Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
En mitenkään ole uskovainen mutta tässä tapauksessa voisin pyytää rukousta pienen tytön puolesta joka kuoli synnytyksessä, sekä voimia tytön perheelle.
Vauva on päässyt taivaan kotiin :heart:
Rukoilen perheelle voimia suuren surun keskelle :heart:

vieras
Grace, eikö sinulla ole muuta tekemistä elämässä kuin rukoilla? Entä lapset?
Tuostakihan periaatteessa joku voisi tehdä ls-ilmoituksen, kun mami vaan rukoilee, eikä aikaa jää muuhun...jos nimittäin aiot koko Suomen kansan jutut hoitaa...?

Lapseni hoidan =) Sen takia pyrin keskittymään tähän ketjuun vasta iltasella kun lapset on nukkumassa. Näitä asioita "kannan" ja muistan rukouksin arjen keskellä pitkin päivää- eikä tarvi missään polvirukouksessa vaan ihan rukouspyyntö kerrallaan =)

Pyh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Grace, eikö sinulla ole muuta tekemistä elämässä kuin rukoilla? Entä lapset?
Tuostakihan periaatteessa joku voisi tehdä ls-ilmoituksen, kun mami vaan rukoilee, eikä aikaa jää muuhun...jos nimittäin aiot koko Suomen kansan jutut hoitaa...?
Että te ihmiset osaatte olla inhottavia. Tehdä nyt lastensuojeluilmoitus. Gracen sydän on kultaa ja on ihailtavaa että hän jaksaa kantaa huolta vieraista ihmisistä.
En epäile hetkeäkään hänen kykyjään äitinä.

Bluemoon
Olen se sama joka huhuili sinua tuolla aikaisemmin yöllä, kun en löytänyt tätä ketjua mistään.

Ensinnäkin tahdon kiittää sinua siitä, että jaksat tehdä näin arvokasta työtä tuntemattomien ihmisten hyväksi. Tämä on varmasti auttanut ja lohduttanut monia.

Yritän kirjoittaa asiani lyhyesti.

Enoni yritti itsemurhaa muutama päivä sitten. Äitini on tästä aivan hajalla koska ovat kaksoset ja jo sitäkin kautta toisilleen erityisen tärkeät. Enoa painavat niin rahahuolet, yksinäisyys kuin alkoholismikin.
Mieheni on ollut jo jonkin aikaa työtön ja se on vienyt häntä kovasti alaspäin, välillä tuntuu että hän on menettänyt kaiken kiinnostuksensa elämään. Se on aiheuttanut suhteeseemme ongelmia kun minä yritän pitää välillä yksin kaikkea pystyssä.
Isäni sairastelee kovasti eivätkä lääkäritkään löydä syytä kipuihin, kaikkea arvaillaan mutta varmaksi ei mitään tiedetä. Isä murehtii päivästä toiseen mistä kaikki johtuu ja mihin hän vielä joutuu.
Kaikki läheiseni tuntuvat turvaavan minuun näinä vaikeina aikoina, ja pelkään etten itse jaksa. Olen aikasemmin sairastanut masennusta, ja viime aikoina olen sairastellut muutenkin, joten voimat ovat vähissä niin henkisesti kuin fyysisestikkin.

Pyytäisin siis rukousta, että me saisimme kaikki voimaa jaksaa eteenpäin ja tukea toinen toistamme. Että asiat vielä jonain päivänä selviävät niin kuin ne on parhaaksi katsottu ja me jaksaisimme vaikeinakin hetkinä uskoa siihen, että kaikki on korkeammassa kädessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bluemoon:
Olen se sama joka huhuili sinua tuolla aikaisemmin yöllä, kun en löytänyt tätä ketjua mistään.

Ensinnäkin tahdon kiittää sinua siitä, että jaksat tehdä näin arvokasta työtä tuntemattomien ihmisten hyväksi. Tämä on varmasti auttanut ja lohduttanut monia.

Yritän kirjoittaa asiani lyhyesti.

