Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Mä laitan tämän vielä tähän joka mulla on tuossa aloituksessakin. :heart:
Se on niin koskettava :heart:

Lohduttaminen ei tarvitse suuria sanoja,
ei valmiita vastauksia.
Tärkeintä on vain mennä lähellä.
Välittää.
Minulla on aikaa ja
minua koskettaa se,
mitä sinulle kuuluu.

~ Hilja Aaltonen ~

Jeesus elää
Grace - selailen tässä tätä sinun siunattua palstaasi ja tuntui kuin Jumala olisi pysäyttänyt minut yh-äidin rukouspyynnön kohdalle hänen vammaisen lapsensa puolesta. Tuli jotenkin mieleeni, että Jeesus elää yhä keskellämme ja on voimallinen tekemään ihmeen tuon lapsen kohdalla, joten pyydetään yhdessä Jeesukselta ihmettä, että tämä rakas lapsi pääsisi kaikesta sairaudestaan ja parantuisi kokonaan. Auta Jeesus tätä lasta! Jumalan siunausta tälle lapselle, äidille ja sinulle Grace:)

minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan!:
Pyysin täällä rukousta noin vrk sitten aamuyöstä ja sen jälkeen nukuin monta tuntia heräämättä - sitä ei ole tapahtunut kuukausiin,olen ollut niin loppu! Ihmeellinen olo aamulla ja koko päivän. En tiedä mitä ajatella,mutta haluan kiittää sinua grace. Rukoilethan vielä puolestamme!
Vielä piti kysyä, että oletko se nimimerkillä- onneton vai se joka vielä myöhemmin kysyi voiko jättää rukouspyyntöä? :wave:
En kumpikaan! Minä olen siis nimimerkillä "minä vaan" :) En minä mitään maatamullistavaa ole kokenut,mutta ihmettelen vaan kun olo on jotenkin levänneempi ja rauhallisempi.Pikku tyttönikin kysyi päivällä että ootko äiti sinä nyt iloinen. En ole tainnut viime kuukausina paljoa hymyillä! Viime yönäkin sain nukuttua viisi tuntia! Se kai jo vaikuttaa oloon - olen viime ajat ihan zombina haahuillut. Vieläkään en tiedä tulevaisuudesta,mutta kun katson noita lapsia niin tällä hetkellä häpeän noita ajatuksiani "kävellä junan alle". Nyt kirjoitin sitten senkin...¨¨¨¨

Jeesus elää
Kirjoitan sinulle "minä vaan" :) en ole ihan varma oletko jo uskossa vai vasta lähestyt näitä asioita, mutta joka tapauksessa on mahtavaa, että olet kokenut noin voimakkaan rukousvastauksen. Jeesus antaa kyllä ihmeellisen rauhan kun elää aivan Hänen lähellään. Ei ajatuksiasi tarvitse hävetä, ne ovat ihan tuttuja monelle. Tärkeää on vain elää ja olla lähellä Jumalaa:)

Jeesus elää
Onkohan Grace täällä tai joku joka haluaa puhua Jeesuksesta? Jeesuksesta on aina mukava kertoa jos vain joku sellanen on täällä paikalla, joka haluaa jutella. Rukoilen tässä samalla, että Jumala rohkaisisi sinua, joka luet tätä tulemaan keskustelemaan Jeesuksesta juuri nyt.

minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Jeesus elää:
Kirjoitan sinulle "minä vaan" :) en ole ihan varma oletko jo uskossa vai vasta lähestyt näitä asioita, mutta joka tapauksessa on mahtavaa, että olet kokenut noin voimakkaan rukousvastauksen. Jeesus antaa kyllä ihmeellisen rauhan kun elää aivan Hänen lähellään. Ei ajatuksiasi tarvitse hävetä, ne ovat ihan tuttuja monelle. Tärkeää on vain elää ja olla lähellä Jumalaa:)
Anteeksi - en osaa analysoida noita asioita! Olen vaan ollut elämässäni todella umpikujassa jo pitkään.Sitten yhtenä unettomana yönä eksyin jotain kautta tälle palstalle ja kirjoitin kun tuntui etten jaksa enää yhtään. Tuo Grace vaan jotenkin tuntui niin aidolta ja vilpittömältä että hämmästyin itsekin uskallustani pyytää häneltä rukousta. Olen menettänyt luottamukseni elämään ja ihmisiin ja myös tuntenut että kaikki nuo rukoukset ja hienot puheet kuuluvat joillekin "pyhille ihmisille". En siis tiedä mitä on tapahtunut ja onko tapahtunut mitään,mutta ihmettelen vain edelleen tätä rauhallista oloani ja sitä että olen jo kahtena yönä saanut nukuttua useamman tunnin.

