Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Raamatussa sanotaan ; Rukoilkaa toistenne puolesta (Jaak 5:16)

Kun avaan vihkoni ja luen näitä mulle tulee aidosti hätä ja murhe näiden rukouspyyntöjä jättäneiden ihmisten elämästä ja niiden puolesta rukoileminen ei tunnu raskaalta koska saan voimaa Jumalalta. Se on ihmeellistä :)
Mä olen myös rukoillut muiden puolesta - toki ensin luvan kysyttyäni - , mutta mun jumalilleni rukouksella esitetty pyyntö ei ole niin helppo, että voisin alkaa ottaa "tilauksia" vastaan. Aika ajoin olen kyllä miettinyt, että kristinusko on loppujen lopuksi varsin helppo uskonto. Omani on vähän haasteellisempi ja edellyttää multa jokapäiväisessä elämässäni enemmän kuin kristinusko edellyttäisi. Myös rukoilemisen suhteen.

Hieno idea sulla kuitenkin aloituksessasi :heart: Mä olen aina silloin tällöin palstaa lukiessani miettinyt, että joku kirjoittaja tarvitsisi sillä hetkellä jumalteni ja henkien suojelusta. Ja kenties henkioppaankin itselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itseni puolesta, että minusta tulisi parempi ihminen ja parantuisin minua vaivaavista "sairauksista"Elämä hakusessa....
Muistan sinua :hug:
Se että sinusta tulisi parempi ihminen on kuin hattara, hetken suussa ja maistuu hyvältä ja sitten sulaa pois. En usko kenenkään paremmuuteen ihmisenä,että se olisi tietty taso tai saavutus jossa pysytään maailman tappiin saakka.
Lähinnä tärkeintä on se, että pyrkimys ihmisenä olisi hyvään, mutta kuitenkin olla itselleen armollinen niin kuin Jumalakin on ihmisiä kohtaan.
Rukoilen, että saisit tuntea niin sydämessäsi kuin Jumala tuntee sinua kohtaan.
Sitä kautta muutkin ongelmat ratkeaa :)
Olet Hänelle todella rakas :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Raamatussa sanotaan ; Rukoilkaa toistenne puolesta (Jaak 5:16)

Kun avaan vihkoni ja luen näitä mulle tulee aidosti hätä ja murhe näiden rukouspyyntöjä jättäneiden ihmisten elämästä ja niiden puolesta rukoileminen ei tunnu raskaalta koska saan voimaa Jumalalta. Se on ihmeellistä :)
Mä olen myös rukoillut muiden puolesta - toki ensin luvan kysyttyäni - , mutta mun jumalilleni rukouksella esitetty pyyntö ei ole niin helppo, että voisin alkaa ottaa "tilauksia" vastaan. Aika ajoin olen kyllä miettinyt, että kristinusko on loppujen lopuksi varsin helppo uskonto. Omani on vähän haasteellisempi ja edellyttää multa jokapäiväisessä elämässäni enemmän kuin kristinusko edellyttäisi. Myös rukoilemisen suhteen.

Hieno idea sulla kuitenkin aloituksessasi :heart: Mä olen aina silloin tällöin palstaa lukiessani miettinyt, että joku kirjoittaja tarvitsisi sillä hetkellä jumalteni ja henkien suojelusta. Ja kenties henkioppaankin itselleen.
Kiitos :heart:
Sepä se on kait se punainen lanka Raamatussa eli Jeesus.
Hänen - juuri tämän pitkäperjantaina tapahtuneen ristillä kuolemansa ansiosta minun ei tarvi "kuin" rukoilla ihmisten puolesta eikä enää uhrata vanhan liiton tapaan veriuhreja =)

Keittiönoita
Kiitos :heart:
Sepä se on kait se punainen lanka Raamatussa eli Jeesus.
Hänen - juuri tämän pitkäperjantaina tapahtuneen ristillä kuolemansa ansiosta minun ei tarvi "kuin" rukoilla ihmisten puolesta eikä enää uhrata vanhan liiton tapaan veriuhreja =)
Tuo on kyllä yksi hienoimmista piirteistä kristinuskossa :) Siis se armo. Silti en enää vaihda :D Olen jo tottunut ajatukseen, että mitään armoa ei ole vaan teot määrää kohtalon.

kiinnostaa
No mitä sun mielestä tapahtuu kuoleman jälkeen toiseen uskontokuntaan kuuluvalle, joka ei ole kuullut kristinuskosta?

Vastaisitko täällä, Grace, kun toisessa ketjussa et tainnut huomata kysymystä?

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
No mitä sun mielestä tapahtuu kuoleman jälkeen toiseen uskontokuntaan kuuluvalle, joka ei ole kuullut kristinuskosta?

Vastaisitko täällä, Grace, kun toisessa ketjussa et tainnut huomata kysymystä?
Vastasin siihen toiseen ketjuun.

