Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti:
KIITOS GRACE! Ihan oikeasti tuli kyynel silmään, niin kauniilta sanasi kuulostavat ja saavat minut uskomaan niihin. On mahdoton ajatella, että joku tuntematon ihminen voi noin muutaman rivin kirjoituksen jälkeen kirjoittaa minulle sanat, jotka olisin toivonut kuulevani aikoja sitten. Sinun täytyy olla oikeasti vilpitön ja mahdottoman empaattinen ihminen.
Usko nämä sanat :heart: Ne ovat Jumalalta juuri sinulle :hug:

minä
Pyytäisin että rukoilisit äitini puolesta, hänellä oli viisi vuotta sitten rintasyöpä ja nyt se on levinnyt luustoon, maksaan ja keuhkoihin. Nyt hoidot ovat kyllä hyvin tehonneet mutta pyytäisin silti rukousta äitini puolesta. Itse rukoilen voimaa äidilleni joka ilta, äitini on vasta 50v.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Pyytäisin että rukoilisit äitini puolesta, hänellä oli viisi vuotta sitten rintasyöpä ja nyt se on levinnyt luustoon, maksaan ja keuhkoihin. Nyt hoidot ovat kyllä hyvin tehonneet mutta pyytäisin silti rukousta äitini puolesta. Itse rukoilen voimaa äidilleni joka ilta, äitini on vasta 50v.
Rukoilen äitisi puolesta ja pyydän sinullekin voimia kestää sekä myös että Hän poistaisi pelon sydämestäsi :hug:
Vihkossani olette :wave:

Harmaana kerron ja pyydän
Hetki sitten tädiltäni, äitini siskolta, löydettiin maksasta muutoksia, tutkimuksissa todettiin se syöväksi joka on saanut alkuna haimansa. Tauti on edennyt todella äkkiä ja hän on nyt hyvin heikossa kunnossa, loppu ei varmasti ole kaukana, hoidot on aloitettu mutta haimasyöpä tappaa aina.

Oma väsyväinen ja laihtunut äitini kävi viime viikolla vatsan alueen ultrassa, jossa maksassa näkyi kaksi suhteellisen laaja-alaista (7 ja 12cm) aluetta, joita epäillään kasvaimiksi. Hänestä tehtiin kiireellinen lähete keskussairaalaan. En ole uskovainen, mutta uskon jumalaan, rukoilen itse ja olisin kiitollinen sinun avustasi Grace esirukoilijana äitini puolesta, että kyseessä ei olisi syöpä ja hän saisi elää vielä vuosia. Äiti on 64 vuotias, tätini häntä 10 vuotta nuorempi. En ole valmis antamaan rakasta äitiäni pois, tarvitsen häntä vielä. Parhaimmat tukipilarit tässä traagisessa ja usein niin vaikeassa elämässä ovat olleet vanhempani. Veljeni on jo kuollut ja siskoni elää toista todellisuutta, tunnen vihaa tätä uhkaavaa sairautta kohtaan. Hyvä tuki ja Ystävä on myös serkkuni, tuon tätini tytär, jolle äitinsä lähestyvä kuolema on arvatenkin todella raskas.
Rukoilen meidän kaikkien puolesta, pyydän siunausta ja varjelusta, sinun esirukouksesi voisi auttaa meitä. Siunausta ja varjelusta myös sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana kerron ja pyydän:
Hetki sitten tädiltäni, äitini siskolta, löydettiin maksasta muutoksia, tutkimuksissa todettiin se syöväksi joka on saanut alkuna haimansa. Tauti on edennyt todella äkkiä ja hän on nyt hyvin heikossa kunnossa, loppu ei varmasti ole kaukana, hoidot on aloitettu mutta haimasyöpä tappaa aina.