Jeesus elää
Monet ajattelevat juuri niin kuin sinä, että usko on "pyhiä" varten, mutta kun Jeesusta oppii tuntemaan, niin alkaa vähitellen ymmärtämään kuinka paljon Hän rakastaa meistä jokaista ja vielä täysin pyytämättä tai vaatimatta mitään meiltä. Hän rakastaa, koska Hän on itse on rakkauden Kuningas. Jeesus tuli etsimään juuri sairaita ja syntisiä ihmisiä, juuri sellaisia kuin sinä ja minä, ei Hän tullut etsimään terveitä ja vanhurskaita niin kuin Raamattu sen sanoo. En yhtään ihmettele, että olet saanut ihmeellisen rauhan rukouksen jälkeen, sillä Jeesus lupasi antaa meille oman rauhansa. Haluatko, että rukoilen lisää puolestasi tässä hetkessä?

Jeesus elää
Monet ajattelevat juuri niin kuin sinä, että usko on "pyhiä" varten, mutta kun Jeesusta oppii tuntemaan, niin alkaa vähitellen ymmärtämään kuinka paljon Hän rakastaa meistä jokaista ja vielä täysin pyytämättä tai vaatimatta mitään meiltä. Hän rakastaa, koska Hän on itse on rakkauden Kuningas. Jeesus tuli etsimään juuri sairaita ja syntisiä ihmisiä, juuri sellaisia kuin sinä ja minä, ei Hän tullut etsimään terveitä ja vanhurskaita niin kuin Raamattu sen sanoo. En yhtään ihmettele, että olet saanut ihmeellisen rauhan rukouksen jälkeen, sillä Jeesus lupasi antaa meille oman rauhansa. Haluatko, että rukoilen lisää puolestasi tässä hetkessä?
Haluaisitko avata sydämesi Jeesukselle juuri nyt? Rukoilen sinulle vahvistumista ja voimaa juuri siihen, sillä uskon, että olet kutsuttu juuri siihen:) Voin rukoilla Jeesusta tuleman sydämeesi, jos tahdot?

minä vaan
No rukoile vain - ei minulla ole mitään sitä vastaan.

minä vaan
Haluaisitko avata sydämesi Jeesukselle juuri nyt? Rukoilen sinulle vahvistumista ja voimaa juuri siihen, sillä uskon, että olet kutsuttu juuri siihen:) Voin rukoilla Jeesusta tuleman sydämeesi, jos tahdot?
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat!? Puhut ja kirjoitat juuri sitä "pyhien" kieltä - enkä tahdo loukata mitenkään. Nuo sanat vaan ovat niin vieraita.

Jeesus elää
Anteeksi, jos käytin vaikeasti ymmärrettävää kieltä. Yritän selventää vähän...uskon, että tiedät jo Jeesuksen kuolleen ristillä syntiemme puolesta. Hän maksoi kuolemallaan meidän syntivelkamme Jumalalle, jotta me saisimme anteeksi syntimme. Jumala siis rakasti meitä niin paljon, että antoi ainoan rakkaan poikansa kuolemaan juuri sinun puolestasi, jotta sinä saisit lahjaksi ikuisen elämän taivaassa. Tämän asian pelkkä tietäminen ei riitä pelastukseen. Jeesus täytyy vielä "vastaanottaa" Herraksi ja Vapahtajaksi. Tämä vastaanottaminen on ihmisen "kyllä" vastaus Jeesukselle. Kysynkin siis sinulta, että haluatko saada syntisi anteeksi ja vastaanottaa Jeesuksen sydämeesi? Jos vastaat "kyllä", on Jeesus luvannut tulla sinun sydämeesi Pyhän Henkensä kautta. Odotan nyt sinun vastaustasi ja rukoilen sen jälkeen puolestasi.

