Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Alkuperäinen kirjoittaja jooko:
Rukoile Grace itsellesi hiukan järkeä päähän ettet usko moiseen huuhaahan ja lisäksi tahdikkuutta sen verran, että ymmärrät olla nolaamatta itseäsi täällä.
Miten voisin olla uskomatta kun tää toimii ja on totta. Ei sun tarvi olla huolissasi minusta. Jos tämä on sinusta itseni nolaamista niin teen sen sitten mielelläni ja nöyränä, mut kuitenkin teen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Hei Grace me tunnetaankin jo kerroin joskus jokin aika sitten että olen tullut uskoon ja ollaan juteltu paljonkin asioista vaihtanut nikkiä olen : ) löysin seurakunnakseni myös helluntaiseurakunnan ja kävin aikuiskasteella : ) mäkin voin auttaa siinä rukoilussa : ) siukkuja!
Kiitos sisko :heart: :wave:
Ryhmässä on voimaa : ) Jeesusta on hyvä seurata ja palvella. aamen!

karkkilat
Alkuperäinen kirjoittaja karkkilat:
Muistatko muakin ja koko meidän poppoota. Yläkerta tietää kyllä mun mietteet mutta yhteydessä on ollut kai jotain häikkää...
Yhteydessä ei ole koskaan häikkää Jeesus kuulee kyllä aina rukouksesi. Sanoinkin tuolla aiemmin eräälle että vaikka juuri sitä vastausta mitä sinä pyydät ei tapahdu se ei tarkoita etteikö rukouksesi ja huokauksesi menisi perille :hug:
Olet nyt vihkossani ja rukouksessani :heart:
Kiitti.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi äiti:
Päivällä laitoin tänne rukouspyynnön vaikeavammaisen poikani puolesta, että saisi mahd.hyvän elämän ja toivoisin, että hällä ymmärrys lisääntyisi. Ja meidän koko perheelle voimia ja sisaruksille ymmärrystä vammaisen veljen kanssa elämiseen.
Olet vihkossani ja rukouksissani jo :hug:
minäkin rukoilen puolestasi ja minulla myös vammainen poika ja Jumala kantaa vaikka olen nyt yksin 2 lapseni kanssa.
:hug: :flower:

tämä on muuten totta että toimii tuo rukouspalvelu ja tiimarivihko ! ja mitä enemmän rukoilijoita sen mukavampaa kaikille. ja noista vastauksista yläkerrasta niin joskus ne tulee vähän viiveellä jos tarve sen vaatii ; )

minulla on muuten lapset aina mukana kokouksissa myös tämä vammainen poikani ja häntä siunattiin todella kovasti kokousessa molemmat lapset käyvät myös pyhäkoulua yhdessä ja viihtyvät kun äitee kuuntelee sanaa : ) minä olen muuten tarjoutunut kääntämään ruotsia ja englantia suomeksi kokouksissa joissa esim. joku ulkolainen saarnaaja tai evankelista toivon saavani joskus palvella näissä tehtävissä ihan työkseni olisi ihanaa kun saisi palvella näin. : )

minulla on muuten lapset aina mukana kokouksissa myös tämä vammainen poikani ja häntä siunattiin todella kovasti kokousessa molemmat lapset käyvät myös pyhäkoulua yhdessä ja viihtyvät kun äitee kuuntelee sanaa : ) minä olen muuten tarjoutunut kääntämään ruotsia ja englantia suomeksi kokouksissa joissa esim. joku ulkolainen saarnaaja tai evankelista toivon saavani joskus palvella näissä tehtävissä ihan työkseni olisi ihanaa kun saisi palvella näin. : )
Ihan varmasti saatkin =)
Ole siunattu :heart:

hei
Pyydän rukousta uupuneisuuteeni, minun on ollut vaikeaa selvitä arkielämästä jo muutaman vuoden verran. Uskon Jumalaan, mutta en löydä uskosta lohtua :ashamed: ..ainakaan tällä hetkellä.