Oma väsyväinen ja laihtunut äitini kävi viime viikolla vatsan alueen ultrassa, jossa maksassa näkyi kaksi suhteellisen laaja-alaista (7 ja 12cm) aluetta, joita epäillään kasvaimiksi. Hänestä tehtiin kiireellinen lähete keskussairaalaan. En ole uskovainen, mutta uskon jumalaan, rukoilen itse ja olisin kiitollinen sinun avustasi Grace esirukoilijana äitini puolesta, että kyseessä ei olisi syöpä ja hän saisi elää vielä vuosia. Äiti on 64 vuotias, tätini häntä 10 vuotta nuorempi. En ole valmis antamaan rakasta äitiäni pois, tarvitsen häntä vielä. Parhaimmat tukipilarit tässä traagisessa ja usein niin vaikeassa elämässä ovat olleet vanhempani. Veljeni on jo kuollut ja siskoni elää toista todellisuutta, tunnen vihaa tätä uhkaavaa sairautta kohtaan. Hyvä tuki ja Ystävä on myös serkkuni, tuon tätini tytär, jolle äitinsä lähestyvä kuolema on arvatenkin todella raskas.
Rukoilen meidän kaikkien puolesta, pyydän siunausta ja varjelusta, sinun esirukouksesi voisi auttaa meitä. Siunausta ja varjelusta myös sinulle!
Jumala on ihmeellinen ja voimallinen rukoilen, että Hän näyttäisi ihmeen perheessäsi. Rukoilen, että saat voimaa kestää nämä koettelemukset kuten myös äidillesi kuin tädillesikin sekä serkullesi.
Kunpa voisin sulle luvata että tätisi parantuisi :'( mutta sen lupaan, että kaikki on Taivaan Isän kädessä ja tiedossa. Ja sen lupaan että rukoilen, että ihme tapahtuisi.

Rukoilen ettei sieltä äitisi maksasta löytyisi pahalaatuisia kasvaimia. :heart:
Yritä olla luottavaisin mielin, muista että minä muistan ja Jumala kuulee sekä tietää tilanteesi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Man from Nasareth:
Alkuperäinen kirjoittaja surupusero:
Alkuperäinen kirjoittaja Man from Nasareth:
Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:
Auta mua pääsemään mun neurooseista, mä olen pyytäny apua mutta ei onnistu :(
Ja avioliitto jos saatais taas kukoistamaan onnea ja hyvää oloa. Nyt tahto taitaa olla hukassa molemmilta. Elämä kuntoon.
neurooseista voi päästä nopeastikkin minulla on auttanut rukous, rukoilen puolestasi nyt :hug: :heart:
Se olisi ihanaa jos pääsisin eroon, yritän kyllä ja olen pyytänyt apua. Miten helppoa elämä olikaan silloin joskus, aikaa ennen näitä jotka leviää kuin syöpä. Alkoi ihan syystä mutta jatkuu ja pahenee ja kasvaa uusiin :(

Voi ihana, kiitos jos yrität auttaa :) minusta tuntuu että tarviin nyt muiden apua, yksin en saa oikeaa yhteyttä tms.
kyllä mielelläni sen teen ja puolestasi rukoilen, tiedän miten vaikeaa niiden kanssa on elää minunkin töihin lähtö on joskus kestänyt vaikka kuinka kauan noiden takia.
:hug:
Saanko laittaa sulle yv.ä? tämän päivän aikana, ehkä illemalla, nyt pitää rueta puuhailee ton lapsen kanssa - kahvitauko pidetty ;)
laita vaan =)

vieras
Minulla on suuria muutoksia elämässä edessä ja ne pelottaa kovasti :/ Olen itsekin rukoillut Jumalalta voimia ja viisautta selvitä tulevista haasteista, mutta rukoiluapu ei varmasti olisi pahitteeksi. Kiitos sinulle Grace, kun teet hyvää työtä lähimmäistesi eteen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on suuria muutoksia elämässä edessä ja ne pelottaa kovasti :/ Olen itsekin rukoillut Jumalalta voimia ja viisautta selvitä tulevista haasteista, mutta rukoiluapu ei varmasti olisi pahitteeksi. Kiitos sinulle Grace, kun teet hyvää työtä lähimmäistesi eteen!
Rukoilen puolestasi :hug: Älä huolehdi tulevasta :heart:

mv
Oletkohan vielä paikalla? Pyytäisin, että rukoilisit isäni puolesta, jolla on levinnyt keuhkosyöpä, vaikkei ole koskaan polttanut. Myös vuoden ikäinen veljenpoikani on toipumassa syövästä. Pelkään hirveästi, että isä kuolee. En millään osaisi uskoa sellaista todeksi, olemme hyvin läheiset.

