Alkuperäinen kirjoittaja äiti.:Tytöllä on jo onneksi paljon esirukoilijoita ympäri Suomea. Mutta lisä ei oo koskaan pahitteeksi. Taas valvon, vaikka muut nukkuu, kun oon huolissani.Alkuperäinen kirjoittaja Grace::hug: Totta kai muistan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Muistaisitko meidän pientä tytärtä(2v), joka on pitkäaikaissairas ja vointi on taas huonontunut kovasti. Kiitos!
Mun usko ei kuulu tähän mitenkään, en tuomitse. Ihmettelen vaan kun bändi laulaa mm. demoneista, haudasta palaamisesta, tyttöjen tappamisesta ym...Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Ootko ite uskossa kun tuut noin tuomitsemaan?Alkuperäinen kirjoittaja sil:Olet uskossa, mutta kuuntelet Nekromantixia? Ootko kuunnellut myös sanoja niiden kappaleissa?Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Meillä ihan sellanen ollut sydämellä pitkään josko mein vielä uskomattomat kaverit ja sukulaiset tulisivat uskoon,myös mein tyttökin aikanaan.Ja myös mein parisuhdeongelmat että saataisiin voimia jaksaa koittaa parantaa vielä entisestään suhdetta.Ollaan uskossa ja meillä pieni lapsi.
Vai haluatko vai osoittaa etten mahdu siihen kategoriaan mihin yleensä uskovat luokitellaan?
Tiedän mitä koet, olen itse käynyt saman läpi, mutta Herra auttaa ja johdattaa sinua.Hän ei jätä kuulematta rukousta eikä toivettasi. Ole kärsivällinen asiat voi loksahtaa pian tai vuosien päästä. Kun on aika =) huomaat sen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja jeah:Voih kun tämä tuli niin kuin rukousvastauksena tämä ketju mun eteen. Mä pyytäisin et mun puolesta muistettas rukouksin. Mä kaipaan mun rinnalle suskovaa puolisoa. Tää asia on niin pinnalla just nyt mun elämässä.
:hug: Asiat selviää kyllä, älä luovuta. Muistan sinua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 24:Olen 24 vuotias äiti,hieman raskaassa suhteessa.Voitko rukoilla mulle voimia ja mun sydämmeen rakkautta.Rukoiletko mun puolesta että jaksan taistella elämässä enkä halua kuolla.
Eikö abortin tehnyt voi olla uskovainen?Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Joo elikkä tää hyväntahtonen ketju pilattiin ei-uskovien kettuilulla uskovia kohtaan.Hei oikeesti jos teillä ei oo muuta tekemistä niin hankkikaa elämä tai menkää nukkumaan.En mäkään tuu sanoon teille jotka tehny abortin tms että ootte murhaajia tms.Joskus kyllä,enää en jaksa siihen.Jos te ette oo löytäny uskoo elämäänne niin se on tein ongelma mutta myös uskovien siinä mielessä että tottakai kaikki uskovat haluaisi muutkin uskoon että pelastuisi kaikki.Te vaan ette ymmärrä että tällä kaikella on oikeasti tarkoitus ja nämä rukousketjut eivät ole pahalla tänne laitettu vaan siksi että kaikilla olisi vapaus tehdä oma valinta.Jos teet valinnan ettei uskonasiat kiinnosta tai et halua että sinun puolestasi rukoillaan,pidäpä turpasi kiinni.
Hetken olen koneella,sitten menen nukkumaan kun tuo meidän häätkin loppui jo ajat sitten.
:heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja sinulle:olen masentunut ja kärsin peloista. Rukoile minulle voimaa. kiitos
Minkälainen ihminen vain voi olla uskossa mutta jos on uskossa ollessaan tehnyt abortin niin kyllä tietää sen että se on Jumalan tahdon vastaista ja synti.Ymmärrän jokseenkin abortin teon JOS lapsi on erittäin kehitysvammainen eikä selviäisi maailmassa,mutta en sitäkään ymmärrä ihan täysin.tai jos on raiskattu tms.Muut syyt eivät mahdu ainakaan minun järkikoppaani.uskovat eivät ole täydellisiä mutta heidän pitäisi pyrkiä irti synnistäAlkuperäinen kirjoittaja äiti24:Eikö abortin tehnyt voi olla uskovainen?Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Joo elikkä tää hyväntahtonen ketju pilattiin ei-uskovien kettuilulla uskovia kohtaan.Hei oikeesti jos teillä ei oo muuta tekemistä niin hankkikaa elämä tai menkää nukkumaan.En mäkään tuu sanoon teille jotka tehny abortin tms että ootte murhaajia tms.Joskus kyllä,enää en jaksa siihen.Jos te ette oo löytäny uskoo elämäänne niin se on tein ongelma mutta myös uskovien siinä mielessä että tottakai kaikki uskovat haluaisi muutkin uskoon että pelastuisi kaikki.Te vaan ette ymmärrä että tällä kaikella on oikeasti tarkoitus ja nämä rukousketjut eivät ole pahalla tänne laitettu vaan siksi että kaikilla olisi vapaus tehdä oma valinta.Jos teet valinnan ettei uskonasiat kiinnosta tai et halua että sinun puolestasi rukoillaan,pidäpä turpasi kiinni.
