Juu
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Toivon:Rukoilisitko tuolle Herra Majurille apua naisvihaansa
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Toivon:Rukoilisitko tuolle Herra Majurille apua naisvihaansa
Etukäteen ei kannata huolehtia. Saatte jokaiseen päivään oman voiman :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistaisitko myös meidän perhettä? viime vuosi oli todella raskas ja edelleen pelottaa, että jotain vielä sattuu..
:hug: Varmasti on raskasta. Sinä ja poikasi olette rukouksissani :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mä:psyykkisesti sairastaa. Arki on erilainen joka päivä. Ite aika väsynyt toisinaan, vaikka ymmärränkin tilanteen. Olisi joskuskaan helpompi aika pojalla ja meillä.
:heart: Olette vihkossani ja rukouksissaniAlkuperäinen kirjoittaja pyydän:Voimia perheellemme ja etenkin lapsillemme - meillä on ollut tosi vaikeaa,
Kiitos sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja Grace::heart: Olette vihkossani ja rukouksissaniAlkuperäinen kirjoittaja pyydän:Voimia perheellemme ja etenkin lapsillemme - meillä on ollut tosi vaikeaa,
Jeah, I´ve got the powerAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mun tulee tästä mieleen se jim carrey elokuva, bruce the almighty, jossa niitä avunpyyntöjä vaan tulvii sinne s-postiin
Kiitos ihanasta viestistä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Sie olet Grace ihana, kun jaksat välittää muista ihmisistä :hug: :heart: Kaikkea hyvää siulle elämään =)
Ihmeitä tapahtuu, on tapahtunut omassa elämässäni sekä läheisteni.Alkuperäinen kirjoittaja Jooja:Ikinä ei ole liikaa esirukoilijoita. Eli voisitko rukoilla äitini puolesta, jotta hän selättäisi syövän, vaikka nyt se näyttää melko mahdottomalta? Mutta ihmeitä on tapahtunut ennenkin.
Kiitos Sinulle!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihmeitä tapahtuu, on tapahtunut omassa elämässäni sekä läheisteni.Alkuperäinen kirjoittaja Jooja:Ikinä ei ole liikaa esirukoilijoita. Eli voisitko rukoilla äitini puolesta, jotta hän selättäisi syövän, vaikka nyt se näyttää melko mahdottomalta? Mutta ihmeitä on tapahtunut ennenkin.
Rukoillaan sitä ihmettä ja äidillesi rohkeutta ja voimaa kestää tämä koettelemus. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Voisinko ehkä saada rukousapua mieheni väkivaltaisuuteen? Hän käyttää sitä enimmäkseen henkisesti mutta tarttuu kyllä jos sille päälle sattuu. Hänellä on kovia paineita mut ei kai saa toista satuttaa?
Jos hän lopettaisi sen. Voisimme lasten kanssa paremmin. Auta mua Taivaan Isä ja esirukoilijat.
Kiitos. Tuntuu taas vaan liian raskaalta Usein kuitenkin iltarukous auttaa uneen, kun muuten valvosin aamuun.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Voisinko ehkä saada rukousapua mieheni väkivaltaisuuteen? Hän käyttää sitä enimmäkseen henkisesti mutta tarttuu kyllä jos sille päälle sattuu. Hänellä on kovia paineita mut ei kai saa toista satuttaa?
Jos hän lopettaisi sen. Voisimme lasten kanssa paremmin. Auta mua Taivaan Isä ja esirukoilijat.
Ole rohkealla mielellä ja luota siihen, että saatte avun tähän :hug:
Muistan teitä todella :heart:
:hug: älä pelkää :heart:Alkuperäinen kirjoittaja se sivullinen:Kiitos. Tuntuu taas vaan liian raskaalta Usein kuitenkin iltarukous auttaa uneen, kun muuten valvosin aamuun.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Voisinko ehkä saada rukousapua mieheni väkivaltaisuuteen? Hän käyttää sitä enimmäkseen henkisesti mutta tarttuu kyllä jos sille päälle sattuu. Hänellä on kovia paineita mut ei kai saa toista satuttaa?
Ole rohkealla mielellä ja luota siihen, että saatte avun tähän :hug:
Muistan teitä todella :heart:
on sulla sentään jotain realismia...Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Jeah, I´ve got the powerAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mun tulee tästä mieleen se jim carrey elokuva, bruce the almighty, jossa niitä avunpyyntöjä vaan tulvii sinne s-postiin
No..ei vaan..onneksi mä en ole Jumala.
minäkin rukoilen puolestasi ja minulla myös vammainen poika ja Jumala kantaa vaikka olen nyt yksin 2 lapseni kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Olet vihkossani ja rukouksissani jo :hug:Alkuperäinen kirjoittaja yksi äiti:Päivällä laitoin tänne rukouspyynnön vaikeavammaisen poikani puolesta, että saisi mahd.hyvän elämän ja toivoisin, että hällä ymmärrys lisääntyisi. Ja meidän koko perheelle voimia ja sisaruksille ymmärrystä vammaisen veljen kanssa elämiseen.
Yhteydessä ei ole koskaan häikkää Jeesus kuulee kyllä aina rukouksesi. Sanoinkin tuolla aiemmin eräälle että vaikka juuri sitä vastausta mitä sinä pyydät ei tapahdu se ei tarkoita etteikö rukouksesi ja huokauksesi menisi perille :hug:Alkuperäinen kirjoittaja karkkilat:Muistatko muakin ja koko meidän poppoota. Yläkerta tietää kyllä mun mietteet mutta yhteydessä on ollut kai jotain häikkää...
minä rukoilen sinulle hiukan tahdikkuutta myös ja halua auttaa muita niinkuin grace.Alkuperäinen kirjoittaja jooko:Rukoile Grace itsellesi hiukan järkeä päähän ettet usko moiseen huuhaahan ja lisäksi tahdikkuutta sen verran, että ymmärrät olla nolaamatta itseäsi täällä.
Kiitos sisko :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hei Grace me tunnetaankin jo kerroin joskus jokin aika sitten että olen tullut uskoon ja ollaan juteltu paljonkin asioista vaihtanut nikkiä olen : ) löysin seurakunnakseni myös helluntaiseurakunnan ja kävin aikuiskasteella : ) mäkin voin auttaa siinä rukoilussa : ) siukkuja!