Ja vielä yksi juttu, joka on painanut vuosia: kihlattuni, jonka kanssa menen pian naimisiin, ei tunnu saavan otetta elämästä tietyllä tasolla. Hän on jotenkin tosi passiivinen, vaikka on ihana, empaattinen mies. Mutta opinnoista ja työnhausta ei meinaa tulla mitään. Olen alkanut epäillä naimisiinmenoa, vaikka jokin ääni minussa on itsepintaisesti sitä mieltä, että kaikki kääntyy vielä hyväksi.

Siunausta sinulle Grace. Sinulla on esirukouksen armolahja. :) Upeaa, että olet täällä. Juuri tänne tullessani mietin, että miksi ihmeessä olen menossa kaksplussaan, kun eihän täältä löydä ahdinkoon helpotusta.

mv
Ps. kuittasin aika nopeasti tuon veljenpojan syövän. Se johtuu siitä, että se on jo voiton puolella ja hän on nyt seurannassa. Rukoilethan kuitenkin, ettei syöpä uusi. Se uusii tosi herkästi. Hänen puolestaan on rukoiltu paljon, ja se näkyy. :)

mv
Minä vielä.. Pyytäisin vielä rukousta läheisen ystäväni puolesta, joka jatkuvasti taistelee masennusta vastaan. Hänen isällään on myös paha alkoholiongelma ollut aina, ja ystävä on todella ahdistunut tilanteesta ja välit isään tulehtuneet. Itse pelkään, että hänen isänsä tekee joku päivä itsemurhan, kun on niin yksin eikä ole elämässä sisältöä. Eläkkeellä on.

Kiitos tuhannesti. Ja minä ainakin uskon ihmeisiin, sano kuka vaan, mitä vaan. Olen nähnyt niitä tapahtuvan. Ihanaa, kun Jumala laittoi sinut tänne, hassuun paikkaan :)

Tiina
Grace, rakas uskonsisar,
pyytäisin rukousta, koska pelkään, että minulla todetaan vakava sairaus.
En voi tietää mikä on Jumalan tahto, mutta olen vasta 20 vuotias ja toivoisin että saisin vielä jatkaa niin rakasta elämääni maan päällä.

Olen myös nuorempana tehnyt asioita, jotka toivon saavani anteeksi.
Herra on minut monesti pelastanut kun olen pelännyt ja usko huomiseen on ollut heikko,
nyt kuitenkin tuntuu että hapuilen pimeässä eikä valoa ole näkyvissä.

Jumalan siunausta sinulle, Grace, ja teille kaikille jotka muiden puolesta rukoilette, ja teille jotka apua pyydätte.

Kiitetty olkoon Herran nimi.

"Jumalan rauhaa rinnassansa, ken kantaa maassa kuoleman,
on onnellinen kulkeissansa, maan vieraan poikki taivaaseen.
On kallein lahja päällä maitten, omana olla Jeesuksen,
saa täällä parvessa armolasten, yhtyä voitonvirteen"

Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Oletkohan vielä paikalla? Pyytäisin, että rukoilisit isäni puolesta, jolla on levinnyt keuhkosyöpä, vaikkei ole koskaan polttanut. Myös vuoden ikäinen veljenpoikani on toipumassa syövästä. Pelkään hirveästi, että isä kuolee. En millään osaisi uskoa sellaista todeksi, olemme hyvin läheiset.

Ja vielä yksi juttu, joka on painanut vuosia: kihlattuni, jonka kanssa menen pian naimisiin, ei tunnu saavan otetta elämästä tietyllä tasolla. Hän on jotenkin tosi passiivinen, vaikka on ihana, empaattinen mies. Mutta opinnoista ja työnhausta ei meinaa tulla mitään. Olen alkanut epäillä naimisiinmenoa, vaikka jokin ääni minussa on itsepintaisesti sitä mieltä, että kaikki kääntyy vielä hyväksi.