Hetken olen koneella,sitten menen nukkumaan kun tuo meidän häätkin loppui jo ajat sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Jos jaksais ja selviäis huomisesta. Keinot on monet, yks kai sitte tämä...
Ihan yhtä paljon vois uskovaiset hihhulit pitää turpansa kiinni mutta sen sijaan tungetaan joka paikkaan,toisten nettiin ja ovikelloja soittelemaan. Kai me tervejärkisetkin saamme sanoa mielipiteemme kun kerran sinäkin.Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Joo elikkä tää hyväntahtonen ketju pilattiin ei-uskovien kettuilulla uskovia kohtaan.Hei oikeesti jos teillä ei oo muuta tekemistä niin hankkikaa elämä tai menkää nukkumaan.En mäkään tuu sanoon teille jotka tehny abortin tms että ootte murhaajia tms.Joskus kyllä,enää en jaksa siihen.Jos te ette oo löytäny uskoo elämäänne niin se on tein ongelma mutta myös uskovien siinä mielessä että tottakai kaikki uskovat haluaisi muutkin uskoon että pelastuisi kaikki.Te vaan ette ymmärrä että tällä kaikella on oikeasti tarkoitus ja nämä rukousketjut eivät ole pahalla tänne laitettu vaan siksi että kaikilla olisi vapaus tehdä oma valinta.Jos teet valinnan ettei uskonasiat kiinnosta tai et halua että sinun puolestasi rukoillaan,pidäpä turpasi kiinni.
Ja lähtee ylöspäin =) Älä huoli, he ovat esirukousten lapsia Jumalan silmäteriä ja kalleimmista aarteista kalleimpia joita te saatte omistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Onhan näitä yhtä ja toista.
Pojallamme todettiin juuri kilpirauhasen vajaatoiminta, eli hänelle toivomus että lääkitys toimisi hyvin ja auttaisi. Lisäksi hänellä on lähetteet pariin muuhun tutkimukseen. En edes oikein tiedä mitä noista toivoa, mutta lähinnä sitä että jos/kun jotain on vialla niin että ne syyt löytyisivät ja niihin pystyttäisiin saamaan apua. Muutenkin hänelle että kehitys alkaisi mennä kunnolla eteenpäin, kommunikointi parantua jne.
Tytöllä on oman autisminsa takia ollut vaikeaa mutta nyt viimeinen reilu puoli vuotta on mennyt yllättävän hyvin. Uusia taitoja on löytynyt paljon ja hänessä on taas herännyt se ilinen ja hassutteleva pikku tyttö. Hänelle jos voisi rukoilla että kehitys jatkuisi tuota suuntaa ja hän tulisi myös löytämään oman paikkansa tässä maailmassa.
Ja meille vanhemmille voimia yhteen ja toiseen. Vahvistusta siihen uskoonkin. =)
Jumala kieltää murhaamasta, eli ei.Alkuperäinen kirjoittaja äiti24:Eikö abortin tehnyt voi olla uskovainen?Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Joo elikkä tää hyväntahtonen ketju pilattiin ei-uskovien kettuilulla uskovia kohtaan.Hei oikeesti jos teillä ei oo muuta tekemistä niin hankkikaa elämä tai menkää nukkumaan.En mäkään tuu sanoon teille jotka tehny abortin tms että ootte murhaajia tms.Joskus kyllä,enää en jaksa siihen.Jos te ette oo löytäny uskoo elämäänne niin se on tein ongelma mutta myös uskovien siinä mielessä että tottakai kaikki uskovat haluaisi muutkin uskoon että pelastuisi kaikki.Te vaan ette ymmärrä että tällä kaikella on oikeasti tarkoitus ja nämä rukousketjut eivät ole pahalla tänne laitettu vaan siksi että kaikilla olisi vapaus tehdä oma valinta.Jos teet valinnan ettei uskonasiat kiinnosta tai et halua että sinun puolestasi rukoillaan,pidäpä turpasi kiinni.