Enoni yritti itsemurhaa muutama päivä sitten. Äitini on tästä aivan hajalla koska ovat kaksoset ja jo sitäkin kautta toisilleen erityisen tärkeät. Enoa painavat niin rahahuolet, yksinäisyys kuin alkoholismikin.
Mieheni on ollut jo jonkin aikaa työtön ja se on vienyt häntä kovasti alaspäin, välillä tuntuu että hän on menettänyt kaiken kiinnostuksensa elämään. Se on aiheuttanut suhteeseemme ongelmia kun minä yritän pitää välillä yksin kaikkea pystyssä.
Isäni sairastelee kovasti eivätkä lääkäritkään löydä syytä kipuihin, kaikkea arvaillaan mutta varmaksi ei mitään tiedetä. Isä murehtii päivästä toiseen mistä kaikki johtuu ja mihin hän vielä joutuu.
Kaikki läheiseni tuntuvat turvaavan minuun näinä vaikeina aikoina, ja pelkään etten itse jaksa. Olen aikasemmin sairastanut masennusta, ja viime aikoina olen sairastellut muutenkin, joten voimat ovat vähissä niin henkisesti kuin fyysisestikkin.

Pyytäisin siis rukousta, että me saisimme kaikki voimaa jaksaa eteenpäin ja tukea toinen toistamme. Että asiat vielä jonain päivänä selviävät niin kuin ne on parhaaksi katsottu ja me jaksaisimme vaikeinakin hetkinä uskoa siihen, että kaikki on korkeammassa kädessä.

Voi miten sulla on taakkaa kannettavana vaikka sun ei tarvisi, mutta ymmärrän sua miten tuo kaikki vaan sun harteille kertyy :(
Mä lupaan sinulle, että tänään rukoilen erityisesti sinun ja kaikkien näiden mainitsemiesi ihmisten puolesta
Tulethan kertomaan miten asiat edistyy. Se rohkaisee mua jatkamaan tätä :hug: :heart:
Niin ja älä lannistu, olet pyytänyt Jumalalta apua ja Hän ei koskaan eikä ikinä jätä rukouspyyntöäsi huomioimatta :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:
Rukoilisitko minulle ja miehelleni yhteistä tervettä lasta? Kauan yritystä takana ja turhauttaa :(
Olette vihkossain ja rukouksissani :hug:
Voisinpa lohduttaa jotenkin muuten kuin halaamalla virtuaalisesti. Mitään en voi luvata tietenkään ainoa mitä voin luvata niin sen että rukous kuullaan ja tapahtuu niin kuin tarkoitettu on :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Vaikka en itse uskovainen ole ollenkaan, musta on hienoa että jotkut saavat tällaisesta ketjusta kohtua ja mielenrauhaa.
Ihan samaa ajattelin!
Miekin olen eronnut kirkosta vuosia sitten ja nykyään olen luonnonuskova, mutta miusta Grace on ihana, koska välittää ihan oikeasti muista ihmisistä, eikä vaan tippa linssissä käy sunnuntaisin ehtoollisella ja arkena vittuile lähimmäisilleen.

minä vain
Pyytäisin minulle voimaa elää sairauteni kanssa, vahvistusta uskooni ja vahvistusta itsetuntooni. Tahtoisin myös pyytää meille voimia lapsettomuuden keskelle ja jotain toivonkipinää, eniten haluaisin tietenkin sen oman lapsen. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Pyytäisin minulle voimaa elää sairauteni kanssa, vahvistusta uskooni ja vahvistusta itsetuntooni. Tahtoisin myös pyytää meille voimia lapsettomuuden keskelle ja jotain toivonkipinää, eniten haluaisin tietenkin sen oman lapsen. Kiitos.
Sinä olet Hänelle rakas :heart:
Rukoilen, että saat tuntea sitä konkreettisesti jokaisessa hetkessä. Rukoilen, että pääset sinne vuoren huipulle jossa kaikki ongelmat näyttää pieneltä kun niitä katsoo eri perspektiivistä eli sieltä ylhäältä josta Jumala sinua katsoo.
Nyt susta varmaan tuntuu että näet ainoastaan sen vuoren katsot mihin tahansa.
Hän auttaa sillä Hän on luvannut niin :hug:

minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Sinä olet Hänelle rakas :heart:
Rukoilen, että saat tuntea sitä konkreettisesti jokaisessa hetkessä. Rukoilen, että pääset sinne vuoren huipulle jossa kaikki ongelmat näyttää pieneltä kun niitä katsoo eri perspektiivistä eli sieltä ylhäältä josta Jumala sinua katsoo.
Nyt susta varmaan tuntuu että näet ainoastaan sen vuoren katsot mihin tahansa.
Hän auttaa sillä Hän on luvannut niin :hug:
Ihania sanoja. Kiitos kovasti!

Yhteistyössä