Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Alkuperäinen kirjoittaja yksi äiti:
Päivällä laitoin tänne rukouspyynnön vaikeavammaisen poikani puolesta, että saisi mahd.hyvän elämän ja toivoisin, että hällä ymmärrys lisääntyisi. Ja meidän koko perheelle voimia ja sisaruksille ymmärrystä vammaisen veljen kanssa elämiseen.
Olet vihkossani ja rukouksissani jo :hug:

en muuta
halua sanoa grace, että kiitos että jaksat uskoa hyvään.Tällä hetkellä harvoin kohtaa tällaista avoimuutta.
Rukoilen puolestasi hiljaisella tavallani, jotta voisit auttaa kaikkia jotka tarvitsevat tukea.

Älä välitä noista höpinöistä parantaja jutuista ja rukouksen voimasta. Kyseessä on ihmisen tuntemaa heikkoutta siitä lausumasta vaan loistaa. Allah ja muut varmaan toinen toisia tukee rukokuksessa....Voimia!!!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi äiti:
Päivällä laitoin tänne rukouspyynnön vaikeavammaisen poikani puolesta, että saisi mahd.hyvän elämän ja toivoisin, että hällä ymmärrys lisääntyisi. Ja meidän koko perheelle voimia ja sisaruksille ymmärrystä vammaisen veljen kanssa elämiseen.
Olet vihkossani ja rukouksissani jo :hug:
kiitos! Ja siunausta sinulle ja perheellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:
Minun rukouspyyntö tuntuu pieneltä ja mitättömältä, kun lukee näitä, kun on sairautta ja muuta. Mutta minä tarvitsisin voimia ja kärsivällisyyttä meidän uhmaikäisen 5-vuotiaan kanssa. Haluaisin olla parempi ja kärsivällisempi äiti hänelle.
Ei mikään ole liian pieni tai suuri :hug:
Olet vihkossain =)

Alkuperäinen kirjoittaja kaira:
saanko pyytää esirukousta isälleni jolla on aivokasvain, jota ei enää voida leikata..:( ja äidille paljon voimia.

Ja vielä sukulaiselleni, isäni serkulle jolla on monta lasta ja jolla todettiin todella ärhäkkä rintasyöpä. Koko perheelle voimia.

Kiitos jo etukäteen :)
Olette rukouksissani :hug:
Paljon voimia sinulle :heart:

Meillä ihan sellanen ollut sydämellä pitkään josko mein vielä uskomattomat kaverit ja sukulaiset tulisivat uskoon,myös mein tyttökin aikanaan.Ja myös mein parisuhdeongelmat että saataisiin voimia jaksaa koittaa parantaa vielä entisestään suhdetta.Ollaan uskossa ja meillä pieni lapsi.

jeah
Voih kun tämä tuli niin kuin rukousvastauksena tämä ketju mun eteen. Mä pyytäisin et mun puolesta muistettas rukouksin. Mä kaipaan mun rinnalle suskovaa puolisoa. Tää asia on niin pinnalla just nyt mun elämässä.

Sepe Sus
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
Voih kun tämä tuli niin kuin rukousvastauksena tämä ketju mun eteen. Mä pyytäisin et mun puolesta muistettas rukouksin. Mä kaipaan mun rinnalle suskovaa puolisoa. Tää asia on niin pinnalla just nyt mun elämässä.
Mikä on suskova? o_o

sil
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Meillä ihan sellanen ollut sydämellä pitkään josko mein vielä uskomattomat kaverit ja sukulaiset tulisivat uskoon,myös mein tyttökin aikanaan.Ja myös mein parisuhdeongelmat että saataisiin voimia jaksaa koittaa parantaa vielä entisestään suhdetta.Ollaan uskossa ja meillä pieni lapsi.
Olet uskossa, mutta kuuntelet Nekromantixia? Ootko kuunnellut myös sanoja niiden kappaleissa?

Äiti 24
Olen 24 vuotias äiti,hieman raskaassa suhteessa.Voitko rukoilla mulle voimia ja mun sydämmeen rakkautta.Rukoiletko mun puolesta että jaksan taistella elämässä enkä halua kuolla.

hih
Alkuperäinen kirjoittaja sil:
Olet uskossa, mutta kuuntelet Nekromantixia? Ootko kuunnellut myös sanoja niiden kappaleissa?
Se onkin ihan omassa erilaisessa uskossaan... :D

Hän kuulee rukoukset kyllähän sinä tiedät sen :) Joten älä huoli kaikki järjestyy :hug:

Ootko ite uskossa kun tuut noin tuomitsemaan?
Vai haluatko vai osoittaa etten mahdu siihen kategoriaan mihin yleensä uskovat luokitellaan?

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Se onkin ihan omassa erilaisessa uskossaan... :D
Ja uskovia sanotaan tuomitseviks ja ahdistaviks?
Hankkikaa elämä.Kiitos ja kuittaan.

tavallaan uskovainen
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Laitoin vihkoon ylös ne rukouspyynnöt täältä palstalta ja olen luvannut muistaa heitä rukouksin.
Tavalla tai toisella Taivaan Isä auttaa heitä, tiedän sen =)
Niin se auttaa tai sitten on herkkyys toimia aina oikein tai ehkä joku ohjaa kun olen sunnuntaina syntynytkin. Yksi ystäväni aina apuna rukoilee ja ainakin yhteen pahaan asiaan on tainnut muutos tulla. Ei itselle vaan kuitenkin perheeseen kuuluva vaikkei enää kotoba asu, aikuinen.
Uskon vaikken kriteerien mukaan uskovainen ole.

Yhteistyössä