Siunausta sinulle Grace. Sinulla on esirukouksen armolahja. :) Upeaa, että olet täällä. Juuri tänne tullessani mietin, että miksi ihmeessä olen menossa kaksplussaan, kun eihän täältä löydä ahdinkoon helpotusta.
Herra johdatti sut tänne ihmeellisesti :D
Muistan isääsi rukouksin ja laitan vihkooni :hug:
Rukoilen myös sinulle voimia kestää sillä tämä on varmasti sulle raskasta.

Muistan myös sinun ja kihlattusi tilannetta. Jumala tietää miehesi ongelmat ja kipuilut. Jumala auttaa häntä ja sinua tässä! :heart:

Kiitos sinulle ihanista sanoistasi ja vielä kerran voimia :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Minä vielä.. Pyytäisin vielä rukousta läheisen ystäväni puolesta, joka jatkuvasti taistelee masennusta vastaan. Hänen isällään on myös paha alkoholiongelma ollut aina, ja ystävä on todella ahdistunut tilanteesta ja välit isään tulehtuneet. Itse pelkään, että hänen isänsä tekee joku päivä itsemurhan, kun on niin yksin eikä ole elämässä sisältöä. Eläkkeellä on.

Kiitos tuhannesti. Ja minä ainakin uskon ihmeisiin, sano kuka vaan, mitä vaan. Olen nähnyt niitä tapahtuvan. Ihanaa, kun Jumala laittoi sinut tänne, hassuun paikkaan :)
Muistan tätä ystävääsi ja hänen isää.
Mikään ei ole Herralle mahdotonta! Olen itse saanut kokea ihmeen kun Jumala paransi vuosia kestäneen masennukseni.
Tiedän, että Hän on voimallinen Jumala! :heart:

Tämä 2+ on todellakin Jumalan asettama paikka mulle ja tässä oon nöyrällä paikalla ja kiitollisena siitä, että Hän toimii lupaustensa mukaan.

Etsikko
Rukoilisitko Grace minunkin puolestani. Vaikeasta peliriippuvuudesta kärsin ja sen myötä velkaantunut jaa ihmissuhteet kärsivät. Nyt olen saanut ulkopuolisen kontrollin mutta vielä on paljon tehtävää, Jumalaa olen alkanut pikkuhiljaa lähestymään, käynyt kokouksissa rakkaan ystäväni kanssa joka on uskossa ja lukenut raamattua jos se minulle aukenisi myös. En ole vielä tullut uskoon mutta haluaisin kovasti. Rukoiletko puolestani että epäilyksen siemen lähtisi pois mielestäni ja voisin ottaa Jeesuksen sydämeeni täysillä ja luottaa siihen että Hän järjestää kaiken kuntoon ja voimia minulle siihen että pystyisin irtaantumaan pelaamisesta kokonaan. Kiitos sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Grace, rakas uskonsisar,
pyytäisin rukousta, koska pelkään, että minulla todetaan vakava sairaus.
En voi tietää mikä on Jumalan tahto, mutta olen vasta 20 vuotias ja toivoisin että saisin vielä jatkaa niin rakasta elämääni maan päällä.

Olen myös nuorempana tehnyt asioita, jotka toivon saavani anteeksi.
Herra on minut monesti pelastanut kun olen pelännyt ja usko huomiseen on ollut heikko,
nyt kuitenkin tuntuu että hapuilen pimeässä eikä valoa ole näkyvissä.

Jumalan siunausta sinulle, Grace, ja teille kaikille jotka muiden puolesta rukoilette, ja teille jotka apua pyydätte.

Kiitetty olkoon Herran nimi.

"Jumalan rauhaa rinnassansa, ken kantaa maassa kuoleman,
on onnellinen kulkeissansa, maan vieraan poikki taivaaseen.
On kallein lahja päällä maitten, omana olla Jeesuksen,
saa täällä parvessa armolasten, yhtyä voitonvirteen"
Ihana siskoseni,
onko sinulla aiheellinen pelko sairastumisestasi vai onko sinulla ollut kauan ja aina läsnä pelko sairastumisesta?
Muistathan, että olet Herran oma. Tapahtuu mitä tahansa siis IHAN mitä tahansa se ei tapahdu Hänen tietämättään.
Älä murehdi etukäteen :hug:
Jos sinä sairastut tulet saamaan siihen voiman jonka tarvitset, mutta älä pelkää sitä etukäteen jos se on vain sinun sisälläsi kalvava pelko.
Herra ei tahdo sun elää pelossa vaan ilossa ja rauhassa. Hän on rauhan antaja :heart:
Rukoilen että pääset NYT pelostasi!!
Pelko ei kuulu sinun osaasi täällä elämässä! :hug:

