Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja paju:
Meneeköhän mulla tämä omin voimin asioista selviämisen tarve jo liiankin pitkälle, kun musta tuntuisi kovasti toisen luvattomalta vaivaamiselta jos pyytäisin jotakuta rukoilemaan puolestani?
Mutta jos itse lupaudun ja teen sen mielelläni =)
Ja Jumala on todella kiinnostunut sun ongelmista. Ja susta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja paju:
Meneeköhän mulla tämä omin voimin asioista selviämisen tarve jo liiankin pitkälle, kun musta tuntuisi kovasti toisen luvattomalta vaivaamiselta jos pyytäisin jotakuta rukoilemaan puolestani?
Mutta jos itse lupaudun ja teen sen mielelläni =)
Ja Jumala on todella kiinnostunut sun ongelmista. Ja susta.
totta =)

vieras
Rasismi on kielletty haluaisin, että tämäkin palsta pysyisi ihan yleisellä tasolla. Pois nämä "esirukoilijat". Ihan sama kuin joku sanois, että kaadu siihen ja puhu kielillä, sinä paranet.

Millie Maaginen
Mies on ollut työttömänä pitkään ja tämä alkaa olla hänelle raskasta. Näen hänen silmistään että toivo alkaa hiipua, töitä ei ole. Voinko pyytää rukousta miehelle? Että hän jaksaisi kaikesta huolimatta eikä alkaisi hävetä tilannettaan? Ja että hän vielä löytäisi töitä?

Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Millie Maaginen:
Mies on ollut työttömänä pitkään ja tämä alkaa olla hänelle raskasta. Näen hänen silmistään että toivo alkaa hiipua, töitä ei ole. Voinko pyytää rukousta miehelle? Että hän jaksaisi kaikesta huolimatta eikä alkaisi hävetä tilannettaan? Ja että hän vielä löytäisi töitä?

Kiitos.
Muistan miestäsi että kaikki järjestyisi teidän perheessä ja että miehesi ei lannistuisi :hug:

Helmi- enkelin äiti
Toivon esirukousta meidän pienelle Helmi- enkelille että pääsee turvallisesti perille.
Haudalla ollessamme vasten meidän kasvoja tuli raikas tuulahdus muuten tyynessä säässä. Pieni Rakkaamme kävi jättämässä hyvästit ja kertomassa että kaikki on hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi- enkelin äiti:
Toivon esirukousta meidän pienelle Helmi- enkelille että pääsee turvallisesti perille.
Haudalla ollessamme vasten meidän kasvoja tuli raikas tuulahdus muuten tyynessä säässä. Pieni Rakkaamme kävi jättämässä hyvästit ja kertomassa että kaikki on hyvin.
Helmi ei tarvitse rukouksia sillä hän on turvallisesti perillä :heart:
Näin voin sanoa sillä Raamatussa sanotaan, että lapset ovat autuaita ja synnittömiä Jumalan silmissä :hug:
Paljon voimia suureen suruunne.

pyyteetön nyt harmaana
Hei Grace, taloudellisia ongelmia meillä :( voitko rukoilla sen puolesta että löytäisin töitä ja saisimme taloutemme kuntoon? Toivoisin myös että jumala ja jeesus tulisi sydämeeni ja löytäisin rauhan.

Alkuperäinen kirjoittaja pyyteetön nyt harmaana:
Hei Grace, taloudellisia ongelmia meillä :( voitko rukoilla sen puolesta että löytäisin töitä ja saisimme taloutemme kuntoon? Toivoisin myös että jumala ja jeesus tulisi sydämeeni ja löytäisin rauhan.
Perheesi ja sinä olet rukouksissani. :heart:
Otatko minuun yhteyttä yksityisviestillä :hug:

Mun ja tyttäreni terveyden puolesta voisi rukoilla. Molemmilla on ongelmia terveyden kanssa. Koskaan ei ole liikaa uskoa ja toivoa.

Minulla siis munuaisten vajaatoiminta (onneksi oireeton) ja lapsellani selittämätön bakteeritulehdus, jossain..

Yhteistyössä