Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

minä vaan!
ootte jo varmaan nukkumassa,mutta jos joskus myöhemmin tän luette... Oma elämä solmussa - paljon asioita jotka painavat ja joista en voi kenellekään puhua. Lapsella sairautta,pelottaa että mitä on loppujen lopuksi. <<<<<<<<elämä tuntuu aina vaan raskaammalta- en tiedä miten jaksan... Oma rukoukseni ei varmaan johda mihinkään,olen niin monesti mokannut.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan!:
ootte jo varmaan nukkumassa,mutta jos joskus myöhemmin tän luette... Oma elämä solmussa - paljon asioita jotka painavat ja joista en voi kenellekään puhua. Lapsella sairautta,pelottaa että mitä on loppujen lopuksi. <<<<<<<<elämä tuntuu aina vaan raskaammalta- en tiedä miten jaksan... Oma rukoukseni ei varmaan johda mihinkään,olen niin monesti mokannut.
Laitan sinut vihkooni älä huoli kaikki järjestyy ihan varmasti :hug:
Ja muista että Jumala kuuntelee aina vaikka tekisit sen millaisten mokailuiden jälkeen. Kukaan meistä ihmisistä ei ole pelkästään omien tekojensa ja hyvyytensä perusteella kelvollinen Jumalalle tai Jumala ei ajattele näin. Hän rakastaa kaikesta huolimatta :heart:
Puhu Hänelle ongelmistasi tulet huomaamaan, että jotain alkaa tapahtua ja minä lupaan muistaa sinua rukouksin.
Älä pelkää :heart:

Jumala rakastaa sinua yhä
Olin täällä myöhään eilen ensimmäistä kertaa ja oli todella hienoa löytää täältä tällainen keskustelu. Jumala siunaa varmasti teitä kaikkia ja tulette näkemään Hänen voimansa vielä keskellänne. Jeesus rakastaa juuri tällaista mitä täällä tapahtuu. Hän antaa varmasti siunauksensa vapautua kaikille tarvitseville täällä. Rukoilen, että kaikki hädässä olevat saavat kokea Jumalan siunaavan käden voiman ja rakkauden. Raamattu kehottaa meitä huutamaan Häntä avuksi hädän päivänä ja Hän on luvannut auttaa. Jumalan siunausta ja Pyhän Hengen kosketusta teille kaikille, jotka Häntä huudatte avuksenne. Olkaa siunattuja ja uskokaa Jumalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jumala rakastaa sinua yhä:
Olin täällä myöhään eilen ensimmäistä kertaa ja oli todella hienoa löytää täältä tällainen keskustelu. Jumala siunaa varmasti teitä kaikkia ja tulette näkemään Hänen voimansa vielä keskellänne. Jeesus rakastaa juuri tällaista mitä täällä tapahtuu. Hän antaa varmasti siunauksensa vapautua kaikille tarvitseville täällä. Rukoilen, että kaikki hädässä olevat saavat kokea Jumalan siunaavan käden voiman ja rakkauden. Raamattu kehottaa meitä huutamaan Häntä avuksi hädän päivänä ja Hän on luvannut auttaa. Jumalan siunausta ja Pyhän Hengen kosketusta teille kaikille, jotka Häntä huudatte avuksenne. Olkaa siunattuja ja uskokaa Jumalaan.
Aamen! =)

rikkosiipi
Mä olen huolissani mun ystävästä. Hän kamppailee masennuksen ja päihdeongelman kanssa. Välillä on parempia päiviä ja välillä taas katoaa synkkyyteen. Olen yrittänyt auttaa, kuunnella, ohjata hoitoon, mutta aikuinen ihminen kuitenkin itse tekee sen valinnan.

Mä olen jopa rukoillut tämän ihmisen puolesta (on mulle vaikeaa), mutta ehkä häntä varten sit on joku suunnitelma, kun tilanne ei muutu. Pidän häneen yhteyttä joka päivä ja luulen, että se merkitsee hänelle paljon. En syyllistä tai tuomitse, yritän vaan olla lähellä.

Nyt vaan multa alkaa keinot loppua. Pyydän teiltä apua.

Alkuperäinen kirjoittaja rikkosiipi:
Mä olen huolissani mun ystävästä. Hän kamppailee masennuksen ja päihdeongelman kanssa. Välillä on parempia päiviä ja välillä taas katoaa synkkyyteen. Olen yrittänyt auttaa, kuunnella, ohjata hoitoon, mutta aikuinen ihminen kuitenkin itse tekee sen valinnan.

Mä olen jopa rukoillut tämän ihmisen puolesta (on mulle vaikeaa), mutta ehkä häntä varten sit on joku suunnitelma, kun tilanne ei muutu. Pidän häneen yhteyttä joka päivä ja luulen, että se merkitsee hänelle paljon. En syyllistä tai tuomitse, yritän vaan olla lähellä.

