, joka tulee luoksesi heti kun sanot Jeesukselle "kyllä". Jeesuksen vastaanottaminen on ihmisen kyllä vastaus Jeesukselle. Jumala siis kysyy sinulta haluatko saada syntisi anteeksi ja jos vastaat juuri nyt, että haluat, niin tulet saamaan myös PYhän Hengen.

auttaja
Voit laittaa nyt kätesi ristiin ja sanoa Isälle Jumalalle vaikka niin, että " Haluan saada syntini anteeksi ja kiitos, että annoit oman rakkaan Poikasi kuolemaan minun vuokseni" Hän vastaa sinulle varmasti:)

auttaja
Voit laittaa nyt kätesi ristiin ja sanoa Isälle Jumalalle vaikka niin, että " Haluan saada syntini anteeksi ja kiitos, että annoit oman rakkaan Poikasi kuolemaan minun vuokseni" Hän vastaa sinulle varmasti:)
Tunnusta myös että olet tehnyt syntiä Jumalaa ja muita ihmisiä kohtaan, sillä jokainen meistä on tehnyt syntiä teoin ja ajatuksin:)

onneton
haluaisin uskoa sinua,mutta juuri tällä hetkellä haluaisin jonkun ihmisen lähelleni,olkapään jota vasten itkeä ja vain olla.Olen niin äärettömän yksin. Itse olen siihen varmaan syyllinenkin. Lapsuudesta asti ollut niin paljon pahoja asioita,niistä ei pääse eroon,tulevat uniinkin.Olen kokenut niin paljon pahaa.Siksi olen hävennyt menneisyyttäni,painanut sen jonnekin syvälle,yrittänyt vain selviytyä. Haluaisin uskoa jumalaasi,mutta yhtä yksinhän minä olen sen jälkeenkin...

auttaja
haluaisin uskoa sinua,mutta juuri tällä hetkellä haluaisin jonkun ihmisen lähelleni,olkapään jota vasten itkeä ja vain olla.Olen niin äärettömän yksin. Itse olen siihen varmaan syyllinenkin. Lapsuudesta asti ollut niin paljon pahoja asioita,niistä ei pääse eroon,tulevat uniinkin.Olen kokenut niin paljon pahaa.Siksi olen hävennyt menneisyyttäni,painanut sen jonnekin syvälle,yrittänyt vain selviytyä. Haluaisin uskoa jumalaasi,mutta yhtä yksinhän minä olen sen jälkeenkin...
Jeesus on mestari auttamaan sinua kaikessa tuossa mitä kerroit:) Tiedän, että ajattelet olevasi yksin vielä Jeesuksen vastaanottamisen jälkeenkin ja se johtuu siitä, että sinulla ei ole vielä suurta uskoa, joka uskoisi Jeesuksen elävän yhä ja olevan kanssasi Pyhän Henkensä kautta. Kohtasin itse elävän vapahtajani Jeesuksen aikoinaan ja tiedän Hänen elävän yhä. Hän kohtaa ihmisiä jatkuvasti.

Jotta voisit uskoa Hänen elävän rukoilen puolestasi tässä hetkessä. Olen täysin varma, että elävä Herramme vastaa sinulle, niin että tiedät Hänen elävän. Sinun tarvitsee vain vastaanottaa tämä rukous, niin tiedät itsekin Hänen elävän.

"Rakas Jeesus, olet keskellämme nyt ja tiedät tämän rakkaan ystäväni epäuskon. Pyydän, että vaikuttaisit Hengelläsi niin, että tämä ystäväni uskoisi sinun elävän yhä ja Hän saisi uskoa kaikki syntinsä anteeksi tässä hetkessä ja vapautua kaikista ahdistuksista juuri nyt. Jeesuksen Kristuksen kalliissa nimessä ja maahan vuotaneessa sovintoveressä ystäväni, olet vapaa kaikista synneistäsi ja kaikista ahdistuksistasi. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Amen!

siis
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Laitoin vihkoon ylös ne rukouspyynnöt täältä palstalta ja olen luvannut muistaa heitä rukouksin.
Tavalla tai toisella Taivaan Isä auttaa heitä, tiedän sen =)

Tulkaa kertomaan - te jotka olette rukousapua pyytäneet - miten Jumala on niihin vastannut =)
Voiko vielä pyytää rukouspyyntöö?

auttaja
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Laitoin vihkoon ylös ne rukouspyynnöt täältä palstalta ja olen luvannut muistaa heitä rukouksin.

Tulkaa kertomaan - te jotka olette rukousapua pyytäneet - miten Jumala on niihin vastannut =)
voi toki

auttaja
Auttaja lähtee nyt nukkumaan, mutta voi olla, että palaan vielä takaisin joskus tälle keskustelupalstalle. Käyn joka tapauksessa katsomassa huomenna, jos täällä on vielä joku viesti koskien tämän illan keskusteluja. Hyvää yötä, Jeesus myötä!

Pyytäisin rukousta elämäntilanteeseeni. Masennus on uusiutumassa, enkä mitenkään jaksaisi enää läpikäydä sitä kamaluutta.
Rukoilen tässä puolestasi "Jeesus, vahvista Pyhän Henkesi kautta. Anna voimaa ja rohkeutta tähän hetkeen. Anna Herra myös iloa, joka peittää alleen kaiken murheen. Vahvista Herra. Amen."

Oletko jo uskossa Jeesukseen?
Kiitos. :) Uskon, mutten ole uskossa.
siitä se alkaa, suosittelen sinulle myös elävää uskoa Jeesuksessa meidän herrassa silloin tulet todella huomaamaan eron elämässäsi. hyviä asioita alkaa tapahtua! huuda herran puoleen ja hän vastaa : )

Kiitos auttaja. :heart: Olen muutama vuosi sitten hetken ollut uskossa, mutta maailma vei taas mennessään. Takaisin paluu tuntuu todella vaikealta. :(
muistappa tarina tuhlaajapojasta : ) kyllä herra haluaa sinut takaisin rohkeasti vaan minä myös rukoilen puolestasi.

:hug: Ei saa luovuttaa koskaan! :heart:
Ota minuun yhteyttä yksityisviestillä. Voit luottamuksella kertoa mikä painaa mieltäsi. Nyt kun en voi tarjota konkreettisesti olkapäätä sinulle niin tarjoan virtuaalista sellaista :)
Suljen sinut rukouksiin, älä huolehdi kaikki kyllä järjestyy :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja siis:

Totta kai :hug:

arka mutta silti uskossa
Kiitos Jumalalle ja Gracelle ja kaikille muillekin jotka on rukoillu! Mun paniikkikohtaukset on loppuneet! Ei ole ollut yhtään sen jälkeen kun pyysin rukousta. Olin epäileväinen mutta pakko se nyt uskoa. Tämä on ihme! Elämä tuntuu paremmalta nyt! :)

Yhteistyössä