Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Jeesus on herra
Pyytäisin esirukousta itseni ja perheeni ja omaisteni

puolesta että Jumala siunais ja varjelis meitä ja auttais meitä eteenpäin.Mä tarvin esirukousta kun mulla on valtavavat pelkotilat ja määrätyt asiat vaivaa mua jatkuvasti ja aina vaan se sama asia tulee esille ,en jaksa kohta enää tän asian kans ,tunnen että en muuta enää ajattele kun tätä asiaa ja se tekee musta pelokkaan enkä uskalla kohta mennä uloskaan.Olen jättänyt syntini golgatan ristille.Jumala teitä kaikkia siunatkoon

"Minna"
Pyydän rukousta avioliittomme puolesta. Jeesus Kristus, armahda meitä. pese puhtaaksi synnistä ja paranna synnin haavat. Anna anteeksi. Rakas Jeesus tule elämämme Herraksi ja rakentajaksi avioliittoomme. Ilman Sinua emme pärjää. Auta Jeesus meitä.

Voitko yhtyä rukoukseen.

dgls
tyhmää pilkata jos toinen on valmis pyteettä rukoilemaan muiden huoline puolesta. Ei siinä ole pahaa tai haittaa kenellekään.

Miten sitten suu pannaan kun itselle tulee syöpä. luotatko vain lääkäreihin ja uskot ettei ole helvettiä johon joutua tai taivasta johon päästä.

9mmm
että pääsisin herran tielle uudestaan ja suojaan lähdin pimeyden tielle ja olen hukassa niin että hukkua meinaan ja teen koko ajan väärin ja aiheutan pahaa anteeksi kaikki rakkaat olen niin sortunut valheisiin ja sorrun uudestaan ja uudestaan kaipaisin jeesuksen sydämmeeni ja voimaa sydämmeeni se on palnaut loppuun ja on musta niin että henkeä en saa

vierailija
rukoiletko voimia minun merkkipäivääni saan aina hirveän olon itselleni kun minul on syntymäpv. rukoile miehelleni juhalle voimia poistaa alkoholin ja pelikirouksen. itse en jaksa enää yhtään. t. minna
Minä olen edelleekin masentunut ja ahdistunut, tuntuu, että elämässä ei ole mitään järkeä. Olen aika masentunut välillä Juhan käytöksen takia. Ei pysty enää juomaan alkoholia. Mutta käytös on ikävää. Että jumal auttaisi, että ei tarvi erota, en jaksa ja kestä. Kiitos jos muistatte.

Yhteistyössä