vieras
Itseni puolesta, että minusta tulisi parempi ihminen ja parantuisin minua vaivaavista "sairauksista"Elämä hakusessa....
Mä olen myös rukoillut muiden puolesta - toki ensin luvan kysyttyäni - , mutta mun jumalilleni rukouksella esitetty pyyntö ei ole niin helppo, että voisin alkaa ottaa "tilauksia" vastaan. Aika ajoin olen kyllä miettinyt, että kristinusko on loppujen lopuksi varsin helppo uskonto. Omani on vähän haasteellisempi ja edellyttää multa jokapäiväisessä elämässäni enemmän kuin kristinusko edellyttäisi. Myös rukoilemisen suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Raamatussa sanotaan ; Rukoilkaa toistenne puolesta (Jaak 5:16)
Kun avaan vihkoni ja luen näitä mulle tulee aidosti hätä ja murhe näiden rukouspyyntöjä jättäneiden ihmisten elämästä ja niiden puolesta rukoileminen ei tunnu raskaalta koska saan voimaa Jumalalta. Se on ihmeellistä
Muistan sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itseni puolesta, että minusta tulisi parempi ihminen ja parantuisin minua vaivaavista "sairauksista"Elämä hakusessa....
Kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen myös rukoillut muiden puolesta - toki ensin luvan kysyttyäni - , mutta mun jumalilleni rukouksella esitetty pyyntö ei ole niin helppo, että voisin alkaa ottaa "tilauksia" vastaan. Aika ajoin olen kyllä miettinyt, että kristinusko on loppujen lopuksi varsin helppo uskonto. Omani on vähän haasteellisempi ja edellyttää multa jokapäiväisessä elämässäni enemmän kuin kristinusko edellyttäisi. Myös rukoilemisen suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Raamatussa sanotaan ; Rukoilkaa toistenne puolesta (Jaak 5:16)
Kun avaan vihkoni ja luen näitä mulle tulee aidosti hätä ja murhe näiden rukouspyyntöjä jättäneiden ihmisten elämästä ja niiden puolesta rukoileminen ei tunnu raskaalta koska saan voimaa Jumalalta. Se on ihmeellistä
Hieno idea sulla kuitenkin aloituksessasi :heart: Mä olen aina silloin tällöin palstaa lukiessani miettinyt, että joku kirjoittaja tarvitsisi sillä hetkellä jumalteni ja henkien suojelusta. Ja kenties henkioppaankin itselleen.
Tuo on kyllä yksi hienoimmista piirteistä kristinuskossa Siis se armo. Silti en enää vaihda Olen jo tottunut ajatukseen, että mitään armoa ei ole vaan teot määrää kohtalon.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kiitos :heart:
Sepä se on kait se punainen lanka Raamatussa eli Jeesus.
Hänen - juuri tämän pitkäperjantaina tapahtuneen ristillä kuolemansa ansiosta minun ei tarvi "kuin" rukoilla ihmisten puolesta eikä enää uhrata vanhan liiton tapaan veriuhreja =)
Vastasin siihen toiseen ketjuun.Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:No mitä sun mielestä tapahtuu kuoleman jälkeen toiseen uskontokuntaan kuuluvalle, joka ei ole kuullut kristinuskosta?
Vastaisitko täällä, Grace, kun toisessa ketjussa et tainnut huomata kysymystä?
:hug: Laitan sinut ja lapsesi vihkooni, muistan teitä rukouksin.Alkuperäinen kirjoittaja poi:Rukoile lapseni puolesta, että hän pysyy terveenä, ja että minä saisin jostain voimaa selättää masennus. kiitos!
:hug: Olet vihkossain ja mielessäni :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Uudi ejk:Muistatko minuakin Grace. Nyt hankaluuksia uskonelämässä ja paniikkihäiriö ja sen yhteydessä pelot vaivaa. Kiitos etukäteen !! Ihan, kun laitoit tällaisen ketjun. Huomasin sen vasta äskettäin.
Voimia ja siunausta sinulle tässä tehtävässä.
Laitan siskosi vihkooni ja suljen rukouksiini :hug:Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:Mä pyytäisin rukoilemaan siskoni puolesta,hänellä on pitkäaikaissairaus silmissä.Sairaus varjostaa hänen elämäänsä niin,että hän ei uskaltaisi lasta tehdä,koska pelkää joskus menettävänsä näön.Pyydän rukoilemaan,että sairaus ei pahenisi.
Huomiselle saat tarvitsemasi voiman ihan varmasti tuli mitä tuli :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pyyntö:Kiitos tästä ketjusta, Grace Pelkään sairastavani aivosyöpää. Olen huomenna menossa magneettikuvaan ja pelkään hirveästi! Olen myös etsinyt uskoa ja pyytänyt Häntä elämääni. Toivon löytäväni mielenrauhan, kovasti toivon. Perheelleni terveyttä ja mieheni kanssa avioliiton paranemista.
Laitoin vihkooni ja rukoilen hänen puolesta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Ystävälläni on rintäsyöpä joka jo parani leikkauksella ja systostaateilla, mutta uusia etäsipesäkkeitä löytyi ja sytostaattihoidot alkoivat uudestaan. Häntä pelottaa tulevaisuus ja lasten tulevaisuus kovasti. Toivoisin, että hänelle löytyisi apua. Hän on ihminen joka aina auttaa muita ja on hyvä ihminen.
Muistan teitä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Muistaisitko meitä rukouksissasi. Pitkä lapsettomuus takana ja epätoivo vallannut mielen. Toiveissa, että voisimme olla vanhempia bio-ja/tai adoptiolapsille.
Anna Jumalalle mahdollisuus auttaa Olet jo valmiiksi sitä mieltä että ei Hän kuitenkaan. Mä en anna periksi! Älä anna sinäkään :hug:Alkuperäinen kirjoittaja karkkilat vai olinko karkkilaiset viimeks:ei oo auttanu - en uskonutkaan kun kuten sanoin ei ole mun monivuotisetkaan auttanu...ei mua saa kuntoon, ja nyt menee avioliittokin näköjään...ainaista riitelyä-
Rukoilen hänen puolestaan. Jumala tietää :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pp:Voisitko ruloilla, että mieheni paras ystävä paranisi keuhkosyövästä?