Kerro Hänelle ääneen mitkä asiat sinua syntinä painaa mielessä ja pyydä anteeksi ja nyt:
minä voin sanoa sinulle Jumalan omana, että sinun syntisi on anteeksi annetut ja unohdetut. Sinä olet Hänen rakas ja Hän ei muista enää syntejäsi.

Muista tämä. Olet Jeesuksen rakas :heart: Ja kun sinä olet Hänen rakas et ole KOSKAAN pimeässä etkä hapuile sillä sinä olet Hänen johdatuksessa.
Rukoilen, että Hän antaa sun tuntea oikein ylitsevuotavan rakkauden sinua kohtaan. Olet arvokas älä koskaan sitä unohda!
:hug: Laitan sinut vihkooni ja muistan rukouksin.
Jos haluat jutella enemmän tai jokin painaa mieltäsi voit laittaa mulle yksityisviestiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Etsikko:
Rukoilisitko Grace minunkin puolestani. Vaikeasta peliriippuvuudesta kärsin ja sen myötä velkaantunut jaa ihmissuhteet kärsivät. Nyt olen saanut ulkopuolisen kontrollin mutta vielä on paljon tehtävää, Jumalaa olen alkanut pikkuhiljaa lähestymään, käynyt kokouksissa rakkaan ystäväni kanssa joka on uskossa ja lukenut raamattua jos se minulle aukenisi myös. En ole vielä tullut uskoon mutta haluaisin kovasti. Rukoiletko puolestani että epäilyksen siemen lähtisi pois mielestäni ja voisin ottaa Jeesuksen sydämeeni täysillä ja luottaa siihen että Hän järjestää kaiken kuntoon ja voimia minulle siihen että pystyisin irtaantumaan pelaamisesta kokonaan. Kiitos sinulle.
:hug: Ihanaa!! :heart:
Toista tämä ääneen.
Jumala, tiedän että olen syntinen. Tiedän, että ansaitsen rangaistuksen synneistäni. Luotan kuitenkin Jeesukseen Kristukseen Pelastajanani. Uskon, että Hänen kuolemansa ja ylösnousemuksensa ansiosta saan syntini anteeksi. Luotan Jeesukseen, yksin Jeesukseen omana Herranani ja Pelastajanani. Kiitos Herra, että pelastat minut ja annat minulle syntini anteeksi! Aamen!"

Jatkan vielä kun vastaat tähän viestiin.. =)

Milja
Grace, pyytäisin esirukousta mieheni puolesta, jolla on runsaan viikon kuluttua työhaastattelu. Tämän työn saanti olisi todella tärkeää koko perheellemme. Lisäksi pyydän rukousta 1.5 vuotiaan tyttäremme puolesta, että hän ei saisi flunssaa meiltä muilta joilla se alkoi tänään -flunssa aiheuttaa hänelle kurkunpääntulehduksen ja hän on joutunut jokaisen kurkunpääntulehduksen yhteydessä sairaalaan. Kiitos, että jaksat rukoilla

Alkuperäinen kirjoittaja Milja:
Grace, pyytäisin esirukousta mieheni puolesta, jolla on runsaan viikon kuluttua työhaastattelu. Tämän työn saanti olisi todella tärkeää koko perheellemme. Lisäksi pyydän rukousta 1.5 vuotiaan tyttäremme puolesta, että hän ei saisi flunssaa meiltä muilta joilla se alkoi tänään -flunssa aiheuttaa hänelle kurkunpääntulehduksen ja hän on joutunut jokaisen kurkunpääntulehduksen yhteydessä sairaalaan. Kiitos, että jaksat rukoilla
Muistan miehesi työhaastattelua.
Ja todellakin teidän tyttönne on rukouksissani. Älä ole huolissasi :hug:
Luota Häneen :heart: :heart:

Yhteistyössä