Jeesus elää
Anteeksi, jos käytin vaikeasti ymmärrettävää kieltä. Yritän selventää vähän...uskon, että tiedät jo Jeesuksen kuolleen ristillä syntiemme puolesta. Hän maksoi kuolemallaan meidän syntivelkamme Jumalalle, jotta me saisimme anteeksi syntimme. Jumala siis rakasti meitä niin paljon, että antoi ainoan rakkaan poikansa kuolemaan juuri sinun puolestasi, jotta sinä saisit lahjaksi ikuisen elämän taivaassa. Tämän asian pelkkä tietäminen ei riitä pelastukseen. Jeesus täytyy vielä "vastaanottaa" Herraksi ja Vapahtajaksi. Tämä vastaanottaminen on ihmisen "kyllä" vastaus Jeesukselle. Kysynkin siis sinulta, että haluatko saada syntisi anteeksi ja vastaanottaa Jeesuksen sydämeesi? Jos vastaat "kyllä", on Jeesus luvannut tulla sinun sydämeesi Pyhän Henkensä kautta. Odotan nyt sinun vastaustasi ja rukoilen sen jälkeen puolestasi.
Rukoilen koko ajan puolestasi, että Jeesus vahvistaisi Pyhän Hengen kautta sinua vastaanottamaan Hänet Vapahtajaksesi!

Jeesus elää
Rukoilen koko ajan puolestasi, että Jeesus vahvistaisi Pyhän Hengen kautta sinua vastaanottamaan Hänet Vapahtajaksesi!
Rukoilen, että vastaisit "kyllä":)

minä vaan
Jotenkin ahdistaa tuo vaatimuksesi "odotan vastaustasi"... Ehkä haluaisin joskus mennä johonkin kirkkoon,jutella jonkun kanssa,Vaikka olenkin tottunut netin käyttäjä niin tässä kulkee joku raja. En tiedä kuka olet ja mitkä ovat motiivisi,mihin olet minua vetämässä. Elämä ei ole mulle ihan niin selvää ja yksinkertaista. Anteeksi että vaivasin sinua!

Jeesus elää
Et sinä vaivannut minua ja anteeksi todellakin jos ahdistin sinua - ei ollut tarkoitukseni:) Ehkä itselleni on vain niin helppoa puhua Jeesuksesta ja tiedän myös, että monille se on paljon vaikeampaa. Motiivini on ainoastaan se sama rakkaus, jolla Jumala on rakastanut minua silloin kun antoi ainoan Poikansa, jotta minäkin sain syntini anteeksi ja pelastuin. Haluan jakaa ilosanomaa Jeesuksesta, jotta muutkin saavat syntinsä anteeksi ja pelastuvat. En ole vetämässä sinua mihinkään, mutta uskon, että Jumala kutsuu sinua, sillä jokaisella meillä on etsikkoaikamme raamatun mukaan ja uskon, että sinut on johdatettu tänne silloin pari yötä sitten. En tiedä olenko välttämättä oikeassa kaikissa asioissa, mutta tiedän varmasti, että jokainen tarvitsee Jeesuksen pelastuakseen ja siksi kerron sanomaa Hänestä. Kirjoitan rukouksen heti tämän perään...

Jeesus elää
"Rakas Jumala. Rukoilen, että tämä ystäväni saisi kohdata sinut ja sinun rakkautesi ja voimasi, jotta hän ymmärtäisi, että olen vain kertomassa sinusta, joka olet maailman Vapahtaja, elävä Jumalan Poika, Jeesus Kristus. Rukoilen, että Hän saisi tuntea sinut elävänä Herrana ja ettei hänen tarvitsisi enää ahdistua mistään. Rukoilen hänelle suurta iloa ja voimaa. Rakas ystäväni, ole levollisella mielellä, julistan yllesi Jumalan rauhaa, Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan!:
Pyysin täällä rukousta noin vrk sitten aamuyöstä ja sen jälkeen nukuin monta tuntia heräämättä - sitä ei ole tapahtunut kuukausiin,olen ollut niin loppu! Ihmeellinen olo aamulla ja koko päivän. En tiedä mitä ajatella,mutta haluan kiittää sinua grace. Rukoilethan vielä puolestamme!
Vielä piti kysyä, että oletko se nimimerkillä- onneton vai se joka vielä myöhemmin kysyi voiko jättää rukouspyyntöä? :wave:
En kumpikaan! Minä olen siis nimimerkillä "minä vaan" :) En minä mitään maatamullistavaa ole kokenut,mutta ihmettelen vaan kun olo on jotenkin levänneempi ja rauhallisempi.Pikku tyttönikin kysyi päivällä että ootko äiti sinä nyt iloinen. En ole tainnut viime kuukausina paljoa hymyillä! Viime yönäkin sain nukuttua viisi tuntia! Se kai jo vaikuttaa oloon - olen viime ajat ihan zombina haahuillut. Vieläkään en tiedä tulevaisuudesta,mutta kun katson noita lapsia niin tällä hetkellä häpeän noita ajatuksiani "kävellä junan alle". Nyt kirjoitin sitten senkin...¨¨¨¨
Heippa, :hug:
Harmi kun just laitoin koneen kiinni ennen kuin viestisi tuli :(
Mutta koitan nyt jaksaa päivystää tänä iltana vähän myöhemmin jos sinä vaikka eksyisit vielä tänne.
Ja huomaa vielä, että minä mielelläni annan virtuaalisen korvan tai silmän täällä palstalla :D ja olkapään sinulle jos haluat kirjoittaa huolistasi yksityisviestillä =)