Ymmärrän sua ja tiedän itse kokemuksesta kuinka raskasta on olla masentuneen rinnalla. Tuntuu että se imee kaiken voiman itsestä. Tiedän myöskin mitä on olla itse masentunut ja ihan varmasti olet hänelle sellainen tuki johon voi luottaa.
Mutta älä taakoita itseäsi liikaa.
Muistan häntä sekä sinua rukouksin ja laitan vihkooni ylös :hug:
Haluan sullekin sanoa, että Herra ei jätä tätäkään huomioimatta eikä vastaamatta :)

Jumala rakastaa sinua yhä
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja rikkosiipi:

Ymmärrän sua ja tiedän itse kokemuksesta kuinka raskasta on olla masentuneen rinnalla. Tuntuu että se imee kaiken voiman itsestä. Tiedän myöskin mitä on olla itse masentunut ja ihan varmasti olet hänelle sellainen tuki johon voi luottaa.
Mutta älä taakoita itseäsi liikaa.
Muistan häntä sekä sinua rukouksin ja laitan vihkooni ylös :hug:
Haluan sullekin sanoa, että Herra ei jätä tätäkään huomioimatta eikä vastaamatta :)
Hei rikkosiipi - kun Jeesus kohtasi sykarin kaivolla naisen, Hän sanoi tälle naiselle: "Jos sinä tietäisit kuka minä olen , niin sinä pyytäisit minulta elävää vettä ja minä antaisin sinun juoda sitä ja se vesi kumpuaisi sinussa ikuiseen elämään." Jeesus antaa juoda Pyhää Henkeään, jotta jaksamme elää täällä maailmassa. Kutsun sinua tutustumaan Jeesukseen ja "juomaan" Hänestä elävää vettä vai tunnetko jo hänet? Rukoilen myös ystäväsi puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Grace, ma olen suossa, tarvitsisin todellakin jonkun muistamaan rukouksissa :'(
:hug: Totta kai! Olet vihkossain :heart:
Katse nyt vaan rohkeesti eteenpäin kaikki järjestyy :hug:
Rauhaa sisko (T) minäkin mukana : ) tulen rukouspiiriin herra on hyvä, istuta siemen kaikkien sydämeen, sinun puoleesi huutavien ja ongelmien kanssa kamppailevien lastesi avuksi. Herra näytä loppumaton armosi ja anna rauha voipuneiden ja hädässä olevien avuksi. Ja Grace suuri siunaus myös sinulle huomen aamulla rukouskokoukseen : )

muuten kaikille tiedoksi jotka epäilevät kyllä meidän herralla on linjat hyvin kunnossa ja hän kuulee 24/7 että aina kannattaa huutaa häntä avuksi ja kukaan ei ole hänen silmissään vähäpätöisempi kuin toinen, kaikki ovat tärkeitä. me kaikkiKun hätä on voimme tulla herran eteen puutteinemme. muistetaan myös kiittää ja ylistää herraa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
muuten kaikille tiedoksi jotka epäilevät kyllä meidän herralla on linjat hyvin kunnossa ja hän kuulee 24/7 että aina kannattaa huutaa häntä avuksi ja kukaan ei ole hänen silmissään vähäpätöisempi kuin toinen, kaikki ovat tärkeitä. me kaikkiKun hätä on voimme tulla herran eteen puutteinemme. muistetaan myös kiittää ja ylistää herraa.
Näin on :)

auttaja
hei "onneton"...tarvitsetko apua? Seuraan itse Jeesusta kaikkialle ja yritän auttaa myös toisia, koska Jeesus auttoi minua. Jeesus on uskomaton rakkaudessaan ja auttaa varmasti:)

auttaja
Alkuperäinen kirjoittaja vattu:
Pyytäisin rukousta elämäntilanteeseeni. Masennus on uusiutumassa, enkä mitenkään jaksaisi enää läpikäydä sitä kamaluutta.
Rukoilen tässä puolestasi "Jeesus, vahvista Pyhän Henkesi kautta. Anna voimaa ja rohkeutta tähän hetkeen. Anna Herra myös iloa, joka peittää alleen kaiken murheen. Vahvista Herra. Amen."

Oletko jo uskossa Jeesukseen?

vattu
Alkuperäinen kirjoittaja auttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vattu:
Pyytäisin rukousta elämäntilanteeseeni. Masennus on uusiutumassa, enkä mitenkään jaksaisi enää läpikäydä sitä kamaluutta.
Rukoilen tässä puolestasi "Jeesus, vahvista Pyhän Henkesi kautta. Anna voimaa ja rohkeutta tähän hetkeen. Anna Herra myös iloa, joka peittää alleen kaiken murheen. Vahvista Herra. Amen."

Oletko jo uskossa Jeesukseen?
Kiitos. :) Uskon, mutten ole uskossa.

auttaja
Tiedän mitä tarkoitat tuolla:) Tiedätkö, että Jeesuksen vastaanottaminen on suurin asia ja suurinta mitä voit koskaan kuvitellakaan tekeväsi elämässäsi ja siksi Jeesuksen vastaanottaminen on myös suurimman "kynnyksen takana". Raamattu kuvaa tätä ahtaana porttina, joka kuitenkin johtaa elämään. Jeesuksen vastaanottaminen Vapahtajaksi on myös mitä vapauttavin kokemus, koska Hän nostaa silloin taakkaamme pois meidän harteiltamme ja siirtää ne omille harteilleen. Osaatko kuvitella mitä tämä voisi tarkoittaa kohdallasi? Rukoilen sinulle myös erityistä rohkeutta tähän:)

Yhteistyössä