Minulla on pahoja kokemuksia takanapäin, siinä ehkä syy uupumukseeni :(

Kiitän :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Pyydän rukousta uupuneisuuteeni, minun on ollut vaikeaa selvitä arkielämästä jo muutaman vuoden verran. Uskon Jumalaan, mutta en löydä uskosta lohtua :ashamed: ..ainakaan tällä hetkellä.

Minulla on pahoja kokemuksia takanapäin, siinä ehkä syy uupumukseeni :(

Kiitän :)
Niin, ihmismieli on sellainen, että kun tulee henkisestikin vaikeita asioita eteen elämässä niin kroppakin alkaa laittamaan vastaan.
Muista että et ole yksin...siitä tulikin mieleen yksi kappale
Kuuntele, tää on niin ihana :heart:

http://www.youtube.com/watch?v=5g7Tk8tzk5c&feature=related

Olet rukouksissani :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pystyykö jo kuolleen puolesta vielä rukoilemaan?
Ei :hug:
No sitä vähän ajattelinkin. Täytyy siis vain toivoa et iskä on päässyt taivaaseen. Ainakin oli tietääkseni uskossa, ainakin pari viikkoa sitten vielä postiluukusta tipahti raamattuopiston kirje. Iskän alkoholismin takia ei oltu viime vuosina tekemisissä, harmi sinänsä.

vieras
Lopetahan nyt Grace tää ja modetkin vois laittaa ketjun lukkoon. Sinä annat hulluilla aivoituksillasi toivoa ihmisille ja se on väärin. Pidä ihan itse se uskosi ja jätä profetoimisesi omaan piiriisi.

Huumekoira
Lopetahan nyt Grace tää ja modetkin vois laittaa ketjun lukkoon. Sinä annat hulluilla aivoituksillasi toivoa ihmisille ja se on väärin. Pidä ihan itse se uskosi ja jätä profetoimisesi omaan piiriisi.
Ei ole Grace vielä profetoinut yhtään. Tässä ei tunkeuduta kenenkään alueelle, eikä kenenkään puolesta rukoilla pyytämättä. Jos et halua tälläistä rukousapua, voit kirjoitella vaikka muihin ketjuihin. Tai kirjoita ylläpidolle kaikessa hiljaisuudessa, poistavat, jos poistavat.

Poistetaanko ennustajien ketjuja?

No sitä vähän ajattelinkin. Täytyy siis vain toivoa et iskä on päässyt taivaaseen. Ainakin oli tietääkseni uskossa, ainakin pari viikkoa sitten vielä postiluukusta tipahti raamattuopiston kirje. Iskän alkoholismin takia ei oltu viime vuosina tekemisissä, harmi sinänsä.
Niin, Jumala yksin tietää :heart:

En mä mitään profetoi. Ihmiset itse pyytävät esirukousta ja lupaan vain rukoilla asioiden puolesta ja sanon lohduttavia sanoja.
Onhan täällä ennustusketjukin miksei voi rukouspyyntöketjukin.
=)

vieras
Just. Voi taivahan jumala. Eikö näille vois perustaa ihan oma ketju?

?? Oma ketju? Tässähän on oma ketju :D

?? Oma ketju? Tässähän on oma ketju :D
Samaa ihemttelin... :D

Mutta oikeasti, jos tämä niin häiritsee niin eihän ketjua ole pakko avata. Otsikko jo kuitenkin antaa hyvin kuvaa sisällöstä.

paju
Meneeköhän mulla tämä omin voimin asioista selviämisen tarve jo liiankin pitkälle, kun musta tuntuisi kovasti toisen luvattomalta vaivaamiselta jos pyytäisin jotakuta rukoilemaan puolestani?

Alkuperäinen kirjoittaja paju:
Meneeköhän mulla tämä omin voimin asioista selviämisen tarve jo liiankin pitkälle, kun musta tuntuisi kovasti toisen luvattomalta vaivaamiselta jos pyytäisin jotakuta rukoilemaan puolestani?
Mutta jos itse lupaudun ja teen sen mielelläni =)

Yhteistyössä