Jotenkin tuntuu, että en haluaisi ahdistaa sinua millään uskonratkaisuilla, sillä jokaisella ihmisellä on oma aikansa ja juuri se aika kun Jumala katsoo hyväksi.
Sen takia toivoisin ettei tässä ketjussa " ajettaisi nurkkaan" ihmisiä tekemään ratkaisua, kiitos kuitenkin suuresti kaikille uskoville jotka tässä ketjussa käytte lukemassa ja kommentoimassa :wave: ja ehdottomasti rukousapua ei ole koskaan liikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Anteeksi - en osaa analysoida noita asioita! Olen vaan ollut elämässäni todella umpikujassa jo pitkään.Sitten yhtenä unettomana yönä eksyin jotain kautta tälle palstalle ja kirjoitin kun tuntui etten jaksa enää yhtään. Tuo Grace vaan jotenkin tuntui niin aidolta ja vilpittömältä että hämmästyin itsekin uskallustani pyytää häneltä rukousta. Olen menettänyt luottamukseni elämään ja ihmisiin ja myös tuntenut että kaikki nuo rukoukset ja hienot puheet kuuluvat joillekin "pyhille ihmisille". En siis tiedä mitä on tapahtunut ja onko tapahtunut mitään,mutta ihmettelen vain edelleen tätä rauhallista oloani ja sitä että olen jo kahtena yönä saanut nukuttua useamman tunnin.
Mahtavaa!! Eilen illalla rukoilin juuri sinun puolestasi että saisit jatkaa oikein makoisilla unilla tulevatkin yöt :D
Meillä uskovilla on välillä niin kummallisen hienoja sanoja joita ei tahdo ymmärtää.. ajattelin itsekin ihan samoin kun en ollut vielä uskossa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja itkusilmä:
Pyytäisin muistamaan minua....
Olen eksynyt tänne elämään enkä löydä oikeaa tietä. Olen väsymässä tähän hapuiluun ja kulkemaan väärään suuntaan.
Totta kai, laitan sinut vihkooni yläs ja muistan rukouksin. Sinä olet arvokas ja sinulla on tärkeä paikka täällä maailmassa. Älä koskaan ajattelekaan muuta!!
Rukoilen, että saat tuntea sen konkreettisesti olet arvokas ja tärkeä :heart:
Ei saa luovuttaa :hug:
Tulet huomaamaan vielä kaikki järjestyy :heart:

yh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Jeesus elää :
Grace - selailen tässä tätä sinun siunattua palstaasi ja tuntui kuin Jumala olisi pysäyttänyt minut yh-äidin rukouspyynnön kohdalle hänen vammaisen lapsensa puolesta. Tuli jotenkin mieleeni, että Jeesus elää yhä keskellämme ja on voimallinen tekemään ihmeen tuon lapsen kohdalla, joten pyydetään yhdessä Jeesukselta ihmettä, että tämä rakas lapsi pääsisi kaikesta sairaudestaan ja parantuisi kokonaan. Auta Jeesus tätä lasta! Jumalan siunausta tälle lapselle, äidille ja sinulle Grace:)
:'( :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:
Jeesus on voimallinen!! Rukoilen, että Hän antaisi mulle oikeat sanat sanoa sinulle pojan äiti. :heart:
Tulethan illalla vielä käymään tässä ketjussa?
Joohan. Mulla aikaa enempi silloin kun lapset nukkumassa =)

yh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:
Jeesus on voimallinen!! Rukoilen, että Hän antaisi mulle oikeat sanat sanoa sinulle pojan äiti. :heart:
Tulethan illalla vielä käymään tässä ketjussa?
Joohan. Mulla aikaa enempi silloin kun lapset nukkumassa =)
Tulen

Yhteistyössä