Uskon että Jumala sen anteeksi antaa niille jotka sitä anteeksi pyytää. Onhan armo olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Minkälainen ihminen vain voi olla uskossa mutta jos on uskossa ollessaan tehnyt abortin niin kyllä tietää sen että se on Jumalan tahdon vastaista ja synti.Ymmärrän jokseenkin abortin teon JOS lapsi on erittäin kehitysvammainen eikä selviäisi maailmassa,mutta en sitäkään ymmärrä ihan täysin.tai jos on raiskattu tms.Muut syyt eivät mahdu ainakaan minun järkikoppaani.uskovat eivät ole täydellisiä mutta heidän pitäisi pyrkiä irti synnistäAlkuperäinen kirjoittaja äiti24:Eikö abortin tehnyt voi olla uskovainen?Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Joo elikkä tää hyväntahtonen ketju pilattiin ei-uskovien kettuilulla uskovia kohtaan.Hei oikeesti jos teillä ei oo muuta tekemistä niin hankkikaa elämä tai menkää nukkumaan.En mäkään tuu sanoon teille jotka tehny abortin tms että ootte murhaajia tms.Joskus kyllä,enää en jaksa siihen.Jos te ette oo löytäny uskoo elämäänne niin se on tein ongelma mutta myös uskovien siinä mielessä että tottakai kaikki uskovat haluaisi muutkin uskoon että pelastuisi kaikki.Te vaan ette ymmärrä että tällä kaikella on oikeasti tarkoitus ja nämä rukousketjut eivät ole pahalla tänne laitettu vaan siksi että kaikilla olisi vapaus tehdä oma valinta.Jos teet valinnan ettei uskonasiat kiinnosta tai et halua että sinun puolestasi rukoillaan,pidäpä turpasi kiinni.
:hug: Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ja lähtee ylöspäin =) Älä huoli, he ovat esirukousten lapsia Jumalan silmäteriä ja kalleimmista aarteista kalleimpia joita te saatte omistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Onhan näitä yhtä ja toista.
Pojallamme todettiin juuri kilpirauhasen vajaatoiminta, eli hänelle toivomus että lääkitys toimisi hyvin ja auttaisi. Lisäksi hänellä on lähetteet pariin muuhun tutkimukseen. En edes oikein tiedä mitä noista toivoa, mutta lähinnä sitä että jos/kun jotain on vialla niin että ne syyt löytyisivät ja niihin pystyttäisiin saamaan apua. Muutenkin hänelle että kehitys alkaisi mennä kunnolla eteenpäin, kommunikointi parantua jne.
Tytöllä on oman autisminsa takia ollut vaikeaa mutta nyt viimeinen reilu puoli vuotta on mennyt yllättävän hyvin. Uusia taitoja on löytynyt paljon ja hänessä on taas herännyt se ilinen ja hassutteleva pikku tyttö. Hänelle jos voisi rukoilla että kehitys jatkuisi tuota suuntaa ja hän tulisi myös löytämään oman paikkansa tässä maailmassa.
Ja meille vanhemmille voimia yhteen ja toiseen. Vahvistusta siihen uskoonkin. =)
:hug:
Tervejärkiset sanoo sun kaltaisille hihhuleille totuuden mutta sä et halua kuunnella vaan aukoa omaa turpaasi jopa uskovaisten keskusteluihin.Alkuperäinen kirjoittaja Kaisu:Ihan yhtä paljon vois uskovaiset hihhulit pitää turpansa kiinni mutta sen sijaan tungetaan joka paikkaan,toisten nettiin ja ovikelloja soittelemaan. Kai me tervejärkisetkin saamme sanoa mielipiteemme kun kerran sinäkin.Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Joo elikkä tää hyväntahtonen ketju pilattiin ei-uskovien kettuilulla uskovia kohtaan.Hei oikeesti jos teillä ei oo muuta tekemistä niin hankkikaa elämä tai menkää nukkumaan.En mäkään tuu sanoon teille jotka tehny abortin tms että ootte murhaajia tms.Joskus kyllä,enää en jaksa siihen.Jos te ette oo löytäny uskoo elämäänne niin se on tein ongelma mutta myös uskovien siinä mielessä että tottakai kaikki uskovat haluaisi muutkin uskoon että pelastuisi kaikki.Te vaan ette ymmärrä että tällä kaikella on oikeasti tarkoitus ja nämä rukousketjut eivät ole pahalla tänne laitettu vaan siksi että kaikilla olisi vapaus tehdä oma valinta.Jos teet valinnan ettei uskonasiat kiinnosta tai et halua että sinun puolestasi rukoillaan,pidäpä turpasi kiinni.
Minä saan Häneltä voimaa jokaiseen päivään joten siis sinäkin =)Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Jos jaksais ja selviäis huomisesta. Keinot on monet, yks kai sitte tämä...
En ole Grace, mutta saanko vastata? Me yritimme lasta yli 2 vuotta(nyt meillä on ihana tytär) Tiedän tunteesi. Toivon sydämestäni, että raskaudut pian.Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:Rukoilisitko minunki puolesta? Toivomme niin kovasti lasta mutta ei ole vielä onnistunut...melkein 2vuotta yritystä takana...välillä tuntuu niin turhalta edes yrittää, haluaisin hieman onnea elämääni :'(
:flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja tavallaan uskovainen:Grace, olet niin herttainen ja kaunis. Paljon on tullut vihkoosi rukoiltavaam voimia sinullekin että jaksat ja muistat.
Itselläni niin pitkä iltarukous kun paljon läheisiä että joutuu joskus aloittamaan useamman kerran alusta kun menee sekaisin kun väsyttää.