Alkuperäinen kirjoittaja poi:
Rukoile lapseni puolesta, että hän pysyy terveenä, ja että minä saisin jostain voimaa selättää masennus. kiitos!
:hug: Laitan sinut ja lapsesi vihkooni, muistan teitä rukouksin.
Jumala on parantanut masennukseni kolme vuotta sitten Nokia Missionin kokouksessa.
Masennuksesta kärsin monia vuosia, mutta Hän paransi mut kerralla.
Hän on ihmeellinen :heart:
Voimia ja toivoa paremmasta sulle. :)

Uudi ejk
Muistatko minuakin Grace. Nyt hankaluuksia uskonelämässä ja paniikkihäiriö ja sen yhteydessä pelot vaivaa. Kiitos etukäteen !! Ihan, kun laitoit tällaisen ketjun. Huomasin sen vasta äskettäin.
Voimia ja siunausta sinulle tässä tehtävässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Uudi ejk:
Muistatko minuakin Grace. Nyt hankaluuksia uskonelämässä ja paniikkihäiriö ja sen yhteydessä pelot vaivaa. Kiitos etukäteen !! Ihan, kun laitoit tällaisen ketjun. Huomasin sen vasta äskettäin.
Voimia ja siunausta sinulle tässä tehtävässä.
:hug: Olet vihkossain ja mielessäni :heart:

huolestunut
Mä pyytäisin rukoilemaan siskoni puolesta,hänellä on pitkäaikaissairaus silmissä.Sairaus varjostaa hänen elämäänsä niin,että hän ei uskaltaisi lasta tehdä,koska pelkää joskus menettävänsä näön.Pyydän rukoilemaan,että sairaus ei pahenisi.:(

Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
Mä pyytäisin rukoilemaan siskoni puolesta,hänellä on pitkäaikaissairaus silmissä.Sairaus varjostaa hänen elämäänsä niin,että hän ei uskaltaisi lasta tehdä,koska pelkää joskus menettävänsä näön.Pyydän rukoilemaan,että sairaus ei pahenisi.:(
Laitan siskosi vihkooni ja suljen rukouksiini :hug:
Jumala tietää ja auttaa tavalla tai toisella niin kuin parhainta on.
Olet ihana sisko :heart:

pyyntö
Kiitos tästä ketjusta, Grace :) Pelkään sairastavani aivosyöpää. Olen huomenna menossa magneettikuvaan ja pelkään hirveästi! Olen myös etsinyt uskoa ja pyytänyt Häntä elämääni. Toivon löytäväni mielenrauhan, kovasti toivon. Perheelleni terveyttä ja mieheni kanssa avioliiton paranemista.

juu
Ystävälläni on rintäsyöpä joka jo parani leikkauksella ja systostaateilla, mutta uusia etäsipesäkkeitä löytyi ja sytostaattihoidot alkoivat uudestaan. Häntä pelottaa tulevaisuus ja lasten tulevaisuus kovasti. Toivoisin, että hänelle löytyisi apua. Hän on ihminen joka aina auttaa muita ja on hyvä ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja pyyntö:
Kiitos tästä ketjusta, Grace :) Pelkään sairastavani aivosyöpää. Olen huomenna menossa magneettikuvaan ja pelkään hirveästi! Olen myös etsinyt uskoa ja pyytänyt Häntä elämääni. Toivon löytäväni mielenrauhan, kovasti toivon. Perheelleni terveyttä ja mieheni kanssa avioliiton paranemista.
Huomiselle saat tarvitsemasi voiman ihan varmasti tuli mitä tuli :hug:
Silloin kun olet pyytänyt, Hän on elämässäsi. Ole turvallisella mielellä.
Jos kuitenkin pelottaa ja on epävarma asia niin laitatko viestiä mulle yksityisesti niin autan sua =)
:heart:
Rukoilen puolestasi muista se huomenna kun menet kuvattavaksi :wave:
Älä pelkää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ystävälläni on rintäsyöpä joka jo parani leikkauksella ja systostaateilla, mutta uusia etäsipesäkkeitä löytyi ja sytostaattihoidot alkoivat uudestaan. Häntä pelottaa tulevaisuus ja lasten tulevaisuus kovasti. Toivoisin, että hänelle löytyisi apua. Hän on ihminen joka aina auttaa muita ja on hyvä ihminen.
Laitoin vihkooni ja rukoilen hänen puolesta :heart:

karkkilat vai olinko karkkilaiset viimeks, ei jaks
ei oo auttanu - en uskonutkaan kun kuten sanoin ei ole mun monivuotisetkaan auttanu...ei mua saa kuntoon, ja nyt menee avioliittokin näköjään...ainaista riitelyä-

Alkuperäinen kirjoittaja karkkilat vai olinko karkkilaiset viimeks:
ei oo auttanu - en uskonutkaan kun kuten sanoin ei ole mun monivuotisetkaan auttanu...ei mua saa kuntoon, ja nyt menee avioliittokin näköjään...ainaista riitelyä-
Anna Jumalalle mahdollisuus auttaa :) Olet jo valmiiksi sitä mieltä että ei Hän kuitenkaan. Mä en anna periksi! Älä anna sinäkään :hug:

Yhteistyössä